Terrasse/Patio

Bewertungen von Novotel London West

4 out of 5
Novotel London West
1 Shortlands, Hammersmith, London, England

Bewertungen

7,8

Gut

388 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
320 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
152 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
91 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
55 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

mehmet engin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Frühstück
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 10. Mai 2024
Sehr geehrter Mehmet Engin,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre Höchstbewertung!Schön wäre es wenn wir Sie in der Zukunft nochmal begrüssen dürfen, mit freundlichen Grüßen.Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel, mega tolles Frühstück, sehr gute Gegend, Aufenthalt 2 Erwachsene und 2 Kinder, gerne wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 20. Apr. 2024
Liebe Maria,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es ist wunderbar zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Novotel London West genossen haben, insbesondere unser vielfältiges Frühstücksangebot und die günstige Lage nahe der Hammersmith Apollo und dem Westfield London. Wir freuen uns, dass unsere Unterkunft und Einrichtungen den Bedürfnissen Ihrer Familie entsprochen haben und Sie eine angenehme Zeit bei uns verbracht haben. Ihre lobenden Worte sind eine schöne Bestätigung für das Team, das stets bemüht ist, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bieten. Wir danken Ihnen herzlich für Ihre Bewertung und das Teilen Ihrer Erfahrungen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

Andreas

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 7. Apr. 2024
Dear Andreas,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Öznur

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the size of your rooms. Was quite ok for 4 persons.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 3. Jan. 2024
Dear Oznur,Thank you for your kind review.We are delighted to hear that the size of our rooms met your satisfaction for a group of four. Our team takes great pride in offering spacious accommodation that ensures comfort for our guests. It is also pleasing to know that you found our room amenities to be excellent, reflecting our commitment to providing a well-equipped and enjoyable stay.We appreciate your feedback on the cleanliness, hotel condition, and service, and we continually strive to maintain high standards in all areas of our establishment.We hope to see you again soon. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

6/10 – Okay

Tolga

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War super
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 31. Dez. 2023
Dear Tolga.We thank you for taking the time to provide us with your feedback.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

Vivian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Easy 5 min. walk to the underground. Good service. Nice christmas decoration.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 4. Dez. 2023
Dear Vivian,Thank you for sharing this lovely review.We're delighted to know that our proximity to the underground made your travels convenient and that our festive decorations added to the enjoyment of your stay. It's also pleasing to hear that you were met with excellent service from our team.We appreciate your ratings on room cleanliness and hotel condition and assure you that we uphold high standards for our guest experiences. Your feedback is instrumental in our ongoing efforts to improve our services. We aim to provide a comfortable and welcoming environment, and your comments will be addressed with our housekeeping team.We look forward to welcoming you back on future visits. Kindest regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

Nhu-Nguyen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The lounge area looked great and the room cards have a nice wooden design. Even though the lock to the room was defect when we came back in the middle of the night, the reception desk was still occupied and they handled the matter quickly. A security person was send to the room to repair the lock mechanism within 5-10 minutes. Not quite so nice was that a food tray ordered by other guests from room service i suppose, was not cleaned up and taken away afterwards. It was lying in the hallway from at least 5 p.m. till the next morning. The hallway and room carpets showed signs of stains.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us.We are delighted to hear that you appreciated the design of our lounge area and room cards, as well as the prompt service provided by our reception and security teams in addressing the lock issue in your room.However, we regret to learn about the food tray left in the hallway and the stains on the carpets. We assure you that our housekeeping team works diligently to maintain cleanliness throughout the hotel, and we will address these concerns to prevent such occurrences in the future. We appreciate your feedback as it helps us improve our services.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

Maurice

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 23. Okt. 2023
Dear Maurice, Thanks for your review.We were pleased to read that you enjoyed your stay with us and that you had a pleasant stay.We look forward to seeing you again in the future.Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Stefanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dies war unsere Ausweichunterkunft, da unser gebuchtes Hotel als Asylantenheim umfunktioniert wurde und wir dort nicht wohnen konnten. Das Novotel war ein toller Ersatz, vermutlich weitaus besser als unsere eigentlich gebuchte Unterkunft. Wir waren sehr zufrieden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 27. Mai 2023
Dear Stefanie, thank you for your positive review!We are delighted that you enjoyed your stay with us and that you found the Novotel London West to be a great replacement for the accommodation you originally booked. It is nice to read that you appreciate our rooms, the service and the cleanliness of the hotel.We would love to see you again one day! Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Marko, Neu Isenburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 27. Mai 2023
Dear Marko, Thank you for your positive comment!We are very pleased that you were satisfied with your stay with us and our service.We hope to be able to welcome you again as a guest in the future. Regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

Sandra

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 10. Mai 2023
Dear Sandra, Thank you for the kind review of our hotel.We were pleased to read that you enjoyed your stay with us and that you had an all-round pleasant stay.We hope to welcome you back soon!Odhi Johanes, Senior Guest Relations

6/10 – Okay

Johanna

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist ein sehr beschäftigtes Hotel, das merkt man an der Rezeption. Die Angestellten waren sehr in ihre Laptops vertieft, kein, wie in anderen Hotels üblich ein freundliches Hallo. Wenn man davon absieht bietet dieses Hotel sehr viel an. Die Location ist sehr gut zwischen den London Sehenswürdigkeiten und Heathrow Airport, nahe an der Metro. Trotz viel los, war es ruhig und das Zimmer super ausgestattet.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Lea Manalo, Guest Relation Manager am 12. März 2023
Sehr geehrte Johanna,vielen Dank für Ihren Besuch und das Feedback zu unserem Hotel.Mit Freuden haben wir vernommen, dass die ruhige Atmosphäre unserer gut ausgestatteten Zimmer zu schätzen wussten und auch unsere hervorragende Lage herausstellen.Sehr bedauert haben wir dagegen, dass Sie unser eigentlich sehr freundliches Personal als etwas kühl wahrgenommen haben und entschuldigen uns vielmals.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und verbleiben mit einem freundlichen Gruß.Lea Manalo, Guest Relation Manager

6/10 – Okay

Mareke

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Das Hotel in Hammersmith mit gang abstand zur Tube. Das Hotel wirkt etwas in die Jahre gekommen. Ich hatte ein Zimmer mit zwei Einzelbetten bestellt, jedoch ein Zimmer mit eine Doppelbett (allerdings geteilter Matratze) bekommen. Das Bad war sauber, aber abgenutzt. Insgesamt war das Preisleistungsverhaeltnis für London ok. Es würde dem Hotel aber nicht schaden eine Generalüberholung zu bekommen
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Lea Manalo, Guest Relation Manager am 8. Feb. 2023
Sehr geehrte Mareke,wir danken Ihnen für Ihren Besuch und den Kommentar.Ihre konstruktiven Anmerkungen zu dem generellen Zustand unseres Hauses haben wir dankend zur Kenntnis genommen und freuen uns trotzdem, dass Sie mit unserem gut gelegenem Hotel dank unserer moderaten Preisgestaltung grundsätzlich zufrieden waren.Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal gänzlich von unserem Service überzeugen zu können.Mit freundlichen GrüßenLea Manalo, Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Frühstück, Bad etwas in die Jahre gekommen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Lea Manalo, Guest Relation Manager am 25. Juli 2022
Sehr geehrter Thomas, vielen Dank für Ihren Besuch und den Erfahrungsbericht zu unserem Hotel. Ihre hohe Bewertung haben wir gerne mit unserem sehr ambitionierten Team geteilt und freuen uns auch, dass Sie mit unserem leckeren Frühstück gut gestärkt Ihre Unternehmungen in London starten konnten. Es tut uns allerdings sehr leid, dass Sie mit dem Zustand Ihres Badezimmers nicht gänzlich zufrieden waren und werden daher Ihre gutgemeinten Anregungen definitiv in unsere zukünftigen Verbesserungsprozesse mit einbeziehen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen Lea Manalo, Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Cédric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022
Antwort von Lea, Guest Relation Manager am 6. Juli 2022
Dear Cedric, Thanks for taking the time to send us a great rating. We are glad your stay was great. Thank you again. We hope to welcome you back for a return visit

10/10 – Hervorragend

Monika

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne im Novotel London West
Das Hotel hat ein sehr gutes Preis Leistungsverhältnis, sehr komfortable, geräumige Zimmer,ein sehr gutes Frühstücksbuffett und sehr freundliches ,hilfsbereites Personal Die Lage des Hotels ist super.In der Nähe der U Bahn Station Hammersmith ( mit netten Geschäften)in einer guten halben Stunde am Flughafen Heathrow in nur 4 Stationen zu einem sehr großen Einkaufszentrum (Westfield White City) und in die City All diese Gründe waren ausschlaggebend für mich dieses Hotel schon mehr als 10x für meine Londonurlaube zu buchen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Novotel London West am 23. Nov. 2021
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Services am 5. März 2020
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes preis/leistungsvergältnis, matrstze etwas hart aber ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Services am 19. Feb. 2020
Thank you for your feedback. Have a nice day ahead.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Services am 9. Feb. 2020
Thank you very much for your feedback. Have a nice day ahead.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Guest Relation Officer am 17. Dez. 2019
Thank you for taking the time to review us.

8/10 – Gut

M.S., Leipzig

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verkehrsgünstig gelegen, hatten zwei Zimmer (eins ruhig und das andere mit lauten Nachbarn, dünne Wände), Frühstück nicht abwechslungsreich aber i.O., Personal sehr freundlich und hilfsbereit
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Services am 24. Okt. 2019
Hi. Thank you for your feedback. I will share it with each department in order to improve our services. Have a great day.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alt und abgewohnt. Desolat. Frühstück OK. Würde es nicht eofeh.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Services am 11. Okt. 2019
Good afternoon. I am really sorry that you didn't enjoyed your stay with us.Please allow me to apologies on behalf the entire Team. Have a great weekend.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal ist sehr freundlich. Frühstück war super. Gegend ist toll. Einzige was uns nicht gefallen hat, die Zimmer war für uns vier zu klein.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Services am 26. Aug. 2019
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay at Novotel London West. I am sorry, however, to read that your experience was not totally perfect. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.Thank you again for sharing your experience, and we hope to welcome you back again in future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Services am 6. Aug. 2019
Thank you very much for your lovely feedback

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Services am 30. Juli 2019
I am sorry that your experience did not meet your expectations. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Hervorragend

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne im Novotel London West
Das Hotel hat ein sehr gutes Preis Leistungsverhältnis, eine super Lage und ein sehr reichhaltiges leckeres Frühstück Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit Nur 4 Stationen mit der Hammersmith and City Line ist ein sehr großes Einkaufszentrum (Westfield) mit Kino Aber auch der Rest der Sehenswürdigkeiten und Theater sind mit der nahen U Bahn Station leicht zu erreichen
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Services am 30. Juli 2019
Thank you very much. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer klein und alt. Frühstück war fein, Personal war freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Services am 30. Juli 2019
I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstücksbuffet jeden Tag das selbe, keine neuerungen. Zimmer recht eng für 4 Personen. Sonst super
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Services am 30. Juli 2019
Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you back again in future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Relations Officer am 10. Juli 2019
Thank you very much for your ratings :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Relations Officer am 10. Juli 2019
Thank you very much for you lovely feedback. We hope to see you soon in the near future :)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Guest Relations Officer am 10. Juli 2019
Thank you for the rating!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Relations am 28. Juni 2019
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back very soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Relations am 28. Juni 2019
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back very soon!

8/10 – Gut

Xanaka, Berlin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist wunderbar. Von hier kommt man schnell in die Innenstadt und ist trotzdem ein wenig abseits vom Trubel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Relations am 23. Juni 2019
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mein Wohlfühlhotel
Wenn ich in London bin buche ich immer das Novotel London West Es liegt nah an der U Bahn und nur ca 30 Minuten von Heathrow entfernt in Hammersmith . Dort gibt es Geschäfte, nette Lokale und Pubs zum verweilen Ein großes Einkaufszentrum - Westfield in White City - ist nur 3 U Bahnstationen entfernt Aber auch viele Sehenswürdigkeiten und Theater sind rasch zu erreichen Das Hotel selbst hat komfortable Zimmer ,ein super Frühstücksbuffet und sehr sehr freundliches Personal Ich fühle mich immer sehr wohl
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Relations am 20. Juni 2019
Thank you for your response, we hope to welcome you back very soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 13. Mai 2019
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back very soon!

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very pleased with the hotel facilities, the staff were very helpful and informative, we will certainly use this hotel again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ashleigh Hector, Guest Relations Executive am 24. Mai 2024
Dear Barbara,Thank you for such a positive review.We are thrilled to learn that the facilities at Novotel London West met your expectations and that our team's service made your stay enjoyable. Your satisfaction with the cleanliness of your room and the condition of our hotel is heartening to hear, as we strive to maintain high standards. Additionally, it is gratifying to know that our room amenities contributed to your positive experience.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Ashleigh Hector, Guest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Manikandan, Centreville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kanny Diarra, Guest Relation Executive am 24. Mai 2024
Dear Manika.Thank you very much for sharing your positive review.We are thrilled to hear that you found the hotel's condition to be up to the mark, and the service provided by our team to be exceptional. It is always heartening to know that our guests have had a memorable stay with us, enjoying the amenities and the ambiance that Novotel London West prides itself on.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Kanny Diarra, Guest Relation Executive

8/10 – Gut

Nahoko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
イベント会場に近く値段もお手頃で良かった。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kanny Diarra, Guest Relations Executive am 19. Mai 2024
Nahoko様。この度は、Novotel London Westにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。お客様が清潔で快適なお部屋を高く評価してくださり、大変嬉しく思います。ホテルの状態についても肯定的なご意見をいただき、スタッフ一同励みになります。サービスに関してもご満足いただけたようで、私どもの努力が実を結んだことを嬉しく思います。お部屋のアメニティも、ご満足いただきありがとうございます。エグゼクティブルーム以上ではバスローブやスリッパなどの追加アメニティをご用意しておりますが、全てのお客様に快適にご滞在いただけるよう努めております。またのお越しをお待ちしております。Kanny Diarra, Guest Relations Executive

6/10 – Okay

Amie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 15. Mai 2024
Dear Amie,Thank you for your feedback.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that you will return in the future. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really great property. Special mention to Ashleigh on reception. Wonderful member of staff. Friendly and genuinely interested in doing her best. Smart young woman.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 6. Mai 2024
Dear Jane,Thank you for such a positive review.It is truly rewarding to learn that you had such a wonderful stay with us and particularly appreciated Ashleigh's outstanding service at the reception. Our team is committed to providing a friendly and professional service, and it's wonderful to hear that Ashleigh exemplified this. We are also thrilled that the cleanliness of your room, the overall condition of our hotel, and the amenities provided contributed to a memorable experience.Your recognition of the impeccable service and facilities at Novotel London West inspires us to continue setting the standard for excellence in hospitality. Thank you once again for your kind words.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great for Olympia events
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 6. Mai 2024
Dear Angela,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 25. Mai 2024
Dear Richard,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.It's rewarding to hear that you had a memorable stay.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

Ben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 5. Mai 2024
Dear Ben,Thank you very much for this positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to seeing you again on your next visit.Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

Giovanna, Crowthorne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Spacious and clean room. Very comfortable and with all you need for your stay. Very nice touch the Rituals products in the bathroom. Walking distance from Hammersmith tube station. The main negative during this last stay has been the price: 470gpb for a night is definitely a too high price especially when same room was booked for 165gbp for the third night. And I was anyhow accommodated in a different type of room than the one booked.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 29. Apr. 2024
Dear Giovanna,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will visit us again in the future. Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

Giovanna, Crowthorne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 1. Mai 2024
Dear Giovanna, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are delighted to hear that our hotel met your expectations and that you had a comfortable stay.However, please know that we have noted your concern about our prices; these can fluctuate at certain times of the year.We hope to welcome you back. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Lori

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay at a reasonable price. Will definitely be back! XO
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 22. Apr. 2024
Dear Lori,Thank you for such a positive review.It's heartening to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, the service provided by our staff, and the amenities we offer all met your expectations. Our team at Novotel London West takes great pride in ensuring that every guest experience is as comfortable and enjoyable as yours. We're delighted that you found our location convenient for exploring the local area and that our facilities, including the 24/7 fitness room, contributed to a memorable stay. Your kind words are a wonderful endorsement for the efforts we make every day.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

VANESA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 20. Apr. 2024
Dear Vanesa,Thank you for sharing the review of your stay with us.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 – Gut

SEIJI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
設備は少し老朽化
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 15. Apr. 2024
Seiji 様この度は、Novotel London Westにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。郊外にありながらもアクセスの良い点を評価をいただき、有難うございます。また、少し古さを感じられたご様子ですが、快適にお過ごしいただけておりましたら幸いです。またのお越しをお待ちしておりますOdhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 – Hervorragend

AKIO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Odhi Johanes, Senior Guest Relations am 15. Apr. 2024
Dear Akio,Thank you very much for this kind review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations