Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Montcalm Piccadilly Townhouse, London West End

5 out of 5
Montcalm Piccadilly Townhouse, London West End
65-73 Shaftesbury Avenue, Piccadilly, London, England

Bewertungen

8,6

Hervorragend

531 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
297 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
82 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
51 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
40 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

MICHAEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Hotel, tolle Lage, London mega Stadt!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Experience am 31. Mai 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your wonderful experience with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay in our city room and that you appreciated how close it was to all the wonderful attractions near our hotel.We look forward to welcoming you back.Warm regards,Tarun BhandariHotel Manager

8/10 – Gut

Marijana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Experience am 6. Juni 2023
Dear Marijana,Thank you very much for taking the time to rate us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Daniela Tapoi Guest Experience Manager

6/10 – Okay

Hai Yen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Hotelkategorie entspricht eher einem in die Jahre gekommenen 3 Sterne Hotel als 5 Sterne. Es wurde das Maximale aus dem vorhandenen Platz geholt, entsprechend eng sind die Gänge und klein die Zimmer. Wir hatten ein Zimmer zur Straße raus und daher war es auch sehr laut bis spät nachts. Außerdem hatten wir einen großen Brandfleck im Teppich auf dem Boden und Schimmelflecken im Bad. Insofern wirkt es unsauber und ungepflegt. Das Servicepersonal war auch nicht besonders freundlich. Den Concierge trifft man leider nie an und begrüßt wird man auch nicht. Was für das Hotel spricht ist die gute Lage, weil es mitten im Chinatown ist und man in 3 Minuten zum Piccadilly Circus läuft.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Daniela Tapoi am 21. Nov. 2022
Dear Hai Yen,Thank you for staying at The Piccadilly London West End, and even more for taking the time to share your feedback. I was most concerned to hear that you were disappointed with our front office staff and atmosphere you experienced, and I am writing to express my apologies for any discomfort caused. Please rest assured that I have now looked into this matter in detail and all mentioned points have been highlighted to our reception and housekeeping staff and I assure you that they will be followed up accordingly to ensure that they do not reoccur in the future. I sincerely hope to have an opportunity to restore your faith and show that the issues you have faced have been followed up.We look forward to welcoming you back.Warm regards,Daniela TapoiGuest Experience Manager

6/10 – Okay

Sheila

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Die Unterkunft ist perfekt gelegen für eine Städtereise. Da das Hotel genau im Zentrum liegt, ist es nachts allerdings immer etwas laut. Mit der Sauberkeit und dem Service des Hotels waren wir gar nicht zufrieden. Die armen Putzfrauen waren total überlastet und konnten ihre Arbeit nicht mehr richtig erledigen. An einem Abend hatten wir keine Tücher mehr im Zimmer, als wir dann nachgefragt haben wurde uns gesagt, dass keine mehr vorhanden seien. Wäre kein Problem gewesen, ich brauche nicht jeden Tag neue Tücher, aber die alten wurden bereits weggeräumt. Einen Tag später hatten wir kein Toilettenpapier mehr. Bananen und Äpfel die im Zimmer angeboten werden, faulten mehrere Tage vor sich hin, bevor sie entsorgt wurden. Die Putzfrau fühlte sich berechtigt in unsere Einkaufstüten zu schauen, denn wenn sie leer waren, wurden sie entsorgt. Als ich an einem Morgen mein Nachthemd auf dem Bett vergas, fanden wir es am Abend im Koffer meiner Begleitung. Der Koffer war zuvor geschlossen gewesen. Am Tag vor der Abreise, baten wir um Auskunft bezüglich der Transportmöglichkeiten zum Flughafen. Der Rezeptionist war sehr unhöflich und konnte bzw wollte uns keine Auskunft geben über die Fahrzeiten der öffentlichen Verkehrsmittel. Als wir bei der Abreise all dies an der Rezeption meldeten wurden wir nicht ernst genommen und bekamen nicht mal eine Entschuldigung. Für die Preise, die das Hotel verlangt, erwarte ich mehr Service und höflicheres Personal.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Daniela Tapoi am 11. Nov. 2022
Dear Ms Sheila,Thank you for staying at The Piccadilly London West End, and even more for taking the time to share your feedback. I am concerned to hear of the inconvenience caused by my team during your recent stay. It is always disappointing that we did not live up to the high expectation we have set for ourselves and the hotel. We genuinely value and appreciate your feedback and apologise that your experience was less than perfect in regard to housekeeping services & hotel staff.I hope your recent experience will not deter you from considering our hotel on a return visit to London and I would be most grateful for any opportunity to restore your faith in our hotel. Kind Regards, Daniela TapoiGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I can recommend the Piccadilly West End Hotel to everyone who wants to stay in Soho. The hotel is surrounded by a lot of restaurants and is near to two underground stations with which you can reach other parts of London. We also enjoyed going by foot. A lot of sights are within walking distance (maybe 2 miles). There couldn't be a better location for the hotel. 😊 The staff was very friendly and was helping us if we had any questions. I would love to come back to the Piccadilly West End.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Daniela Tapoi am 29. Okt. 2022
Dear Ms Laura,I am so happy to hear that you had a memorable experience with us. We take pride in our standards of service and having the amenities in place goes a long way to ensuring our guests have an enjoyable and memorable stay on each visit. I am also delighted to hear that you took advantage of our location.We look forward to welcoming you back.Warm regards,Daniela TapoiGuest Experience Manager

4/10 – Schlecht

Adrian

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel ist nie und nimmer4 Stern Niveau
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Daniela Tapoi am 24. Aug. 2022
Dear Adrian, Thank you for staying at The Piccadilly London West End, and even more for taking the time to share your feedback. We genuinely value and appreciate your comments and apologise that your experience was less than perfect. I do hope to have the opportunity to welcome you back to The Piccadilly London West End in person at some point in the future for you to restore your faith in the hotel. Kind Regards, Daniela Tapoi Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Corinne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage, Zimmer sind gut ausgestattet
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Daniela Tapoi am 5. Juli 2022
Dear Corinne, Thank you for your lovely feedback, I am pleased to hear we provided you with great service. We do endeavour to make our guests feel welcome and your comments keep us motivated to do so with enthusiasm. We hope that you will choose to stay with us once again. Warm Regards, Daniela Tapoi Guest Experience Manager

4/10 – Schlecht

Rexhep

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Standort ist gut. Zimmer klein Personal leider nicht gut
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Gerhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlich und Sauber...
Wir waren sehr von der Betreuung des Hotelpersonal angetan. Wann immer man Wünsche hatte, wurden diese sehr rasch von dem Hotelpersonal zur Tages- als auch zur Nachzeit zufriedenstellend und freundlichst erfüllt. Die Lage des Hotel ist direkt im Zentrum von Soho. Little "China Town" ist direkt vom Hotel gegenüber. Die Hotelausstattung ist gediegen gut und sauber. Man fühlt sich wohl. Alle sind sehr hilfsbereit und freundlich. Alle wichtigen Sehenswürdigkeiten von London sind zu Fuss sehr rasch erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Gurdeep am 14. Okt. 2019
Dear Gerhard , Thank you for taking the time to post your review . I was over the moon to read of your experience and am glad that you had a five star experience as well as the attentive service that we provide, as this is what we truly strive for at The Piccadilly London West End Thank you also for mentioning the very helpful staff that you came across . We are indeed as you had pointed out in the heart of London. We are centrally located for exploring all parts of London attractions as you mentioned via tube, bus, or train. From the moment our guest walk out from our hotel , they relish all the major attractions London has to offer. I am ecstatic that you had found us the best and truly look forward to welcoming you back very soon on your next trip to London . Kind Regards ,

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral, luxuriös mit kleinen Zimmern
Guter Service, hohe Zimmerqualität, auch wenn die Zimmer klein sind. Top. Etwas pricy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Gurdeep am 2. Sept. 2019
Dear Dominique, Thank you ever so much for your complimenting review following your recent stay with us at The Piccadilly London West End. It gives us great pleasure to read that you had a memorable experience with us. The entire team have received your feedback. This warm comment certainly serves as a wonderful motivator for us all to continue striving for service excellence. Kind Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Gurdeep Singh am 2. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you ever so much for your complimenting rating following your recent stay with us at The Piccadilly London West End It gives us great pleasure to read that you had a memorable experience with us. The entire team have received your feedback. This warm comment certainly serves as a wonderful motivator for us all to continue striving for service excellence. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles super war alles gut. Ausführung des Frühstücks hätte grosser sein können
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Valent F am 2. Juli 2019
Dear Esteemed Guest, Many thanks for the valuable feedback. I am pleased to know that everything was so nice for you. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the not to distant future, in the meanwhile I wish you well. Warm Regards Valent Fernandes

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für diesen Preis erwarte in das Frühstück mit inbegriffen
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Valent F am 12. Apr. 2019
Dear Martin, Thank you for sharing your valuable feedback. We strive to ensure that we make the stay of all our guest comfortable in every aspect. We have taken you feedback on board and will make the necessary changes to our product wherever possible. Warm regards Valent Fernandes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Lage
Für ein ausgelassenes Wochenende in London ist man hier an einem der Hotspots in SoHo mit vielen Pubs und Clubs die zum nächtlichen Feiern einladen. Diejenigen die gerne ein Theaterstück oder Musical sehen möchten sind hier ebenfalls goldrichtig. Die einschlägig bekannten Stücke und Theater sind alle in nur wenigen Minuten Laufweite erreichbar. Der Piccadilly Circus ist ebenfalls nur wenige Minuten zu Fuß entfernt. Von dort aus erreicht man fast jede Ecke entspannt mit der U-Bahn.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Valent F am 2. Apr. 2019
Dear Esteemed Guest, Thank you for sharing your kind words and wonderful review on your recent Piccadilly London West End Experience. I am glad to know that you found the location convenience and had an amazing weekend. We hope to have the pleasure of welcoming you back again on your next visit to London. Warm Regards Valent Fernandes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Valent F am 27. Feb. 2019
Dear Esteemed Guest, Many thanks for your rating on this forum. We hope to have the pleasure to welcome you back at the Piccadilly London West End. Warm regards Valent Fernandes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Valent F am 26. Feb. 2019
Dear Esteemed Guest, Thank you for your valuable rating. We hope to welcome you back at the Piccadilly London West End. Warm Regards Valent Fernandes

10/10 – Hervorragend

Mona Liliane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klein aber fein
Tolles Hotel im Zentrum von London. Personal an der Reception sehr freundlich und zuvorkommend. Zimmer klein aber gut eingerichtet. Leider hatte es fremde Haare auf den frischen Handtüchern und Bettlaken. Da Soho sehr lebenig ist und das Hotel an der Hauptstrasse liegt, sollte man nicht lärmempfindlich sein. Oxfordstreet 10 min zum laufen Regentstreet 5 min.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Valent F am 9. Feb. 2019
Dear Mona Liliane, Many thanks for sharing you valuable feedback on this forum. We are glad to know that you had a god time with us and we hope toy see see you soon in the nearest future. Warm Regards Valent Fernandes

8/10 – Gut

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rundum zufrieden :o)
schönes und geräumiges Zimmer. Alles vorhanden, was wir an Komfort schätzen; Minibar, Wasserkocher und sogar Früchte auf dem Zimmer. Zentral gelegen, nur wenige Fussminuten vom Piccadilly Circus entfernt. Wir sind rundum zufrieden und kommen sehr gerne wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Valent F am 29. Jan. 2019
Dear Monika. Thank you for your lovely feedback. We are happy to know that you were totally satisfied with your stay and we hope to welcome you back in the nearest future. Warm Regards Valent Fernandes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Valent F am 17. Nov. 2018
Dear Esteemed Guest, Thank you for sharing you feedback on this forum. It was a real pleasure to have you with us and we hope to have the opportunity to welcome you soon. Kind Regards Valent Fernandes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Valent F am 23. Okt. 2018
Dear Esteem Guest, Thank you for staying at the Piccadilly London West End. It was a a pleasure to have you with us and we hope to welcome you back in the nearest future. Warm Regards, Valent Fernandes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spitze🇬🇧
Ein super tolles Hotel in einer mega guten Lage. 2min vom Piccadilly Circle entfernt; Busstation direkt vorm Hotel; Undergroundstation ca. 8min zu Fuß. Absolut empfehlenswert
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Central and calm location.
Very central localization and very calm. Very friendly Rezeption.

10/10 – Hervorragend

Sigrid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares Hotel in perfekter Lage
Hotel ist in bester Lage - Restaurants, Bars, Theater, Sehenswürdigkeiten in unmittelbarer Umgebung bzw. einfach zu erreichen. Zimmer sind - wie in London üblich - nicht besonders groß, bieten aber jeden Komfort.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Gianni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Lew, Bad Mergentheim

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super Lage
ruhiges Zimmer, komplette Ausstattung entspricht 4'''' Hotel, nah zum U-Bahn

10/10 – Hervorragend

Daniela, thun, schweiz

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
LIVE-LOVE-LONDON
Das Hotel hat einen sehr guten Standort, man ist schnell zu Fuss an der Oxfordstreet, am Buckingham Palace und auch Westminster Abbey und Big Ben können zu Fuss erreicht werden. Wer nicht gerne zu Fuss unterwegs ist, nimmt ganz einfach die U-Bahn welche nur wenige Gehminuten vom Hotel ist. Zum Ausgehen hat es div. Theater, Kinos und Restaurants in der Nähe. Zum Hotel: Das Hotel wurde letztes Jahr komplett saniert. Die Zimmer sind also auf dem neusten Stand. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Dies war bestimmt nicht mein letzter Besuch im Shaftesbury Hotel :)

10/10 – Hervorragend

Paula

Mit dem Partner gereist
Everyone was nice, the room very clean
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oksana Tsaryk am 23. Mai 2024
Dear Paula,Thank you for your feedback!We're glad to hear that you had a positive experience with our staff and found your room to be very clean. Maintaining a high standard of cleanliness is important to us, and we're pleased that it met your expectations.We hope to have the opportunity to welcome you back for another pleasant stay in the future!Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff went above and beyond to make our stay enjoyable. We requested to be moved to a different room upon check in. Not only did they move us to a better view, but also provided a bottle of champagne. They also had no problem holding our bags after checking out and waiting g for a red eye flight that night.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oksana Tsaryk am 15. Mai 2024
Dear Jennifer,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us.It's fantastic to know that our staff went above and beyond to ensure your comfort and satisfaction. We're glad we could accommodate your request for a room change and that you were pleased with the better view and the complimentary bottle of champagne.We understand the importance of convenience, especially when waiting for a late-night flight, and we're delighted that we could assist by holding your bags after checkout.Your feedback means the world to us, and we're grateful for the opportunity to have contributed to your enjoyable stay. We hope to welcome you back to our hotel in the future for another memorable experience!Warm Regards, Oksana Tsaryk Guest Relations Executive

6/10 – Okay

Ruth

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oksana Tsaryk am 8. Mai 2024
Dear Ruth,Thank you for your feedback. We appreciate your honesty and value your opinion. We hope to have the opportunity to welcome you back for a better stay in the future.Warm Regards,Oksana Tsaryk Guest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Rori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 18. Apr. 2024
Dear Rori,Thank you so much for your glowing review! We truly appreciate your feedback and are thrilled to hear that you had a fantastic experience.We look forward to serving you again in the future!Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Tori

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service from the team at the hotel Great locationand facilities Once again excellent customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oksana Tsaryk am 8. Mai 2024
Dear Tori,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had an excellent experience with our team and that you found our location and facilities to your satisfaction. Providing exceptional customer service is our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations once again.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future! Kind Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

6/10 – Okay

MELINA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Noisy and small
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The Picacdilly London West End am 14. Apr. 2024
Dear Melina,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations regarding noise levels and room size. Your comfort is important to us, and we'll certainly take your comments into consideration to improve in these areas. We appreciate your input and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Kind Regards, Oksana Tsaryk Guest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I cannot fault this hotel. I arrived for my wife's birthday. We were treated like royalty. Glass of fizz on arrival and they gave us another bottle to celebrate. Staff were super friendly and helpful. I would love you come again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 12. Apr. 2024
Dear Mr Christopher,Thank you so much for your glowing review! We're absolutely delighted to hear that you and your wife had such a fantastic experience during your stay, especially for such a special occasion. It warms our hearts to know that you felt treated like royalty and that our staff went above and beyond to ensure your comfort and enjoyment. We're thrilled that you appreciated the little touches like the glass of fizz upon arrival and the extra bottle to celebrate your wife's birthday. We would be honored to welcome you back anytime, and we'll do everything we can to make your next stay just as wonderful as this one. Thank you for choosing us, and we look forward to seeing you again soon!Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

4/10 – Schlecht

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 12. Apr. 2024
Dear Michael,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience fell short of your expectations. Please know that your satisfaction is important to us, and we will work diligently to address these concerns. If you decide to give us another chance in the future, we'll do our best to ensure a more enjoyable stay for you.Sincerely,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Terri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location, situated between theater and Chinatown districts. Very close to Piccadilly Circus and underground. The property was sufficient, the bathroom was tight, I would not have fit into the shower if I was any larger. The concierge had a permanent scowl, not sure we ever saw a smile on his face, all others are friendly and kind.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 12. Apr. 2024
Dear Terri,Thank you for sharing your feedback with us. We're thrilled to hear that you found our location to be perfect for exploring the vibrant theater and Chinatown districts, as well as being conveniently close to Piccadilly Circus and the underground. We appreciate your comments regarding our property and will certainly take your feedback about the bathroom size into consideration for future improvements. We apologize if the demeanor of our concierge did not meet your expectations, and we will address this internally to ensure all our staff members provide friendly and welcoming service. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

8/10 – Gut

Ali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 5. Apr. 2024
Dear Ali,We're thrilled to hear that you found our location excellent! We strive to provide our guests with the best possible experience, and it's wonderful to know that our convenient location added value to your stay. Thank you for sharing your positive feedback, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future!Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

8/10 – Gut

Armando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Small shower but everything else is nice. City noise at night but location is perfectly located.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 5. Apr. 2024
Dear Armando,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you found our location convenient and enjoyed your overall stay. We understand that city noise can sometimes be an issue, and we apologize for any inconvenience it may have caused. We'll certainly take your comments into consideration as we strive to improve our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Linda Jean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Picacdilly London West End am 27. März 2024
Dear Linda Jean,Thank you for your positive review! We greatly appreciate your feedback and are thrilled to hear that you had a good experience. We look forward to serving you again in the future!Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 21. März 2024
Dear Paul,Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're thrilled to hear that you enjoyed our location. We believe that being situated in such a wonderful spot adds to the overall experience of our establishment. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon! Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Timothy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a great hotel in a great location! But even better is how great the staff was to my family who arrived very early in the morning of check in. They were able to drop their bags off and when they returned that evening, everything was in the room waiting along with a nice note. Also appreciate that the manager reached out by email day prior to ask if we needed anything. Highly recommend!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Picacdilly London West End am 9. März 2024
Dear Timothy,Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you had such a positive experience with us. Providing exceptional service to our guests, especially during special circumstances like early arrivals, is always our top priority. We're thrilled that our team was able to accommodate your family's needs and make your stay memorable. Your kind words about our staff mean a lot to us. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you and your family back again soon! Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Teresa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic property, so close to everything, steps away from Chinatown, Theatre District, Piccadilly Circus and Regent street! Will definitely be back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 3. März 2024
Dear Teresa,Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you enjoyed our prime location, just steps away from Chinatown, the Theatre District, Piccadilly Circus, and Regent Street. It's wonderful to know that you had a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back on your next visit.Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

8/10 – Gut

Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the fruit in the room, and fresh fruit at breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 3. März 2024
Dear Carol,Thank you for sharing your positive experience with us! We are delighted to hear that you enjoyed the fresh fruit amenities in your room and appreciated the selection at breakfast. Our team aims to provide a delightful stay for our guests, and it's rewarding to know that we contributed to your satisfaction.We look forward to the opportunity to welcome you back to The Piccadilly London West End on your next visit to the area.Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Piv

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 28. Feb. 2024
Dear Piv,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you had an excellent experience during your stay. Looking forward to welcoming you back soon.Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Trevor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service was outstanding
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 28. Feb. 2024
Dear Trevor,Thank you for your wonderful review and for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you found our service to be outstanding. Providing excellent service is our top priority, and we are delighted that we were able to meet your expectations.Your positive feedback is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional experience.Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Sonya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is charming, clean, accessible to the theatre, Covent Garden, pubs and nearby shopping. Attentive professional staff and very nice breakfast room with great coffee. The rooms are extremely clean and nicely designed. Will definitely return!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 25. Feb. 2024
Dear Ms Sonya,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our hotel charming, clean, and conveniently located near the theatre, Covent Garden, pubs, and shopping. Our team works hard to provide attentive and professional service, and we're delighted that you enjoyed our breakfast offerings and the quality of our coffee. It's wonderful to know that you found our rooms exceptionally clean and well-designed. We can't wait to welcome you back on your next visit! Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 25. Feb. 2024
Dear Mr Mark,Thank you for taking time to share your experience with us.We are really appreciate your feedback, it's mean a lot for us.Hope will have the opportunity to welcome you back for better experience. Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Such a wonderful place to stay! Beautiful and exceeded our expectations! Lovely touch for my partners birthday - made it a truly special celebs
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 22. Feb. 2024
Dear Michelle,Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you had a wonderful stay with us and that we were able to exceed your expectations. It was our pleasure to help make your partner's birthday special and memorable. We hope to have the opportunity to welcome you back for another fantastic experience in the future!Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

10/10 – Hervorragend

Ben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great all round
Great location and excellent hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 16. Feb. 2024
Dear Mr Ben,We would like to express our sincere gratitude for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay at The Piccadilly London West End.It brings us immense joy to learn that you found our hotel to be in an excellent location and that you enjoyed your overall experience. Your satisfaction is our top priority, and your kind words serve as motivation for our team to continue delivering exceptional service.Your feedback is valuable to us, and it encourages our team to maintain the high standards of service that we aim to provide. Once again, thank you for choosing The Piccadilly London West End, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay in the future. Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive

8/10 – Gut

Kenji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Piccadilly London West End am 9. Feb. 2024
Dear Kenji ,Thank you for your rating! We're glad to hear that you had a positive experience overall. We value your feedback and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future!Warm Regards,Oksana TsarykGuest Relations Executive