Lobby-Lounge

Bewertungen von Leonardo London Heathrow Airport

4 out of 5
Leonardo London Heathrow Airport
Bath Road, West Drayton, England

Bewertungen

8,8

Hervorragend

2204 von insgesamt 3934 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1092 von insgesamt 3934 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
374 von insgesamt 3934 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
148 von insgesamt 3934 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
116 von insgesamt 3934 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Afra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sauber
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Leonardo Team am 5. Feb. 2024
Dear Afra,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

Rosemarie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We chose this hotel, because it’s located close to the airport and not too expensive. Quality and price fit together. We were happy about the little shop at the entrance and we also enjoyed the restaurant. Full British and continental breakfast was delicious. The menu for dinner was not cheap but okay. The connection to the airport and the city of London with public transportation was good. We’ve booked a room for three and had enough space. We stayed there for 5 days and I‘m almost sure that we will choose this hotel again for our next trip to London.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Leonardo Team am 13. Jan. 2024
Dear Rosemarie,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear about your positive experiences at our hotel. Your kind words regarding our breakfast, room facilities and dining means a lot to us. We eagerly await your next visit for another enjoyable stay.Kind regards,Leonardo Team

6/10 – Okay

Romina

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Die Unterkunft ist für einen kurzen Städtetrip sehr gut gewesen. Die Nähe zum Flughafen erleichterte die An-und Abreise. Jedoch waren die Standards und auch die Sauberkeit sowie die Ausstattung absolut nicht gemäß denen eines 4-Sterne Hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Leonardo Team am 16. Dez. 2023
Dear Romina,Thank you for taking the time to share your feedback. We are very glad to hear that you found our accommodation lovely and location great for airport. Ensuring convenient access for our guests is a priority, and we are pleased that our location met your expectations. However, we do apologize for the inconvenience faced. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

Frederik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff, Taxi to T2 is £17…
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Leo am 13. Dez. 2023
Dear Frederik,Thank you for the great review of our hotel! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our staff very friendly. Thank you for choosing us and we look forward to welcome you again very soon for another wonderful stay.Kind regards,Leonardo Team

6/10 – Okay

Inka

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
The hotel is a 7mins drive from Heathrow T2 and that's why I chose it. They told me at the reception that I had booked a room for disabled people - which I hadn't, so the sink in the bathroom was low and that wasn't so comfortable. Cannot say much more as we only stayed fro six hours in the night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Leonardo Team am 9. Dez. 2023
Dear Inka,Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience caused. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Dan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
War total super
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Leonardo Team am 9. Dez. 2023
Dear Dan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grundsätzlich ist es ein vernünftiges Businesshotel mit akzeptabler ÖPNV Anbindung zum Flughafen. Abzüge gab es für die Wartezeit beim Einchecken und die vollkommen unflexiblen Kopfkissen. Sehr positiv möchte ich hervorheben, dass ich beim Einchecken einen ausgedruckten Fahrtplan für den öffentlichen Bus erhalten habe.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Leonardo Hotel Team am 4. Dez. 2023
Dear Martin,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Johann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Leonardo Team am 1. Dez. 2023
Dear Johann,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and found our staff very accommodating. We hope to see you again very soon for another wonderful stay.Kind regards,Leonardo Team

8/10 – Gut

Ramona

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Leonardo Team am 30. Nov. 2023
Dear Ramona,Thank you for sharing the review regarding your stay. We look forward to welcome you back again for another wonderful stay.Kind regardS,Leonardo Team

8/10 – Gut

Thi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was easily accessible from the airport by bus. The staff was very friendly and helpful. Unfortunately, my room was very cold, but with the help of the staff, the issue was resolved. The room was okay.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Leonardo Team am 26. Nov. 2023
Dear Thi,Thank you for taking the time to share your feedback. We are very glad that you enjoyed your stay with us and found our location convenient. It is great that our staff had addressed the issue efficiently, however we sincerely apologize for the inconvenience caused. We look forward to welcome you again for another wonderful stay.Kind regards,Leonardo Team

8/10 – Gut

Christian, Unterseen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein modernes sauberes Hotel mit gutem Restaurant. Für stopover am Flughafen bestens geeignet. An das Shuttlebussystem angeschlossen. Service alle 60min zum Preis von £6.80 one way.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Leonardo Team am 8. Okt. 2023
Dear Christian,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Carsten

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Leonardo Team am 24. Sept. 2023
Dear Carsten,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

René

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Leonardo Team am 29. Aug. 2023
Dear Rene,Thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope to welcome you again in future.

6/10 – Okay

Falk

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Für ein/zwei Nächte am Flughafen noch ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Leonardo Team am 13. Juli 2023
Dear Falk,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

Doris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einfach eine tolle Hotel und der personal sind sehr Hilfsreich
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Leonardo Team am 24. Juni 2023
Dear Doris,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

Wai Wai Viti

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room is space and clean. Good isolated window.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Leonardo Team am 13. Juni 2023
Dear Wai Wai Viti,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

Christiane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Leonardo Team am 5. Juni 2023
Dear Christiane,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Valentino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Leonardo Team am 5. Juni 2023
Dear Valentino,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

Hans Guenter

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr gut, aber etwqas unbequem bei 2 Personen
"Eigentlich" alles in Ordnung. Wenn aber bei einem 3-tägigen Aufenthalt von 2 Personen nur 1 Stuhl im Zimmer ist und auch die Bitte um einen Zusatzstuhl erfolglos ist, ist das etwas störend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Leonardo Team am 23. Mai 2023
Dear Hans,Thank you for you feedback. We do apologize for the inconvenience with chair, we couldn't provide spare one as we been fully booked during your stay and we didn't have any spare one.Sincerely,

8/10 – Gut

Rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von LEONARDO TEAM am 28. Apr. 2023
Dear Rolf,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten um eine zusätzliche Bettdecke gebeten und diese nicht bekommen. Das Taxi, das das Hotel für uns zum Terminal bestellt hat, war deutlich teurer als das, was uns hingebracht hat. Hier verdient das Hotel mit.
Antwort von LEONARDO TEAM am 28. Apr. 2023
Dear Frank,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Leonardo Team am 22. Apr. 2023
Dear Alexander,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Leonardo Team am 16. Jan. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time in giving us your feedback.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Yannik

10/10 – Hervorragend

Kemal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bett, Badezimmer, Personal und Zimmergröße -/ Dusche könnte besser konzipiert sein
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Leonardo Team am 18. Nov. 2022
Dear Kemal, Thank you for the review of our hotel! We hope to see you again very soon. Sincerely!

10/10 – Hervorragend

Maike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von l am 15. Nov. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Asmus

8/10 – Gut

Ina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von l am 19. Okt. 2022
Dear Ina, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Leonardo Team

8/10 – Gut

Dominik

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Zimmer war zum Teil sehr schmutzig Sehr schmutzige Tepichböden.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Leonardo Team am 19. Aug. 2022
Dear Dominik ,Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.

6/10 – Okay

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Auskunft gegen Öffentliche Verkehrsmittel super aufdringlich. Versuchten uns dreimal den Shuttlebus anzudrehen. Hat uns Frühstück aufgeschwatzt für was wir gar nicht Zeit hatten.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Leonardo Team am 13. Aug. 2022
Vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback. Wir sind immer bestrebt, den bestmöglichen Transportservice mit zuverlässigen Zeiten anzubieten, leider sind lokale Busse nicht unser erster Vorschlag, da Sie Gefahr laufen, zu spät am Flughafen zu sein. Wir freuen uns über Ihr Feedback und hoffen, Sie wieder begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Kai

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Edijs S am 11. Aug. 2022
Dear Kai , Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.

10/10 – Hervorragend

Markus

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Leonardo Team am 4. Aug. 2022
Dear Markus , Thank you for your feedback and its good to hear you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back!

8/10 – Gut

Björn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes, großes und modernes Zimmer. Vorteil: Fenster lässt sich öffnen, so dass man nicht auf Klimaanlage angewiesen ist. Öffentliche Bushaltestelle Sipson Way nah am Hotel auf derselben Straßenseite - von der Central Bus Station am Terminal 2 / 3 aus zu erreichen mit mehreren Buslinien (105, 111, 278, 285), zurück zum Terminal mit Buslinie U3. Nachteil: keine Handtuchhaken im Badezimmer. Nach draußen gut schallisoliert, nach innen weniger.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Leonardo Team am 11. Juni 2022
Dear Bjorn , Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.

8/10 – Gut

Claus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really close to the airport, yet no noise :)
This hotel is just half a mile from the airport. Sadly there is no way to get there on foot. Your best best might be to head over to the Central Bus Station and use a U3, 285, or 278 bus. It will take you less than 10 minutes to get to the hotel. While I stayed here many years ago, this hotel has seen major upgraded and offers truly comfortable and nice rooms. While an airport hotel is kind of the last (or first) think you see of a country and you often only stay a night, this one made me smile. Great staff and a good room, what more could I ask for?!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Leonardo Hotel Heathrow am 19. Mai 2022
Dear Claus , Thank you for your feedback and its good to hear you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back!

8/10 – Gut

Christian Friedrich

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ja, das ist in Ordnung
In Ordnung, was man halt so braucht. Ausser Shampoo und Seife, die hätte nachgefüllt werden müssen.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Front Office Manager - Edijs S am 8. Apr. 2022
Dear Christian , Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.

10/10 – Hervorragend

Bonita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to airport, clean, and pleasant staff. Food was great. Hotel needs some upgrades.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Karissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was an excellent landing spot as I arrived from the US headed to Africa. Comfortable and clean. I was able to order room service and utilize the front desk in organizing a taxi. There is a shuttle but it takes time!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Iain, Moncton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very close to the airport, the restaurant although we didn’t use it looked fantastic. If you arrive close to midnight there’s very very few options for food/snacks.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Hotel am 22. Mai 2024
Dear Lain,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice facility. Air conditioned. Good breakfast. Helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Hotel am 22. Mai 2024
Dear Gary,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear about your positive experiences at our hotel. Your kind words regarding our breakfast, room facilities and dining means a lot to us. We eagerly await your next visit for another enjoyable stay.Kind regards,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

CJ

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall, nice place to stay and convenient for flying out of Heathrow. I would stay here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Hotel am 22. Mai 2024
Dear CJ,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

8/10 – Gut

Jagga

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location and easy access to local transport. But 6.80 pounds vs 11pounds pvt uber. Everyone has a different budget so its all good
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Leonardo Hotel am 22. Mai 2024
Dear Jagga,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location and facilities
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Team am 22. Mai 2024
Dear Tim,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Eugene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Hotel am 22. Mai 2024
Dear Eugene,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Sandra, Warwick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I ove the eco friendly efforts rolled out by the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Team am 22. Mai 2024
Dear Sandra,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

6/10 – Okay

violeta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel was average but the gentleman at the reception desk who checked us in was exceptional. We had a problem with our rental car return which took about an hour to clear up and he helped us through the difficulty very patiently and kindly. I failed to get his name, which i regret, because he went above and beyond the call to help us. The hotel itself was average, but we booked it because of its convenience to Heathrow Airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Team am 22. Mai 2024
Dear Violeta,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear about your positive experiences at our hotel. It is wonderful to know that our staff's helpfulness left a positive impression on your experience. Providing excellent service is important to us, and we are pleased that we could contribute to a positive stay. We look forward to welcome you again for another wonderful stay.Kind regards,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Gilles

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous ne pouvions pas payer comptant seulement par carte de crédit. Pour le reste tout était bien. Merci
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Team am 21. Mai 2024
Dear Gilles,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Liz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The customer service was great and the room was very nice and has nice amenities. The bed was comfortable. The location has nice transportation options to the airport like hotel link or public busses. The restaurant options are limited to certain hours and There is no early check in without a charge. There is luggage storage in case you want to go to the city. I had stay here several times and I will be back. It feels like a boutique hotel at reasonable price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Team am 21. Mai 2024
Dear Liz,Thank you very much for staying with us and for sharing a review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay in our comfortable room. Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable experience is our top priority, and we take great pride in delivering outstanding hospitality. We eagerly await your next visit for another enjoyable stay.Kind regards,Leonardo Team

8/10 – Gut

Mike

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The Assistant Manager Booshka was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Leonardo Team am 21. Mai 2024
Dear Mike,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Anjali - Vikas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport staff is very friendly and helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Leonardo Team am 20. Mai 2024
Dear Anjali,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 – Hervorragend

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to airport, good check inn and tidy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Leonardo Hotel am 20. Mai 2024
Dear Tom,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team