Außenbereich

Bewertungen von Kimpton Fitzroy London, an IHG Hotel

5 out of 5
Kimpton Fitzroy London, an IHG Hotel
1-8 Russell Square, Bloomsbury, London, England

Bewertungen

9,2

Wunderbar

761 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
153 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
49 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Olaf

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Kai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Interieur hat Erneuerungsbedarf
+ Personal sehr hilfreich und freundlich, jedoch nicht aufdringlich + Hotellobby und allg. Aufenthaltsräume schön gestaltet + Badezimmer frisch und sehr gedchmackvoll renoviert + gutes Frühstück - schmutzige Teppiche im gesamten Hotel - Zimmerausstattung in die Jahre gekommen
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Roman

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended
I would totally come back - very friendly and accomodating staff from reception to the Bistro, cleaning service. Top notch in a central location. Surprisingly quiet when you score a room on the upper floor.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Shobhna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder trotz kleine Zimmer
Sehr guter und freundlicher Service - sonder Wünsche würden erfüllt, schöne klassische Ambiente, Zimmer etwas klein aber gut strukturiert, hätte nur gerne den Föhn im Bad nutzen können.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Fabiola Gonzalez, Guest Services Manager am 4. Okt. 2021
Thank you Shobhna for your taking the time to share with other travelers your honest feedback. We can't wait to welcome you back soon!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Fabiola Gonzalez -Guest Relations Manager am 13. März 2020
Dear guest, I am very sorry to learn that we have not quite reached your expectations. If possible, I would like to know more about your stay so we can enhance our service. Please our Guest Relations Department if you would like to discuss this further. Looking forward to hearing from you. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Haus wunderschöne Räume.. nettes cooles Personal...das fand ich aber auch ein bisschen schwierig..die Atmosphäre eines 5sterne Hotels kam nicht rüber... Was uns wahnsinnig störte das der palm court abends so früh schloss und die Bar nur mit Anmeldung zu betreten war...dann gab es noch ein weiteres Restaurant ..da war self service..also keine Gelegenheit abends noch was zu trinken.. Schade Sonst Lage Ausstattung top
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Ruben - Guest Relations Manager am 21. Feb. 2020
hi, Thank you for your feedback! It is highly appreciated. We will forward your comments to our bar and restaurant team. Hope we can welcome you back Regards,

10/10 – Hervorragend

Olaf

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schickes Hotel
Tolles Gebäude, imposante Lobby, nettes Frühstück, sehr freundliche Mitarbeiter, Housekeeping funktionierte auch tadellos.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Ruben Sosa - Guest Relations Manager am 14. Feb. 2020
Dear Olaf, Thank you for your 10 out of 10! Hope to welcome you back!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war sehr klein. Das ist meine Beanstandung.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Claire Daly am 31. Jan. 2020
Thank you for providing feedback from your recent visit. I am disappointed that you found the room to be small. We do have many room categories within the hotel that vary in size. Please do contact us in advance as we would be delighted to recommend the best suited room for you for future visits. Kindest regards, Claire Daly Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Claire Daly am 6. Jan. 2020
Thank you for taking the time to review your visit to Kimpton Fitzroy London. I am pleased you enjoyed your stay and hope to see you on your next visit. Kindest regards, Claire Daly Assistant Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Daniel Healey am 5. Jan. 2020
Thank you for your lovely review following your stay with us. We are thrilled to hear that you enjoyed all your Kimpton Fitzroy London experiences and hope to see you again very soon. Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Bobby, Germany

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal und tolle Atmosphäre. Würde auf jeden Fall wieder hin und weiterempfählen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Daniel Healey am 5. Jan. 2020
Dear Bobby, Thank you for your wonderful review! It is great to hear that your experience at Kimpton Fitzroy London went above and beyond your expectations. We look forward to welcoming you again very soon, Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

8/10 – Gut

Ivo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Daniel Healey am 5. Jan. 2020
Thank you for staying with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Daniel Healey am 29. Juni 2019
Thank you for your review. We are delighted that you enjoyed your experience with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Daniel Healey am 27. Juni 2019
Thank you for staying with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Daniel Healey am 9. Juni 2019
Thank you for your review. We are delighted that you had a wonderful experience with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel Healey General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, der äußere Anschein trügt allerdings etwas, denn die Zimmer sind sehr klein und nicht angemessen ausgestattet, wie man bei einem Haus dieser oberen Preisklasse erwarten könnte. Das Bett war sehr weich, die Minibar lediglich mit 2 Flaschen Leitungswasser bestückt, TV hat keinen einzigen deutschen Kanal, nicht einmal Euronews. Insgesamt stimmte Preis-Leistungsverhältnis nicht.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Daniel Healey am 1. Juni 2019
Thank you for taking the time to share your feedback following your recent visit to Kimpton Fitzroy London. While I appreciate your very positive comments on the hotel, I’m sorry to read that you felt our rooms were small. I am sorry to hear that you were disappointed with the complimentary offering of our Tuck Box which includes 2 bottles of still water, popcorn, and chocolate. I would like to thank you for your feedback regarding our TV channels, I have passed your comments on to our IT manager to review. Kind Regards, Daniel Healey Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top-Zustand nach wohl erst kürzlicher Renovierung, extrem freundliches Personal. Die Lage ist perfekt, 100m zur U-Bahn.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Daniel Healey am 19. Mai 2019
Thank you for your wonderful review! It is great to hear that your experience at Kimpton Fitzroy London went above and beyond your expectations. We look forward to welcoming you again very soon, Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Heinz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Daniel Healey am 6. Mai 2019
Thank you for staying with us. We are delighted that you had a wonderful stay with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Gebäude ist beeindruckend und die Lage ist sehr zentral. Das Personal ist sehr freundlich und bemüht. Das Zimmer war gut ausgestattet, inklusive Kaffeemaschine und Teekocher. Das Frühstück war sehr lecker; nur an manchen Tagen war der Frühstücksraum so voll, so dass man etwas Wartezeit in Kauf nehmen musste, bis man einen Tisch erhielt. Der Fitnessraum ist empfehlenswert und für ein Hotel sehr gut ausgestattet.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Daniel Healey am 12. Mai 2019
Thank you for your review. We are delighted that you had a wonderful experience with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room #100 is very Loud car Traffic which was very uncomfortable
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Daniel Healey am 30. Apr. 2019
Thank you for your review following your recent visit with us. I’m sorry to read that your room didn’t meet your expectations and encourage you to highlight your preference for a quiet room on a high floor for any future stays. I do hope we have the pleasure of welcoming you back soon. Kind Regards, Daniel Healey Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Daniel Healey am 30. Apr. 2019
Thank you for your review. We are delighted that you had a wonderful experience with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Kimpton Fitzroy ist ein absolut elegantes und traumhaft schönes Hotel.Das Interieur ist sehr hochwertig und liebevoll.Schon der Concierge begrüßt einen so offen und warm,dass man sich sofort angekommen und wohl fühlt. Die Zimmer sind ein Traum und das Hotel an sich ist sehr herrschafftlich und imposant!!Wir kommen definitiv wieder!!!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Paul Walters am 12. Apr. 2019
Thank you for your review following your recent visit to Kimpton Fitzroy. Thank you for your kind words. I am always delighted to hear that our guests were impressed with the service as well as the quality of the hotel facilities. We all look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Paul Walters General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Gebäude, gute Lage Nähe Metro Station, freundliches Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Paul Walters am 11. Apr. 2019
Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay at Kimpton Fitzroy London. I am delighted to learn that your stay was a thoroughly enjoyable experience and it gives me great pleasure to read your kind words on our team. Rest assured that I will share your feedback with the team who take great pride in ensuring each guest has a memorable stay. I hope we have the pleasure of welcoming you back to Kimpton Fitzroy London very soon again. Best regards, Paul Walters General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderbares Bauwerk, hervorragend renoviert und dazu passend freundliches Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Paul Walters am 21. März 2019
Thank you for your kind words. I am always delighted to hear that our guests were impressed with the service as well as the quality of the hotel facilities. We all look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Paul Walters, General Manager

10/10 – Hervorragend

Sule, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal sehr nett, Zimmer etwas klein aber schön, Frühstück könnte besser sein, sehr zentral, vier Stationen zum Piccadilly Circus, ich würde es wieder buchen
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Paul Walters am 21. März 2019
Dear Sule, Thank you for sharing your review of your experience at Kimpton Fitzroy London. I am delighted that you had a memorable stay in every way. I hope to welcome you back again very soon. Best regards, Paul Walters General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles vorbildlich. Dumpfe Musik im Foyer zu laut und dem oldfasioned Ort nicht angemessen
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Paul Walters am 9. März 2019
Dear Thank you for your review. We are delighted that you had a wonderful experience with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Paul Walters General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nettes und hilfsbereites Personal. Tolle Einrichtung und hervorragende Lage.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Paul Walters am 9. März 2019
Thank you for your review. I am delighted you enjoyed your stay. It would be our pleasure to see you again soon. Kind Regards, Paul Walters, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and elegant hotel, much attention to details. Nicely located
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Paul W am 9. März 2019
Dear, Thank you for your lovely review following your stay with us. We are thrilled to hear that you enjoyed all your Kimpton Fitzroy London experiences and hope to see you again soon. Best regards, Paul Walters, General Manager

10/10 – Hervorragend

Estela, Spring

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, excellent service, great location, delicious breakfast! Everything was perfect!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Eve, Boston

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and an elegant hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel. Perfect location
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sukju

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible staff, room, and dining.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sharon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service! My daughter and I felt like the Queens we are. Carlos at the front desk was awesome. Great location Will definitely stay here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sukju

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff and room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Natasha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very helpful and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

John, Summit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Need storage shelves and more hooks. We stayed for five days so we need to unpack.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

john

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We arrived at the hotel at 3pm, which was the check-in time and were told that our room wasn’t quite ready. An hour later it still wasn’t ready so we enquired at the Guest Relations desk. A very helpful lady went to investigate and when she returned, she apologised for our wait and said that they had upgraded us to a suite. It was the most beautiful suite we’d ever seen and we really appreciated this gesture. We will definitely be returning (but probably to a normal room!)
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

SAMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, great staff and service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Zustand der Unterkunft
The hotel building is on a historical site. It is exactly what I expected, with a comfortable pretty room, and excellent service. All the staff were friendly, courteous, and extremely helpful. The location is perfect, facing Russell square, and a street block from Russell Square tube station. This makes it very convenient for travel around London. The breakfast option is worth it - the selection was great. I had a very nice time, and look forward to my next visit.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Johanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As a seasoned traveler who frequents high-end hotels and resorts, I must say my recent experience at the Kimpton in London was truly exceptional. From the moment I arrived, the level of attention and customer service exceeded all expectations. As a solo traveler, safety and comfort are paramount, and the staff at went above and beyond to ensure I felt both secure and pampered throughout my stay. One particular highlight was the unexpected upgrade to a suite, which made me feel like royalty in the heart of London. The spacious accommodations and luxurious amenities truly enhanced my experience, making it difficult to leave at the end of my trip. I can confidently say that I would return to London just to stay at Kimpton London again. The impeccable service, attention to detail, and overall atmosphere made it a standout among my travels. If you're looking for a truly memorable and indulgent stay, look no further than Kimpton Fritz in London.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Theresa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mehi

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Naomi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Judith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was great and very helpful at all times. Also liked the hotel interior - very nice lounges and the cafe is very convenient. My only suggestion for improvement would be to make the rooms more friendly for business travelers. For example there was no desk in my room. Also, surprised by how few t.v. stations there were to choose from. All in all, a very good hotel and love the service that Kimpton provides.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024