Außenbereich

Bewertungen von Holiday Inn Express London Wandsworth, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express London Wandsworth, an IHG Hotel
Smugglers Way, Wandsworth, London, England

Bewertungen

8,6

Hervorragend

446 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
409 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
89 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Martin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von HOM am 18. Sept. 2023
Martin, thanks for your feedback. We hope to see you again and All the best, Kellyann - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Alice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Operations Manager am 29. Juni 2023
Thanks for your review, Alice.We hope your next stay is just around the corner.All the best, Kellyann

6/10 – Okay

Ingo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Einchecken war auch vor 15 Uhr möglich. Danke dafür. Hotel und Zimmer sind sauber. Die Hörnle beim Frühstück sind sehr gut, der Rest eben britisch aber ok. Hatten Zimmer zur Straßenseite, da die Fenster nicht dicht schließen ist es Nachts sehr laut. Beschleunigungen von Mopeds und Sondersignale der Blaulichtfraktion stören den Schlaf.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Operations Manager am 12. Juni 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Okay

Monika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Personal war freundlich und die Zimmer sauber. Das dritte Bett für unsere Tochter war eine ausgezogene Couch, sie hat gequietscht und die Matratze war sehr dünn. Das Hotel liegt an einer großen Straße, darum etwas lauter, schlafen ging nur mit geschlossenem Fenster. Das Frühstück ist englisch (fettig und süß), für ein paar Tage o.k. Der Kaffee ist grauenhaft.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Operations Manager am 6. Juni 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Dominic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Hotel Manager am 10. Mai 2023
Thanks for your fab feedback, Dominic.All the best, - Hotel Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Nina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne saubere Zimmer, nettes Personal, gute Anbindung an die öffentlichen Verkehrsmittel. Super Übernachtungsmöglichkeit für einen Städtetrip. Einziges Manko - es fehlt Aufschnitt wie Wurst oder Käse beim Frühstück, es gibt nur süße Sachen wie Marmelade oder Nutella. Dafür machen Rührei und Bohnen ordentlich satt.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von HOM am 21. Apr. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Daniela - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Einfaches aber gutes Hotel. Betten könnten bequemer sein. Das inklusive Frühstück war gut und reichlich. Nahverkehr ist fussläufig gut zu erreichen. Fahr in City in 20 Minuten möglich. Möglichkeiten zum Essen abends sind in der Nähe. Unterkunft ist perfekt für einen Kurztrip nach London. 👍👍👍
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von HOM am 21. Apr. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Daniela - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Karin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Sehr nahe am Bahhof mit guten Verbindungen. Ruhig. Alles war eigentlich ok,bis auf das Frühstück. Das war eine Katastrophe. Fast kein Platz, kein Geschirr mehr vorhanden, da alle gleichzeitig beim Frühstüch waren. Essen auch sehr schlecht.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von HOM am 21. Apr. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Daniela - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Grünling

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel, freundliches Personal, bisschen abseits vom Schuss und tolle Infrastruktur....
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Manager am 12. Apr. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen, Daniela

4/10 – Schlecht

Annika

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hotel Manager am 27. März 2023
Annika, thanks for your feedback.See you soon!Best wishes, Daniela - Hotel Operations Manager

4/10 – Schlecht

Jennifer

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Ellie am 6. Feb. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Okay

Andreas, Isernhagen

8/10 – Gut

Steve

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uns hat es sehr gut gefallen!!! Es gab nuchts zu meckern. Gut angebunden (30 min bis zur Tower Bridge) Frühstück englisch, aber damit muss man rechnen. Perfekt für unsern Trip
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ellie am 17. Okt. 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Horst

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gesamt alles OK wir kommen gerne wieder
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2022
Antwort von Daniel F am 7. Apr. 2022
Hi Horst. Thanks for your kind scoring. Lovely ! Kind regards. The Holiday Inn Express Wandsworth Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Tooba M. am 4. März 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay. We hope to see you again for a 5/5 stay:) Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 29. Feb. 2020
Good morning, dear Guest. We would like to thank you for the time you took to rate your most recent visit in our hotel. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It makes us incredibly happy seeing that no issues were able to appear and ruin the quality of your stay. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the hotel, if the occasion were to arise, and we can assure you we'll try our best to deliver a level of service identical to the one experienced during your most recent visit. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal und Service waren sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kahmi A. am 11. Jan. 2020
Good morning, thank you for taking out the time to give us your feedback, we are pleased you had a pleasant stay. Thank you and hope to see you again.

6/10 – Okay

Renate

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 7. Dez. 2019
Good morning. We would like to thank you for the time you took to rate your most recent stay in our hotel. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It makes us incredibly happy finding out that no major issues were able to appear and ruin the experience. We, however, would like to apologize for the issues that might've appeared and stopped your stay from being a full on 10 out of 10. We hope that, despite the possible issues, you have not been discouraged from visiting us again. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we can assure you we'll try our best to deliver a level of service superior to the one you have experienced during your most recent visit. We thank you once more in the future, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 7. Dez. 2019
We would like to thank you for the time you took to rate your most recent stay in our hotel. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It makes us incredibly happy finding out that no major issues were able to appear and ruin the experience. We, however, would like to apologize for the issues that might've appeared and stopped your stay from being a full on 10 out of 10. We hope that, despite the possible issues, you have not been discouraged from visiting us again. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we can assure you we'll try our best to deliver a level of service superior to the one you have experienced during your most recent visit. We thank you once more in the future, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Blick auf die Themse.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Maria F. am 13. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay. We are pleased to read that you found our staff friendly and efficient. Thank you for choosing to stay with us and we hope to see you on your next trip to London. Best regards, Maria.

8/10 – Gut

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
War alles ok, Service und Personal waren sehr gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Maria F. am 5. Nov. 2019
Dear Martin, Thank you very much for your kind review. We are pleased you had a good stay and looking forward to host you again. Best regards, Maria.

8/10 – Gut

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel
Insgesamt sehr gutes Hotel. Personal sehr freundlich und hilfsbereit, Frühstück war gut :) Einzig die Betten waren sehr weich dadurch etwas unbequem.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Maria F. am 5. Nov. 2019
Dear Fabian, Thank you for contacting us and leaving your feedback. We are happy you had enjoyable stay and found our staff friendly and efficient. We do apologize for the maintenance issues you experienced. Hope to see you soon on your next trip to London. Kind regards, Maria.

8/10 – Gut

Rene, Hegau

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal, gute Zimmer und ein hervorragendes Frühstück. Gern wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Maria F. am 2. Nov. 2019
Dear Rene, Thank you very much for your kind review. We are pleased you had a good stay and looking forward to host again. Best regards, Maria.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super bis auf die unbequeme Schlafcouch! Nähe zu London, Frühstück, freundliches Personal, Zimmergröße positiv
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 24. Okt. 2019
Good afternoon, dear Guest. We would like to thank you for the time you took to write us a review regarding your most recent stay in our hotel. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It is wonderful finding out that our staff was able to leave such a lasting impression. Reading that our location and breakfast were also able to meet your expectations fills us with joy as well. We, however, would like to apologize for the issues experienced with the sofa bed. It is awful finding out that it was not as comfortable as it could've been. We can assure you that, thanks to your feedback, we will try our best to better that side of our service as much as we can, where there is possibility. We hope that, despite the issues experienced, you have not been discouraged from visiting us again. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we can assure you we'll try our best to offer a level of service superior to the one you have experienced during your most recent visit. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Maria F. am 21. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for rating your stay. We are very happy it was good and provide a 10 out of 10. Thank you for choosing to stay with us. We hope to see you soon on your next trip to London. Kind regards. Maria.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
DIe Lage, Fenster waren so dünn das man dachte man steht auf der Straße (Lärmpegel).
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 17. Okt. 2019
Good morning, dear Guest. We would like to thank you for the time you took to write us regarding your most recent stay in our hotel. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. We, however, would like to apologize for the issues experienced with the noise level. We can understand how such a thing can leave a negative stain on your permanence. We can assure you that, thanks to your feedback, we will try our best to better that side of our service as much as we can, where there is possibility. We hope that, despite the issues, you have not been discouraged from visiting us again. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we can assure you we'll try our best to deliver a level of service superior to the one you have experienced during your most recent visit. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit allem was man braucht
Hotel mit allen Annehmlichkeiten. Gutes Frühstück. Gutes w-lan. Leider kein U- Bahn Bahnhof in der Nähe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Maria am 16. Okt. 2019
Dear Petra, Thank you for contacting us and leaving your honest feedback. We are delighted to hear that you had a good stay and look forward to host you again. Best regards, Maria.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Internationales Frühstücksbuffet, für jeden Geschmack ist etwas dabei
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Maria. am 26. Sept. 2019
Dear guest, Thank you very much for your kind review. We are pleased you had a good stay and looking forward to host you again. Best regards, Maria.

8/10 – Gut

Claudia, Pfalz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War alles super. Was wir allerdings vermisst haben war beim Frühstück der Käse 🧀 und die Wurst. Aber würden trotzdem das Hotel wieder buchen.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Maria. am 24. Sept. 2019
Dear Claudia, Thank you for taking time to review your recent stay in our hotel. We are thrilled you had a great stay with us. We do apologize if you didn't find cheese at breakfast. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express. Hope to see you on your next trip to London. Sincerely, Maria.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Das Hotel war ganz ok. Rezeption war sehr nett. Nur die Betten waren sehr durchgelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 12. Sept. 2019
Good morning, dear Guest. We would like to thank you for the time you took to write us a review regarding your most recent permanence in our hotel. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It makes us incredibly happy finding out that our staff was able to leave such a lasting impression during your permanence. We, however, would like to apologize about the issues experienced with the bedding, It is awful finding out that the beds in your room were very worn. We can understand how such a thing can easily ruin the quality of a stay. We can assure you that, thanks to your feedback, we will try our best to better that side of our service as much as we can, where there is possibility. We hope that, despite the issues experienced, you have not been discouraged from visiting us again. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we can assure you we'll try our best to deliver a level a service superior to the one you have just experienced during your most recent permanence. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine gute Unterkunft für einen Städtetrip! Einzig allein das Frühstück ist nicht so gut! Es gibt kein Käse und keine Wurst! Sicherlich auch etwas typisch für die Engländer!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Greg M am 25. Aug. 2019
Dear Guest Thank you kindly for your feedback. We are pleased you had a good stay with us and enjoyed our rich breakfast menu. Looking forward to see you again. Best regards Duty Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage um London zu erreichen , leider war draußen sehr viel Müll
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Maria F. am 12. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for contacting us and leaving your feedback. Do apologize If you found our location wasn't as good as expected. We hope that you will give us the opportunity to serve you again. Regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant. am 23. Juli 2019
Good evening, dear Guest. We would like to thank you for the time you took to rate your stay in our hotel. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us the way you did. It makes us incredibly happy finding out that your overall experience was a 4 out of 5, and knowing that no major issues were able to leave a dent in your permanence fills us with joy. We would like to apologize for the issues you might have experienced, though, that kept your stay from being a full on 5 out of 5. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more, and we can assure you we'll try our best to better ourselves and our services in order for your next visit to be a full 5 out of 5. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Tooba M. am 6. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for rating your stay. We are glad it was good and hope to provide a 5/5 the next time around! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr bemühtes Personal. Positive Ausstrahlung und sehr freundlich. Die Zimmer sind für Preis Leistung ok und die Betten recht weich, was für uns ok war.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 28. Juni 2019
Good morning, dear Guest. We would like to thank you for the time you took to write us a review regarding the most recent stay in our hotel. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It makes us incredibly happy reading that our staff was able to leave such a positive note on your permanence, thanks to their hard work and dedication. Knowing that the rooms themselves and the comfortableness of the beds were ideal considering the price also fills us with happiness. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more, if the occasion were to arise, and we can assure you we'll try our best to deliver a level of service superior to the one you have just experienced during your most recent permanence with us. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal in der Unterkunft war immer freundlich, aufmerksam und hilfsbereit. Die Sauberkeit des hotels ist ebenfalls hervorzuheben. Anbindung an das Londoner Netz (Zug und U-Bahn) ist super.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Tooba M. am 8. Juni 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write us a review about your stay. I am pleased that are staff were always helpful and left a good impression. I am also glad that the location was convenient for your travels. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you in the future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war freundlich und zuvorkommend. Die Zimmer waren sauber und waren mit dem wichtigsten ausgestattet. Das leckere Frühstück und die gute Anbindung an London sind ebenfalls noch zu erwähnen. Alles in allem eine gute Wahl und wir werden bestimmt noch einmal wiederkommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 4. Juni 2019
Good afternoon, dear Guest. We would like to thank you for the time you took to write us a review regarding your most recent stay, We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It makes us incredibly happy reading that our staff was able to leave such a lasting impression. Knowing that our cleanliness levels, as well as the quality of our breakfast and our location, were able to meet your expectation also fills us with joy. We are delighted to know you will come to visit us again, and we look forward to the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parkplatz vor dem Haus, guter Check in. Zimmer top, Frühstück einfach Britisch
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Tooba M. am 12. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to write us a review about your stay. I am thrilled to read how your stay was. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you in the future. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant. am 11. Mai 2019
Good morning, dear valued Guest. We would like to thank you for the time you took to rate your permanence with us. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. Knowing that no major issues were present in order to worsen the quality of your permanence. We, however, would like to apologize for the small issues that might've happened, that stopped your stay from becoming a 5 out of 5. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we can assure you we'll try our best to deliver a service that will turn your next stay into a 5 out of 5. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-/Leistungsverhältnis, etwas außerhalb von London City, aber gute Verkehrsanbindung Das Frühstück ist etwas lieblos und nicht das, was man aus anderen Hotels gewohnt ist.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant. am 9. Mai 2019
Good afternoon, dear Guest. We would like to thank you for the time you took to write us a review regarding your most recent stay. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It makes us incredibly happy to read that our pricing was ideal for the services we offered. It's great knowing that our location, too, despite not being centralized, was ideal for your permanence thanks to the easy accessibility of public transport. We, however, would like to apologize for the issue you have experienced at breakfast. It is awful to know the experienced wasn't as good and as organized as you expected it to be. We can assure you that, thanks to your feedback, we will try our best to better that side of our service as much as we can, where there is possibility. Despite the issue experienced, we hope you have not been discouraged from visiting us again in the future. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more if the occasion were to arise, and we will try our best to deliver a level of service that will turn your stay into a positive one. We thank you once more for the feedback, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Shadi, Vienna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are clean and big enough. Breakfast was always the same , no changes and unfortunately not delicious. For a 5 days stay breakfast is not joyful. Reception helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant. am 25. Apr. 2019
Good afternoon., dear Shadi. We would like to thank you for the time you took to write us a review. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us the way you did. It is wonderful to read that the size and cleanliness levels of the rooms were able to meet your expectations, and that our staff was able to leave a lasting impression. Still, we would like to apologize about the issues experienced with the breakfast. We are sorry to know it wasn't as good as it could've been. We can assure you that, thanks to your feedback, we will try our best to better that side of our service as much as we can, there where there is possibility. We hope that, despite the issues with the breakfast, you have not been discouraged from visiting us again. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant. am 17. Apr. 2019
Good afternoon, dear guest. We would like to thank you for the time you took to rate your stay with us. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to see you have rated us a 4 out of 5. It makes us incredibly happy to know that nothing was able to leave a negative stain on your permanence. We, however, would like to apologize for any issues you might have experienced during your permanence, that stopped you from having the perfect stay. We hope we'll get the pleasure of welcoming us again in the near future, and we can assure you we'll try our best to offer a service that will manage to raise a 5 out of 5 and give you a perfect stay. We thank you once more for your time, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Matthias, London

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel mit guter Zuganbindung in die Stadt. Sehr gutes Frühstück und reibungsloser Check-In.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant. am 1. Apr. 2019
Good evening, dear Matthias. We would like to thank you for the time you took to write us a review. We deeply appreciate the feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay at our hotel the way you did. It makes us happy knowing that nothing during your stay was able to leave a negative stain on it. It's wonderful reading that our location, our breakfast and our services were able to meet your expectations. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we wish you a delightful day for the time being. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Tooba M. am 25. Feb. 2019
Dear guest, We would like to thank you for the 8 out of 10 vote you have given us. We deeply appreciate it, and we hope next time we can make it a 10/10 stay for you. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

kai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super Hotel, etwas abseits, aber sowohl zum Airport Gatwick, als auch in die City gute Anbindung. sehr freundliches Personal, leckeres Frühstück.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant am 20. Feb. 2019
Greetings, dear Kai. We would like to thank you for the time dedicated to letting us know your thoughts about the most recent stay in our hotel. We deeply appreciate the feedback, as it helps us improve. Still, this time we are incredibly glad to hear that nothing managed to ruin your stay with us! It's wonderful to read that our location, even though not exceptional, was ideal for you with it's easy access to public transport. We are also happy to know that you enjoyed our varied breakfast. We are delighted to know that our staff, too, was able to leave such a positive note on your permanence. We hope we'll get the pleasure of welcoming you once more in the future, if the occasion were to arise, and we an assure you we'll try our best to provide the same level of extraordinary service you just experienced in your most recent stay. We thank you once more for the time you took to write us a review, and we wish you a wonderful day. Kind regards,

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
gutes Frühstück, gute Anbindung an die Durchzugsstraßen. Die Einrichtung ist funktionell, etwas in die Jahre gekommen aber noch gut in Schuss. Parken kostet 17 Pfund pro Nacht. Eine Tankstelle mit Lebensmittelabteilung ist direkt daneben. Einziges Manko: Betten waren für uns viel zu weich. Sonst passt das Preis-Leistungsverhältnis ausgezeichnet.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant. am 10. Jan. 2019
Good afternoon, dear Martin. We would like to thank you for the time you took to let us know your thoughts about the recent stay with us. We deeply appreciate it. We are glad to know that you enjoyed your stay the way you did. It is wonderful to know that both our breakfast and our location were able to meet your expectations, and it's nice to know that our decor suited your tastes. We , however, apologize for both the price of the car park, and the level of softness of our mattresses. Still, we hope that those two inconveniences did not discourage you to visit us again. We thank you once more for the time you took to write us a review, and we hope to see you again in the near future. We wish you a wonderful day. Kind regards, The Holiday Inn Express-Wandsworth Team.

8/10 – Gut

Marcus, Coesfeld, NRW, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Für uns eine sehr gute Lage. Gutes Frühstück, saubere Zimmer. Super Preisleistungsverhältnis für London. Einziger Nachteil, war das Schlafsofa. Dies ist nicht wirklich zum Schlafen geeignet. Da sollte man als Hotel etwas mehr investieren, oder es nicht als Schlafmöglichkeit an Gäste vermieten. Ist wenn überhaupt nur für Kinder unter 7 Jahren nutzbar. Hatten uns zusätzliche Decken zum Unterlegen geben lassen, da das Sofa wenn es ausgezogen ist, sehr uneben ist. Das ist sehr schade. Der Rest war top. Wer kein Schlafsofa nutzt ist hier gut aufgehoben.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Alex C.- Guest Service Assistant. am 3. Jan. 2019
Good morning, dear Marcus. We would like to thank you for the time you took to let us know your thoughts about the stay at our hotel. We deeply appreciate it. We are glad to know that you enjoyed your stay. It's wonderful to know that, from the cleanliness to our breakfast to the pricing, everything was able to meet your expectations. We are sorry to hear that the sofa bed wasn't as good as you imagined it to be. Still, despite the inconvenience that might've caused, we hope you haven't been discouraged to stay with us again. We thank you once more for the feedback, and we can assure you that, thanks to it, we will try to better ourselves and our services as much as we can, there where there is possibility. We wish you a lovely day. Kind regards, The Holiday Inn Express-Wandsworth Team

10/10 – Hervorragend

K

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zum zweiten Mal bereits gebucht und wieder sehr zufrieden. Wunderschönes Zimmer mit Blick auf die Themse bekommen und Victoria Station ist gut mit dem Bus zu erreichen!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Tooba M. Guest Service Assistant am 20. Dez. 2018
Dear K, Thank you for taking the time to write us a review about your stay. I am pleased to read that you were satisfied with your stay again and we hope to see you again. Kind regards,

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauberes Hotel mit weitestgehend zentraler Lage
Das Hotel ist zwar nicht mehr neu, dafür aber gut gepflegt. Die Zimmerreinigungskräfte waren sehr akribisch (das habe ich so noch nicht erlebt) und das Zimmer daher sehr sauber und täglich prima gereinigt. Empfang und Abwicklung der Buchung sind freundlich; das Personal allgemein hilfsbereit. Das Frühstücksbüffet hat eine überschaubare aber hinreichende Auswahl. Wer aber mehr als ein paar Tage bleibt, wird bald die Variation vermissen. Zudem: Wochentags gibt es Frühstück nur bis 9:30 Uhr. Das ist für Geschäftsreisende in Ordnng, für Langschläfer etwas knapp. Diese finden sich meist ab 9 Uhr ein und die Plätze im Frühstücksraum werden schnell knapp. Die Lage des Hotels ist zwar zentral, dennoch muss man erstmal in eine Bahn einsteigen und dann in Vauxhall oder in Waterloo umsteigen, bevor man mit der Tube weiterfahren kann. Die Züge nach Wandsworth Town fahren zwar regelmäßig, aber am späten Abend nur noch alle ca. 30 Minuten. Dafür ist das Hotel dann aber auch in nur wenigen Gehminuten von der Bahnstation aus zu erreichen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Tooba M. Guest Service Assistant am 16. Dez. 2018
Dear Daniel, Thank you for taking the time to write us a review about your stay. I am delighted to read how your stay was. We appreciate your feedback as this helps for any future developments. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to hosting you again. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

holger

Gute Lage ... Zimmer sauber ordentlich... Frühstück gut... Personal wirklich freundlich
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Tooba M. Guest Service Assistant am 24. Nov. 2018
Dear Holger, Thank you for taking the time to write us a review about your stay. I am pleased to read how your experience was. We look forward to welcoming you again. Warm Regards,