2 Restaurants, Frühstück, Abendessen, britische Küche

Bewertungen von Hilton London Wembley

4 out of 5
Hilton London Wembley
Lakeside Way, Wembley, England

Bewertungen

8,8

Hervorragend

611 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
248 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
70 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
45 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michaela

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mavi am 15. Jan. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley. Our commitment at the Hilton London Wembley is to provide the finest in service and personal attention to everyone who stays with us, and it is helpful when our guests pass their opinions and experiences to us, allowing us to refine our procedures and services where necessary. Once again we thank you for choosing the Hilton London Wembley and for taking the time to provide us with valued feedback. We hope to welcome you back. Sincerely, Hilton London Wembley

10/10 – Hervorragend

Thorsten

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel direkt am legendären Wembley Stadion. Der Wembley Park bietet viele Shopping Möglichkeiten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mavi am 15. Jan. 2024
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8/10 – Gut

Marco

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Mavi am 15. Jan. 2024
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8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Allenfalls ist das Hotel für einen kurzen Aufenthalt ideal.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Mavi am 15. Jan. 2024
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6/10 – Okay

Matthias

Mit der Familie gereist
Frühstück schlecht, musste immer wieder wegen Kaffee fragen, Pan Cake Maschine würde nicht gereinigt kam verbrannte cakes raus. Wenig Auswahl. Zimmer geht so, Badezimmer war alles leer. Duschgel, condischener, Shampoo Seife usw
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hilton Team am 7. Nov. 2023
Dear Matthias,Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley. Our commitment at the Hilton London Wembley is to provide the finest in service and personal attention to everyone who stays with us, and it is helpful when our guests pass their opinions and experiences to us, allowing us to refine our procedures and services where necessary.Best Regards,

6/10 – Okay

Richard

Gut: Komfort des Zimmers
Das hotel ist etwas renovierungsbedürftig.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hilton London Wembley am 19. Aug. 2023
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hilton Team am 23. Apr. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley. We hope to see you again soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Fabio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Hilton Team am 6. Apr. 2023
Dear Fabio,Thank you for your feedback, thank you so much for taking time to complete the survey. I hope to see you back soon.Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Hilton Team am 8. Jan. 2023
Dear guest,Thank you very much for your feedback. We hope that we will see you again soon.Best Regards

8/10 – Gut

andreas

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Mavi am 15. Jan. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley. Our commitment at the Hilton London Wembley is to provide the finest in service and personal attention to everyone who stays with us, and it is helpful when our guests pass their opinions and experiences to us, allowing us to refine our procedures and services where necessary. Once again we thank you for choosing the Hilton London Wembley and for taking the time to provide us with valued feedback. We hope to welcome you back. Sincerely, Hilton London Wembley

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Hilton London Wembley Team am 3. Mai 2022
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley. I was delighted to notice from the scores that you have enjoyed your stay with us and that you found the hotel and members of our team to be outstanding. I will ensure your scores are passed on to them. Our commitment at the Hilton London Wembley is to provide the finest in service and personal attention to everyone who stays with us, and it is helpful when our guests pass their opinions and experiences to us, allowing us to refine our procedures and services where necessary. Once again we thank you for choosing the Hilton London Wembley and for taking the time to provide us with valued feedback. We hope to welcome you back. If I can be of any further assistance to you, please do not hesitate to contact me.

10/10 – Hervorragend

Bartholomeo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Sungmin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein zentraker Aufzug zu den Zimmern. Ggf. muss man sehr lange laufen bis man sein Zimmer erreicht hat. Ausserdem war mein Zimmer am nächsten Tag nicht aufgeräumt. Anscheind muss der Gast beim Check-in explizit anfordern.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von The Front Office Team am 7. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback with us. We are looking forward to welcoming you back very soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ich war persönlich enttäuscht. Mit dem Namen Hilton verbinde ich nicht nur super Service und Personal sondern auch eine tolle Ausstattung und Sauberkeit. Leider muss ich aber beim Hilton Wembley mitteilen, dass das Hotel bereits eine Renovierung nötig hat. Die Stühle und Sesseln sind zum Teil ausgenutzt und verschmutzt genauso wie die Teppiche iim Flur und Zimmer. Die Sauberkeit der Zimmer ließ zu Wünschen übrig (schmutziges Geschirr wurde nicht abgeholt, Wasser nicht nachgebracht, Minibar fehlte komplett, im Bad roch es nach Urin und die Zimmer wurden teilweise erst gegen 17 Uhr gereinigt). Das Schwimmbad wird in Kooperation mit einem externen Betreiber geteilt, ist okay, nur hätte ich es gerne vor meiner Buchung gewusst, dann kann ich entscheiden, ob ich das Objekt buchen möchte oder nicht. Hier finde ich, dass das Schwimmbecken einfach zu klein ist für die Anzahl von Gästen und es ist schwierig, wenn die Sauna im selben Bereich wie das Schimmbad ist - es gibt leider Gäste, die mit den verschwitzten Badesachen ohne zu duschen in das Becken springen (unhygienisch, einfach!) - Es gibt leider nur vier Liegestühle, also ein bisschen entspannen, kaum möglich. Fitnessbereich ist in Ordnung und sauber und da war auch nicht so viel los. Frühstück super lecker und das Personal war immer sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The team in the restaurant was very nice. We didn't like the view from the family room. That you don't get any information, that you need a travel adapter!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Manuel, Nrw

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Essen in der Lounge war sehr gut, Ambiente ebenfalls. Bett könnte bequemer sein und im Zimmer war einiges nicht von Anfang an OK - Safe defekt, 1 Steckdose defekt und Minibar wurde nicht befüllt…
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Lage des Hotels ist sehr gut, direkte Verkehrsanbindung und gute Einkaufsmöglichkeiten. Leider war das Hotelzimmer schon sehr abgewohnt und es befand sich Schimmel an den Wänden in der Nähe des Fensters. Die Klimaanlage lief die ganze Zeit, verbreitete aber keine angenehmen Gerüche. Das Bad war auch nicht an jeder Stelle sauber und das Bettlaken war ebenfalls schmutzig.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Anonym, Essen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein modernes Hotel mit geräumigen Familienzimmern und komfortablen Betten. Der Service im Frühstücksbereich war sehr freundlich. Gute Parkmöglichkeit und sehr gute Anbindung an die Londoner Underground. Leider war die Sky-Bar an mehreren Tagen geschlossen. Die Tische in der Bar hätten besser gereinigt werden können. Sie waren wenig einladend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Riffat

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Parkplätze sind zu klein sonst war alles okay.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Beate

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Aufenthalt
Hilton Wembley London ist sehr zu empfehlen, Zimmer groß und sauber, ruhig, Betten sehr angenehm, Frühstück reichhaltig, für jeden was dabei, Personal sehr nett ...Würde jederzeit wieder das Hotel buchen, ein paar Minuten zur U-Bahn Wembley Park, das Outlet Center und Lokale gleich in unmittelbarer Nähe, einfach klasse!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Martyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Faultless from the moment we arrived. Bearing in mind that it was on an event day. Breakfast was fantastic. We will definitely stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 16. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley.

10/10 – Hervorragend

Isaac

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Hilton was within walking distance to a bus and railway station. The property was clean. The bathroom counters were slightly stained, which I was told will be replaced in the near future
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 16. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley.

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely fantastic hotel and service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton Team am 13. Mai 2024
Dear Stephen,Thank you for taking the time to provide us with the feedback. I am happy to see that you have enjoyed your stay and we do hope to see you again soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley

10/10 – Hervorragend

Kate, Didcot

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely property
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley

8/10 – Gut

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley

8/10 – Gut

Dafydd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley

6/10 – Okay

Shakiya Yemoh

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
My room was very dusty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley

8/10 – Gut

Suresh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location for Wembley Park. Gold Car Park £15/24 hrs was an added bonus.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton Team am 8. Mai 2024
Dear Suresh,Thank you for taking the time to provide us with the feedback. I am delighted to see you have enjoyed your stay.We are looking forward welcoming you back soon.Best Regards,

8/10 – Gut

Rohit

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, clean with friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Team am 6. Mai 2024
Dear Rohit,Greeting from Hilton London Wembley Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Happy to see that you have enjoyed your stay and we hope to see you again soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Dharmesh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Team am 6. Mai 2024
Dear Dharmesh,Greeting from Hilton London Wembley Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Happy to see that you have enjoyed your stay and we hope to see you again soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

wayne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Team am 30. Apr. 2024
Dear Wayne,Thank you for taking the time to provide us with the feedback. We always strive to provide the best service possible.We do hope to see you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Adetohun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel nice staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Team am 30. Apr. 2024
Dear Adetohun,Thank you for taking the time to provide us with the feedback. We always strive to provide the best service possible.We do hope to see you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

cedric

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel to stay at in London. Close to Wembley stadium and Wembley Park station. Reception and restaurant staff very friendly, hospitable and professional.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Team am 30. Apr. 2024
Dear Cedric,Thank you for taking the time to provide us with the feedback. We always strive to provide the best service possible.We do hope to see you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Queennie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
love it is near ovo arena and designer outlet.. We enjoyed the breakfast. My daughter loves the heated pool.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 25. Apr. 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley.

10/10 – Hervorragend

Claymore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Team am 22. Apr. 2024
Dear Claymore,Thank you for taking the time to provide us with the much needed feedback. I am excited to see that you have enjoyed your stay with us.We do hope to see you soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Margaret, Bishops Cleeve

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton London Wembley am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to complete our on-line satisfaction survey regarding your recent stay with us here at the Hilton London Wembley

10/10 – Hervorragend

Keishia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very accessible to every where I wanted to go. Can seconds away from OVO ARENA.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Team am 20. Apr. 2024
Dear Keishia,Thank you for taking the time to help us to the much needed feedback. We do appreciate it and we hope that you will come and stay with us again.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Shirsendu

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Team am 8. Mai 2024
Dear Shirsendu,Thank you for taking the time to provide us with the feedback. I am delighted to see you have enjoyed your stay.We are looking forward welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Debra

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Team am 6. Mai 2024
Dear Debra,Greeting from Hilton London Wembley Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Happy to see that you have enjoyed your stay and we hope to see you again soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Dean

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was very good. Everything was explained by a nice friendly man. Hotel quite modern and well presented. Room was very good, bathroom super clean. Breakfast had a good choice and was warm. Property near to shopping centre, Wembley Stadium and good transport for tube. Overall a very enjoyable stay. Would i stay at this Hilton again... YES.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Team am 13. Apr. 2024
Dear Dean,Greetings from Hilton London Wembley. Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We hope to see you again soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel with nice rooftop bar.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Team am 10. Apr. 2024
Dear Benjamin,Thank you for thanking the time to provide us with the feedback. We are happy to see that you have enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Team am 10. Apr. 2024
Dear Julie,Thank you for thanking the time to provide us with the feedback. We are happy to see that you have enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Jenny

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and lovely hotel with polite & helpful staff!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Team am 10. Apr. 2024
Dear Jenny,Thank you for thanking the time to provide us with the feedback. We are happy to see that you have enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon.Best Regards,

8/10 – Gut

Wesley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hilton Team am 5. Apr. 2024
Dear Wesley,Thank you for taking the time to provide us with the much needed information and feedback, this is the only way we can improve.We do hope to see you back with us.Best Regards,

8/10 – Gut

robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Handy for Wembley
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hilton Team am 5. Apr. 2024
Dear Robert,Thank you for taking the time to provide us with the much needed information and feedback, this is the only way we can improve.We do hope to see you back with us.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Margaret, Bishops Cleeve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent high quality hotel !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hilton Team am 5. Apr. 2024
Dear Margaret.Thank you for taking the time to provide us with the much needed information and feedback, this is the only way we can improve.We do hope to see you back with us.Best Regards,

4/10 – Schlecht

izumi

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hilton Team am 14. Apr. 2024
Dear Izumi,Greeting from Hilton London Wembley.Thank you for your feedback, I do hope that you will chose to stay with us again so we can offer you a 5/5 stay.Best Regards,