Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Radisson Hotel Decapolis Miraflores

4 out of 5
Radisson Hotel Decapolis Miraflores
Avenida 28 De Julio 151, Miraflores, Lima, Lima

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

715 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
234 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Hildegard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Claudia Rivera am 22. Apr. 2024
Deae Hildegard, thank you for staying with us. We are glad to know you had a great stay. Come back soon.

10/10 – Hervorragend

Dieu Phat

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Claudia Rivera am 12. Dez. 2023
Dear Dieu, it is a pleasure for us to know that you have enjoyed the hotel's facilities at Radisson Hotel Decapolis Miraflores. We strive to provide excellent customer service, for this reason, all at the hotel do our best to offer you unforgettable experiences during your stay. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Simona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP! 👌
Einfach nur top Qualität!!! Sehr sauber, extrem freundliches Personal, tolles Frühstück mit á la carte Warmspeisen, gute & sichere Lage.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Claudia Rivera am 7. Juli 2022
Liebe Simona, danke für deinen Kommentar. Unser Team strebt jeden Tag danach, etwas zu bewegen und die Zufriedenheit unserer Kunden zu garantieren. Daher freuen wir uns zu wissen, dass Sie einen tollen Aufenthalt hatten. Es war uns eine Freude, Ihnen zu dienen, und wir freuen uns darauf, all unseren Gästen weiterhin großartige Erfahrungen zu bieten. Vielen Dank für Ihre Präferenz. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Mit freundlichen Grüßen Claudia Rivera vom Kundendienst.

10/10 – Hervorragend

Rudolf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Große Zimmer, gute Lage in Miraflores, Supermarkt in der Nähe, schöne Rooftop-Bar
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Claudia Rivera am 21. März 2022
Lieber Rudolf, vielen Dank für Ihre Präferenz und Ihr Feedback. Wir freuen uns zu wissen, dass Sie einen tollen Aufenthalt hatten. Wir werden weiterhin großartige Erlebnisse für alle unsere Gäste bieten und hoffen, Sie bald zu sehen. Mit freundlichen Grüßen, Claudia Rivera vom Gästeservice.

8/10 – Gut

Verena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
1 Std. nur am Tag für den Pool, bei vorheriger Reservierung. Das ist ja wohl ein Witz.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Claudia Rivera am 4. März 2022
Liebe Verena, wir bedauern, dass wir Ihre Erwartungen während Ihres Aufenthalts nicht erfüllt haben. Das Hotel hält sich strikt an die Biosicherheitsprotokolle und daher ist die Nutzung des Pools begrenzt. Wir schätzen Ihr Feedback und freuen uns darauf, Ihre Erwartungen bei Ihrem nächsten Besuch zu übertreffen. Mit freundlichen Grüßen Claudia Rivera vom Kundendienst

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Still ok but used to be better
Was staying several times at this hotel before Corona, but this time I was quite a bit disappointed. Before Corona, one of the highlights was the breakfast (buffet as well as a la carte). Buffet no longer exists and the menu is very limited, some two years ago they had more options on the menu and additionally a great buffet... So was disappointed. Staff was also not really friendly this time, and the gym could definitely need a renovation (machines are rusty...). Besides that, the stay was fine.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Carolina RH am 30. Dez. 2021
Dear guest, On behalf of the Radisson Miraflores team, I offer our sincerest apologies for the inconvenience caused. We will definitely take your comments into account and will seek to improve each point observed with the only purpose of offering you the best service as always, we appreciate that you allow us to identify opportunities for improvement, we will work on it hoping to improve your experience in the next opportunity.

10/10 – Hervorragend

Christian, Unterseen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr hilfsbereites Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Fabiola Rojas am 25. Okt. 2021
Dear Chrsitian: Thank you very much for your rating of the hotel. We are happy that you enjoyed your stay with us! Regards,

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location and service are top
I like the hotel for its location in Miraflores, the posh and safe area of Lima - only a few steps away from a dozen of good restaurants. Larcomar, the landmark mall overlooking the Pacific coast is a 10 minutes walk. The rooms are standard, nothing fancy, but have good air conditioning. Rich breakfast buffet with hot dishes cooked to order. I particularly liked the roof top bar as a nice place to enjoy drinks with friends.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Carolina am 2. März 2020
Dear Andreas, We want to thank you for your comments about your stay at our hotel. Our team strives to provide a good service where you can enjoy our city and feel comfortable. Thank you for choosing us as your destination hotel. Come back soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and functional
Great breakfast, modern building, beautiful roof top bar and terrace, room well equipped.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Carolina am 10. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your visit and for your kind comments, we are very happy to know that you had a great experience. We hope to see you soon again!

8/10 – Gut

Timo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel (but our rooms had no windows)
Room was in general very nice, but our room had no windows...if we would have stayed longer in the room it would have been very depressing (although bed and everything was very nice).
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Carolina am 4. Dez. 2019
Dear Guest, We regret that you felt that way and we apologize that the room did not cover your expectatations. We hope to have a new opportunity to give you a better experience. Thank you for your visit!

8/10 – Gut

Raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel, zentral gelegen. Renoviert und sehr sauber. Frühstück super und vielfältig. Gebuchte Juniorsuite sehr großräumig. Rezeption sehr freundlich und hilfsbereit. Personal auch freundlich. Hotel sehr zu emfehlen
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Tatiana Quintana- Guest Service Manager am 22. Mai 2019
Lieber Raymond, Vielen Dank für Ihre Kommentare und Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten und die von uns angebotenen Dienstleistungen genossen haben. Wir hoffen, Sie besuchen uns bald! Grüße,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Neue Erfahrung mit Zusatzkosten
Das Hotel wollte mir ein Betrag berechnen, weil jemand eine halbe Stunde auf meinem Zimmer war..... (Glaube 138 PEN!!!)
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Tatiana Quintana- Guest Service Manager am 7. Mai 2019
Lieber Gast, Es freut uns, Sie begrüßen zu dürfen und dankt Ihnen, dass Sie uns als Ihr Zielhotel ausgewählt haben. Wir bereuen den Vorfall mit der Bezahlung Ihres Besuchs sehr, aber gemäß unseren internen Richtlinien informieren wir unsere Gäste darüber, dass bei einem Besuch des Zimmers im Morgengrauen USD 40,00 pro Person in Rechnung gestellt werden, wenn der Gast zustimmt. belastet Ihr Konto. Grüße, Tatiana Quintana Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer mit super Aussicht.
Sehr guter Service, leckeres Frühstück. Zimmer modern ausgerüstet. Wir würden das Hotel wieder wählen. Leider grosse Bautätigkeit im Quartier, deshalb relativ laut.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Carolina am 30. März 2019
Lieber Alex, Wir freuen uns, dass Sie die Aussicht von Ihrem Zimmer aus genossen haben. Wir hoffen, dass Sie die Möglichkeit haben, sie wieder zu erhalten. Danke für Ihren Besuch! Grüße herzlich. Carolina Rojas Radisson Hotel Decapolis Miraflores

8/10 – Gut

Jean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in Miraflores
Ausgezeichnetes Hotel in Miraflores. Zimmer sehr grosszügig (erhielten ein Upgrade). Dachterasse mit kleinem Swimming Pool und Bar ohne Meersicht. Frühstücke super, erhielten für jeden Tag einen 10 $ Gutschein für Getränke in Bar und Restaurant, super Idee. Umgebung gut, Restaurant, Einkaufsmöglichkeiten und das Meer alles un der Nähe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Carolina am 20. Feb. 2019
Lieber Jean, Vielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um unsere Umfrage zur Kundenzufriedenheit auszufüllen. Im Namen aller Mitarbeiter des Radisson Hotel Decapolis Miraflores möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns als Ihr Zielhotel ausgewählt haben. Wir freuen uns, dass Sie eine tolle Erfahrung gemacht haben. Wir hoffen, Sie bei der nächsten Gelegenheit wiederzusehen! Grüße herzlich. Carolina Rojas Radisson Hotel Decapolis Miraflores

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Carolina am 2. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for taking a moment to complete qualify your experience at the hotel. We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we hope to receive you again in a next opportunity! Regards. Carolina Rojas Radisson Hotel Decapolis Miraflores

10/10 – Hervorragend

Bianca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Carolina am 2. Jan. 2019
Dear Bianca, Thank you for taking a moment to complete qualify your experience at the hotel. We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we hope to receive you again in a next opportunity! Regards. Carolina Rojas Radisson Hotel Decapolis Miraflores

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Carolina am 2. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for taking a moment to complete qualify your experience at the hotel. We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we hope to receive you again in a next opportunity! Regards. Carolina Rojas Radisson Hotel Decapolis Miraflores

10/10 – Hervorragend

Andrea, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Aussicht
Ein super Stadthotel - tolle Lage mit fantastischem Blick auf das Meer. Wir hatten ein Eckzimmer und die Aussicht (selbst vom Bett) war ein Traum. Ansonsten ist das Hotel etwas in die Jahre gekommen und durch die alten Klimaanlagen und fehlende Lüftung riecht es zum Teil muffig bzw. nach Reinigungsmitteln. Dies aber nur ein kleiner Schönheitsfehler. Das Frühstück ist sehr lecker und bietet alles was das Herz begehrt. Säfte frisch gepresst, viel Obst und und und. Die Dachterasse mit Pool war etwas verwaist als wir da waren und auch nicht so super einladend.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
Antwort von Tatiana Quintana- Guest Service Manager am 23. Juni 2018
Liebe Andrea, Es ist uns eine Freude, Sie zu begrüßen und Ihnen für die Kommentare über den Service zu danken, den Sie in unserem Hotel erhalten haben. Wir freuen uns zu wissen, dass ich Ihren Aufenthalt genieße und wir hoffen, Sie bald wieder hier zu sehen. Grüße, Tatiana Quintana Leiter des Kundendienstes

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a pleasure....
Friendly staff everywhere.
Antwort von Tatiana Quintana- Guest Service Manager am 12. Apr. 2018
Dear Hans: Thank you very much for your comments. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. Have a nice day!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice hotel
very recommendable, we enjoyed our stay, excellent breakfast, good location, close to the beach only few minutes walking, very clean, we got upgraded to suite.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Tatiana Quintana am 21. Feb. 2018
Good afternoon, Thank you very much for choosing us as your destination hotel, it has been a pleasure to have you hosted with us. Have a nice day! Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cool hotel with stunning view and excellent staff
Super nice roof top with pool and sea view, excellent breakfast, friendly staff and first class service. Best value for money you can have!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

8/10 – Gut

Hector Javier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, nice hotel and good service from its staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anand

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service by the entire staff, we had a pleasant and memorable stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kira

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, breakfast was fantastic as was the dinner we had at the hotel restaurant. Highly recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Claudia Rivera. am 25. Mai 2024
Dear Kira, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. We will continue providing great experiences for all our guests. Thank you for taking the time to share your positive experience, we hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Tammy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to water front and easily walkable to mall and ocean and parks . Breakfast was included and was very good ; along with room service food options and pricing. Would recommend staying here.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Claudia Rivera am 20. Mai 2024
Dear Tammy, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. We will continue providing great experiences for all our guests. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Alejandra, Melrose

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Clean hotel but old and dated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Claudia Rivera am 20. Mai 2024
Dear Alejandra, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We appreciate your comments. We hope we can improve your experience in your next visit.

10/10 – Hervorragend

Antonia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The most comfortable, accommodating, friendly, clean hotel!!! The staff was truly amazing. They couldn’t do enough for us. Location was perfectly close to everything!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Claudia Rivera am 14. Mai 2024
Dear Antonia, thank you for sharing your recent experience at Radisson Hotel Decapolis Miraflores. We sincerely appreciate, we are happy to know you had a great experience. We will continue providing great experiences for our guest and we hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Santiago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Claudia Rivera am 12. Mai 2024
Gracias Santiago por alojarse con nosotros. Esperamos seguir contando con su preferencia. Vuelva pronto.

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing location.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 9. Mai 2024
Dear Maria, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. We will continue providing great experiences for all our guests. Thank you for your preference, we hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Dora, somerset ln greenfield

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly stuff, great amenities, pool and restaurant bar
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Claudia Rivera am 9. Mai 2024
Dear Dora, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. We will continue providing great experiences for all our guests. Thank you for sharing your experience. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Pamela, Chicago

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was our second stay at this hotel. Loved the location, the friendliness of the staff and the comfortable rooms. Can’t say enough about the walk ability around the miraflores area! Very safe. Having breakfast available also was a plus. Loved the rooftop bar area for a nightcap. Team members that made our stay special, Diego and Yvonne at breakfast, Jorge and Juliano at the bar!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Claudia Rivera am 3. Mai 2024
Dear Pamela, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. We will continue providing great experiences for all our guests. I will share your positive feedback with our team. Come back soon.

10/10 – Hervorragend

Debbie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are excellent. Property needs improvement. But at USD 120 per night that, I cannot ask for more. Will be back. Thank you Lima and Peru. What a beautiful place. Hope to see the country getting better, more for the people. It humbles me to see such a beautiful place, beautiful people.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good price, honored Expedia benefits, allowed early check in.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Claudia Rivera am 29. Apr. 2024
Dear Eric, thank you for staying with us. We are happy to know you had a great stay. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Debbie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Location is excellent. Hotel has all the fine dimming and great restaurant. There are issues but thank you for Claudia who took care of it. Staff at the breakfast are so friendly. I will definitely be back to Lima and stay here.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Claudia Rivera am 29. Apr. 2024
Dear Debbie, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest. We will continue providing great experiences for all our guests. Thank you for your positive feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Ivelisse

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent breakfast and location.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Claudia Rivera am 26. Apr. 2024
Dear Ivelisse, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. We will continue providing great experiences for all our guests. Thank you for your preference and for sharing your experience. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

susan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
beautiful, great location, great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Claudia Rivera am 25. Apr. 2024
Dear Susan, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. We will continue providing great experiences for all our guests. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien situé, propre et service courtois
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Claudia Rivera am 22. Apr. 2024
Dear Martin, thank you for staying with us. We are glad to know you had a great stay. Come back soon.

10/10 – Hervorragend

susan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Claudia Rivera am 22. Apr. 2024
Estimada Susan, gracias por su preferencia y por su puntuación. Esperamos darle la bienvenida prontamente.

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in was fast and efficient, the room was very clean and comfortable with a good view of Miraflores, Lima
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Claudia Rivera am 18. Apr. 2024
Dear Alan, thank you for staying with us. Our team strives every day to make a difference and guarantee the satisfaction of our customers. Therefore, we are pleased to know that you had an excellent stay. It has been a pleasure having you as our guest. We hope to continue counting with your preference and welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would highly recommend staying at this hotel. It’s very clean and modern (no carpets in the rooms which is a huge plus). The staff is very friendly and the breakfast buffet was great. There’s a cold section with delicious and local fresh fruit, and they cook all of your warm breakfast foods from a menu that you can choose from. The area is beautiful and super safe. You can easily walk to all the main attractions. The rooftop pool is a huge plus!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Claudia Rivera am 15. Apr. 2024
Dear Christina, thank you for choosing Radisson Hotel Decapolis Miraflores on your recent stay. We are very happy to know you had a great stay. We will continue providing great experiences for all our guests. Thank you for sharing your experience.Come back soon.

8/10 – Gut

Ralph

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The staff was friendly and courteous but the hotel is not a four star hotel. I would say 3 star. The property needs to be updated. The electronic key to our door never worked. We were there 7 days and would have to get a new key every time we returned. Very inconvenient.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 3. Apr. 2024
Dear Ralph, on behalf of all our staff at Radisson Hotel Decapolis Miraflores, we apologize for not having met your expectations. We are sorry that you have to experienced this situation. I appreciate that you have taken the time to share your experience that allows us to prioritize and make the appropriate corrections with the aim of offering our guests a pleasant and pleasant stay. We hope you can give us the opportunity to redeem ourselves and improve your experience in a future.

10/10 – Hervorragend

Marcus Raymond

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It had a great ocean view if you get the room with partial ocean view.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 1. Apr. 2024
Dear Marcus, thank you for staying with us. Our team strives every day to make a difference and guarantee the satisfaction of our customers. Therefore, we are pleased to know that you had an excellent stay. It has been a pleasure having you as our guest. We hope to continue counting with your preference and welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good hotel Nice staff Perfect breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 31. März 2024
Dear Jason, thank you for staying with us. We are proud and happy to know you had a great stay. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

MIGUEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good location. Staff excellent, courteous and professional. Easy access to any place nearby. Strongly recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 30. März 2024
Dear Miguel, thank you for staying with us. We are happy to know you had a great stay. Come back soon.

10/10 – Hervorragend

Michael, Markham

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would return to this back in a heart beat. Staff was amazing!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 29. März 2024
Dear Michael, thank you for staying with us. We are happy to know you had a great stay. Come back soon.

10/10 – Hervorragend

Kianoush

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a rest room, staff were friendly and very very helpful. Enjoyed my stay and would definitely stay here again!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 28. März 2024
Dear Kianoush, thank you for staying with us. We are happy to know you had a great stay. Thank you for sharing your experience. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Just Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 25. März 2024
Dear Larry, thank you for staying with us. Our team strives every day to make a difference and guarantee the satisfaction of our customers. We are pleased to know that you had an excellent stay. It has been a pleasure having you as our guest. We hope to continue counting with your preference and welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel!!! Everything perfect!!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 25. März 2024
Dear Luis, thank you for staying with us. We are very happy to know we have met your expectations and that you have a great stay. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Natasha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. Safe and easy to access. Great breakfast buffet!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Claudia Rivera am 21. März 2024
Dear Natasha, thank you for staying with us. We are pleased to know that you had an excellent stay. It has been a pleasure having you as our guest. We hope to continue counting with your preference and welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Richard, Tucson

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Claudia Rivera. am 18. März 2024
Dear Richard, thank you for choosing us on your recent stay and for your comments. We are happy to know we meet your expectations and you had a great stay. On the name of our team, we thank you for your preference. We hope to see you soon.