Außenpool

Bewertungen von Hilton Lima Miraflores

5 out of 5
Hilton Lima Miraflores
Avenida La Paz 1099, Miraflores, Lima

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

728 von insgesamt 924 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
156 von insgesamt 924 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 924 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 924 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 924 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Erik, Halle (Saale)

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war eine schöne und gute Unterkunft. Nicht so gut haben mir gefallen, dass die Bar oben nicht jeden Abend offen hat (da oben ist es einfach traumhaft schön). Außerdem, dass es kein Duschgel gegeben hat.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager on Duty am 9. Feb. 2024
Dear Erik,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your kind words about our accommodation and are grateful for your valuable insights regarding the bar's availability and the absence of shower gel. Your input is important to us, and we will certainly use it to make improvements. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide an even better experience.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place
Beautiful hotel in a new building at a good location. Room was spacious and well equipped, especially the bathroom. Decent view down to the ocean. Liked the jacuzzi and swimming pool on the roof. Staff was pleasant and professional, quite some selection for breakfast, although the egg dish I ordered had way too much fat, but other dishes were tasty. Also the drinks at the bar were very tasty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Melissa Laymito am 28. Dez. 2021
Thank you very much for taking the time to share your comments through this platform. We are very glad to know that your stay was great. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 15. Apr. 2019
Thank you so much for taking the time to review the Hilton Lima Miraflores. It will be a pleasure to welcome you again soon! Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Paola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in zentraler Lage, guter Service
Das Hotel liegt zentral in Miraflores, zum Meer ein Katzensprung. Als Familie konnten wir neben dem Besuch von Freunden vieles in kurzer Zeit erledigen, was wegen der ausgezeichneten Lage des Hotels möglich war. Ausgezeichnetes Fitnesscenter und guter Servide beim Frühstück. Auch die Concierges waren immer sehr nett und hilfsbereit. Wir kommen sehr gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 22. Okt. 2018
Dear Mrs. Paola: We would like to thank you for taking a few minutes of your valuable time to share your impressions about your recent visit to our hotel. Your opinion is very important for us and we look forward to welcoming you again soon. Best regards, Hilton Lima Miraflores

8/10 – Gut

Manfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Edgar Leal am 8. Mai 2018
We appreciate the feedback of the Hilton Lima Miraflores. We hope next time you are in Lima you will stay with us again.

10/10 – Hervorragend

vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Michael, Muri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne Zimmer
Liegt in einem sicheren Quartier. Die Kehrseite ist, dass es eher eine Wohn- und Bürogegend ist.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes Hotel in Fußweite vom Pazifik
Wir hatten die Executive Lounge hinzugebucht. Ausgezeichnet

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegen
leider konnten wir das Zimmer erst um 16:15 Uhr beziehen, obwohl in der Reservierung ab 15:00 Uhr stand. Frühstück ist nicht in Buffet Form. Man kann aus vielen Einzelgerichten auswählen - auch mehrere gleichzeitig.

10/10 – Hervorragend

vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Arnold B. Containership

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Perfekt für Kurzaufenthalt
Das Hilton, Lima, liegt leider nicht an der geländekante zum Meer. Das ist aber schon alles, was nicht ganz maximal ist. Während des Tages neben Gratisfrühstück permanente Zwischenverpflegung den ganzen Tag. Im Restaurant hervorragende Küche

10/10 – Hervorragend

Verena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage in Miraflores
Wir waren 3 Nächte währen unseres Südamerikaurlaubes.

10/10 – Hervorragend

Nicki, Frankfurt a Main

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Im bester Umgebung von LIMA
Das Hotel liegt im Stadtteil Miraflores, der sehr sicher erscheint für Spaziergänge in schöner gepflegter und grüner Umgebung. Viele gute Restaurants ganz in der Nähe am Abend, besonders gute japanische Restaurants für Sashimi und Sushi.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service not so good
We thought that the hotel would be nearer to the beach. The concierge was very unfriendly. We had some questions about using the pool because our airplane left in the evening. The concierge (his name was israel) was very unfriendly. We had not a good feeling. He also wanted that we give a security of 300 soles (100 dollar). Maybe he thought that we would steal anything from the room. Because of the very bad concierge we wouldn´t book one night at hilton hotels. The next time we try any other 5-star hotel.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yandy

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Monika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast was good, the decor was excellent, rooms were nice but not enough plugs - one usb and one 180 watt plug.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 15. Apr. 2024
Dear Monika, We would like to thank about giving us the opportunity to have your views on our services, your perceptions are a valuable tool of feedback for us.We look forward to welcoming you back in the not too distant future.

10/10 – Hervorragend

Maria

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
safe area and nice facilities
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 4. März 2024
Dear Maria,Thank you for your kind words. We are delighted to know that you enjoyed your stay, that our property's facilities and decoration were of your liking and that our team was able to meet and exceed your expectations.Regards

10/10 – Hervorragend

Yuki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
一流のサービスを受けられます。 周辺の治安もよく、街歩きの拠点としてもバッチリです。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 4. März 2024
Dear Yuki,It is very gratifying to know that you enjoyed your stayed and that we were able to exceed your expectations.Regards

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager on Duty am 9. Feb. 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your kind words about our accommodation and are grateful for your valuable insights.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide an even better experience.

2/10 – Ungenügend

Jonathan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
J’ai laissé ma montre une rolex + una chaîne en or + une bague dans ma chambre le samedi 13/01 à 8pm et suis rentré dimanche à 02 am et plus aucun bijoux …… pas eu le temps de porter plainte mais suis certains que ce sont deux de l’hôtel. Très déçu … Faites vous votre avis
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 28. Jan. 2024
Dear Jonathan,We acknowledge your message and deeply regret the unfortunate incident involving your valuable items at our hotel. As a security measure, our rooms are equipped with a safe, allowing our guests to securely store their valuable personal belongings. Your safety and peace of mind are of utmost importance to us. As previously communicated in our emails, we have provided the necessary information for the ongoing investigation. Please be assured that we take this matter very seriously, and our team is actively working to resolve the issue.We appreciate your understanding and patience as we work towards a resolution.Regards,

10/10 – Hervorragend

Joanne

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager on Duty am 9. Feb. 2024
Dear Joanne,Thank you for sharing your positive experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed our property's location, amenities like the rooftop pool, and the quality of our food and drinks. It's always a pleasure to know that our guests appreciate the cleanliness, staff service, and overall conditions of the property. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Joanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This property was in a nice area, close enough to walk to the water, restaurants, parks and shopping. The rooftop pool was a bonus. The food and drinks were very good as well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jesus Ibañez am 18. Jan. 2024
We really appreciate you have taken the time to share your comments.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jesus Ibañez am 18. Jan. 2024
Muchas Gracias por su calificación.Esperamos que haya tenido una buena estadía con nosotros.Saludos.Jesus Ibañez

10/10 – Hervorragend

Pedro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Súper friendly stuff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jesus Ibañez am 18. Jan. 2024
We really appreciate you have taken the time to share your comments.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jesus Ibañez am 18. Jan. 2024
Muchas gracias por su calificación.Los esperamos en otra oportunidad.Saludos Cordiales.

10/10 – Hervorragend

Asghar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jesus Iabñez am 18. Jan. 2024
Muchas gracias por su calificación, esperamos que si estadía haya sido placentera.Saludos Cordiales.

2/10 – Ungenügend

jeongae

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The concierge had an unfriendly attitude and incorrect information.
Antwort von Jesus Ibañez am 18. Jan. 2024
Thank you very much for taking the time to share your concerns. Please receive our most sincere apologies for the incident you experienced at our hotel in respect to We greatly appreciate you are sharing your comments with us. They help us to learn about our weaknesses and improve the quality of our service to customers such as you.Thank you once again for giving us the opportunity to know your opinion about our services. This is an invaluable tool we use to improve in search of the excellence.Sincerely,

4/10 – Schlecht

MARGIORY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jesus Ibañez am 18. Jan. 2024
We greatly appreciate you are sharing your comments with us. They help us to learn about our weaknesses and improve the quality of our service to customers such as you.Thank you once again for giving us the opportunity to know your opinion about our services. This is an invaluable tool we use to improve in search of the excellence.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Jesus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lo mejor del hotel es su personal, en especial los que estan en la puerta principal.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jesus Ibañez am 18. Jan. 2024
Muchas gracias por su calificación, esperamos que si estadía haya sido placentera.Saludos Cordiales.

10/10 – Hervorragend

rajinder

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jesus Ibañez am 18. Jan. 2024
Muchas gracias por su calificación, esperamos que si estadía haya sido placentera.Saludos Cordiales.

10/10 – Hervorragend

Miguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Manager on Duty am 9. Feb. 2024
Estimado Miguel,Muchas Gracias por su calificación. Esperamos que haya tenido una buena estadía con nosotros

10/10 – Hervorragend

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beaitiful property in excellent location!
Stunning property in an excellent location! Ataff is wondeful and very helpful! Rooftop pool is amazing! Very walkable. Concierge was extremely helpful!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jose Carranza am 11. Dez. 2023
Dear Amanda,We really appreciate you have taken the time to share your comments with us We inform you that we have carefully read your comments and would like to thank about giving us the opportunity to have your views on our services, your perceptions are a valuable tool of feedback for us.We look forward to welcome you back in a not very distant future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

samer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed for 3 nights the place super clean and friendly staff amazing Breakfast
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Jose Carranza am 11. Dez. 2023
Dear Samer,We really appreciate you have taken the time to share your comments with us.We inform you that we have carefully read your comments and would like to thank about giving us the opportunity to have your views on our services, your perceptions are a valuable tool of feedback for us. Our promise is to make all our guests feel taken care of, valued and respected, for this reason it is gratifying to hear that you enjoyed your stay in our property.We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Samy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I had a wonderful experience at the Hilton Lima Miraflores. The hotel is located in the heart of the Miraflores district, close to many attractions, restaurants, and shops. The staff was very friendly and helpful, and the room was spacious, clean, and comfortable. I loved the rooftop infinity pool and the executive lounge with amazing views of Lima. The breakfast buffet was delicious and varied, and the Social Restaurant & Bar served excellent Peruvian-American cuisine. I would highly recommend this hotel to anyone visiting Lima. It was a perfect base to explore the city and relax after a long day.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 26. Okt. 2023
Dear Samy,We really appreciate you have taken the time to share your comments with us.We inform you that we have carefully read your comments and would like to thank you for the feedback given, we will share your kind words with our team members, this will surely motivate them.We look forward to welcome you back in a not very distant future.Sincerely,Hilton Lima Miraflores

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location with top service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Neil Castaneda am 27. Sept. 2023
Dear Ricardo,We really appreciate you have taken the time to share your comments with the Expedia Community.We inform you that we have carefully read your comments and would like to thank about giving us the opportunity to have your views on our services, your perceptions are a valuable tool of feedback for us.We look forward to welcome you and your family back in a not very distant future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Una buena experirncia
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 27. Sept. 2023
Estimado huésped, Saludos desde Hilton Lima Miraflores!Muchas gracias por su feedback, esperamos que haya tenido una experiencia agradable. Saludos cordiales.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La estadía super buena, el personal del restaurante muy amable.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jeibanez am 14. Sept. 2023
Estimado huésped, Saludos desde Hilton Lima Miraflores!Muchas gracias por su feedback, esperamos que haya tenido una experiencia agradable. Saludos cordiales.

10/10 – Hervorragend

MONICA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jeibanez am 12. Sept. 2023
Dear guest, we would like to thank you for your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your stay.We look forward to your next visit.Kind regards.Hilton Lima Miraflores

10/10 – Hervorragend

Dongdong, malden

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just perfect stay for my family trip
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jose Carranza am 22. Aug. 2023
Dear Dongdong,We really appreciate you have taken the time to share your comments with the Expedia Community.We inform you that we have carefully read your comments and would like to thank about giving us the opportunity to have your views on our services, your perceptions are a valuable tool of feedback for us.We look forward to welcome you and your family back in a not very distant future.Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Patricia

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jose Carranza am 13. Juli 2023
Estimado PatriciaReciba nuestro mas sincero agradecimiento por haber calificado nuestro Hotel.Notamos una baja puntuación , contar con mayor detalle acerca de lo sucedido nos brindará la oportunidad de mejorar y ofrecerle el servicio de excelencia que usted merece.Esperamos poder recibirla nuevamente en el hotel en un futuro cercano.Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Galo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Manager on Duty am 9. Feb. 2024
Estimado Galo,Muchas gracias por su calificación, esperamos que su estadía haya sido placentera

2/10 – Ungenügend

Carlos, Lima

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Selma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable Hotel in a nice neighborhood
Hotel has the typical Hilton hotels quality, it was clean and service was perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 31. Mai 2023
Dear guest, greetings from Hilton Lima Miraflores. We would like to thank you for your feeback, we are delighted to know that you had an excellent stay. We look foward to your next visit.Kind regards,Hilton Lima Miraflores

10/10 – Hervorragend

Paulina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy cómodo y bien situado, lindo y limpio
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 29. Mai 2023
Estimado huésped, saludos desde Hilton Lima Miraflores. Muchas gracias por su feedback, nos da mucho gusto saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Saludos cordiales.Hilton Lima Miraflores

10/10 – Hervorragend

Tariq

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 26. Juni 2023
Dear guest, greetings from Hilton Lima Miraflores. We are delighted to know that you had a great stay. We look forward to your next visit.Kind regards,Hilton Lima Miraflores

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location, exceptional service, property.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 23. Mai 2023
Dear guest, thank you very much for your review. We are delighted to know that you had a wonderful stay. We hope we can have you as our guest again.Thank you!Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect location, helpful and gentle staff, nice room.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jose Carranza am 20. Mai 2023
Dear Ricardo,We really appreciate you have taken the time to share your comments with the Expedia Community. We inform you that we have carefully read your comments and would like to thank about giving us the opportunity to have your views on our services, your perceptions are a valuable tool of feedback for us.We look forward to welcome you back in a not very distant future.Sincerely,

8/10 – Gut

sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ubicación perfecta, le falta piscina indoors.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hilton Lima Miraflores am 12. Apr. 2023
Dear Guest, greetings from Hilton Lima Miraflores. We would like to thank you for your feedback. We hope you had an excellent stay, we look forward to your next visit.Kind regards,Hilton Lima Miraflores