Außenpool, geöffnet von 10:00 Uhr bis 22:00 Uhr, Sonnenschirme

Bewertungen von Dazzler by Wyndham Lima San Isidro

4 out of 5
Dazzler by Wyndham Lima San Isidro
2473 Av Javier Prado Oeste, San Isidro, Lima, Lima

Bewertungen

8,8

Hervorragend

218 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
88 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
29 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Federico

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Fabian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Zimmer, guter Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good neighborhood! 10 minets walking to shopping mall, grocery store, restaurants ,hair salon and spa. Front desk is happy to help you with everything, including order a pizza.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Heidy Margarita Zamora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buen servicio
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Victor

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tao, San Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nicely located, hotel is clean and quiet. we spent two nights while visiting the city.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Donique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay at Dazzler was great. The facilities were clean and the breakfast was great. Staff were approachable and friendly. Worth every penny!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marta

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff and property was very nice but for breakfast I couldn't get eggs to order
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Nicole, New Brunswick

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The worst check in experience ever. When I booked, I let them know my flight was coming in early signs 5am, never heard bavk for them, so I assumed an early check in was possible at that time. So when I arrived at the property, they stated early check would not begin before 10am, but I could buy a room for the night, which cost twice as much as I paid. I decided to wait until 10 to check in. Well come 10 am, they have no rooms left, so what happened to the room you tried to sell me 5 hours before. Several people had already checked out before then, so as early as 8am. It takes them several hours to change over a room, as I wasn't able to check in until after 1pm. I want the only one waiting on an early check in either, there were at least 4 other couples needing rooms. Based on this I wouldn't recommend if needing an early check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Isabel, Houston

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The checkin was difficult but the stay was very nice.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Jocelyn

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Christian

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Al momento de llegar a las instalaciones estaban haciendo reparaciones de piscina y jacuzzi, nunca tuve acceso a esto tampoco al gimnasio debido a las reparaciones, existió diariamente problemas con el internet en mi habitación, por ende no podía trabajar desde el escritorio o cama, si bien es cierto, el tecnico subió varias veces pero los problemas persistian.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

djouna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a great choice for San Isidro. The area is quiet and safe for a solo traveler. The breakfast isn’t the best. However, there are plenty todo restaurants nearby like Jose Antonio and San Jose. Staff is nice. Easy check in. Very quiet room service was on point.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Esteban

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Yandhira

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Yandhira

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was great. Customer service was not, the front desk man made us wait a lot, he even attended other people who came after us.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Well located hotel in Lima. We booked for the pool and did not have any notice that this was closed for maintenance until check in..... disappointed since in Lima it is still warm weather season and the hotel did not communicate about it in advance. We would have changed if we knew about it
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk am 12. Apr. 2024
Dear Daniel, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we regret to know that the services in general have not been to your liking, we want to express our most sincere apology for the inconvenience caused, we take into account your comments and we hope to be able to change the image you have of us on another occasion.

8/10 – Gut

Derek

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe area and quiet area.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk am 12. Apr. 2024
Dear Derek, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

10/10 – Hervorragend

Luis, Redwood City

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central location to downtown
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 12. Apr. 2024
Dear Luis, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo correcto, solo que la zona no tiene tantas tiendas cerca
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk am 12. Apr. 2024
Estimada Gabriela, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas y nos alegra saber que la atención del personal y los servicios en general han sido de su agrado, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos su regreso muy pronto.

2/10 – Ungenügend

Nilka

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cuando llegue hacer check-in al hotel este no tenia los servicios de agua potable y no tenia cisterna de agua. No notificaron que situación esta ocurriendo en el hotel hasta que llegue a la habitación y me percato que no tengo agua. El empleado de recepción Jose fue una personal muy hostil, malcriado y mentiroso. Le indique si me podida cambiar para otro hotel de compania de Dazzler y este indico que no se podia realizar un reembolso de dinero, ni una cambio de hotel. Luego de esta respuesta me estuve comunicando con el personal de expedia y estos me ayuda con el reembolso. Luego que Expedia se comunico con el hotel estos cambiaron su actitud y si podía hacerme un reembolso. Pero el recepcionista Jose de hotel Dazzler by Wyndham San Isidro indicadome que me iban hacer el reembolso de dinero y se realizaría el cambio para el hotel de Dazzler de MiraFlores como compensación por el mal rato pasado y que no tendria que hacer ningun tipo de pago. Cuando llego al hotel Dazzler By Wyndham de Miraflores estos fue una mentira por que tuve que pagar la noche. Es frustrarte que uno llegue cansada al hotel y quiera tomar un ducha y descansar, estos no puedo pasar por la irresponsabilidad de hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 12. Apr. 2024
Estimada Nilka, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas, lamentamos saber que los servicios en general no hayan sido de su agrado, quisiera expresarle nuestras más sinceras disculpas por los inconvenientes, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos poder cambiar la imagen que tiene de nosotros en otra oportunidad.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

sandra

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Cristina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The gym should have a bench for the weights.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Cristina, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

10/10 – Hervorragend

Andréanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Andreanne, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

4/10 – Schlecht

Jorge sebastian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
El desayuno estaba frío todo los huevos salchichas y el caldo estaba peor de frío
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimado Jorge, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas, lamentamos saber que los servicios en general no hayan sido de su agrado, quisiera expresarle nuestras más sinceras disculpas por los inconvenientes, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos poder cambiar la imagen que tiene de nosotros en otra oportunidad.

8/10 – Gut

Edson

Gut: Sauberkeit
Troubles to get Clean towels
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Edson, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

8/10 – Gut

Thomas, Edmonton

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great rooftop pool
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Thomas, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Thomas, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

6/10 – Okay

Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/a
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimado Luis, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas y nos alegra saber que la atención del personal y los servicios en general han sido de su agrado, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos su regreso muy pronto.

8/10 – Gut

Cristian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Safe and quiet. Very nice neighborhood. Front desk staff not very kind, but ok. Room was clean but did not service the second night despite asked for it. Breakfast was good. Not many choices but delicious.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Cristian , Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

2/10 – Ungenügend

Luis

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Avoid at all costs! Context: We spent 10 days in Peru. We had been in Cusco and even had stayed at Dazzler in Miraflores a week before. Also, for a family emergency we had to shorten our stay at this hotel from 3 nights to one. When we arrived we asked the staff to help us with the car elevator (as we did at Dazzler Miraflores where they were extremely helpful). The staff just pressed the button and didn’t help despite the elevator to be extremely small so the compact SUV I rented barely fitted. When I tried to check in there were 3 people at the front desk. One of them asked me for my passport and handed it to the only person that was on the phone. I had to wait like 5 minutes until he finished the call and he had the worst attitude. I then proceeded to tell him if he could help me because I needed to shorten my stay. He didn’t even try. He just told that I had to fix it through Expedia (what Expedia did was contact the Hotel anyway) or directly through the hotel reservations call center and didn’t provide the reservations center. His attitude was the worst. We then went to our room and tried to rest for a while. It was about 6 PM and we were just resting in our room when some maintenance people knocked on our door saying that they needed to go into our room to change the TV system. Why would they give us a room that they knew was maintenance people would go in an hour later? It was really unpleasant. Avoid this place. Stay at Dazzler Miraflores instead.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Luis, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we regret to know that the services in general have not been to your liking, we want to express our most sincere apology for the inconvenience caused, we take into account your comments and we hope to be able to change the image you have of us on another occasion.

10/10 – Hervorragend

Deiffy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly at arrival, I had an issue with the tax fee which they should not have charged me as a foreign guest but they did anyway, using the excuse my boyfriend was a national but the reservation was under my name and expedia account. They gave me an upgraded room, so it kinda help me forget the incident. Overall my stay was nice, room was very neat and the pool clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Deiffy, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

8/10 – Gut

Dery

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo bien. El Restaurante debería mejorar la logística de insumos y servicio para que los huéspedes no esperen por vasos, cubiertos o comida.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimado Dery, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas y nos alegra saber que la atención del personal y los servicios en general han sido de su agrado, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos su regreso muy pronto.

8/10 – Gut

Eugene, West Roxbury

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good. Thank you!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Eugene, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

8/10 – Gut

Adimarys

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo bien
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimado Adimarys, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas y nos alegra saber que la atención del personal y los servicios en general han sido de su agrado, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos su regreso muy pronto.

10/10 – Hervorragend

Aldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Aldo, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimada Sandra, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas y nos alegra saber que la atención del personal y los servicios en general han sido de su agrado, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos su regreso muy pronto.

4/10 – Schlecht

Fiorella

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
El mantenimiento de la propiedad deja mucho que desear, y el desayuno es muy POBRE
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimada Fiorella, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas, lamentamos saber que los servicios en general no hayan sido de su agrado, quisiera expresarle nuestras más sinceras disculpas por los inconvenientes, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos poder cambiar la imagen que tiene de nosotros en otra oportunidad.

10/10 – Hervorragend

Tania

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean organized excellent location staff very nice specially Mr. Javier at the front desk always willing to offer the best for us.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Tania, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

8/10 – Gut

Beatriz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Beatriz, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

10/10 – Hervorragend

Rita

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Établissement à l ecoute de sa clientèle. Il manquait juste une bouilloire dans notre chambre . Je recommande fortement
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Rita, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

10/10 – Hervorragend

Oscar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimado Oscar, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas y nos alegra saber que la atención del personal y los servicios en general han sido de su agrado, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos su regreso muy pronto.

10/10 – Hervorragend

Ernesto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is in good conditions, good service . No complains at all , I would recommed this hotel to any body, also the area is safe for people to walk at night.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear Ernesto, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

8/10 – Gut

Julio

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimado Julio, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas y nos alegra saber que la atención del personal y los servicios en general han sido de su agrado, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos su regreso muy pronto.

10/10 – Hervorragend

John, Wrightwood

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great stay. Interior facing room was extremely quiet, nice breakfast, and my favorite- the pool on the rooftop. Next time in Lima will definitely stay here
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Dear John, Greetings from the Dazzler by Wyndham Lima San Isidro team. We appreciate your preference during your trip to Lima. We work to live up to your expectations and we are happy to know that you liked the staff attention and services in general, we take your comments really seriously and we look forward to your return very soon.

4/10 – Schlecht

Romulo Carlos

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Estimado Romulo, Saludos del equipo Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos su preferencia durante su viaje a Lima. Trabajamos para estar a la altura de sus expectativas, lamentamos saber que los servicios en general no hayan sido de su agrado, quisiera expresarle nuestras más sinceras disculpas por los inconvenientes, tomamos en cuenta sus comentarios y esperamos poder cambiar la imagen que tiene de nosotros en otra oportunidad.

10/10 – Hervorragend

SIMON H N

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel muito bom.
O Hotel tem uma estrutura e quartos sensacionais Localizado numa area de embaixadas e prédios comerciais é segura porém não muito boa para quem deseja conhecer a pé. Tem alguns restaurantes bons, mercados e farmacia perto mas em geral precisa sair de Uber o Taxi. Pessoal do Hotel atencioso, café de manhã bom. Acredito que só faltou uma máquina de café com mais opções. Tinha só café passado e também senti falta de ovos feitos ao gosto (algo muito barato e agrega confort) e mudar um pouco os acompanhamentos por exemplo variar a salsicha por bacon ou presuntos fritos. Passei 6 dias e sempre foi muito similar. Garçons alguns dias bem atentos outros meio na correria abastacendo. Acho que atenção dedicada nas mesas mesmo sendo buffet ajudaria a se sentir melhor. Ex. Repor o café na mesa que algo simples e já me foi oferecido em outros restaurantes em Lima mesmo sendo Buffet. Em geral Hotel muito bom e na recepção me ajudaram com tudo o que precisei inclusive extensão de estadia.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Reservas am 25. März 2024
Prezado Simon, Saudações da equipe Dazzler by Wyndham Lima San Isidro. Agradecemos sua preferência durante sua viagem a Lima. Trabalhamos para corresponder às suas expectativas e ficamos felizes em saber que gostou do atendimento da equipe e dos serviços em geral, recebemos seus comentários muito a sério e esperamos seu retorno em breve.