Innenpool

Bewertungen von Courtyard by Marriott Lenox Berkshires

3 out of 5
Courtyard by Marriott Lenox Berkshires
70 Pittsfield Rd, Lenox, MA

Bewertungen

9,2

Wunderbar

355 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
120 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Lynn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was great and we got in earlier than expected which was awesome!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Liza

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ramona

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful location, property in very good condition, clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marria, Iowa

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Property was clean. Room was comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Toni

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall clean but the dark wallpaper above the showers left other peoples handprints which made me feel uncomfortable so we switched rooms . Not a good idea. The one king size bedroom set up is different as it has the bed up against the south wall which felt off. The room seemed a bit smaller than other places
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Olta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jacquelin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very accommodating - room was comfortable, great shower, big desk space, bed was super comfy. Food options are limited onsite and not too many choices right near hotel, but plenty a mile or two away
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Saskia

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Binca, Northampton

I lost my license and had no other picture ID so check in was not pleasant
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gabriel am 13. März 2024
I completely understand your frustration with your check-in experience. We at the Courtyard Marriott pride ourselves on not only providing exceptional guest service. But also following all our safety and security procedures. While it took more work to check in without a Photo ID. Our staff was able to find a workaround and get you into your room without compromising your safety. Security is an essential part of what we do, verifying the identity of all our guests, which helps keep the hotel staff and clientele safe. We appreciate your understanding of this issue.We look forward to welcoming you back to our property in the future.

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gabriel am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your 5 out of 5 review! We do our best to provide excellent service! We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gabriel am 29. Feb. 2024
Thank you so much for the perfect score! I am so glad that you found our hotel not only adequate but exceeding in your expectations! We look forward to hosting you in the future!

10/10 – Hervorragend

Donna

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Nancy

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gabriel am 29. Feb. 2024
Hello Nancy, We appreciate all reviews, both positive and constructive. I am sorry to see that we did not meet your expectations here on property. We hope in the future we can welcome you back and you will give us the opportunity to give you our best service!

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi John! We are so glad you enjoyed your stay with us here at the Courtyard Marriott in Lenox. We do our best every season to ensure our guests have a wonderful experience here at the Courtyard. We look forward to having you stay with us again in the future!

10/10 – Hervorragend

Thafur, Fitchburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Thafur! I am so happy you enjoyed the holiday season with us at the Courtyard Marriott in Lenox. Our team works hard to ensure everyone has a pleasant stay, and the holiday season is no different. We are here to provide the cheer.We look forward to welcoming you through our doors in the future!

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
It was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
That is so wonderful to hear, Michael! We love it when our guests take the time to voice their happiness, especially once their stay is over. We look forward to hopefully seeing you again in the future!

10/10 – Hervorragend

charlie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Thank you so much for your 5-star review! We appreciate whenever our guests leave feedback, whether it is positive or constructive. We are glad we were able to give you a perfect stay! Please do not hesitate to join us again on your next Berkshire trip!

10/10 – Hervorragend

cynthia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Always a lovely stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Thank you for your feedback! Our devotion to select service is what makes our property one of the forefront Marriott properties in the Berkshires! We are so glad you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von maria am 11. Jan. 2024
Thank you so much for your perfect rating! We work hard to ensure our staff always brings our guests the best quality service. Please do not hesitate to stay with us again for your next trip to the Berkshires!

4/10 – Schlecht

Albert

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Albert, I am so sorry you did not enjoy your stay with us at the Courtyard. We strive to give every guest a wonderful stay. In your case, we have fallen short, and we apologize for that. As always, we are committed to excellence and welcome all positive and negative feedback. We hope to welcome you back in the future and get the chance to surprise and delight you!

10/10 – Hervorragend

Deniz

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Deniz, Thank you for leaving such a positive review. We appreciate all feedback from our guests, however we love when our guests are simply satisfied with their stay. We look forward to hosting you again soon!

8/10 – Gut

Peter J

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Maria am 11. Jan. 2024
Thank you so much for your rating! We pride ourselves on the select service we give our guests; our ability to do a lot with a little is one of our most vital qualities. Our long-time repeat guests often comment on the smiling faces and good humor of our entire team.We look forward to welcoming you back to the Courtyard Marriott in Lenox for your next adventure to the Berkshires!

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Lisa! Thank you so much for your outstanding review! Our staff appreciates all feedback, and we appreciate you taking the time out of your day to tell us how we did! We hope you will seek us again on your next adventure in the Berkshires!

10/10 – Hervorragend

Kelly

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Maria am 11. Jan. 2024
Thank you so much for your 5/5 rating! Our team works tirelessly to bring you the best possible service. To see that effort paying off is a reason to celebrate! Thank you again for your feedback.We look forward to seeing you on your next trip to the Berkshires!

8/10 – Gut

nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
more dining options
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Nancy, I understand our dining options are limited here on the property. Thank you first for staying with us; we are happy you enjoyed most of your stay in response to our limited dining options. Currently, our staffing numbers do not allow our bistro to function full-time. We are actively seeking new help to correct this issue. We hope you will return and enjoy our bistro once we are fully staffed.

10/10 – Hervorragend

Ann Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Thank you for your kind words Ann Marie! We appreciate our guests feedback especially in such a positive way! We look forward to having you stay with us again in the future!

10/10 – Hervorragend

Yarisbeth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is the third time my family and I come to this hotel. The staff is professional and caring.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Fernanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was good
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Wade

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jocelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very beautiful hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Andreas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Frederic, Oak Park

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Gloria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great accommodating staff . Would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

david

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

roya

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Deborah, Attleboro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the fire pit outside. Room was very clean! Convenient to everything. Will return for sure!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Eileen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
C
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The room has a terrible, dirty person/dirty dog smell, also pouring from AC unit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Josh am 18. Aug. 2023
Hello Joseph,Thank for taking the time to review our property. I am sorry to hear that your accommodations were not up to our high standards. I understand how this could make for a frustrating experience. I have shared your feedback with housekeeping and maintenance. I hope that this does not deter your from visiting our location in the future for the better stay that you deserve. Have a great rest of your day and thank you for visiting Courtyard by Marriott Lenox Berkshires.

10/10 – Hervorragend

ramunas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice option near Lenox
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Josh McFadden am 9. Aug. 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback; we really appreciate it. I am very pleased to know that you enjoyed your recent stay with us as we take pride in offering the best guest experience possible. Please be sure to come back and visit us the next time you are in the Berkshires.

10/10 – Hervorragend

Evangelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very enjoyable
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maria M. am 2. Aug. 2023
Hello Evangelia,Thank you so much for taking the time to review our property; we really appreciate it! We are happy to know that you found your stay to be very enjoyable. We hope to see you next time you visit the Berkshires! Have a great rest of your day!

10/10 – Hervorragend

Evangelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Taylor, Front Office Manager am 31. Juli 2023
Thank you for sharing your experience with us! Hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
walk in showers are great for someone my age. many restaurants were closed on monday ,next time i'll stay longer
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Taylor, Front Office Manager am 22. Juli 2023
Thank you for the great feedback! We are glad you enjoyed your stay, and look forward to hosting you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Colleen

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023