Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
355 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
355
120 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
120
23 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
23
9 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
9
3 von insgesamt 510 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
9,6/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
9,6/10
Zustand der Unterkunft
9,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Lynn
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was great and we got in earlier than expected which was awesome!
Lynn
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Liza
10. Mai 2024
Liza
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Ramona
Mit dem Partner gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful location, property in very good condition, clean.
Ramona
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Marria, Iowa
Mit der Familie gereist
27. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Property was clean. Room was comfortable.
Marria
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Toni
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall clean but the dark wallpaper above the showers left other peoples handprints which made me feel uncomfortable so we switched rooms . Not a good idea. The one king size bedroom set up is different as it has the bed up against the south wall which felt off. The room seemed a bit smaller than other places
Toni
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Olta
Mit der Familie gereist
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel
Olta
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Jacquelin
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very accommodating - room was comfortable, great shower, big desk space, bed was super comfy. Food options are limited onsite and not too many choices right near hotel, but plenty a mile or two away
Jacquelin
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Saskia
25. März 2024
Saskia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
2/10 – Ungenügend
Binca, Northampton
10. März 2024
I lost my license and had no other picture ID so check in was not pleasant
Binca
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gabriel am 13. März 2024
I completely understand your frustration with your check-in experience. We at the Courtyard Marriott pride ourselves on not only providing exceptional guest service. But also following all our safety and security procedures. While it took more work to check in without a Photo ID. Our staff was able to find a workaround and get you into your room without compromising your safety. Security is an essential part of what we do, verifying the identity of all our guests, which helps keep the hotel staff and clientele safe. We appreciate your understanding of this issue.We look forward to welcoming you back to our property in the future.
10/10 – Hervorragend
Laura
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Laura
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gabriel am 29. Feb. 2024
Thank you so much for your 5 out of 5 review! We do our best to provide excellent service! We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
6. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gabriel am 29. Feb. 2024
Thank you so much for the perfect score! I am so glad that you found our hotel not only adequate but exceeding in your expectations! We look forward to hosting you in the future!
10/10 – Hervorragend
Donna
25. Jan. 2024
Donna
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
4/10 – Schlecht
Nancy
13. Jan. 2024
Nancy
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Gabriel am 29. Feb. 2024
Hello Nancy, We appreciate all reviews, both positive and constructive. I am sorry to see that we did not meet your expectations here on property. We hope in the future we can welcome you back and you will give us the opportunity to give you our best service!
10/10 – Hervorragend
John
Mit der Familie gereist
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
John
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi John! We are so glad you enjoyed your stay with us here at the Courtyard Marriott in Lenox. We do our best every season to ensure our guests have a wonderful experience here at the Courtyard. We look forward to having you stay with us again in the future!
10/10 – Hervorragend
Thafur, Fitchburg
Mit der Familie gereist
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thafur
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Thafur! I am so happy you enjoyed the holiday season with us at the Courtyard Marriott in Lenox. Our team works hard to ensure everyone has a pleasant stay, and the holiday season is no different. We are here to provide the cheer.We look forward to welcoming you through our doors in the future!
10/10 – Hervorragend
Michael
Mit der Familie gereist
21. Dez. 2023
It was great
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
That is so wonderful to hear, Michael! We love it when our guests take the time to voice their happiness, especially once their stay is over. We look forward to hopefully seeing you again in the future!
10/10 – Hervorragend
charlie
20. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
charlie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Thank you so much for your 5-star review! We appreciate whenever our guests leave feedback, whether it is positive or constructive. We are glad we were able to give you a perfect stay! Please do not hesitate to join us again on your next Berkshire trip!
10/10 – Hervorragend
cynthia
Mit der Familie gereist
18. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Always a lovely stay.
cynthia
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Thank you for your feedback! Our devotion to select service is what makes our property one of the forefront Marriott properties in the Berkshires! We are so glad you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future!
10/10 – Hervorragend
Robert
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von maria am 11. Jan. 2024
Thank you so much for your perfect rating! We work hard to ensure our staff always brings our guests the best quality service. Please do not hesitate to stay with us again for your next trip to the Berkshires!
4/10 – Schlecht
Albert
4. Dez. 2023
Albert
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Albert, I am so sorry you did not enjoy your stay with us at the Courtyard. We strive to give every guest a wonderful stay. In your case, we have fallen short, and we apologize for that. As always, we are committed to excellence and welcome all positive and negative feedback. We hope to welcome you back in the future and get the chance to surprise and delight you!
10/10 – Hervorragend
Deniz
4. Dez. 2023
Deniz
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Deniz, Thank you for leaving such a positive review. We appreciate all feedback from our guests, however we love when our guests are simply satisfied with their stay. We look forward to hosting you again soon!
8/10 – Gut
Peter J
2. Dez. 2023
Peter J
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Maria am 11. Jan. 2024
Thank you so much for your rating! We pride ourselves on the select service we give our guests; our ability to do a lot with a little is one of our most vital qualities. Our long-time repeat guests often comment on the smiling faces and good humor of our entire team.We look forward to welcoming you back to the Courtyard Marriott in Lenox for your next adventure to the Berkshires!
10/10 – Hervorragend
Lisa
Mit der Familie gereist
22. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lisa
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Lisa! Thank you so much for your outstanding review! Our staff appreciates all feedback, and we appreciate you taking the time out of your day to tell us how we did! We hope you will seek us again on your next adventure in the Berkshires!
10/10 – Hervorragend
Kelly
18. Nov. 2023
Kelly
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Maria am 11. Jan. 2024
Thank you so much for your 5/5 rating! Our team works tirelessly to bring you the best possible service. To see that effort paying off is a reason to celebrate! Thank you again for your feedback.We look forward to seeing you on your next trip to the Berkshires!
8/10 – Gut
nancy
17. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
more dining options
nancy
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Hi Nancy, I understand our dining options are limited here on the property. Thank you first for staying with us; we are happy you enjoyed most of your stay in response to our limited dining options. Currently, our staffing numbers do not allow our bistro to function full-time. We are actively seeking new help to correct this issue. We hope you will return and enjoy our bistro once we are fully staffed.
10/10 – Hervorragend
Ann Marie
Mit der Familie gereist
12. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ann Marie
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Gabriel am 11. Jan. 2024
Thank you for your kind words Ann Marie! We appreciate our guests feedback especially in such a positive way! We look forward to having you stay with us again in the future!
10/10 – Hervorragend
Yarisbeth
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
12. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is the third time my family and I come to this hotel. The staff is professional and caring.
Yarisbeth
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Fernanda
11. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fernanda
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Patricia
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was good
Patricia
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Wade
22. Okt. 2023
Wade
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Jocelyn
Mit der Familie gereist
17. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very beautiful hotel
Jocelyn
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
4/10 – Schlecht
Andreas
11. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Andreas
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
Frederic, Oak Park
8. Okt. 2023
Frederic
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Christine
Mit der Familie gereist
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Christine
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Michael
18. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Gloria
Geschäftlich gereist
16. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great accommodating staff . Would stay here again.
Gloria
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
david
12. Sept. 2023
david
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Richard
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
6. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
4/10 – Schlecht
roya
4. Sept. 2023
roya
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Deborah, Attleboro
3. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the fire pit outside. Room was very clean! Convenient to everything. Will return for sure!
Deborah
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
6/10 – Okay
Eileen
Mit dem Partner gereist
1. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung
C
Eileen
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
ann
29. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ann
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
8/10 – Gut
Rebecca
Mit der Familie gereist
28. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rebecca
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
joseph
Mit der Familie gereist
17. Aug. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The room has a terrible, dirty person/dirty dog smell, also pouring from AC unit
joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Josh am 18. Aug. 2023
Hello Joseph,Thank for taking the time to review our property. I am sorry to hear that your accommodations were not up to our high standards. I understand how this could make for a frustrating experience. I have shared your feedback with housekeeping and maintenance. I hope that this does not deter your from visiting our location in the future for the better stay that you deserve. Have a great rest of your day and thank you for visiting Courtyard by Marriott Lenox Berkshires.
10/10 – Hervorragend
ramunas
3. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice option near Lenox
ramunas
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Josh McFadden am 9. Aug. 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback; we really appreciate it. I am very pleased to know that you enjoyed your recent stay with us as we take pride in offering the best guest experience possible. Please be sure to come back and visit us the next time you are in the Berkshires.
10/10 – Hervorragend
Evangelia
2. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very enjoyable
Evangelia
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maria M. am 2. Aug. 2023
Hello Evangelia,Thank you so much for taking the time to review our property; we really appreciate it! We are happy to know that you found your stay to be very enjoyable. We hope to see you next time you visit the Berkshires! Have a great rest of your day!
10/10 – Hervorragend
Evangelia
31. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant stay
Evangelia
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Taylor, Front Office Manager am 31. Juli 2023
Thank you for sharing your experience with us! Hope to see you again!
10/10 – Hervorragend
thomas
Mit dem Partner gereist
15. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
walk in showers are great for someone my age. many restaurants were closed on monday ,next time i'll stay longer
thomas
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Taylor, Front Office Manager am 22. Juli 2023
Thank you for the great feedback! We are glad you enjoyed your stay, and look forward to hosting you again in the future!