Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Palace Hotel Monte Real

4 out of 5
Palace Hotel Monte Real
Rua de Leiria, Monte Real, Leiria

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

174 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
71 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Mario, Singen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Frühstück einseitig gleiche Käse gleiche Wurst jeden Tag keine Abwechslung sonst in Ordnung
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 20. Nov. 2019
Dear Mario, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Pedro Paixão | General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 2. Okt. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your rating! Best regards, Pedro Paixão General Manager

8/10 – Gut

Maria, Singen

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel nur leider der Speisesaal zum Frühstück eisig kalt
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 23. März 2019
Dear Maria, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Best regards, Pedro Paixão | General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 10. Jan. 2019
Estimado Hóspede, Obrigado pela sua avaliação. Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão | General Manager

8/10 – Gut

Katharina, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, abseits gelegenen,Sehr gutes Restaura
Gutes Zimmer mit Teppichboden. Das Frühstück war gut. Das Essen im Restaurant sehr gut. Das Hotel war während unseres Aufenthaltes zum großen Teil mit verschiedenen Firmen belegt, die dort Schulungen o. ä. abhielten. Dadurch kam es abends im Restaurant zu einer Auslagerung der Hotelgäste in einen unattraktiven Nebenraum während die Firmen das Restaurant zur Verfügung gestellt bekamen. Das empfanden wir als sehr unschön. Die Massagen im kleinen Spa (Extrakosten) waren sehr gut ausgeführt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 17. Juli 2018
Dear Katharina, We would like to thank you for your comment. Concerning restaurant service, we understand your dissatisfaction and would like to present our apologies for the inconvenient. We hope see you soon. Best regards, Pedro Paixão | General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

lurdes, i singen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Würde alles erledigt was zu bemängeln war super freundliches Personal Frühstück ok aber keine Abwechslung immer frisches Obst

6/10 – Okay

Alexander, Frankfurt

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aus 4**** werden ganz schnell 2**- schade -
Guten Tag, laut Internet bietet das Hotel einen Indoorpool an. Das dieser jedoch nur von Kindern ab 16 Jahren genutzt werden darf wurde nicht erwähnt..... somit konnte mein Sohn und wir natürlich auch nicht den Pool nutzen. Es wir auf ein Gym verwiesen, dieses existiert jedoch nicht.... man hat uns lediglich auf einen Trimm Dich Pfad in der Umgebung hingewiesen. Das halte ich für einen schlechten Witz, wenn man mit GYM wirbt und keines existiert und dafür auch noch einen Stern erhält.... ohne Pool und GYM reduzieren sich so die Sterne ganz schnell von 4 auf 2**. Wären diese Dinge nutzbar gewesen, kann man durchaus von einem gutem Hotel sprechen,

10/10 – Hervorragend

Paulo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

momo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Para12

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlung!
Tolles Hotel mit dem bisher bestem Frühstück, das ich in Portugal bekommen habe. Einrichtung etwas dunkel, aber das ist Geschmacksache!

8/10 – Gut

Harald, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Zimmer
kann ich sehr empfehlen gerne wieder einmal

10/10 – Hervorragend

William, Georgetown

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Monte Real Hotel, Termas & Spa am 6. Mai 2024
Dear William, Thank you for your fantastic review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

8/10 – Gut

PETER

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very smart hotel, excellent staff, good restaurant and breakfast. Rooms well equipped and big. Hotel should have more facilities such as own spa and gym. Plenty of parking including covered parking. Lots to do in the area. Would stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Monte Real Hotel, Termas & Spa am 7. März 2024
Dear Sergio, Thank you very much for choosing Monte Real – Hotel, Termas e Spa for your stay. And also and for sharing your experience with us. We were delighted to read that you enjoyed our service. We will consider your comments so that we can always improve. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Regina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

ISABEL

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maravilhoso
Super agradável, relaxante, em contacto com a natureza e com o nosso interior, uma especie de retiro espiritual, usufruindo do SPA com toda a experiencia que nos propociona, bem como das Suas experientes terapeutas que nos mimam com as massagens sensoriais e habilidosas mãos.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Monte Real Hotel, Termas & Spa am 28. Okt. 2023
Olá Isabel, Que maravilhosa avaliação e que gratificante comentário!Muitíssimo obrigado por partilhar a sua experiência.Ficamos muito felizes em saber que apreciou e reconheceu o nosso serviço.Muito obrigado, uma vez mais.Toda a equipa fica na expectativa de uma próxima visita. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Pedro Miguel

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Monte Real Hotel, Termas & Spa am 28. Okt. 2023
Olá Pedro, Muito obrigado pela sua fantástica avaliação.Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Ana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Monte Real Hotel, Termas & Spa am 28. Okt. 2023
Olá Ana, Muito obrigado pela sua fantástica avaliação.Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Rui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jefferson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel Monte Real is absolutelly fantastic. The restaurant is excellent. Rooms are clear and giants. Don't have any doubt to book this Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Monte Real Hotel, Termas & Spa am 24. Juli 2023
Dear Jefferson, Thank you for your fantastic review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

ALBERTO C L

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Monte Real Hotel, Termas & Spa am 24. Juli 2023
Olá Alberto,Muito obrigado pela sua fantástica avaliação.Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Catherine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were awesome! Very comfortable hotel in a walkable area!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Monte Real am 21. Juni 2023
Dear Catherine, Thank you for your fantastic review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

8/10 – Gut

Damiao

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Monte Real Hotel, Termas & Spa am 24. Juli 2023
Olá Damião, Muito obrigado pela sua fantástica avaliação.Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Jean Luc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beyond Expectations
The Reception made our Check-in process a breeze and allowed us to occupy our room right away before the stated time. Room 230 is spacious, away from elevators and faces the forest side of the property, with a terrace. It was very clean, but a bit too dark. Linens, towels, mattress, and pillows are good quality. But, to my surprise, one towel was really thin and had six holes in it. The service at this hotel was above and beyond our expectations. For lunch, having the restaurant arranged for an event, a table was set up in minutes at the lobby, facing the pool for us. The food, presentation and service were the best we have had in a long time. The included buffet breakfast offers items for all tastes and/or diets. Dinner was a great experience as well and prices are more than reasonable for the quality and the service. The only critic is that they offer the same menu for both lunch and dinner. With a two night stay, we had the chance to try dishes we did not have for lunch. The Spa offers many types of services and treatments. Unfortunately, our short stay allowed us for just a small sample. The Spa space is beautiful, and the therapists were very good. As hotel guest you can get a discounted price. Parking is free for guests. We recommend this property and would love to go back for a longer stay Spa Vacation.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Monte Real am 7. Juni 2023
Dear Jean, Thank you very much for choosing Monte Real – Hotel, Termas e Spa for your stay. And also and for sharing your experience with us. We were delighted to read that you enjoyed our service. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Once again, thank you! Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Cyntia, Lindon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel in a large nature park. Staff was extremely nice and friendly. Dinner and breakfast was excellent. We loved it so much we're planning to go back with the family, they have bikes to rent, a large pool and thermal pools and spa.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Monte Real am 14. Apr. 2023
Dear Cyntia,Thank you very much for choosing Monte Real – Hotel, Termas e Spa for your stay. And also and for sharing your experience with us. We were delighted to read that you enjoyed our service. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

8/10 – Gut

Chen

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel in town. Front desk Adrienne (hope I spell your name correctly) was very polite, kind and helpful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Monte Real am 7. Feb. 2023
Dear Chen, Thank you for your fantastic review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

8/10 – Gut

James

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel
Nice hotel and great size rooms for suite.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Monte Real am 29. Sept. 2022
Dear James, Thank you for your fantastic review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

António

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente sob qualquer ponto de vista
O Hotel é excelente e fica situado num parque muito bonito. Monte Real é uma aldeia muito pacata. Os pequenos almoços são ótimos, a piscina é grande e tem uma exposição solar muito boa, os quartos são muito confortáveis e a casa de banho é particularmente requintada. A equipa de serviço é bastante acolhedora e solicita. Só tenho bons motivos para recomendar este hotel e já tenho planeado um regresso.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Monte Real am 22. Sept. 2022
Olá António, Que maravilhosa e gratificante avaliação!Muito obrigado.A equipa do Monte Real aguarda com expectativa uma próxima visita. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Monte Real am 22. Sept. 2022
Olá Nancy, Muito obrigado pela sua fantástica avaliação.Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Godt sted at slappe af.
Rent og pænt hotel. God pool med liggestole. Nogle stole manglede dig hynder. God frokost ved poolen. Rigtig fin morgenmad med godt udvalg. Buffeten som de serverede i restauranten var ikke interessant. Venligt personale.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Monte Real am 22. Sept. 2022
Hello, Thank you for your review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Francis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is amazing people at work they’re super cool to work with the manager was great guy talk to us a few times But they need to get a gym
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Monte Real am 22. Sept. 2022
Dear Francis,Thank you for your fantastic review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Paulo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel muito bonito; edificio muito elegante. O espaço tem uma decoração magnifica, com apontamentos de luxo mas muito discreto. Areas dos quartos muito boas com cama confortável. A piscina e área envolvente são simplesmente perfeitas para o hotel. Adorei a estadia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Pedro Miguel

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Maria José

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Adoramos
Incrível! Ficamos no apartamento duplex. A vista é maravilhosa. SPA EXCELENTE. Duche Vichy novinha. Funcionários extremamente prestativos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Monte Real - Hotel - Termas - Spa am 1. Feb. 2022
Olá Patricia, Muito obrigado pela sua fantástica avaliação. Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão | General Manager

10/10 – Hervorragend

Matthew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of my favorites
One of my favorite hotels in Portugal. Great value for money and excellent food. I particularly love the pumpkin fondant
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Monte Real - Hotel - Termas - Spa am 1. Feb. 2022
Dear Matthew, Thank you for your fantastic review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão | General Manager

10/10 – Hervorragend

ventura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente noite!
Experiência muito boa. Ótimas instalações e ótimo serviço. Definitivamente recomendável!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Monte Real Hotel, Termas e Spa am 20. Sept. 2021
Estimado Hóspede, Muito obrigado pela sua fantástica avaliação. Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão | General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommend
Great staff, clean rooms and good breakfast
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Monte Real Hotel, Termas e Spa am 21. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for your fantastic review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão | General Manager

8/10 – Gut

PAULO

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Boa recepção, pouca exploração serviço termal. Só soube que tinham Termas no checkout.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Monte Real Hotel, Termas e Spa am 11. Aug. 2020
Estimado Paulo, Obrigado pela sua avaliação. Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão | General Manager

6/10 – Okay

Octávio

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Muito mau spa
Trata-se de um hotel com SPA. O pior SPA em que já estive, desde serviços, temperatura, jactos de água. Muito mau. Por outro lado o edifício e a envolvente é muito bonito.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Monte Real Hotel, Termas e Spa am 11. Aug. 2020
Estimado Octávio, Obrigado pela sua avaliação. Lamentamos não ter correspondido às expectativas. Pedro Paixão | General Manager

6/10 – Okay

VILCOQ

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Monte Real Hotel, Termas e Spa am 11. Aug. 2020
Estimado Vilco, Obrigado pela sua avaliação. Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão | General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Sufficiente, ma caro rispetto all'offerta.
Rapporto qualità prezzo:c'è di meglio.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 20. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Efrain

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 20. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating. Our team is looking forward to welcome you again in Monte Real. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Wu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
住宿環境很好.早餐也很豐富..如果需要也有晚餐
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 2. Okt. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best regards, Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 2. Okt. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your rating! Best regards, Pedro Paixão General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Tres déçue
J'ai payé un surcoût lors de ma réservation pour une prestation qui n'existe pas! Les différentes options proposées sur Hotels.com ne sont pas pratiquées par cet hôtel. Évidemment, aucun remboursement ni compensation de la part de l'hôtel, et c'est pas faute d'avoir réclamer. J'assimile ce genre de pratique à de l'escroquerie
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 2. Okt. 2019
Cher Client, Nous vous remercions pour votre classification. Salutations. Pedro Paixão General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 10. Sept. 2019
Estimado Hóspede, Obrigado pela sua avaliação. Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão | General Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estadia excelente
Excelente e relaxante.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Palace Hotel Monte Real am 10. Sept. 2019
Estimado Daniel, Muito obrigado pela sua excelente avaliação. Ficamos na expectativa da sua próxima visita. Pedro Paixão | General Manager