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Bewertungen von Motel 6 Lawrenceville, NJ

2 out of 5
Motel 6 Lawrenceville, NJ
2995 Brunswick Pike, Lawrenceville, NJ

Bewertungen

6,2
97 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
103 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
109 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
82 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
86 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ruhiges Zimmer ausgestattet mit allem notwendigen.
gut gelegen, nur 5 fussminuten zum deleware & Raritan kanal. wunderschön zum wandern

6/10 – Okay

Sharon, Chinook

Mit Haustieren gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Many strange odors
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

clinton

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Jaivon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room very clean and bed very comfortable. Also appeeciate the new security doors only allowiing access to buildings with room key. Great added safety feature.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Jaivon, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Chynna

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Paula

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The sheets were dirty, so we stripped the beds and used the blankets we bought with us for the car ride. The tub was dirty, but the water was literally boiling hot… so I cleaned it. There’s also no elevator so u have to take the stairs with your luggage. I would not recommend or return.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Paula,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Cherell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 29. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Adriana

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Disgusting maids need to clean under the beds
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 20. März 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

dayanara

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Dayanara,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Alicia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
agradable estamos satisfechos con el servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hola Alicia,Gracias por reconocer el gran servicio brindado por nuestro personal. Esperamos verte pronto, ¡Viajes Seguros!Lilith#Equipo6

6/10 – Okay

Dawn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helpful staff clean room
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2024
Hi John, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jessica

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Khalid

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very helpful staff and convenient location
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 3. Jan. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Quadere

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

LaTanya, Trenton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Okay
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Dez. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 – Hervorragend

M

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
❤️
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 21. Dez. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very helpful staff and they keep the rooms very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 21. Dez. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

John

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von 6 Staff am 18. Nov. 2023
Thanks for staying with us and we hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Lisa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ducamel

Good
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Nov. 2023
Hi Ducamel,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Pamela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Place to Stay
I am a regular customer here. I always have a great experience. Every time I come to NJ I always book my stay with no problems 🤗
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 7. Nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Khalid

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Zachary, Fallon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent enough for the price
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Okt. 2023
Hi Zachary, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Bhimdai

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Robert

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room smelled like cigarettes and there was a cigarette burn on the bedspread which they had to change. Even cigarette burns on the bathtub ledge. Peeling paint on bathroom ceiling , tile grout filthy and in need of cleaning. Bath in general was grimy and the tub fittings needed replacement.The fitted sheet had a small hole in it. Floor in bedroom had a stain (red mark / smear) that looked old. Would have gone to another hotel had a room been available. Based on our stay in room 104 I would not recommend Motel 6. Ed B
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 11. Okt. 2023
Hi Robert,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

6/10 – Okay

DESH RAJ

Gut: Personal & Service
Some repairing need in rooms
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Cozzette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Quit easy place close to entertainment and 18 min away from sesame place
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Sept. 2023
Hi Jose, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Kamal

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Between two rooms there is a door so if someone watching TV you can not sleep at all.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Nancy Y. am 7. Sept. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Edwin A

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Darrin

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room OK. No breakfast. Security doors not locked.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Aug. 2023
Hi Darrin,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Ducamel

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Yannick

Gut: Sauberkeit
It was ok overall
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Odalys

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible property room full of mosquitoes and bed with bedbugs i couldn’t stay in there i did the check out like 10 minutes after i did the check in because i cant sleep in a room or place unclean uncomfortable worst place ever… and they not even refund me the two just one.. terrible plus pool is closed too wow this motel was my worst nightmare.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mike am 24. Juli 2023
Hi, Thanks for taking the time to complete a review. While its true that we issued a refund, we did this in good faith. We had our licensed pest control contractor inspect the room for any kind of bugs, and there were none. It is unfortunate that we were unable to make you happy. Clearly you are upset that we did not allow you to stay for two nights without payment. Best wishes for your future travels.

6/10 – Okay

Lars Vibe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Loud air condition in the room, swimming pool closed
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Mike am 24. Juli 2023
Sorry about the loud air conditioner and thanks for telling us about it. We will replace it. About the pool... yes, it is true, we don't offer a swimming pool.

10/10 – Hervorragend

F

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Great amenities for kids
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 19. Juli 2023
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Lilith#Team6

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Mike am 24. Juli 2023
Thanks for the 8 out of 10, we hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Franklin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Room was clean and nice, but: the hallways always had unappealing smells (pot, cigarettes, or a strong soapy smell), spiderwebs and spiders are easily noticeable in the stairwells, indicating they are not taken down, people smoke right next to the entrances, pizza places refuse to deliver there (some cited “incidents” while others (Pizza Hut) simply errors your cart and when you call them, they can’t place the order for the address either, despite it being in delivery range. You have to order through a delivery service (Uber eats, doordash, Grubhub, etc) instead. Additionally, the “Deluxe” rooms are just a name. There is no difference from the regular rooms, per staff. Won’t be staying again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Juli 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
Very clean room and staff was pleasant and efficient
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Juni 2023
Hi John,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Erick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
ive stayed here before and really liked it. i have given good reviews. This last time, i was given a room that was connected to another through a door that was not secured. The people staying in that room were loud and lacked common sense. Kept slamming their door all night and morning. Screaming and at some point I could hear them trying to open the doors that separated our roms. i couldn't sleep, couldn't watch tv. it was a terrible experience. i asked the guy at the front desk to give me another room and he wouldn't. i literally must have been put in the worst side of the property. one i had not been or seen before. hopefully with this review they will hear the requests from people staying there. if something bothers me or anyone in general, the hotel staff should at least try to accommodate its visitors. Not everyone likes a loud and trashy environment. At least try. There is a lady at the front desk when i checked in other occasions and she has been truly nice and understanding of what I wanted. Too bad she wasn't there that evening. I like the place otherwise. it wa just that one night. No connected rooms for me please Motel 6
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Juni 2023
Hi Erick,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Maria

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
we love our stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 16. Juni 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Erick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the smoking room as it had a balcony and was well ventilated. Parking is easy and staff is very friendly. I will definitely stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 16. Juni 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Erick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No complaints....truly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 24. Mai 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Pamela

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Shannon

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

4/10 – Schlecht

Shannon

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023