Strand-/Meerblick

Bewertungen von Sol Lanzarote - All Inclusive

4 out of 5
Sol Lanzarote - All Inclusive
Calle Grama 2, Matagorda, Tías, Lanzarote

Bewertungen

8,0

Sehr gut

103 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
155 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
65 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Carmen

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erster Eindruck war erschreckend. Absolut nicht wie auf den Bildern. Aber freundliches Personal
Antwort von Guest Service am 7. Nov. 2022
Dear Carmen, Thank you for leaving us your personal opinion about Sol Lanzarote.We really regret not having reach your expectations and hope to have the opportunity to welcome you at Melia Hotels International in another occasion.Kind regardsGuest Service

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Guest Experience - Sol Lanzarote am 26. Dez. 2020
Dear guest, Thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes to rate your recent stay with us. We are very pleased to know that you had a lovely stay. We hope to welcome you back soon. Kindest regards.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel war ok aber ich habe dem Bild nach zu urteilen mehr erwartet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Guest Experience at Sol Lanzarote am 29. Jan. 2019
Sehr geehrter Gast, Zunächst möchte sich das gesamte Team von Sol Lanzarote für die Zeit bedanken, die Sie sich genommen haben, um die ausführliche Bewertung zu Ihrem kürzlich in unserem Resort erfolgten Aufenthalt zu schreiben. Wir freuen uns, zu wissen, dass Ihr Aufenthalt bei uns im Allgemeinen positiv war und wissen Ihr Feedback sehr zu schätzen. Gleichzeitig möchten wir uns dafür bedanken, dass Sie sowohl Aspekte erwähnt haben, die Ihnen gefallen haben, als auch Aspekte, die Ihnen weniger gut gefallen haben. Dies hilft uns, unseren Service und unsere Einrichtungen Tag für Tag zu verbessern. Alle Ihre Kommentare werden von der Hoteldirektion berücksichtigt. Wir würden uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen und Ihnen bei jeglichen Wünschen weiterhelfen zu dürfen, um eine weitere Gelegenheit zu haben, Ihren Erwartungen gerecht zu werden und Ihnen die Verbesserungen zu zeigen, die wir im Sol Lanzarote umsetzen. Mit herzlichen Grüßen.

6/10 – Okay

dani, basel schweiz

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schlechtes essen
Das essen ist sehr schlech trotz grosser auswahl! Die lage des hotels ist ok direkt am strand Für pärchen ungeeignet
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Guest Experience .- Sol Lanzarote am 20. Aug. 2018
Sehr geehrter Herr Dani, Zunächst möchte sich das gesamte Team von Sol Lanzarote für die Zeit bedanken, die Sie sich genommen haben, um die ausführliche Bewertung zu Ihrem kürzlich in unserem Resort erfolgten Aufenthalt zu schreiben. Wir freuen uns, zu wissen, dass Ihr Aufenthalt bei uns im Allgemeinen positiv war und wissen Ihr Feedback sehr zu schätzen. Gleichzeitig möchten wir uns dafür bedanken, dass Sie sowohl Aspekte erwähnt haben, die Ihnen gefallen haben, als auch Aspekte, die Ihnen weniger gut gefallen haben. Dies hilft uns, unseren Service und unsere Einrichtungen Tag für Tag zu verbessern. Alle Ihre Kommentare werden von der Hoteldirektion berücksichtigt. Mit herzlichen Grüßen.

6/10 – Okay

Mike, München, Bayern

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Sehr lautes Hotel
ein sehr lautes Hotel, Erholung?, sehr gutes Essen, aber das Restaurant viel zu laut und zuviel Gedränge.
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2018
Antwort von Guest Experience.- Sol Lanzarote am 22. Apr. 2018
Dear Mike, Thank you for choosing us to your recent stay in Lanzarote and for sharing with us and future guests your opinion. We are very glad to know that you enjoyed your stay but we regret for not having met your total expectations. In relation to your comments, we express our apologies but we would like to emphasize that even we certainly are a family hotel, we don’t forget parents and adults entertainment, and that’s why our equipment includes fun for everyone. We will be very pleased to welcome you once again and to assist you with any request you may have, hence having another opportunity to fulfil your expectations and to showing you how things are getting better in Sol Lanzarote. Best regards.

6/10 – Okay

Teres, schweiz

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Lage und Strand sehr schön
Man kann schöne strandspaziergänge machen Strandpromenade sehr schön Hotel eher alt, nette Angestellte Leider Plastikstücke im Restaurant, eher Kantine als Restaurant
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2018
Antwort von Guest Experience am 29. März 2018
Dear Teres, We would like to have the opportunity to express our sincere gratitude for sharing your review and for choosing Sol Lanzarote All Inclusive to spend your so deserved holidays. We are really glad to know that we were able to fulfill your expectations and that the services provided were what you expected. We are also looking forward to welcome you back at your house in Lanzarote... Kind regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
All Inclusive buffet immer dasselbe
All Inclusive Buffet rentiert nicht! Die Auswahl ist sehr beschränkt, nach 3 Tagen sind wir dann Auswärts essen. Immer dasselbe zu essen verleidet schnell.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2018
Antwort von Guest Experience am 28. März 2018
Dear guest, We would like to thank you for sharing your remark and for choosing Sol Lanzarote All Inclusive to spend your holidays. We regret if in this occasion we were not able to fulfill your expectations, we can assure you that we will keep working hard in order to improve the services provided. Kind regards

6/10 – Okay

Susie, Wettingen, Schweiz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Mittelklasse Hotel, gute Lage
Die Lage ist sehr gut, befindet sich doch das Hotel etwa in der Mitte der Insel, wodurch man mit einem Mietauto bequem und schnell nach Norden oder Süden die Insel erkunden kann. Die Zimmer sind sauber, die Matratze sehr hart, das Personal sehr nett. Das Frühstücksbuffet war exzellent, aber das Abendessen überhaupt nicht. Über Mittag waren wir immer auswärts, da wir ein Auto hatten und auf Erkundungstour waren. Insgesamt würde ich dem Restaurant gute Punkte geben bezüglich des Frühstücks-Buffets, des Salat- und Dessert Buffets, aber die Hauptmahlzeit war nicht sonderlich. Nach 6 Tagen konnten wir das Znacht fast nicht mehr essen. In der Nähe des Hotels gibt es aber zahlreiche Restaurants, wohin man ausweichen kann. Ein weiteres Problem, aber dafür kann das Hotel nichts, ist das eher tiefe Niveau von Gästen: insbesondere ältere Engländer führen sich manchmal schlecht auf.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018
Antwort von Guest Experience Manager am 14. Feb. 2018
Dear Susie, We would like to thank you for your review and for choosing Sol Lanzarote All Inclusive to spend your so deserved holidays and take some days to rest and relax. We are glad to know that some services were what you expected and we regret if we were not able to exceed your expectations regarding the buffet, certainly, your feedback has been transfer to the departments involved in order to act to improve the service. We hope to welcome you back at your house in Lanzarote... Kind regards

4/10 – Schlecht

m, schweiz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
kurzurlaub in Lanzarote im Hotel sol Lanzarote
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017
Antwort von Guest Experience Manager am 26. Nov. 2017
Dear Guest, Many thanks for your review and for choosing Sol Lanzarote to spend some days to relax. We are sorry if we were not able to exceed your expectations in this occasion. We hope to see you back Kind regards

8/10 – Gut

Philipp, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes All Inclusive Angebot
Hotel mit sehr nettem und flexiblem Personal. Alle unsere Wünsche wurden durch das Personal schnell erfüllt. Das Hotel liegt direkt am Meer, jedoch sehr nahe am Flughafen. Somit hört man den Flugverkehr etwas. Jedoch nur Tagsüber (ab ca. 7.30 Uhr) also nicht extrem schlimm und eher spannend. Zimmer wurden neu renoviert und waren sehr sauber. Das Essen - Angebot ist sehr vielfältig. Für Jedermann/frau ist stets also immer was dabei. Leider wurde für unser empfinden etwas zu ölig und fettig gekocht. Aber auch frisches hat es immer dabei. Wir würden das Hotel wieder buchen...
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2017
Antwort von Guest Experience Manager am 27. Nov. 2017
Dear Philipp, Thank you for your review and for choosing Sol Lanzarote to spend your holidays. We are happy to know that we were able to fulfill your expectations and for sure we will take into consideration your comments about the food. We are waiting for welcoming you back! Kind regards

6/10 – Okay

nym, Bern

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ferien zum Erholen
Wir haben eine Woche Ferien zum erholen gemacht. Das Zimmer war sehr gross und gut eingerichtet. Grosser Poolbereich und viele Möglichkeiten sich sportlich zu betätigen. Die Sauberkeit der gesamten Anlage lies zu Wünschen übrig. Das Essen war mittelmässig. Nach drei Tagen kennen sie das Puffet. Das Spezialrestaurant ist sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Guest Experience am 19. Okt. 2017
Thank you so much for your review! We hope to see you very soon! Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft

4/10 – Schlecht

Macario

Nie wieder!
Massenabfertigung vom Feinsten, dass all inklusive Angebot hat dieses Hotel komplett verdorben. Was als 4 Sterne hier gilt ist einzig die neu renovierten Zimmer, alles andere max 2 Sterne! Für Paare ohne Kinder absolut und unbedingt meiden, hier herscht nur grosser Kindergarten ohne jegliche Erhohlung, ob am Pool, im Restaurant, Bar oder am Abend bei den Vorstellung, nicht auszuhalten! Meine Frau und ich konnten uns nur in Ruhe im Zimmer unterhalten, alles andere war unerträglich. Das Personal ist jedoch sehr nett und bemüht sich, leider ist das Konzept komplett falsch. Übrigens Wer gerne Flugzeuge aus der Nähe rege landet sieht, ab 7 Uhr morgens, ist hier bestens bedient!

8/10 – Gut

Edwin A.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Guter Urlaub zum Flanieren
Kamen um Sonne zu tanken und mit Mietauto die schöne Vulkanlandschaft zu bewundern. Im Zimmer fehlten uns Ablegemöglichkeiten,Stuhl,Kleiderständer oder Garderobe. Hotel hat eine gepflegte Gartenanlage an Idealer Strandnähe. Frühstücksbuffet war reichhaltig.

8/10 – Gut

Claudia B.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
kurzer aber sehr schöner Aufenthalt!
Gute Lage, nahe beim Flughafen, schönes Hotel, schönes, grosses Zimmer, sehr sauber, netter Service! Essen: reiches Buffet...jedoch nicht alles so gut, vor allem das Desserbuffet ist nicht so gut. Es ist reichhaltig aber vom Geschmack her, tja :-). Der Strand ist weitläufig und von hier aus kann man gut Ausflüge machen. Für mich war es perfekt.

6/10 – Okay

Dida

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Erholt
Ein schöner hotel!alles war sehr gut ausser service.allg ist alles in einem gut gewesen. Strand perfekt!

10/10 – Hervorragend

Fam Pu

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super Lage
Grosser Pluspunkt ist die Lage dieses Hotels. Direkt am Strand! Auch die Hotel Pool Anlage ist sehr schön. Gepflegter Garten. Ab und zu stört der Anflugverkehr des nahen Flughafens. Frühstücksbuffet sensationell gut und vielfältig! Das Personal super nett, immer freundlich und sehr hilfsbereit. Kleine Mängel z.B. verbogene Türen Bad, Lavabostöpsel defekt

8/10 – Gut

Derek

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Location was perfect, just across the road from the beach. Lovely Hotel and friendly staff. There wasn't a great selection of drinks for All-Inclusive package. No option to buy different drinks. Poolside Music too loud at certain points of the day and the same music played each day was annoying! Hard to relax when Volume was too loud.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service am 1. Mai 2024
Dear Derek, Thank you for taking the time to review your stay.It's wonderful to hear that our prime location offered you the perfect base for your beach escapades and that our team's friendly spirit added a spark to your stay. While we take pride in the variety of our all-inclusive offerings, we're sorry to hear that the drinks selection didn't quite hit the spot for you. Regarding the poolside tunes, we aim for an atmosphere that's both vibrant and relaxing, so your feedback is instrumental in fine-tuning our playlist to everyone's taste. Rest assured that tranquility is a melody we strive to play just right.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Guest Service

2/10 – Ungenügend

Elizabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
It was a long walk to my room and I had to climb stairs to get to the lift. During my 3 day stay I had to get my key card renewed 4 times, which involved walking all the way back to reception and back to my room again. When I checked in I was originally given the key to a room that was already occupied. I walked in on a couple .
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service am 22. Feb. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for taking the time to share your review.We regret that your recent stay wasn't entirely as you were expecting, and apologise for any inconvenience. We are concerned by your comments and value all feedback from our guests.We certainly hope that we can welcome you back again. Best regards,Guest Service

10/10 – Hervorragend

Stuart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ticked all the boxes
We wanted a quiet break and this was perfect . The set up of hotel was easy to get used to . Variety of food and drinks excellent . Comfy rooms . Beach access very nice into a really nice beach also
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Service am 30. Jan. 2024
Dear Stuart, Thank you for taking the time to share your personal experience with us. We are thrilled that you had such a wonderful experience with us; your positive feedback inspires us to continue upholding our high standards. The entire team look forward to the pleasure of seeing you again on a future occasion.Kind regards Guest Service

6/10 – Okay

Luis Mariano

Gut: Personal & Service
La ubicación es perfecta.. la zona de de la piscina con terraza y musiva chill es perfecta. falto animación y los espectáculos nocturnos eran un poco flojos.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service am 9. Jan. 2024
Estimado Luis,Muchas gracias por su comentario.Nos complace saber que encontró perfecta la ubicación y la zona de piscina con terraza y música chill. En cuanto a la animación y los espectáculos nocturnos, aunque nos esforzamos por ofrecer entretenimiento de calidad con actividades durante todo el día y espectáculos por la noche, lamentamos que no hayan cumplido con sus expectativas y tendremos muy en cuenta su comentario para seguir mejorando.Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión. Cordialmente,Guest Service

8/10 – Gut

Josee

Aufenthalt von 16 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Elvira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personale gentilissimo bella camera vista mare ampia e con un bagno molto grande.Spiaggia di sabbia fine non affollata al di là del lungomare pedonale
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2023
Antwort von GUest Serivce am 1. Aug. 2023
Gentile Elvira,Grazie per aver averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti di sapere che ha apprezzato la gentilezza del nostro personale e la sua bella camera con vista mare e un ampio bagno. La nostra posizione privilegiata offre un accesso diretto alla spiaggia di Matagorda, che come ha notato, è una spiaggia di sabbia fine e non affollata. Inoltre, è fantastico sapere che ha apprezzato il nostro lungomare pedonale, ideale per rilassarsi e godersi la vista sul mare.Speriamo di avere presto il piacere di ospitarla di nuovo. Nel frattempo, le porgiamo i nostri cordiali saluti.GUest Serivce

8/10 – Gut

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Gregory Mark

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Lina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is in perfect spot quite place, close to airport and just infront of beach. All inclusive was a good offer. Food was good just depends what you like. Hotel was clean and friendly staff. Will recommend anyone
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Service am 15. März 2023
Dear Lina, Thank you for taking the time to share your personal experience with us. We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team, who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.we hope to welcome you soon again. Kind regardsGuest Service

6/10 – Okay

alex

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Went here last year, where i gave a 5 star review (hence returning). The property condition seems to have worsened over the year with no evidence of maintenance. Check in was delayed 3 times, not what you want with 2 kids after 7 hours traveling. On the plus side, the facilities are great as is the location of the hotel, staff are all friendly and kids entertainers are great as too is the food.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 18. Feb. 2023
Dear Alex, Thank you for your review.We are glad that you had a pleasant stay with us and that we were able to deliver a memorable dining experience.We are also delighted to know that you appreciated our convenient location.Likewise, it was truly a pleasure to receive your kind comments about our team members. We will be sure to pass along your compliments, and our team will be delighted to know that you acknowledged their service. However, your concern for our rooms has been duly noted, and we will certainly take this into consideration.Moreover, we always strive to have all rooms for our arriving guests ready, regrettably, due to high occupancy, this is not always possible. However, we appreciate that you have brought this to our attention as this gives us the opportunity to review our procedures with the team. It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Frederic

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent séjour au bord de l'océan, tout compris, sauf les transats sur la plage.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Guest Service am 23. Jan. 2023
Cher Frédéric,Nous sommes ravis que votre séjour se soit globalement bien déroulé.Nous voudrions vous informer que le service de transats sur la plage et public et n'appartient pas aux hotels.Bien cordialement,Guest Service

8/10 – Gut

Ramona

Aufenthalt von 12 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Mary

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Food was horrendous
We were all inclusive and had to eat out every meal. The food was dreadful. The restaurant was drab and dreary. Resembles a school canteen. Entertainment was more for families than couples. This holiday ended us costing us a lot of money. One bar opened and you had to queue for ages. One of the worst all inclusive hotels I have stayed in.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Ricardo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very well taken care at Sol Lanzarote, the rooms were amazing, with a great view, the staff was incredible (especially in the dining room). The only downside is the excessive noise: most of the people want to relax but have to listen to loud techno on the pool due to some fitness activity for 3 people. Also, why do we have to have breakfast with loud music outside? Considering the target audience (families and older people), I can´t think of anyone who is happy to start the morning with loud techno.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Wafaa Bennehhou

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
- Excellent location, right by a lovely beach - Good size rooms - Fun activities for the kids (at the pool, and kids party in the evening) and shows for the grown-ups (magic, music,...) - Beautiful pools, but water is a bit cold - Nice choice of food at the restaurant and the bars - Super friendly staff
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von SOL LANZAROTE am 11. Apr. 2022
Dear Wafaa, Thank you for this good review. It will be a complete pleasure to see you again at Sol Lanzarote. Best regards

8/10 – Gut

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

alex

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place, that good i think well book again next year. Food was excellent, right on the beach and plenty for the kids to do, spacious room.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022
Antwort von SOL LANZAROTE am 11. Apr. 2022
Dear alex, Thank you fro this great review. We will be pleased to welcome you again in a next future. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pros: Great Location for an easy trip. Lovely, helpful staff and a great selection of food always available. Drinks were good for an all-inclusive. Most other things great for the price, really would go back again. Cons(small things): Coffee could do with an actual bean grinder rather than powder, to go above and beyond. Never been charged to use the safe in a hotel before, bear in mind. Also deposit for towels, bit odd. Overall a great stay and would really recommend.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von SOL LANZAROTE am 11. Apr. 2022
Dear Steven, Thank you for this great score and kind words. We hope to welcome you again. Kidn regards

10/10 – Hervorragend

Karen Lesley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von SOL LANZAROTE am 11. Apr. 2022
Dear Karen Lesley, Thank you for this great score. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Anne

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Gemma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed at the Sol 2 years ago & we couldnt fault anything, however this year i did not think the rooms were cleaned properly the sheets were never changed & the floor was only cleaned once in seven days we had to wear slippers or shoes because the floor felt so dirty apart from the room everything else was great, we had a fab holiday & would definitely return if the rooms were cleaned properly.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von SOL LANZAROTE am 1. Nov. 2021
Dear Karen, Thank you for your comment. We would like to inform you that the housekeeping deparment clean every single day all the rooms and every other day the sheets. We do apologize for the inconvenience you may have had. Hoping to have the opportunity to welcome you a third time. Kind regards

6/10 – Okay

Simon

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Noisy
Unfortunately there was noisy building wirk that we was told about. Hotels.com were not interested when i raised this issue with them.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von SOL LANZAROTE am 1. Nov. 2021
Dear Simon, Thank you for your opinion. We do apologize for the inconveniece you may have had. Hoping to have the opportunity to see you in a future. Kind regards.

6/10 – Okay

Josie

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Guest Experience Manager at Sol Lanzarote am 26. Juni 2021
Dear guest, Greetings from Sol Lanzarote! Thank you for the time you have spent to rate your stay and for choosing Sol Lanzarote to enjoy your so deserved holidays. You had a lovely time during your stay and we are so glad to know it. We hope to welcome you back soon. Kindest regards.

8/10 – Gut

noman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was good Staff was wonderful
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Guest Experience - Sol Lanzarote am 26. Dez. 2020
Dear Noman, We would like to thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes to valuate your stay and share with us your comments. We are so glad to know that you had a lovely time in Sol Lanzarote and your really enjoyed our services and facilities, special mention to our wonderful staff. We hope to welcome you back soon. Merry Christmas and Happy New Year! Kindest regards.

10/10 – Hervorragend

Chris, New york

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
All inclusive was very good. Alcohol could have been watered down though 😭
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2020
Antwort von Guest Experience at Sol Lanzarote am 27. Nov. 2020
Dear Chris, We would like to thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes to valuate your stay and share with us your comments. We are so glad to know that you had a lovely time in Sol Lanzarote. We can confirm that our alcohol is not watered down. Sorry if this was your impression. Your comments have been transferred to our Maitre. We hope to welcome you back soon at your house on the beach. Kindest regards.

8/10 – Gut

Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was great the food was not the best cleaniness
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2020
Antwort von Guest Experience at Sol Lanzarote am 27. Nov. 2020
Dear Vincent, We would like to thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes of your time to share with us your impressions and opinion. We are so glad to know that you had a lovely stay. However, we are so disappointed to know that your satisfaction was not total. We will work on these aspects to continue improving and achieve your total satisfaction on your next stay. We hope to welcome you back soon. Kindest regards.

8/10 – Gut

M

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
4 night all-inclusive stay
Great 4 night stay. Beds not the best. Room was clean. All-inclusive food was average but plenty of choice. Pool area was great but beware the towels start going on sunbeds early and the usual nonsense of not seeing anybody on them until gone dinner somtimes
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Guest Experience at hotel Sol Lanzarote am 4. Nov. 2020
Dear M, Greetings from Sol Lanzarote! Thank you for the time taken to post such an extensive review about our hotel and its facilities and your experience with us. We take all your observations constructively, as we everyday stream to the optimal and excellent service, implement improvements accordingly to our guests´ necessities and expectation when and where possible, and needed. I am sure; as well, the future travelers can get some constructive tips from your review. We hope to welcome you back soon at your house on the beach. Kindest regards.

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2020
Antwort von Guest Experience en Sol Lanzarote am 31. Okt. 2020
Estimado Alejandro, Es un placer, para todo el equipo humano de Sol Lanzarote, saber que están disfrutando su estancia con nosotros y acomodarles en su casa de la playa. Esperamos seguir creando recuerdos únicos y memorables. Le agradecemos su fidelidad hacia Melia Hotels International. A su completa disposición.

8/10 – Gut

Danny, Dublin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice resort with an amazing staff.. We had just a lovely stay, 3 big pools plus one small for infant,which was perfect for us. The hotel is right on front of the beach and the old town is only few min away by taxi (for a 6€ ride) there is also a small area, 3min walking distance, with pubs and some shops. The only bad things I can say about the hotel are: the alcholic drinks are horrible, very cheap quality (but you can pay and get the good stuff), the food is ok nothing great, but everything is made up thanks to all the amazing stuff always willing to help and make your stay as much comfortable as possible. Special thanks to Rene at the buffet, Alberto at the bar and Aleks the housekeeper. Overall a very nice holidays
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Rubén Villar - Guest Experience am 20. Okt. 2020
Dear Danny, We would like to thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes to share with us your opinion and impression. We are very glad to know that you had a lovely stay and really appreciated our amazing staff, special mention to Rene, Alberto and Aleks, perfect location and our services and facilities. Your comments will be shared. Sorry for not having met your total expectations in relation to drinks. This review will help us to continue improving. We hope to welcome you soon at your house on the beach, Sol Lanzarote. Kindest regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bonne hotel dans l’ensemble, on a passé une bonne semaine malgré le contexte. Lanzarote est une belle ile.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Rubén Villar - Guest Experience am 18. Okt. 2020
Cher client, Au nom de toute l'équipe de Sol Lanzarote nous tenons à vous remercier d'avoir consacré une partie de votre temps à partager avec nous vos agréables commentaires sur votre récent séjour dans notre établissement. C'est un réel plaisir de savoir que nos services, notre localisation et notre personnel, ont fait de votre séjour chez nous un moment unique et spécial. Nous attendons de vous recevoir à nouveau et continuerons à créer ensemble des moments inoubliables. Bien cordialement.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Polecamy
Udany pobyt, uprzejmi pracownicy, czysty hotel, wygodne pokoje i bardzo dobre jedzenie, do tego plaza jest bardzo blisko... :)
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2020