Außenpool, Sonnenschirme

Bewertungen von Apartamentos LIVVO Las Gaviotas

3 out of 5
Apartamentos LIVVO Las Gaviotas
c/ Mato, 1, Urbanización Matagorda, Puerto del Carmen, Tías, Lanzarote

Bewertungen

8,2

Sehr gut

55 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
73 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Wir waren nun zum 2. mal in dieser Anlage. Das Personal war zuvorkommend und freundlich, jedoch war im Gegensatz zum letzten Jahr das Appartement in einem sehr renovierungsbedürftigen Zustand. Schade eigentlich für eine ansonsten tolle Anlage in super Lage.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von The Las Gaviotas am 11. Sept. 2019
Sehr geehrte Gäste, Wir danken Ihnen für Ihren Besuch in THE las Gaviotas und danken auch für Ihre Zeit, dass Sie uns Ihre Meinung mitteilen. Wir versuchen jedem Gast den Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten und freuen uns über jeden Kommentar wie wir uns verbessern können. Das THE las Gaviotas, bietet seit vielen Jahren für Gäste auf Lanzarote ein Hauch von zu Hause an. Somit selbstverständlich versuchen wir auch, dadurch jedes Jahr Apartment für Apartment wieder neu aufzufrischen. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns wieder besuchen möchten in ein frisch reformierten Apartment. Mit freundlichen Grüssen Rafael Pérez Blanco Direktor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unterkunft in guter Lage zum Meer, schöne Parkanlage, bemühte Mitarbeiter,
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019
Antwort von Rafael Pérez Blanco am 31. Jan. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen auf zu teilen. Ihre Meinung ist uns wichtig, denn dies hilft uns zu sehen, was wir ändern oder verbessern können, um unseren Gästen den besten Service zu bieten. Ich hoffe, Sie haben Ihren Aufenthalt genossen und heißen Sie gerne wieder willkommen. Mit freundlichen Grüßen, Rafael Pérez Blanco Director

8/10 – Gut

päärchen, nrw

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wenn auch das Bad - unserer Meinung nach- renoviert werden könnte, waren wir rundrum zufrieden mit unserer Unterkunft. Ein toller Urlaub. Wir würden es vorbehaltlos empfehlen und kommen gerne wieder....
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018
Antwort von THe Las Gaviotas am 26. Okt. 2018
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Ihre Meinung ist wichtig, da sie uns hilft zu sehen, was wir ändern oder verbessern können, um unseren Gästen den besten Service zu bieten. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder willkommen heißen können. Mit freundlichen Grüßen, Rafael Pérez Blanco Direktor

8/10 – Gut

Felix+Christine, Hessen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Schöne Appartementanlage
Das Hotel ist gut geeignet, um von dort aus Lanzarote zu erkunden. Unser Appartement befand sich im entferntesten Block 8 - und das war auch gut so: Alles ruhig, kaum jemand zu sehen, trotz guter Buchung keinerlei Gefühl von Massentourismus. Die Räume sind schön groß und luftig, die Kücheneinrichtung allerdings recht sparsam (sollte man berücksichtigen, bevor man ein größeres Menü angeht...). Wer nicht so gut zu Fuß ist, sollte Block 8 eher meiden, der Spaziergang zum Frühstücksraum bzw. Rezeption oder zum kleinen Einkaufszentrum dauert etwa 5 bis 10 Minuten. Wir hatten übrigens einen Mietwagen (problemlose Parkmöglichkeiten) und waren jeden Tag mit schönen Ausflügen beschäftigt. Eine Strandpromenade gibt es auch. Die Anlage liegt am äußeren Ende von Puerto del Carmen, wer das Partyzentrum sucht, hat es wohl etwas weiter.
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2018
Antwort von THe Las Gaviotas am 6. Apr. 2018
Lieber Gast: Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt zu bewerten und ein wenig über uns auf dieser Website zu schreiben. Wir freuen uns über Ihre Kommentare und wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir hoffen, Sie auch in Zukunft wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Rafael Pérez Blanco Direktor

10/10 – Hervorragend

Nadine, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect holiday
Everything was really great. Its a nice, lovely quiet place. Food was always delicious. Staff is very frindly. Clean area and rooms. perfect stay for the whoile family.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017
Antwort von Rafael Pérez Blanco, Manager am 11. Okt. 2017
Dear Guest, Thank you so much for taking some of your time to evaluate your stay with us. I really appreciate your positive feedback and hope to see you son again. Sincerely, Rafael Pérez Blanco

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Lanzarote ist karg und blumig zugleich! Unbedingt besuchen.
Antwort von Rafael Pérez Blanco-Direktor am 7. Mai 2017
Liebe Gäste Vielen Dank für Ihren schönen Kommentar über Lanzarote und unseren Komplex. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft zu sehen. Freundliche Grüße

10/10 – Hervorragend

Heiko, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SUPER APPARTEMENT
SUPER UNTERKUNFT

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Great spot
Great place as usual. Clean, safe, friendly staff. Close to everything
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Anne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Las Gaviotas Matagorda Beach
Accommodation was basic but clean. Older build than some others in the area. Thought the layout of the apartment was a fire hazard due to only exit from bedrooms and bathroom is via an outside courtyard - 2 external doors to be unlocked to exit the courtyard into the living room/kichen area - each with seperate keys not clearly marked Courtyard had 8ft high wall and no door/gate. Also the bathroom needs to be updated.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Xavier

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Disappointing. Didn't get the room we paid for.
We paid extra for a 'plus' room which we were told by phone would put us in the block nearest the seafront. However, on check in we were placed in an entirely different and disconnected block several streets away which was as far back as their much cheaper Morromar sister hotel. The air conditioning, which was the main reason we paid extra, kept turning itself off. In the middle of a heatwave this made sleeping very uncomfortable. The hard beds only added to that. We were there for work so WiFi was important. It fluctuated a lot, from 8Mbps right down to 0.5Mbps. There is no excuse in 2023 for poor hotel WiFi. The chap who guided us to the room late at night didn't offer to help us with our bags. I believe he was part if the maintenance team. The same team that were in a little office/storeroom from which came the very pungent smell of something more than tobacco. Plus points; the cleaners do a good job, even around the lazy maintenance. And it takes around 5 minutes to walk to the promenade and 15 to get to Playa Pocillo where there are many restaurants and bars. 45 minutes walk will get you to PDC. The area itsef is good but we wouldn't stay at this property again
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Apartamentos LIVVO Las Gaviotas am 10. Mai 2023
Thank you very much for taking some of your time writing about us.First of all we apologize about this misunderstanding.Our complex have 3 apartments types placed in different areas, 600 meters maximum to the promenade. Of course your review give us an opportunity to address areas of improvement.Sincerely,The manager

10/10 – Hervorragend

Emily

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

William

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Tracey

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Tianli

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
todo genial el apartamento es muy cómoda para llegar a todos sitios,es una zona tranquila volveremos!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Rafael am 2. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you so much for taking some of your time to evaluate your stay with us, I really appreciate your positive feedback. I'm delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon!Sincerely, Rafael Pérez BlancoManager

8/10 – Gut

Jane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed in Gaviotas VIII for one week. The properly was basic, but clean. We were given fresh towels every other day and the bedding was changed. The location was great and the staff were friendly and helpful. I would definitely stay there again and would recommend this property.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

steven

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent property, my only problem was the temperature, it was cold in the apartment
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Lovely clean quiet apts very relaxing atmosphere walking distance to shops bars restaurants & beach
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von Rafael am 27. Feb. 2022
Dear Guest, Thank you so much for taking some time to evaluate your stay with us, we really appreciate your positive feedback. I'm delighted you enjoyed your stay and would gladly welcome you back. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

10/10 – Hervorragend

Lorraine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet slightly off track but near to all amenities Excellent holiday for price Will go again
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Rafael am 22. Feb. 2022
Good afternoon Lorraine, Thank you for your comments. We hope to see you soon in THe Las Gaviotas Apartments. Best regards,

8/10 – Gut

Graeme

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Winter escape
Been here many times before it’s a cosy friendly place quite but close to bars and restaurants the bathrooms are looking a bit dated and as the waters heated by a small external boiler you need to be quick redline a shower but over all very present stay
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2022
Antwort von Rafael am 9. Feb. 2022
Good morning Graeme, Thank you very much for sharing your experience. It is very important for us to know the customers' opinion to see in what way we can improve our services. Regards,

10/10 – Hervorragend

Colin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Holiday in Lanzarote
It was easy to book. It was near the sea and shops. Peaceful
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Rafael am 9. Feb. 2022
Dear Colin, Thank you so much for taking some of your time to share your experience with us. We really appreciate your lovely review and we´re so happy you enjoyed your stay . Sincerely,

6/10 – Okay

Dipali

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The apartment plus property was really-well assembled. It wasn't clear from the Expedia description that Las Gaviotas has three clusters. Also, only seven apartments face the sea/beach, the images on Expedia are deceiving. Overall, I would give it 4 out of 5 because it was hard to get good amount of natural light from terrace glazing and ventilation from toilet opening. However, the apartment property had enough privacy which was a bonus.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Yousaf

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Just perfect
Great place and location perfect for relaxing.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021
Antwort von Rafael am 14. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you so much for taking some of your time to evaluate your stay with us, I really appreciate your positive feedback. I'm delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon! Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

10/10 – Hervorragend

DOLORES MARIA

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
EXCELENTE
Genial ubicación, personal muy agradable y resolutivo, tanto recepcionistas, limpieza y mantenimiento. Lo recomiendo 100%
Aufenthalt von 15 Nächten im Juli 2021
Antwort von Rafael am 18. Aug. 2021
Estimado huésped: Gracias por haberse tomado el tiempo para compartir su experiencia. Muchas gracias por la positiva evaluación de su estancia. Su opinión es importante para nosotros ya que esto nos ayuda a ver qué podemos cambiar o mejorar para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes. Me llena de satisfacción saber que hayan disfrutado su estancia y espero poder darle la bienvenida de nuevo. Sinceramente, Rafael Pérez Blanco Director

10/10 – Hervorragend

Fiona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Lovely stay
Very good, we loved it. So near the beach, staff lovely. We will go again to it.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2021
Antwort von Rafael am 8. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you so much for taking some of your time to evaluate your stay with us, your opinion is important to us. I hope you enjoyed your stay with us and we'd be delighted to welcome you back in the future. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Les petits appartementos de Las Gaviotas sont tres bien situés, très fonctionnels et beaux, bon rapport qualité prix, accueil chaleureux ! Nous y retournerons !
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Superior bungalow in block 3 in excellent position.Very comfortable.Lovely grounds.Friendly staff. All inclusive food good.Beer & spirits good.Wine & cocktails could be better. Would benefit from having a bar with seating area separate to restaurant with some entertainment. Will return.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rafael am 18. Aug. 2021
Estimado huésped: Gracias por haberse tomado el tiempo para compartir su experiencia. Muchas gracias por la positiva evaluación de su estancia. Su opinión es importante para nosotros ya que esto nos ayuda a ver qué podemos cambiar o mejorar para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes. Me llena de satisfacción saber que hayan disfrutado su estancia y espero poder darle la bienvenida de nuevo. Sinceramente, Rafael Pérez Blanco Director

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Property is in an excellent position, very nice apartments but 2 of the pools were closed for maintenance and the work being carried out on the seafront spoilt our trip. We should have been advised of this before arrival.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Jens P.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 4. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your great evaluation of your stay with us. Your opinion is important to us and I hope this will be useful to future guests. I'm delighted you enjoyed your stay and would gladly welcome you back. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super bien situé, près de la plage et d un petit centre commercial, bars, supérettes... Seul probleme, expédia vend un canapé convertible dans le salon alors qu il n existe dans aucune location selon les dures de l hôtelier.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 21. Nov. 2019
Cher invité, Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour chez nous. Nous nous réjouissons de vos commentaires et serions heureux de vous accueillir à nouveau. Cordialement Rafael Pérez Blanco Directeur

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Los bungalows, tipo apartamento, son cómodos y acogedores. Las numerosas piscinas permiten cambiar de ambiente si no te gusta alguna de ellas. No me gustó que el bufet de la comida fuera algo corto en diversidad de platos. Tampoco que ya por la noche algunos huéspedes se reservaran las hamacas con sus toallas para el día siguiente, con lo cual no quedara sitio suficiente. El personal siempre amable y muy servicial, tanto el de recepción como el de los restaurantes y bares
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Idéal pour les familles avec la cuisine équipée et les commerces à proximité. Attention au sol un peu glissant près de la piscine. Pratique d'avoir la piscine au pied du logement et la mer tout près.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
L'endroit est très calme et jolie près de la plage et autre, mais le buffet nest pas a la hauteur de Lanzarote car proposée des produits surgelés ou en conserves alors qu'on est dans une île, pas de poissons ou de produits de la mer est inacceptable pour le prix qu'on a payer en demi-pension. En plus le ménage nest pas fait tout les jours alors qu'il sont censé le faire 5 fois par semaines les lit pour 3 étoiles est juste une catastrophe.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
El sitio es bonito y limpio. Pero la cama muy mala. Imposible de dormir.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Las casitas son muy comodas, es como una urbanizacion, urko de la piscina y manuel y leire del buffett son extraordinarios profesionales y muy amables
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 5. Juli 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por su evaluación. Agradecemos su palabras y nos alegra que su estancia haya sido de su agrado. Esperamos poder volver a recibirles de nuevo. Atentamente, Rafael Pérez Blanco

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 17. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking some of your time to evaluate your stay with us. We're delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bijna àlles was super ... alleen dat je maar voor de eerste dag zeepje, champoo en douchegel kreeg verrastte me
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Rafael Pérez Blanco am 9. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for your great evaluation of your stay with us. Your opinion is important to us and I hope this will be useful to future guests. I'm delighted you enjoyed your stay and would gladly welcome you back. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

6/10 – Okay

Auxi, Gran Canaria

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Los apartamentos están siendo renovados, a nosotros nos tocó un apartamento viejo y algo alejado del bloque central. Aun así, no me quejo porque la relación calidad-precio fue la correcta. Fuimos a media pensión y la comida tanto en el desayuno como en la cena fue más que aceptable. Los camareros y el personal de recepción encantadores y muy amables. Solamente una pega y es que si te alojan en un apartamento al lado de uno que está siendo reformado hay que tener en cuenta el ruido, fui de vacaciones a desconectar y a relajarme y a las 8 de la mañana los obreros estaban haciendo ruido con lo cual te despertaban, creo que es algo a tener en cuenta .
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 4. Juni 2019
Estimado huésped: Muchas gracias por tomarse el tiempo para evaluar su estancia con nosotros. Les agradezco mucho hacernos saber que les ha parecido el complejo. Sus comentarios ayudarán a futuros huéspedes a conocer mejor nuestro complejo. Lamento las molestias ocasionados por los ruidos, espero poder volver a recibirle y compensarle este inconveniente. Atentamente, Rafael Pérez Blanco Director

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to bars and restaurants and a short walk to the beach.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 17. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for your positive feedback, we're so happy you enjoyed your stay with us and we hope we can welcome you back soon! Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Quiet, spacious bungalows. Small pool, perfect for us
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 14. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking some of your time to evaluate your stay with us. I'm so pleased to know that you enjoyed your stay and I hope we will see you soon again. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Ants in t he sitting room area and kitchen overall average
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 7. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking some of your time to evaluate your stay with us. Your comments helps us improve our complex and services. We hope you enjoyed your stay and would love to welcome you back. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 1. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking some of your time to evaluate your stay with us. I'm delighted you enjoyed your stay with us and hope we can welcome you back son. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von THe Las Gaviotas Home Collection am 24. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your great evaluation. I really appreciate that you've taken the time to do so on this site. I hope we can welcome you back in the future. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location. Had to PAY for internet, even then, that only allowed two devices! My wife and I each have a tablet but I also have an iPod for internet radio which I need to help me sleep.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019
Antwort von THe Las Gaviotas Home Collection am 24. Apr. 2019
Dear Guest, I want to thank you for taking some time to evaluate your stay with us. This means a lot to us as your comment help us see what we can do to improve our services. We hope you enjoye your stay and that we can welcome you back in the future. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
the only problem is we had a late flight home and we wanted the apartment up until 4pm and they wanted to charge us for an extra night the full asking price ithink if you have a late flight home you should be able to have the room until at least 4pm.
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 30. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience on this web page. I appreciate your comments, they always help us to improve our service and for others to know more about the complex. I'm sorry you feel we were unhelpful in regards to late check out, but as we have all the free units open for sale online, the only way to permit you to stay longer than noon is if you pay for 1 extra day and thi way eliminate it from the sales system. I hope you enjoyed your stay with us and that we can welcome you back in the future. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

4/10 – Schlecht

sandra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cockroaches
The first room was a so called superior one but it had single glazing and was right under the flight path and also a bit grubby so they moved me to block 8 and the room had an infestation of cockroaches it was really awful!! They were jumping on me!!!! The maintenance guy who en brutally came was shocked ! so I had to move again! It was exhausting the next room had a broken phone so I couldn’t get hold of reception and no hairdryer but was much nicer ! Block 8 is a long way from reception and restaurant . I still have nightmares about all those cockroaches and the hotel never even apologised or gave me anything in way of a sorry they weren’t bothered!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 3. Mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking some of your time to evaluate your stay with us. I'm sorry you did not find the first apartment to your liking. We have all our apartments treated yearly to minimize the presence of insects and bugs but as our complex is surrounded by gardens, it is difficult to maintain the apartments 100% free without using noxious products that can harm our guests. I believe your phone and hairdryer was fixed as soon as the reception was notified. I apologize if you feel the treatment received was not correct. We will look into what procedures can be improved in order to prevent episodes like yours in the future. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager

8/10 – Gut

Frances

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Information.
Disappointed in efficiency/courtesy of receptionist during our stay. No running water during nights/early morning. No working landline phone in bungalow which was reported but undealt with. Cleaner was very helpful and efficient. Very clean bungalow. Internet charge excessive. Safe charge excessive.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von THe Las Gaviotas am 3. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking some of your time to share your experience on this web site. Your opinion is important to us as this helps us see what we can change or improve in order to give the best service to our guests. I'm sorry you felt the attention from reception was deficient, we will look into what can be done to improve this. Nevertheless, I hope you enjoyed your stay, and would gladly welcome you back. Sincerely, Rafael Pérez Blanco Manager