Außenpool, geöffnet von 07:00 Uhr bis 19:00 Uhr, Cabañas (kostenlos)

Bewertungen von The St. Regis Langkawi

5 out of 5
The St. Regis Langkawi
Jalan Pantai Beringin, Langkawi, Kedah

Bewertungen

9,2

Wunderbar

210 von insgesamt 287 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
54 von insgesamt 287 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 287 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 287 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 287 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Monika
Es war ein traumhafter Urlaub. Es stimmte alles 😊 Der Bar-Man hat ein super Job gemacht. Die Mitarbeiter waren alle sehr freundlich und zuvorkommend. Gerne wieder
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top!
Super Service und die Freundlichkeit ist nicht zu übertreffen
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Sebastian

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet and relaxing hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Gertraud

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Service, Erholung in ruhiger Lage
Wir konnten bei unserem Aufenthalt den Service voll und ganz genießen. Alle Hotelmitarbeiter waren stets freundlich und hilfsbereit. Klare Weiterempfehlung.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2019
Antwort von SRL am 9. Jan. 2020
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worthwile if you don't pay the high peak premium
Es ist top Niveau: Zimmer, Lage, Service, Frühstück. Der Strand ist nicht gut zum schwimmen (schlammig) und das Essen ist OK, aber nicht top Niveau.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von SRL am 9. Jan. 2020
Thank you for this, please come back soon!

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Malaysian getaway
What a resort! I’ve been to quite a few 5 star resorts and I can honestly say that this hotel can easily compete with the best hotels in Dubai for example... with the added benefit of spectacular sceneries. The service is excellent with a lot of attention to details. For example I’ve never had the choice of 3 different (free!) suncreams at the pool...plus an after sun lotion! Every evening the turndown service brought us new local treats to try. When we had a minor problem with air con we even got a letter from the general manager apologizing for the inconvenience. This goes to show that anything less than impeccable service is considered worth an apology. The food was excellent and the local delicacies (Nasi Lemak at breakfast) always worth trying. I highly recommend this hotel to anyone visiting Langkawi! Try the signature massage at the spa, my fiancée was over the moon after it!
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von The St. Regis Langkawi am 25. Nov. 2019
Thank you for this remarkable review and nice shots taken Please come back soon for the more exquisite experience at our best address!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Thomas, Würzburg

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlicher Service, leider teilweise überfordert, Zimmer Service überhaupt nicht 5 Sterne Niveau
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geniale Lage, sehr nettes Personal, super Hotel. Das Wasser nicht sonderlich sauber, was nicht weiter gestört hat.
Aufenthalt von 12 Nächten im November 2018
Antwort von The St. Regis Langkawi am 7. Dez. 2018
Dear Guest Thanks for taking the time to share your review toward SRL. We take pride in giving outstanding service every customers and we're contented to receive your compliments and appreciation. We hope to see here again at Langkawi's Finest Address Live Exquisite

10/10 – Hervorragend

Simone, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel an mittelmäßigem Strand
Wer sich einen tollen, nicht ganz preiswerten, Hotelaufenthalt mit allen Annehmlichkeiten gönnen möchte ist hier richtig. Man muss sich allerdings bewusst sein keinen karibischen Strand und auch kein karibisches Wasser anzutreffen. Baden ist bei Flut ok, mehr aber auch nicht.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2017
Antwort von The St. Regis Langkawi Management Team am 9. Jan. 2018
Dear Simone, Thank you for taking the time to write to us and sharing your thoughts with us. We hope that despite the condition of the beach that you still had an impeccable stay with us. The St. Regis Langkawi looks forward to welcoming you back again should you ever decide to return to Langkawi. Thank you and have an exquisite week ahead.

10/10 – Hervorragend

Tino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eine Woche das Paradies auf Erden
Gesamtes Personal extrem freundlich hilfsbereit zuvorkommend Lage des Hotels und Palmen-gesäumter Privatstrand sehr schön Premier-Room mit Meerblick groß sauber Essen / Verpflegung ohne Mangel und sehr schmackhaft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017
Antwort von The St. Regis Langkawi Management Team am 6. Nov. 2017
Dear Tino, thank you very much for sharing your review with us! We hope that your retreat has been nothing less than luxurious. Should you every decide to return, we will be more than happy to welcome you back. Until then, take care and live exquisite.

10/10 – Hervorragend

lunzi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とてもよかったです!! 事前に他のマリオット系列やダタイ、その他のホテルを調べて散々悩んでこちらにしました。結果、正解でした! クラブマリオットのグレードが高いわけでも無くて、スイートみたいなとてもグレードの高い部屋でも無かったのですが、とてもホスピタリティの高いサービスを受けました。 チェックインの時に対応してくれたバトラーにホテル内で会うと滞在どう?楽しんでる?とか話しかけてくれたり、チェックインの時にホテルツアーを受けられなかった為、翌日お願いしたらいつでも良いよと対応してくれたバトラーも顔を覚えてくれていて、アドバイスくれたり、バトラー以外のスタッフも笑顔で挨拶してくれて気持ちよかったです。 特に特筆すべきなのは、朝ごはん会場のスタッフの方々は楽しませる工夫や、こちらの行動とタイミングを見計らって絶妙なサービスを提供くださいました。 本当に感謝です!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Stephen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ben habel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Melvin, Weesp

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
High standard service. Excellent staff. Next level breakfast. Asian and Western
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Sarah, Kuala Lumpur

Gut: Zustand der Unterkunft
I had a wonderful stay last round but this time, the cleanliness was a major issue. There were urine stains on the floor in the WC. It’s such a pity because otherwise it was excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sohini

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property facing the sea, clean and well maintained property care beach. Our second stay here and the staff are warm and try to cater to your every need. I had a last moment request for a half day extension due to changes in flight timing which they accommodated. The spa has been rebranded the St Regis Spa and it’s a big improvement in terms of treatment and products. My daughter had her first spa experience and they were wonderful. The staff at the beach are so attentive and friendly, lots of good food optiobs at the beach grill. The Fine Dining restaurant is a must for at least drinks at sunset, excellent service and the Orangerie (main hotel restaurant) has a breakfast feast and varied all day menu, and the Astor bar has fabulous atmosphere. Butler service was prompt and friendly, amazing suite facilities, we were very luckily to have it. Wonderful piece of luxurious paradise for a few days. Hotel is a quick drive from the airport which is a bonus,
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Fantastic ! Worth the price !
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Mohamed amara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Erika Visentin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is simply outstanding. Amazing, friendly staff, excellent facilities and very luxurious throughout. The beach and pool are amazing and the food is simply outstanding throughout. If I had one negative it would be that the room we stayed in was above a room with a pool and it did get noisy on a couple of Occasions in the night time. There should Be better sound proofing with the glass door. All in all a truly 5 star experience and we would certainly return.

10/10 – Hervorragend

Alisha

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

??

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

FERNANDO

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
St. Regis Langkawi 1 Star hotel.
During my reception they did not provide the room that should be, have to request then change it, that's what should be "Andaman Sea View". The Services was rude and not polite enough for a 5 stars. Our Suite, should have a Butler service included. Never ask us if we need any service or provide any extra caring, just "put" in my room 1 bag and 2 hats for use during my stay and pay for it if taken away back home (horrible, non hygienic, used and damaged bag) in attached file to notice. All that service make my stay in this hotel a nightmare and just broke my resting and holiday mood. Been to many St. Regis in the World, this one in LangKawi is the worst, not 1 star deserve, but the price surely is 5 stars. I should request refund for all the patience I had to do and complaint to the from desk manager. The pool bar staff is careless, the cocktail is horrible, beers is nice hehe. The Hotel hardware is nice but the software, means personnel attention from the staff need to fire some of them and retrain again, the others. I would never but never introduce this Hotel to any of my friends or colleagues and, who read this, be prepare for your surprises during your stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Batjargal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good place
It was amazing. Clean, safety, silent and comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

KEISUKE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All of the staff members were attentive and attentive, and I could see the excellence of the hotel's guidance.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Nur Ain

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely stay, lovely staffs
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jacqueline Maree

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is nice. The problem it is on the other side of the island which is less popular due to the quality of sea water. Activities ie swimming and snorkeling are not feasible. The issue I have with booking with Expedia is that we lose a lot of benefits as Marriott ie no upgrade of room unless you pay extra
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

takehiro

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
プール付きヴィラに泊まりました。(sunset over water villa) ここに来るのは2回目です。 チェックイン時、プールの水はほとんどなく、ホースで水を足していました。初日プールに入れず残念。 満水になったのは夜中です。 その間、作業の人間が部屋にノックもせずに入ってきたり、夜中に水を止めに来てもいいかなど失礼なことがありりました。 前回泊まった時も部屋に不備があり、部屋を替えてもらいました。 部屋は素晴らしいので残念です。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Beatrice Low am 17. Sept. 2023
Dear Mr. Takehiro, Warmest greetings from The St. Regis Langkawi and hope this message finds you well. First of all, we would like to thank you for returning to the mystical island of Langkawi and again staying with us. It was our utmost pleasure having you in the House of Astor. We value your time in providing us the feedback and our sincerest apology for the pool water issue that you had encountered. As mentioned by our Front Office Manager, Aizat to you, the water in your villa’s pool was drained for our scheduled maintenance purpose. The recent water shortage issue in the island had caused an unexpected delay in refilling the water in your pool and we are ultimately embarrassed with it. Mr. Takehiro, The St. Regis Langkawi and Marriott International values your loyalty and we hope that you will be given us a chance to us to recover your staying experience with us in the future. If the opportunity comes, we would be very happy to commit to a complimentary upgrade for you to our Sunset Villa and appreciate if early information could be given in order for us to have the villa reserved for you. Till then, take care and stay safe. Sincerely yours, Beatrice Low Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

BENJAMIN JAMES

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The St.Regis Langkawi was absolutely excellent facilities to the highest end of quality, very clean and excellent staff willing to help and assist you in any way means possible. This hotel will not disappoint and i Will recommend anyone going to Langkawi to stay at the St.Regis… We will definitely be going back ..
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Masaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
スタッフの皆さんのホスピタリティが素晴らしかったです。
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Seit Yen

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

jihee

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Mohd

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Place was well designed, but some hallway area to room was not ventilated can create hot surrounded area When busy time, they should have things jotted, some request was forgotten and not matching that was earlier requested
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Jamie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No words needed truly exceptional
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Laith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing relaxing stay
The service and staff are amazing and really do go above and beyond with everything. The butler service and the butlers were great too, always service with a smile. The resort is small but private and quiet which we liked and the food was all really tasty.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Jerry Go

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel from all aspects, staff is outstanding. We spent 7 days as a family we enjoyed every day of it

8/10 – Gut

Chung Yang

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
We had a wonderful stay at this excellent hotel. A beautiful beach and bay and room was superb.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Maneet

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paradise on Earth
Amazing resort. Stunning view. Fabulous experience
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic service! One of the best hotels in the region
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Siew Hua

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The scenery around the resort is nice...
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022