Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Radisson Hotel, Lagos Ikeja

4 out of 5
Radisson Hotel, Lagos Ikeja
42/44 Isaac John Street, GRA, Ikeja, Lagos

Bewertungen

8,4

Sehr gut

58 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jens

Gut: Sauberkeit
Good hotel
Nice hotel with good restaurant and their service. Reception could be better. Price -performance-ratio could be better.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Jens

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good restaurant
Nice room with a nice bathroom. Housekeeping is not satisfactory.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

8/10 – Gut

Samson

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Yusuf am 1. Mai 2024
Dear Samson,Thank you for the wonderful review.look forward to your next visit.Regards,

10/10 – Hervorragend

Teresa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very welcoming, friendly staff personnel makes you feel very comfortable.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Debby am 2. März 2024
Dear Estemeed Guest,Thanks for your amazing feedback.

8/10 – Gut

Omotayo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean. Comfortable. Safe.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Debby am 6. Feb. 2024
Dear Omotayo,Thanks for your feedback.

8/10 – Gut

GINES

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Debby am 25. Jan. 2024
Dear Gines,Thanks for rating us.

8/10 – Gut

Onyeaboh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The towels needs replacement.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Debby am 25. Jan. 2024
Dear Onyeaboh,Thanks for rating us.

10/10 – Hervorragend

Paul N

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Debby am 25. Jan. 2024
Dear Paul,Thanks for rating us.

8/10 – Gut

John

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Debby am 25. Jan. 2024
Dear John,Thanks for rating us.

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von FOM am 11. Juli 2023
Dear David,Thank you for the wonderful feedback.Look forward to your next visit.Regards,

2/10 – Ungenügend

Tara

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Yusuf am 20. Juli 2023
Dear Tara,Thank you for the amazing feedback.Regards,

8/10 – Gut

Momodou

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff at this hotel are nice and hospitable. I felt safe and welcome. Facility is clean. The catering side needs improvement. There is limited dishes at the restaurant. Mostly buffet for lunch and dinner and limited options for non meat eaters. Breakfast has limited options. The bar can do with more fresh drink options. Overall a good place to stay both for leasure and business
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von FOM am 21. Juni 2023
Dear Momodou,We all appreciate you for taking the time to review us.Thank you for the wonderful review.As for the point mentioned this has been escalated to the respective department for swift action.Look forward to your next visit.Regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a good and secure place to stay in Lagos.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Yusuf am 4. Mai 2023
Dear Thomas,Thank you for taking the time to review positively about us Radisson Lagos Ikeja.Look forward to your next visit.Regards,

10/10 – Hervorragend

Azeez

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The employees were really professionals
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Yusuf am 18. Juni 2022
Dear Azeez, Thank you for your wonderful feedback about our employees. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Kalila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Honeymoon stay
We decided to stay for our honeymoon and really enjoyed the service/food that was provided on site. The staff were very friendly and I would definitely recommend
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Debby am 27. Mai 2022
Dear Esteemed Guest, Thanks for your amazing feedback, we are delighted to know you enjoyed your stay with us. We look forward to have you stay with us again. Kind Regards, Deborah Ogunole

6/10 – Okay

S-Eliza

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
OK stay but could have been better, we stayed 2 nights, no towels in the room when we arrived and after the the room was serviced all the towels were taken and not replaced. Room service did replace them when asked but you don’t expect that in a hotel at all. The shower seal was poor meaning water flooded the bathroom whenever it was used. The staff were polite and helpful when asked, the bed was comfy but for the money paid I think there are other hotels in the area that might have given better service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Debby am 3. Mai 2022
Dear Esteemed Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Hotel Lagos Ikeja. Please accept our sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concerned department heads to seek a prompt improvement. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Hotel Lagos Ikeja, look forward to welcoming you back. Regards, Deborah Ogunole

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasing
Comfortable. Seems to be comparable with other Raddison rooms in other European countries. Though service could be a bit better as I asked for extra towel and was not provided. Also the spa was not functional. Overall it was a pleasing experience
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Debby am 3. Mai 2022
Dear Esteemed Guest, Thank you for taking out time to send a feedback, we are glad you enjoyed your stay with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay with us. we look forward to have you visit us again.

6/10 – Okay

Kelechi

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff needs to do a better job with cleaning the facility especially the bathrooms. No towel, soap or shampoo was in my room when I checked in.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von Debby am 14. März 2022
Dear Esteemed Guest, Thanks for your Honest Feedback, we sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your stay with us. We promise to look into it and make sure proper adjustments are made.

10/10 – Hervorragend

morike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the place, will come again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Debby am 8. März 2022
Thanks for amazing feedback. We look forward to have you visit us again. Regards, Radisson Hotel.

6/10 – Okay

Keyshia

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I accidentally drove into Radisson Blu because I didn’t think they were two actual buildings. And now I feel like I should’ve booked with them instead of Radisson. Drop so much money for them to not let their customers know that the pool is not working. And doesn’t help accommodate me find another solution. So I walked over to Radisson blu myself asked for manager and ask if I can use their pool because Radisson was out of Oder and they failed to let there up coming customers know. The day I used there pool I decided to get a drink and food at Radisson blu bar and realized there more professional at Radisson blu. So even though my room was AMAZING!! At Radisson it would of been nice to get the special attention that comes with the name and price. So in the end my last 2 days in Nigeria was ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Debby am 14. Feb. 2022
Dear Esteemed Guest, Thank you for your honest feedback. This means a lot to us. We sincerely apologize for the issues mentioned above and will ensure to take measures so it doesn't occur again and we look forward to your next visit in order to get the chance to make your stay a memorable one. Regards, Deborah Ogunole

8/10 – Gut

Edith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are very good and are well maintained.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Yusuf am 25. Jan. 2022
Dear Edith, Thank you for the wonderful feedback. please do visit us again to make your stay more memorable

8/10 – Gut

Henry

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Yusuf am 11. Jan. 2022
Dear Henry, Thank you for the wonderful feedback. Please do visit us again to make your stay more memorable. Best Regards,

4/10 – Schlecht

Lanre

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Yusuf am 11. Jan. 2022
Dear Lanre, Thank you for the wonderful feedback. Please do visit us again to make your stay more memorable. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Ngozi

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff were helpful and friendly especially the kitchen and bar staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Yusuf am 30. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for the wonderful feedback. please do visit us again to make your stay more memorable. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Anne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021
Antwort von Yusuf am 30. Dez. 2021
Dear Anne, Thank you for the wonderful feedback. please do visit us again to make your stay more memorable. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Sani Mohammed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Deborah am 29. Nov. 2021
Dear Mr Sanni, Thanks for your review sir. Regards.

8/10 – Gut

layo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice easy going ambience around the hotel , friendly staff and good service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Zita am 29. Okt. 2021
Dear Layo, Thank you for your amazing feedback and trust we will see you again soon. Regards, Zita Chikeka

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Yusuf am 14. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for your wonderful feedback. please do visit us again to make your experience more memorable. Best Regards,

6/10 – Okay

Yaw

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Kwei

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Yusuf am 21. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for the wonderful feedback. look forward to your next visit. Best Regard,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room, very tidy and well-presented. Pleasant staff and clean environment
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Yusuf am 2. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for the wonderful feedback. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
America Standard!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021
Antwort von Zita am 5. Mai 2021
Dear Esteemed Guest, Thank you for your awesome feedback. Reviews like yours encourages us to do more. We look forward to your next visit. Regards, Zita Chikeka

10/10 – Hervorragend

Henry

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2021

10/10 – Hervorragend

Taofeek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best
Satisfactory
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It is a clean place and up to international standards. but the fixtures were not working well. climate control was not ideal. the room temperature could not be easily adjusted to suit guest's preference. the plumbing was not working well. took too long for the hot water to arrive. the floor was too cold. for the price and reputation, i was disappointed, checked out the next day and went to another facility for two days. value for money was much higher at that alternative facility called Providence by Mantis which i highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Yusuf am 6. Jan. 2021
Dear Sir, Thank you for making us your choice hotel. We appreciate your feedback and sincerely apologize for the service challenges encountered during your stay with us. Please do visit us again so as to give us a chance to make your stay a memorable one

10/10 – Hervorragend

Matthew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasure
Enjoyed my stay there. Polite and attentive staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Yusuf am 29. Nov. 2020
Dear Matthew, Thank you for taking the time to review our property, we appreciate your positive feedback. best regards.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
It was great. The room needs some attention to detail but the facilities were great. The staff are always attentive and the food is lovely.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Yusuf am 29. Nov. 2020
Dear Matthew, Thank you for taking the time to review our property, we appreciate your honest feedback. for the room will definitely work on them to ensure maximum guest satisfaction. Please do visit us again so we can get a chance to make your stay an exceptional and memorable one. best regards,

8/10 – Gut

Barbs, Lagos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They allowed me park my car with them when I checked out. I travelled out of town for three days and picked it up without paying anything.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Yusuf am 26. Nov. 2020
Dear Mr. Barbs, Thank you for the positive review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked their response to my initial complaint about the mix up with my room type. I was granted a first class upgrade as a mark of their regrets.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Yusuf am 3. Nov. 2020
Dear Emmanuel Adejo, we are glad we could make your stay a memorable one. we look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good stay
The management needs to pay attention to detail. decorating and finishing are a bit shoddy. The wall sockets in the room are a bit outdated and inconveniently located as well.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Abdul am 23. Feb. 2020
Dear Mathew, Thank you for taking your time to review our property, we appreciate this honest feedback as it is important for our service improvement. Please be sure that Management would look into these recommendations. The hotel is currently undergoing refurbishment, though in phases, to bring the facilities and amenities in tune with modern trend, and we'd like to treat you to one of the new refreshed rooms when next you visit. Once again, thank you for this vital feedback.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old and dull hotel, nothing like usual Radisson Blu quality I’ve stayed in the past. There’s even mold in the kettle, disgusting.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Vincent am 19. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for your valued feedback, we are truly sorry for the bad experience with our services and promised to make it up to you on your next visit, and we believe that you will like our newly renovated room. hope to see you soon Kind Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I liked that the shower ran hot/cold water consistently. It is unacceptable that the air conditioner failed numerous times leaving us in the heat all night!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Vincent am 19. Dez. 2019
Thank you for your feedback and we apologies for the inconveniences during your stay with air-conditioner.

10/10 – Hervorragend

patricia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Vincent am 19. Dez. 2019
Dear patricia Thank you for your interest and patronage. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Vincent am 19. Dez. 2019
Dear Anonymous Thank you for your interest and patronage. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Peni, Orting, Wa USA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was beautiful and had excellent food... highly recommend it!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Vincent am 6. Nov. 2019
Dear Peni on, Thank you for your time and valued feedback. We hope to see you soon. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Vincent am 24. Okt. 2019
Thank you for taking your time to rate us and we hope to see you some other day with regards

8/10 – Gut

Ayotunde, Ikeja Lagos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good ambience. I love the bathroom design. However, Something needs to be done about the sharp edges to the wash hand tabletop
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Zita am 21. Okt. 2019
Dear Ayotunde, Thank you for taking time to review our property. We appreciate your positive and honest feedback. Thank you for bringing the issue mentioned above to our notice and we have taken measures to ensure it is fixed and in good condition. Regards, Zita Ubajaka

8/10 – Gut

Manickaraj

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Vincent am 14. Okt. 2019
Thank you Manickaraj for visiting and we hope to serve you on your next visit

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is well kept and security is excellent. The bathroom faucet pipe is not careful open you will be sprayed down with water, the wrong faucet for the sink.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von Zita am 11. Sept. 2019
Dear Esteemed Guest, Thank you for taking time to review our property. We appreciate your positive feedback. Also we have noted the issues mentioned above and will ensure it is resolved. We look forward to your next visit. Regards, Zita Ubajaka