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149 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
149
271 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
271
248 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
248
173 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
173
161 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
161
6,6/10
Sauberkeit
7,4/10
Personal & Service
5,4/10
Ausstattung
6,0/10
Zustand der Unterkunft
6,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. Sept. 2019
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good price
quite new-renovated
good WiFi
- not clean
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Kassandra am 25. Sept. 2019
Thank you for taking the time to share your experience with us. It sounds like you enjoyed your stay with the hotel but maybe not to the full extent you were hoping. If there's anything we can do to make your stay more accommodating next time, please let us know. We look forward to having you back for future visits!
8/10 – Gut
Christof
12. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Ok
Alles ok und relativ ruhig
Christof
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
8/10 – Gut
Christof
12. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut
Soweit ok. Das haus ist alt. ABER hat eine elekrische zimmerheizung OHNE lüfter. Sehr angenehm bei - 17°C.
Christof
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
8/10 – Gut
Christof
10. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Preiswert
Preiswert, alt aber sauber.
Christof
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
6/10 – Okay
Jens und Petra
8. Juni 2017
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Jens und Petra
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017
8/10 – Gut
Rebecca
19. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Rebecca
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Paul
Mit der Familie gereist
15. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the first and last time to stay@ o
Motel 6
The room was minimal in every sense. No chair, curtains unhooked and no Kleenex.
After asking twice got chair in room 2nd night..asked twice to get curtains fixed and never done.Also, tried to cancel 3 rd night about 5:30 on the 10th and they would not do it said I had to get Expedia to do it but I did not have instructions or phone for Expedia
Paul
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Tiffany
15. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Tiffany
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Tiffany,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Meghan
13. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Meghan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Meghan, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 – Gut
Eddie
9. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Eddie
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Eddie,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Bridget
7. Mai 2024
The bathroom was filthy dirty! You can’t even take a shower in it! I would have on second floor! There’s no elevator!! I got my refund right away! I would not recommend this hotel to anyone!
Bridget
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Bridget, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Kevin
Geschäftlich gereist
21. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing
Kevin
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4/10 – Schlecht
Leng
6. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leng
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Leng, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
6/10 – Okay
Trevor
24. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Trevor
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4/10 – Schlecht
Misty
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
12. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was so gross and unclean. There was sticky stuff on the tables next to out bed, stuff all pver the curtains and someone left a note on the back of the door tjat said. Wear a condom. 😳 Obviously it wasnt cleaned before us. We tore the bedding off even before sleeping. Would not go back.
Misty
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 19. März 2024
Hi Misty, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Robert
11. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Robert
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Sean
8. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sean
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ashley, Hugo
3. März 2024
Ashley
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
2/10 – Ungenügend
Sarah
19. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sarah
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Sarah, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Levi
18. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Levi
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Levi, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie#Team6
10/10 – Hervorragend
Sara
18. Feb. 2024
Sara
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Sara, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Bobbi
Mit dem Partner gereist
18. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well it was filthy and i got kicked out my second night because they hsd no record of me on there system to stay another night even though i paid for 2 nights. So i wonder how i get my money back for the 2nd night?
Bobbi
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi Bobbi,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Morgan
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Morgan
2/10 – Ungenügend
rebecca
9. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
rebecca
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Shawn
4. Feb. 2024
Shawn
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Morgan
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Morgan
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Morgan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Morgan
Mit dem Partner gereist
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice owners
Morgan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Morgan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Nathan
18. Jan. 2024
Nathan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Fikret
14. Jan. 2024
Fikret
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Ebony
Mit einer Gruppe gereist
13. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The heat didn’t work in my hotel room when I arrived. They also false advertised and I paid for a room with a jacuzzi but all the rooms with jacuzzis were already sold out
Ebony
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Patrick
11. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean that was excellent and checking time was prompt
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Jan. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Morgan
Mit dem Partner gereist
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location,nice staff
Morgan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Jan. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Joe
6. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The other guests were so loud I got no sleep. Terrible noise through wall.
Joe
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Jan. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Jeanette, Rhinelander
Mit dem Partner gereist
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Friendly staff but I had a feeling of anxiety leaving my room or coming in after dark. People were smoking at the entrance which was very disgusting for skmeone who doesn't smoke and gets migraines from the smoke.
Jeanette
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 16. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Morgan
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is so kind and helpful. They can answer questions about anything you want to ask
Morgan
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Yanessa
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
27. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a good property but need a little bit more work in cleaning. Was acceptable but not ideal
Yanessa
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 8. Jan. 2024
Hi Yanessa,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 – Gut
Patrick
21. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Sarah
19. Dez. 2023
Sarah
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
8/10 – Gut
Y
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice jacuzzi for an upgrade of 20$, room is clean overall, they forgot to restock soap for us. Walls lack soudproofing, heard dog barking all night and tv noises. The parking is full of dog poop and not well maintained, people smoking outside of the entrance door which is nasty.
Y
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 21. Dez. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
10/10 – Hervorragend
Donna
8. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Donna
6/10 – Okay
Feng
4. Dez. 2023
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Got ring worm from the bed
Feng
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Feng,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Shawn
3. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There isn't anything bad to say
Shawn
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Shawn,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith #Team6
8/10 – Gut
Bernard
27. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good prices
Bernard
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 5. Dez. 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Thai
Mit der Familie gereist
19. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No heat last night. The heat and the AC are not working.
Thai
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 28. Nov. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Gloria
Geschäftlich gereist
8. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gloria
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Dajia
8. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The dining options around the property
Dajia
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Nov. 2023
Hi Dajia,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Bong
6. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit
Good and clean place.
Bong
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Jeffrey
Mit dem Partner gereist
5. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sheets were disgusting, cockroach infestation throughout whole building. Just to start. The place was on fire and evacuated at one point of the trip. Window screen was missing. The radiant heat melted the power cord to tge ac unit. The staff never once cleaned the room. Parties all night, CPS payed a visit to a poor kid. We were charged twice for the same room reservation somehow. But due to their "policy" its apparenty non refundable. Good thing i had trip insurance cause im going to need it.
Jeffrey
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 14. Nov. 2023
Hi Jeffrey,On our behalf, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest. This is not our standard, and we take reports of pest control very seriously. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Brynn
31. Okt. 2023
Brynn
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
4/10 – Schlecht
blake
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
30. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had dirty sheets and blankets. Cops showed up at night for a dispute and said there was a gun.
blake
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6