Außenbereich

Bewertungen von Motel 6 La Crosse, WI

2 out of 5
Motel 6 La Crosse, WI
2150 Rose Street, I 90 Exit 3, La Crosse, WI

Bewertungen

6,2
149 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
271 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
248 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
173 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
161 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

5,4/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good price quite new-renovated good WiFi - not clean
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Kassandra am 25. Sept. 2019
Thank you for taking the time to share your experience with us. It sounds like you enjoyed your stay with the hotel but maybe not to the full extent you were hoping. If there's anything we can do to make your stay more accommodating next time, please let us know. We look forward to having you back for future visits!

8/10 – Gut

Christof

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Ok
Alles ok und relativ ruhig
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Christof

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut
Soweit ok. Das haus ist alt. ABER hat eine elekrische zimmerheizung OHNE lüfter. Sehr angenehm bei - 17°C.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

8/10 – Gut

Christof

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Preiswert
Preiswert, alt aber sauber.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

6/10 – Okay

Jens und Petra

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017

8/10 – Gut

Rebecca

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Paul

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the first and last time to stay@ o Motel 6 The room was minimal in every sense. No chair, curtains unhooked and no Kleenex. After asking twice got chair in room 2nd night..asked twice to get curtains fixed and never done.Also, tried to cancel 3 rd night about 5:30 on the 10th and they would not do it said I had to get Expedia to do it but I did not have instructions or phone for Expedia
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Tiffany

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Tiffany,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Meghan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Meghan, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Eddie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Eddie,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Bridget

The bathroom was filthy dirty! You can’t even take a shower in it! I would have on second floor! There’s no elevator!! I got my refund right away! I would not recommend this hotel to anyone!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Bridget, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Kevin

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Leng

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Leng, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Trevor

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Misty

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was so gross and unclean. There was sticky stuff on the tables next to out bed, stuff all pver the curtains and someone left a note on the back of the door tjat said. Wear a condom. 😳 Obviously it wasnt cleaned before us. We tore the bedding off even before sleeping. Would not go back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 19. März 2024
Hi Misty, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Sean

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ashley, Hugo

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Sarah

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Sarah, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Levi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Levi, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie#Team6

10/10 – Hervorragend

Sara

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. März 2024
Hi Sara, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Bobbi

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well it was filthy and i got kicked out my second night because they hsd no record of me on there system to stay another night even though i paid for 2 nights. So i wonder how i get my money back for the 2nd night?
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi Bobbi,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Morgan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

2/10 – Ungenügend

rebecca

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Shawn

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Morgan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Morgan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Morgan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice owners
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Morgan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Nathan

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Fikret

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Ebony

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The heat didn’t work in my hotel room when I arrived. They also false advertised and I paid for a room with a jacuzzi but all the rooms with jacuzzis were already sold out
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean that was excellent and checking time was prompt
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Jan. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Morgan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location,nice staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Jan. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Joe

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The other guests were so loud I got no sleep. Terrible noise through wall.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Jan. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Jeanette, Rhinelander

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Friendly staff but I had a feeling of anxiety leaving my room or coming in after dark. People were smoking at the entrance which was very disgusting for skmeone who doesn't smoke and gets migraines from the smoke.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 16. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Morgan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is so kind and helpful. They can answer questions about anything you want to ask
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Yanessa

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a good property but need a little bit more work in cleaning. Was acceptable but not ideal
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 8. Jan. 2024
Hi Yanessa,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Patrick

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Y

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice jacuzzi for an upgrade of 20$, room is clean overall, they forgot to restock soap for us. Walls lack soudproofing, heard dog barking all night and tv noises. The parking is full of dog poop and not well maintained, people smoking outside of the entrance door which is nasty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 21. Dez. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Feng

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Got ring worm from the bed
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Feng,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Shawn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There isn't anything bad to say
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Shawn,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith #Team6

8/10 – Gut

Bernard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good prices
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 5. Dez. 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Thai

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No heat last night. The heat and the AC are not working.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 28. Nov. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Gloria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Dajia

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The dining options around the property
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Nov. 2023
Hi Dajia,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Bong

Gut: Sauberkeit
Good and clean place.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Jeffrey

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sheets were disgusting, cockroach infestation throughout whole building. Just to start. The place was on fire and evacuated at one point of the trip. Window screen was missing. The radiant heat melted the power cord to tge ac unit. The staff never once cleaned the room. Parties all night, CPS payed a visit to a poor kid. We were charged twice for the same room reservation somehow. But due to their "policy" its apparenty non refundable. Good thing i had trip insurance cause im going to need it.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 14. Nov. 2023
Hi Jeffrey,On our behalf, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest. This is not our standard, and we take reports of pest control very seriously. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Brynn

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

blake

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had dirty sheets and blankets. Cops showed up at night for a dispute and said there was a gun.
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6