Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Kyoto Tokyu Hotel

4.5 out of 5
Kyoto Tokyu Hotel
Gojo-sagaru, Horikawa-dori, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto

Bewertungen

9,2

Wunderbar

640 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
272 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
60 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dr.manfred

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Excellent service,very very Clean...very polite staff,excellent Location,Zen Garden wonderful...excellent Buffet and Restaurant..absolutely recommandabke
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 21. März 2024
Thank you very much for your having stayed with us. It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with our service. Our warm hospitality awaits your return sometime soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Sam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Could not have been better. Extremely kind staff, beautiful hotel, and spacious room for a fair price. I had a great time!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Julian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good stay with excellent customer service and convenient amenities
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ARAKAWA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 18. Mai 2024
この度は京都東急ホテルにご滞在いただき誠にありがとうございます。満点評価を頂戴出来たこと大変嬉しく思い、今後の励みとなります。またのご利用を従業員一同こころよりお待ち申し上げます。

8/10 – Gut

H

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
評判通りですが朝食が充実しており、また利用したいと思います。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 18. Mai 2024
この度は京都東急ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。朝食に関してご満足いただけたようで大変光栄に存じます。引き続きのご愛顧の程、何卒よろしくお願い申し上げます。

10/10 – Hervorragend

takumi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 18. Mai 2024
京都東急ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。ご満足いただけたようで大変光栄に存じます。引き続きご愛顧の程何卒よろしくお願い申し上げます。

10/10 – Hervorragend

Brent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful! Very nice!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 13. Mai 2024
Thank you for a good review! It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with Kyoto Tokyu Hotel. We are very looking forward to seeing you again in the future!!

10/10 – Hervorragend

Norris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very clean and the staff very courteous.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 13. Mai 2024
Thank you for your review! We're glad to hear that you found our hotel very clean and our staff very courteous. Providing a clean and welcoming environment for our guests is a top priority for us, and we're delighted that we met your expectations. If you have any further feedback or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

SOHEI

Gut: Sauberkeit
良かった
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 13. Mai 2024
この度は京都東急ホテルにご滞在いただき、誠にありがとうございます。また満点の5点評価をいただき、大変光栄に存じます。お客様にご満足いただけたことを心より嬉しく思います。今後もお客様にとって心地よい滞在を提供できるよう努めてまいりますので、またのご利用を心よりお待ちしております。

8/10 – Gut

SHINICHI

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
しっかりした建物で風格があるロビーです。地下駐車場の警備員さんが停める所まで走って案内してくれて、とても良かったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 13. Mai 2024
この度のご感想誠にありがとうございます。当ホテルのスタッフへのお褒めのお言葉も頂き心より感謝申し上げます。お客様の快適なご滞在をサポートするため、スタッフ一同努めて参ります。またのご利用を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Fanni

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel with friendly staff and spacious ,clean room. The breakfast was lovely.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 13. Mai 2024
We're thrilled to hear that you had an amazing experience at our hotel! Thank you for your kind words about our friendly staff, spacious and clean rooms, and lovely breakfast. Providing exceptional service and comfortable accommodations is our top priority, and we're delighted that we met your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future!

8/10 – Gut

Keiichi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
綺麗で静かなホテル
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 11. Mai 2024
この度は京都東急ホテルにご宿泊賜り誠にありがとうございました。お客様からのご感想、誠にありがとうございます。当ホテルが清潔で静かな環境を提供できたことを光栄に思います。またのご利用を心よりお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Masatoshi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
清潔で高級感があり静かで良いホテルです
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 18. Mai 2024
京都東急ホテルにご滞在いただき誠にありがとうございます。お褒めのお言葉を頂戴し、今後の励みとなります。またのご利用をここよりお待ち申し上げます。

8/10 – Gut

Tadao

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
非常によい環境、スタッフの皆さんも親切。また利用したいです。空気清浄機も完備されています。  マイナス面は、部屋の温度調節が難しいこと、ハイからロー、オフは可能ですが、春先に暖房、冷房、送風などの切り替えは部屋では出来なかったです。また、レストランは素敵な感じでしたが、とにかく高価なので、リーズナブルに楽しめるメニューが充実されると嬉しいです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 8. Mai 2024
この度は京都東急ホテルご滞在いただき、誠にありがとうございます。またお部屋の環境やスタッフの対応にご満足いただけたこと、大変嬉しく存じます。一方で、お部屋の温度調節に関するご指摘や、レストランの価格についてのお声をいただき、大変恐縮でございます。お客様のご意見を真摯に受け止め、より快適な滞在を提供できるよう努めて参ります。今後、よりリーズナブルなメニューの充実に努めてまいりますので、次回のご利用もお楽しみいただけますよう心より願っております。

8/10 – Gut

Gordon, Tokyo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kyoto is a big city, so lot of walking if not by the station. the bus was very useful. maybe if there was a rental bicycle at hotel I would definately use it. hotel was fine and will use it again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 8. Mai 2024
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found the bus service useful during your stay in Kyoto. Your suggestion about having rental bicycles available at the hotel is excellent, and we'll certainly consider implementing it in the future to provide more convenient transportation options for our guests. We're pleased to know that you found the hotel satisfactory and that you plan to stay with us again. We look forward to welcoming you back on your next visit to Kyoto!Thank you.

8/10 – Gut

Miki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
上の階の子供が走る足音が少し気になりました
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 8. Mai 2024
この度は貴重なご意見をお寄せいただき、誠にありがとうございます。お部屋の上の階からのお子様の足音が気になったとのこと、大変申し訳ございませんでした。お客様の快適なご滞在を損なわないよう、今後も建物の防音対策に努めてまいります。またの機会により良いご滞在をご提供できるよう努めて参りますので、何卒ご理解賜りますようお願い申し上げます。

10/10 – Hervorragend

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 8. Mai 2024
Thank you for the rating! We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Takashi

値段の割には、施設がとても良かった
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 8. Mai 2024
この度は京都東急ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。また弊ホテルにご満足いただけたとのお言葉、大変光栄に存じます。お客様のご期待に添えるよう、価格に見合った最高のサービスを提供することを心がけてまいります。またのご利用を心よりお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly recommend this hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 5. Mai 2024
Thank you very much for choosing our hotel from among many hotels. We hope that we can continue to be a hotel loved by our guests in the future. We will continue to do our best to be a hotel loved by our guests. Please come again when you have a chance. All of our staff look forward to serving you again.

8/10 – Gut

HISATO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
綺麗で駐車場もしっかりしているから安心
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 5. Mai 2024
この度は数あるホテルの中で京都東急ホテルをお選びいただき、誠にありがとうございます。嬉しいコメントをいただき感謝申し上げます。お客様の満足度を最優先に、より良いサービスを提供できるよう努めてまいります。またのご利用を心よりお待ちしております!

10/10 – Hervorragend

Takuya, funabashi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルは施設は素泊まりでもとてもよかったです、また京都に旅行の際には利用したいです。夕食は周辺で食べたかったが、京都駅までホテルのシャトルバスで行って、食事して帰りは歩いて帰れました。周辺に食べるところが少ないが、割り引いても十分満足です
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 5. Mai 2024
この度は、京都東急ホテルをご利用いただき誠にありがとうございました。施設についてご満足のお言葉を頂戴でき大変光栄に存じます。これからもお客様にお選びいただけるホテルであり続けられるようスタッフ一同、サービス向上に努めてまいりますので、引き続きご愛顧のほど何卒宜しくお願い申し上げます。この度は、京都東急ホテルをご利用いただき誠にありがとうございました。「満足」のお言葉を頂戴でき大変光栄に存じます。これからもお客様にお選びいただけるホテルであり続けられるようスタッフ一同、サービス向上に努めてまいりますので、引き続きご愛顧のほど何卒宜しくお願い申し上げます。

10/10 – Hervorragend

Yasuko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルの周りが静かで,室内もトイレもきれいだった。人数分のミネラルウオーターが室内に置いてあったのもよかった。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 5. Mai 2024
この度は数あるホテルの中で京都東急ホテルをお選びいただき、誠にありがとうございます。嬉しいコメントをいただき感謝申し上げます。お客様の満足度を最優先に、より良いサービスを提供できるよう努めてまいります。またのご利用を心よりお待ちしております!

8/10 – Gut

SAKAE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 8. Mai 2024
Thank you for the rating! We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Tudor, Halifax

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very well maintained, with nice restaurants and with a staff that was extremely polite. I am definitely recommending this hotel as a good option to stay in Kyoto.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 5. Mai 2024
Thank you very much for choosing our hotel from among many hotels. We hope that we can continue to be a hotel loved by our guests in the future. We will continue to do our best to be a hotel loved by our guests. Please come again when you have a chance. All of our staff look forward to serving you again.

10/10 – Hervorragend

katsumi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 8. Mai 2024
Thank you for the rating! We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is pretty centralized to many restaurants, shopping outlets and temples. The staff at the hotel literally went above and beyond. They were very patient and accommodating to all my hotel needs and answered all my questions. I recommend to add the breakfast option if you're given one. Breakfast buffet did not disappoint.. huge selection to choose from. They offered American or Japanese options for breakfast. Lots of coffee, cereals, juice, breads.. it was all there. The hotel is very clean, spacious entryway, there's a beautiful Japanese garden theme as you come down the escalator. The hotel is dated, I say 90's to early 2000's but the staff makes up for it. Gym is perfect for 2-3 people, kept very clean. You have to get the key at the front desk. Public restrooms were ultra clean too. Room was perfect for 1-2 persons but it was a little bit dated. Beds and pillows were a little firm. Free water bottles and coffee in the room, as well as robes and slippers, in-room safe and air purifier included. Plenty of drawers for your clothing. 4k 40 inch TV but only about 6 channels. 5 in Japanese 1 in English. Hotel caters to everyone, there was alot of diversity amongst all the guest, everyone friendly. The welcoming crew up-front were all amazing. The premium lounge is small but very serene. Fast elevators. Hotel’s overall experience was great. 10/10 I recommend J-Cycle.. it's a 12 minute walk from the hotel. Rent an e-bike for the day or few days. Best way to see the city.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 5. Mai 2024
Thank you very much for staying at our hotel. We appreciate your kind words. We are very happy to hear that you were satisfied with the breakfast.You can also choose a Japanese set meal at Tankuma'' in the hotel. This has also been well received by our customers, so we hope you will enjoy it the next time you visit.We will continue to make every effort not to disappoint you. We are glad to hear that you had a good rest during your stay. We hope you will have the opportunity to visit us again. All of our staff look forward to serving you.

8/10 – Gut

MASAHIRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service old facilities
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 2. Mai 2024
Thank you very much for staying at our hotel. The inconvenience caused due to the outdated room facilities. We are constantly striving to improve our services and facilities to meet your expectations. We will use your feedback to improve our services in the future. We hope you will have the opportunity to visit us again. All of our staff look forward to serving you.

10/10 – Hervorragend

YUKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 8. Mai 2024
Thank you for the rating! We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Branden, Edmonton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is amazing and helpful . Hotel is insanely beautiful would stay again in our next trip to kyoto
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 8. Mai 2024
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you found our staff amazing and helpful, and that you enjoyed the beauty of our hotel. We can't wait to welcome you back on your next trip to Kyoto!

8/10 – Gut

Anally Jean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 2. Mai 2024
Thank you very much for choosing our hotel from among many hotels. We hope that we can continue to be a hotel loved by our guests in the future. We will continue to do our best to be a hotel loved by our guests. Please come again when you have a chance. All of our staff look forward to serving you again.

10/10 – Hervorragend

???

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
GWに宿泊しました。散歩がてら本願寺や四条にも行けて良かったです
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 2. Mai 2024
この度は京都東急ホテルをご利用いただき、誠にありがとうございました。ホテルの立地についてお褒めのお言葉をいただき、大変嬉しく存じます。またのご利用を心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Gut

JUN

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 8. Mai 2024
Thank you for the rating! We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Xuqiang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good places
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 28. Apr. 2024
Thank you for your review! We're glad to hear that you found our hotel to be very convenient, especially with the shuttle bus service to Kyoto Station. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another pleasant stay in the future! Thank you.

10/10 – Hervorragend

Eiji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
設備が素晴らしい。朝食が充実している。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 22. Apr. 2024
この度は京都東急ホテルをご利用いただき、誠にありがとうございます。高評価の点数をいただき、光栄に存じます。お客様のご満足いただけるサービスを提供できることを心から嬉しく思います。今後もお客様により良いサービスをご提供できるよう、スタッフ一同努めて参ります。またのご利用を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

DAN

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 21. Apr. 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you rated us a perfect 5 out of 5. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again soon!

8/10 – Gut

Keiichi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
静かなホテル
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 15. Apr. 2024
この度はご利用誠にありがとうございました。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were excellent with their service. I would definitely come again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von KYOTO TOKYU HOTEL am 5. Apr. 2024
Dear JohnThank you very much for choosing Kyoto Tokyu Hotel.We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.We hope you had a relaxing stay with us.If you have a chance, please come again with your spouse.All of our staff look forward to serving you.

6/10 – Okay

Suarez

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
bastante mediano para el precio
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von KYOTO TOKYU HOTEL am 5. Apr. 2024
Dear SuarezThank you very much for choosing our hotel.We will do our best to meet and exceed your expectations,Please come again when you have a chance.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Tennyson, Honolulu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only complaint I have about your beautiful property was the WIFI signal was weak. I could not use the WIFI at all for any of my devices. Other than that it was perfect!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 29. März 2024
Thank you very much for your feedback and for choosing our property for your stay. We apologize for any inconvenience caused by the weak WIFI signal during your visit. We are constantly working to improve our services, and we will definitely look into enhancing the WIFI signal strength to ensure a better experience for our guests in the future. We are delighted to hear that aside from this issue, you found your stay to be perfect. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Thank you.

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is spacious and very clean. The restaurant Royal Host is right opposite the hotel with very delicious foods but cheap price so that's a plus.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 2. Apr. 2024
Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found our rooms spacious and clean. It's great to know that you enjoyed the nearby restaurant Royal Host and its delicious yet affordable food. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!Thank you.

8/10 – Gut

Kazuhiro

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 29. März 2024
この度は京都東急ホテルをご利用いただき、誠にありがとうございます。高評価の点数をいただき、光栄に存じます。お客様のご満足いただけるサービスを提供できることを心から嬉しく思います。今後もお客様により良いサービスをご提供できるよう、スタッフ一同努めて参ります。またのご利用を心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Gut

Hiroko

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 29. März 2024
この度は京都東急ホテルをご利用いただき、誠にありがとうございます。高評価の点数をいただき、光栄に存じます。お客様のご満足いただけるサービスを提供できることを心から嬉しく思います。今後もお客様により良いサービスをご提供できるよう、スタッフ一同努めて参ります。またのご利用を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Amanda

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay here! Close to the bus stops which made it easy to get around the city. Would definitely stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 21. März 2024
Thank you very much for coming to Kyoto Tokyu Hotel. We are delighted that you were impressed with our service and will continue our effort to provide the best service for our guests. Looking forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Tyquan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love it
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 21. März 2024
Thank you very much for coming to Kyoto Tokyu Hotel. It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with our hotel. We are very much looking forward to your next visit.

6/10 – Okay

Anita S, Kihei

Hotel charged an additional tax of 400yen per day. Used Hotel Luggage setvice and my Luggage Tags ete stolen.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Kyoto Tokyu Hotel am 21. März 2024
Thank you for having stayed in our hotel. As you know, the Kyoto accommodation tax of 200 yen to 1,000 yen per person, depending on the room rate, must be paid by all guests staying in Kyoto City. We apologize for the loss of the luggage tag. If you tell us the details, we will look for it from the lost items. Our warm hospitality awaits your return sometime soon.

10/10 – Hervorragend

Tomite

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても綺麗で高級感がありました
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von 京都東急ホテル am 21. März 2024
ご滞在いただき誠にありがとうございました。嬉しいお言葉を頂戴し大変光栄に存じます。今後もより一層ご満足いただけるサービスと設備を提供してまいります。またの機会のご利用をお待ちしております。