2 Außenpools

Bewertungen von The Saujana Hotel Kuala Lumpur

5 out of 5
The Saujana Hotel Kuala Lumpur
Jalan Lapangan, Terbang SAAS, Shah Alam, Selangor

Bewertungen

8,0

Sehr gut

76 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
104 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Marco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value but far from the city
Nice hotel , renovated , friendly staff, many restaurants, around 50-70 myr via grab to the city , Nice to relax, good breakfast and fair price for food and drinks .
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von The Saujana Hotel Management am 13. Nov. 2019
Thank you for your comments.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Kim Koay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
worth for money. But, not convenience for Traveller without own transport.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Brian

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The place needs a bit of sprucing up. Not much staff on hand. Food is definitely overpriced. What little staff there was was friendly and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Andy

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Gerrad De

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

jenny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Simon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall hotel/resort was not quite as l expected. Rooms need to be refurbished and upgraded, there were bugs crawling around desk and bench,eg ants & spider. Services were slow,location was also a bit inconvenience to transport
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

eddie

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Didnt indicate I have breakfast included before I purchased this trip and no shuttle service..Need call cab every time.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Jun

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Guillaume

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grande piscine joli extérieur mais rien ne marche Pas de bouteille d'eau dans les chambres, personnel lent, une heure pour appeler un taxi!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

2/10 – Ungenügend

Guillaume

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Labyrinthe sans service
Les Chambres sont convenables, l'hôtel est triste le petit déjeuner déplorable, il faut attendre plus d'une demi-heure pour avoir un taxi a priori il faut réserver longtemps à l'avance... Le prise étant l'accessibilité aux chambres : un étage à monter par un escalier, puis un étage par ascenseur et un bâtiment à traverser à nouveau... c'est long et on s'y perd...
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Reservations am 17. Aug. 2023
Dear Guillaume,Thank you for bringing this issue to our attention. We pride ourselves on giving the best possible guest experience, and I’m sorry we fell short in this instance. We will be taking corrective action plans to address your feedback.

8/10 – Gut

Wee Yee

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel need some upgrading as aged compare to few years back when i stayed in. Service Level of staff can be further improved and more professional especially front desk. Shall provide some basic discount to the guess who stay in hotel to dine in the hotel too.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Tsyh Chong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel review
Everything was nice until i received call from hotel reception stuff, told me that it's time to leave because cut-off time 1pm was about reaching, when i was stucked in seminar room in this hotel. I went back to room at 13:08 to pick up luggage, but found that my key was barred to open room door. I felt really bad to be treated like that. It is shame and a waste to have such nice hotel managed under wrong hand.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Hye Kyung

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Justin

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

JEN-CHIEH

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
很不錯的飯店
房間的熱水水壓太小、其他都很好
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Doreen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

ZOEY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The humps on the road outside the hotel need to be painted. Terrible for cars whenever we entering and leaving the hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023

4/10 – Schlecht

Kylie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not worth for money 😅
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Irene Yu Ling

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Room smells unpleasant.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

Miyuki

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Masahiro

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

YASUHIRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
リゾート🏝感溢れるホテルで快適な旅でした!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

6/10 – Okay

RYO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
レストランの大半が閉まっていた。 部屋に水のペットボトルがなく、ミニバーも空っぽ。 朝食はテーブルが汚れたまま。 とても値段に見合わない。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Chia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place is old and poorly maintained. Service is sub par. Amenities is worse than a 3 star hotel. No bottled shower gel. Small bottle of mineral water cost 5RM per bottle. You will need to go out to buy your own drinking water if you dont want to pay super overpriced drinking water.

8/10 – Gut

KUN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

QIAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Kian Seng

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

4/10 – Schlecht

Seow Beng

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Sutha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

SOOK KUN

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Ayman

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The scenery at the hotel is very nice, more like a resort and not suitable for a business trip. Staff is not well trained, my room had many many problems! This is definitely NOT a 5 star hotel unless you room is in the club house. No air con in the lobby... my room had spider webs, terrible smell, moved me to a new room but air con not controllable and temp was so cold I couldn't sleep... hotel technician couldn't solve the problem, door lock was malfunctioning and I stayed half an hour until it was fixed... no apology from hotel not even a gesture of offering something to drink while they solve the problem. Toilet seat looks old and always dirty... very poor bathroom amenities... NOT a 5 start hotel for sure. I requested that I get upgraded especially that I have an Expedia VIP reservation... promised to do so and it never happened and hotel did not even reach out to me to explain why!! Overall VERY VERY disappointing, not worth the money... you are not close to anything if you need to buy a quick snack or something to drink. Not the place for a business trip for sure.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

David

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would not stay here again
Rooms were shabby. Surroundings great. Service from reception poor. Said they wouldnt issue a receipt because i booked through Hotels.com. quality of cocktails in the bar poor. Not a great hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

6/10 – Okay

Harveen

Mit dem Partner gereist
It is a super average hotel, doesn't represent any 5 star qualities. Don't be fooled by the photos. There is an abandon counter in the swimming pool, almost decaying pool bridge (safety concering). Room corridors filled with dust and litter, out of service lift, stained coffee mugs, basic amenities like disposable slippers weren't provided too, insipid breakfast, pool attendant missing from sight. The list goes on. Not worth a dime! Totally disappointed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Sutha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Honestly one of the best hotels that I've stayed in Klang Valley. Its has such a serene environment. The Club rooms are exquisite and definitely a perfect choice for business travelers or couples who would like a little escape from the hustle and bustle of the city, but still stay in the city itself! Will definitely return here very soon.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Nur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Saujana Hotel Management am 10. Sept. 2020
Thanks for your comments.

10/10 – Hervorragend

George Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

Siu Moon Leo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Booked 3 king-size bed room but was given twin bed rooms instead.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Siu Moon Leo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Charles, NJ

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
rooms are just a bit tired but the amenities and grounds are great. Staff was a bit slow at check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019