Flachbildfernseher, Pay-TV

Bewertungen von The Langham, Hong Kong

5 out of 5
The Langham, Hong Kong
8 Peking Road, Tsimshatsui, Kowloon

Bewertungen

9,2

Wunderbar

671 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
240 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
54 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Reservation Department am 4. Apr. 2023
Dear Mr. Kaufmann, Thank you for sharing your comments and we are sorry to hear that you have an unpleasant experience when stayed with us. Would appreciate to contact our duty manager for sharing details of your stay. Best regards, Alan ChanSenior Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aussicht war limitiert, sonst alles tip top .................
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
zentrale Lage, opulentes Frühstück, modernste Ausstattung, 6 verschidene Restaurants im Haus, super Betreuung beim Auschecken negativ: zuviele Möbel im Zimmer beschränken das allgemeine Raumangebot
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Väldigt fint hotell med toppenrum,superbra frukost och läget är perfekt. Trevligt gym med pool på taket som var perfekt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

James, Whitley Bay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a great hotel to stay when travelling to Kowloon. they serve a very good breakfast every morning, with both European and Asian choices. The location is brilliant, being only a 5 minute walk to the Star Ferry terminal, and minutes form great shopping malls , major stores, hundreds of eateries and many bars. The staff in this hotel go the extra mile to make your stay as pleasant as possible, especially the room maids who always greet you every day with a smile and some friendly chat. The rooms are large and very well equipped. Only a couple of slight negatives to mention. 1. They do not provide and sugar in the room, so if you take your teat/coffee with sugar then you would need to bring your own, or grab some from the breakfast room when your in there. 2. We found the coffee service to be a bit of hit and miss on occasions. Some mornings it was fine, but on others, we had to chase it up before getting our coffee. Also, when they pour the coffee into your mug, they only ever fill it to half way full, never to the top? We could never understand why they did this? However, neither of the two points above really detract from this being a fantastic hotel in a great location with superb staff. If we ever go back to Hong Kong, we would not hesitate to stay at the Langham again. Highly recommend this hotel
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved this hotel. Great location. Great size rooms. very clean. hotel staff is nice and speaks English well. Breakfast was good as well. no complaints.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

??

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although I requested the cleaning service late, they kindly agreed to do the cleaning for me. It was clean and comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Christian

Gut: Personal & Service
Very stinky bathroom
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

NERIZ

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bathroom is very stinky, Room 918 , emitting very foul odor in the toilet area. Very frustrating for a 5 star hotel to smell like that.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jordana

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic stay as always!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

kosuke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
綺麗なイギリスドチェスターを思わせる素敵なホテルですた
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Yousef

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Chi Kin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Dan, San Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice stay. The staff were very helpful and professional.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Hao

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kim Liew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
NA
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

SOON HEE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Josephine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Ho Keun

Gut: Personal & Service
방음이 잘 안됨
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Philip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Edward, Vancouver

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is at the heart of TST, and shopping is right at the area. The staffs are friendly and helpful. The "lounge" access is great convenience for food and drinks.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Nail

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was an absolute pleasure to stay at, will definitely recommend it to friends
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

MA

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ellie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Brilliant hotel in a convenient area, with the most helpful delightful staff… Will always stay at The Langham Hongkong…
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Albert

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gusta mucho , de los mejores hoteles de hk
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sushil

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super attentive staff. Clean and super convenient dining as well as ferry.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

YUTAKA

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jonathan Yuen am 10. März 2024
Dear Mr. Shimmei, Greetings from Langham Hong Kong and hope this message find you well. We are writing in response to your recent stay regarding to the experience was under your expectations. On behalf of Management Team, we would like to express our sincerest apology for the disappointment you have faced. At Langham, we pride ourselves on delivering exceptional service to our valued customers. Thus, we would like your valuable comments to help us identify areas for improvement and deliver a better guest experience.Please keep our Duty Manager Email tlhkg.am@langhamhotels.com as a contact point. Our team will address your concerns personally.Best regards,Jonathan YuenGuest Services ManagerThe Langham, Hong Kong8 Peking Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon, Hong KongTel: +852 2375 1133 Fax: +852 2375 6611tlhkg.am@langhamhotels.com langhamhotels/hongkong

10/10 – Hervorragend

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
工作人员很亲切,房间非常舒适,下次再来还准备住。
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Wayne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very courteous, great room for sleep after jet lag, attentive to requests. Enjoyed our lunch at Tang.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Mark

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Nikki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A little bit of luxury. Very close to harbour and Star Ferry. Surrounded by upmarket shopping.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

MARVIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Simone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bem localizado
Hotel muito bem localizado, falta mimar um pouco mais o hóspede, com algumas amenidades para ser um cinco estrelas.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a perfect location. Offered great value only slight negative comment would be that the breakfast buffet is quite expensive but lots of other options on the doorstep
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Bo Yin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is a traditional prestige hotel. I like the staff service and the food at the club lounge very much. Great hotel and excellent staff!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jia Hao

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, center of shopping district
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Fantastic hotel great service best club lounge in Hong Kong
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic Service Kelly in the club Lounge goes above and beyond to service the guests
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Location and luxurious
Great location. Staff are courteous and greet you at the entrance. Very effective at check-in reception. Hotel room is clean and bright; appears as of a new build. Did have some hiccup at time of booking but their reservation team was really helpful and efficient ;even called us at UK to explain the details. Would definitely book again in future!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Hsien Wu

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

DESIGN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
LT SHOES
I was treated very well as a regular styaing at The Langham.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Gu

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

JUAN LUIS

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Frustration
It is truly frustrating not to receive support from hotels.com (expedia group) when a situation like the snow storm in Texas on January 15 and 16 caused the cancellation of thousands of flights and caused disruption to my wedding anniversary trip. 50 years. Even calling The Langham and followed by sending documents proving the flight canceled and rescheduled for 2 days The Langham did not want to waive the charges for the first night. That really is in very bad taste. It is incredible that a hotel of that category is so inconsiderate. An apology for the negative comment but my wife and I feel very bad since we were not able to enjoy Hong Kong since we were only there for 1 day because we took a The Seabourn Cruise on January 20 and we chose The Langham on the recommendation of the cruise line Seabourn. Thank you
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Bin

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The service was great but the cleanliness needs some improvement. There were fries and eyelashes on the floor when I checked in. Everything else was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Langham Hong Kong am 17. Jan. 2024
Dear Mr. Lee, Greetings from the Langham Hong Kong.I would like to express my sincerest apologies for the disappointment regarding the room cleanliness during your stay with us. Rest assured that your feedback is noted and addressed to the concerned departments for follow-up. I am most grateful to you for bringing these matters to our attention, as it is only through constructive criticism such as yours that we are able to constantly monitor and improve our hotel operation more closely. In order to regain your confidence, I would like to offer you a complimentary upgrade to deluxe with breakfast for your next visit. Should you need any assistance with hotel reservations, please do not hesitate to contact the me or duty manager team. Best regards, Alan ChanGuest Service ManagerThe Langham Hong Kong

8/10 – Gut

HIROSHI

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024