Außenpool

Bewertungen von Harbour Grand Kowloon

5 out of 5
Harbour Grand Kowloon
20 Tak Fung Street, Whampoa Garden, Hunghom, Kowloon

Bewertungen

8,6

Hervorragend

487 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
344 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
98 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Marco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location directly on the harbor with goods access to Whampoa, Hung hom and Hunghom station. FAcilities of the hotel are according to expectation for the price category. Breakfast buffet rather average to slightly below average. Seen better in HK...Overall nice stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 4. März 2024
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to share your very detailed review with us. We are glad that you are satisfied with our services and facilities. Thank you once again for your compliments, and we look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Heiko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Auswahl am Frühstücksbüffet und sehr aufmerksamer Service. Tolle Lage des Hotels direkt am Wasser und mit der U-Bahn gut angebunden. Sehr schöne Poolanlage. Einziger Kritikpunkt, dass es im Zimmer durch die Lüftungskanäle zeitweise nach Zigarettenrauch gerochen hat.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 7. Juli 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future.

10/10 – Hervorragend

Alfred

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Alfred

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Coronavirus
Das Coronovirus zur Zeit alles auf den Kopf stellt, eine Einreise nach Hongkog zu Problemen führte für eine Weiterreise ersuchte ich um eine Stornierung oder Gutschrift. Da wir die Reise verschieben müsse. Das Hotel Management blieb bei der Meinung, Das gebuchte Zimmer könne nicht storniert werden, eine Gutschrift sei auch nicht möglich. Partner entpuppen sich als Partner wenn es Krisen gilt zu bewältigen. Das Grand Kowloon ist von unserer Partner Liste gestrichen worden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Victor Chan am 18. Dez. 2019
Dear Martin, Thank you for taking your time in giving us a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regards, Victor Chan General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Lage der Turmzimmer toll, Hotel in Renovation und Clubservice leidet darunter
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Victor Chan am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time in giving us a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regards, Victor Chan General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel direkt an der Promenade. Sehr gutes Frühstück. Toller Blick auf den Hafen. Super moderne neue Zimmer. Harbour Club war super. Shuttlebus sehr hilfreich.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Katja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Hongkong Zwischenstopp
Kurzfristig gebucht für 3 Tage- Lage ideal zum shoppen und zur Sightseeingtour - Busterminal in 350 Meter Entfernung. Tolle Aussicht von Zimmer und Pool auf die Bucht und Hongkong bei Nacht. Wir kommen jederzeit wieder
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Jörg

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Tady Cheng am 30. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time in giving us a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regards, Tady Cheng Director of Rooms

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideal für ein paar Tage Sightseeing in Hong Kong. Wir hatten extra ein Deluxe-Zimmer mit Hafenblick und Harbour-Club Zugang gebucht und haben die Tage dort angefangen bei dem ruhigen, exclusiven Frühstück, dem Nachmittagsimbiss und den kleinen Snacks & Getränken am Abend sehr genossen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von M&C am 24. Juli 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time in giving us a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regards, Tady Cheng Director of Rooms

8/10 – Gut

Faisal

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are spacious. The furniture is good. The view of the harbor is very nice. The staff is accommodating.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 13. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room had a beautiful panoramic view of the harbor
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 13. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

RINTARO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
近くにAEONがあり、おつまみとかドリンク類(ビールは日本のビール1種類しかない?アルコールは少なめでした)を買うには便利でした。 今回はお天気が悪く、肌寒かったのでルーフトップのプールは使いませんでした。 朝と夕ごはんはホテルを利用していないのでわかりません。 ホテル敷地内の地中海レストランが夜中1〜週末は2時まで営業してたので、スパークリングワインで乾杯しました。夜景が綺麗で眺めがよいのでおすすめです。みなさん外の席で水タバコ?やってました。 ハーバー側のお部屋からは香港島の夜景が見えましたが、窓が汚れていたせいか、綺麗には見れずです。 シャワーの水圧はまあまあ良かったです。が、浴槽🛁とシャワーが離れていて、その間にトイレがあり結局、シャワーだけの利用となりました。 あと、冷蔵庫のコンディションが非常に悪く、お部屋に入った時には全く冷えてなかったので残念です。なかなか冷えない冷蔵庫で、冷凍室はないので注意です! 香港国際空港からの移動はUber taxiがおすすめかもです。行きはエアポートエクスプレスでカオルール乗り換え、地下鉄を2つ乗り継ぎ1時間ちょい、時間がかかりましたが、帰りはUber呼んで香港国際空港ターミナル1まで30分、料金は268香港ドルでした。 今度は移動の事や、食事を考えると、カオルール駅周辺、または、香港島のセントラルが便利かと思いました。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 7. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,

8/10 – Gut

Ki Shun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I took too long to check-in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 7. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Chung Man

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 7. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

RYOSEI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
2日間滞在した。駅から徒歩5分ほどで非常に便利であった。市街地からはMTRで多少の距離はあるが、宿泊費も安く良かった。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 2. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that our convenient location with easy access to transportation resources served you well and we do hope that you had a great time exploring the city. Thank you for choosing to stay with us and we are very much looking forward to welcoming you back again for another enjoyable stay.

10/10 – Hervorragend

KE-CHI

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 22. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,Harbour Grand Kowloon Management

10/10 – Hervorragend

Keily

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 22. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,Harbour Grand Kowloon Management

6/10 – Okay

Daisuke

Mit der Familie gereist
The major issue is check-in. It took us more than 30 mins to check in. Whilst the staff were apologetic about the issue, it’s really bad as they just line you up like an attraction at Disneyland. You’re a captive and can’t choose to not lineup.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 22. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Soo May, Issaquah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stay here was fantastic. I got upgraded to a suite room which came with a king bed and a queen sofa bed and two full bath. Clean, bright, many restaurants and shopping close by. MTR is about 7 mins walk, 2 blocks from hotel. Definitely stay here again. Taxi was about $250 from airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 16. Apr. 2024
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to share your very detailed review with us. We are glad that you are satisfied with our room and location. Thank you once again for your compliments, and we look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

ken

Gut: Zustand der Unterkunft
Good price for such nice big room
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 8. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

10/10 – Hervorragend

Yau Kong

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 26. Apr. 2024
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to share your very detailed review with us. We are glad that you are satisfied with our services and facilities. Thank you once again for your compliments, and we look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Wai Man

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable and tidy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 3. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Yuchai, Buena Park

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Closed to water and scenery is beautiful
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 3. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

10/10 – Hervorragend

Kwai Hing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 3. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

10/10 – Hervorragend

Hui Wendy Woon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great view
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 25. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and sharing your kind review of our hotel. We are pleased to know that you appreciate the amazing harbour view just as we do. Located adjacent to Victoria Harbour, it allows us to provide the breathtaking harbour view to our guests for fabulous experience. Thank you again and we cannot wait to welcome you back soon.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

patrick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great view
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 25. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

yingjia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 25. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Raymond, Lakewood New

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice quiet safe area with super convenient transportation
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Yew Hwa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Value for your money 😆
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Raymond, Lakewood New

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Over all satisfaction excellent
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,

8/10 – Gut

Simon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel. Just their bathroom is not perfect. The edge of the tub is like one foot wide. It is not easy and can be dangerous to get in and out when slippery. And there isn’t enough hooks for 2 towels and clothes.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 4. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of

2/10 – Ungenügend

david

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Bunch of morons
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 1. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

10/10 – Hervorragend

Roy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
가족 여행으로 최고의 호텔이었습니다. 또한 주변이 복잡하지 않아서 너무 만족스러웠습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 1. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

10/10 – Hervorragend

YORIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 26. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Hon Lung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
浴室淋浴間去水嚴重淤塞…其他都非常滿意
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Chi Leung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 26. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,Harbour Grand Kowloon Management

10/10 – Hervorragend

louis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were courteous and helpful. The cleaning staff did a wonderful job in our room each day. We had a late evening flight, but checked out the morning and the hotel was accommodating in holding our luggage until we departed for the airport. Hope to stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 20. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Chi Leung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 20. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Chi Leung

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Chi Leung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Chi Leung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Chi Leung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Chi Leung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Chi Leung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.

8/10 – Gut

Xiaoming, Rolla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and confortable. The harbor view is nice. The living room of the harbor view suite is ok, but the bedroom and bathroom are small, not like a suite level.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 6. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. In response to your compliment towards our staff, we are most pleased to learn of your appreciation. We are much obliged to your kind words which serve as an encouragement and impetus in our pursuit of excellence. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future.

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pay for the Harbour-view room
We chose a harbour-view room and even though there were many days with fog, we very much enjoyed looking at our view. The room was spacious, modern, clean and comfortable. It was within walking distance of Whampoa and Hung Mon.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 6. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. In response to your compliment towards our staff, we are most pleased to learn of your appreciation. We are much obliged to your kind words which serve as an encouragement and impetus in our pursuit of excellence. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future.

10/10 – Hervorragend

Santiago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really nice hotel, no complaints at all. Room service food was fine, but not great, specially considering the meaning great alternatives around the area. Pool was closed due to weather, so can’t judge that.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 6. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. In response to your compliment towards our staff, we are most pleased to learn of your appreciation. We are much obliged to your kind words which serve as an encouragement and impetus in our pursuit of excellence. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future.