20 Tak Fung Street, Whampoa Garden, Hunghom, Kowloon
Bewertungen
8,6
Hervorragend
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487 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
487
344 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
344
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6 – Okay
98
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4 – Schlecht
35
37 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
37
8,6/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Marco
Geschäftlich gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location directly on the harbor with goods access to Whampoa, Hung hom and Hunghom station. FAcilities of the hotel are according to expectation for the price category. Breakfast buffet rather average to slightly below average. Seen better in HK...Overall nice stay.
Marco
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 4. März 2024
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to share your very detailed review with us. We are glad that you are satisfied with our services and facilities. Thank you once again for your compliments, and we look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Heiko
Mit dem Partner gereist
3. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Auswahl am Frühstücksbüffet und sehr aufmerksamer Service. Tolle Lage des Hotels direkt am Wasser und mit der U-Bahn gut angebunden. Sehr schöne Poolanlage. Einziger Kritikpunkt, dass es im Zimmer durch die Lüftungskanäle zeitweise nach Zigarettenrauch gerochen hat.
Heiko
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 7. Juli 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future.
10/10 – Hervorragend
Alfred
31. Okt. 2022
Alfred
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
2/10 – Ungenügend
Alfred
Geschäftlich gereist
2. März 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Coronavirus
Das Coronovirus zur Zeit alles auf den Kopf stellt, eine Einreise nach Hongkog zu Problemen führte für eine Weiterreise ersuchte ich um eine Stornierung oder Gutschrift. Da wir die Reise verschieben müsse. Das Hotel Management blieb bei der Meinung, Das gebuchte Zimmer könne nicht storniert werden, eine Gutschrift sei auch nicht möglich. Partner entpuppen sich als Partner wenn es Krisen gilt zu bewältigen. Das Grand Kowloon ist von unserer Partner Liste gestrichen worden.
Alfred
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Martin
Geschäftlich gereist
1. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Martin
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Victor Chan am 18. Dez. 2019
Dear Martin,
Thank you for taking your time in giving us a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.
Kind regards,
Victor Chan
General Manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
12. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Lage der Turmzimmer toll, Hotel in Renovation und Clubservice leidet darunter
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Victor Chan am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time in giving us a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.
Kind regards,
Victor Chan
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
28. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel direkt an der Promenade. Sehr gutes Frühstück. Toller Blick auf den Hafen. Super moderne neue Zimmer. Harbour Club war super. Shuttlebus sehr hilfreich.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
Katja
11. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Hongkong Zwischenstopp
Kurzfristig gebucht für 3 Tage- Lage ideal zum shoppen und zur Sightseeingtour - Busterminal in 350 Meter Entfernung. Tolle Aussicht von Zimmer und Pool auf die Bucht und Hongkong bei Nacht. Wir kommen jederzeit wieder
Katja
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Jörg
4. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Jörg
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Tady Cheng am 30. Aug. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time in giving us a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.
Kind regards,
Tady Cheng
Director of Rooms
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
1. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideal für ein paar Tage Sightseeing in Hong Kong. Wir hatten extra ein Deluxe-Zimmer mit Hafenblick und Harbour-Club Zugang gebucht und haben die Tage dort angefangen bei dem ruhigen, exclusiven Frühstück, dem Nachmittagsimbiss und den kleinen Snacks & Getränken am Abend sehr genossen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von M&C am 24. Juli 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time in giving us a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.
Kind regards,
Tady Cheng
Director of Rooms
8/10 – Gut
Faisal
Mit dem Partner gereist
10. Mai 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are spacious. The furniture is good. The view of the harbor is very nice. The staff is accommodating.
Faisal
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 13. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
10/10 – Hervorragend
Lisa
Mit der Familie gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room had a beautiful panoramic view of the harbor
Lisa
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 13. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
RINTARO
Mit dem Partner gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 7. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,
8/10 – Gut
Ki Shun
Mit der Familie gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I took too long to check-in.
Ki Shun
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 7. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future.Best wishes,
10/10 – Hervorragend
Chung Man
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chung Man
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 7. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,
10/10 – Hervorragend
RYOSEI
Mit dem Partner gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 2. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that our convenient location with easy access to transportation resources served you well and we do hope that you had a great time exploring the city. Thank you for choosing to stay with us and we are very much looking forward to welcoming you back again for another enjoyable stay.
10/10 – Hervorragend
KE-CHI
29. Apr. 2024
KE-CHI
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 22. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,Harbour Grand Kowloon Management
10/10 – Hervorragend
Keily
28. Apr. 2024
Keily
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 22. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,Harbour Grand Kowloon Management
6/10 – Okay
Daisuke
Mit der Familie gereist
16. Apr. 2024
The major issue is check-in. It took us more than 30 mins to check in. Whilst the staff were apologetic about the issue, it’s really bad as they just line you up like an attraction at Disneyland. You’re a captive and can’t choose to not lineup.
Daisuke
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 22. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future.Best wishes,
10/10 – Hervorragend
Soo May, Issaquah
Mit der Familie gereist
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stay here was fantastic. I got upgraded to a suite room which came with a king bed and a queen sofa bed and two full bath. Clean, bright, many restaurants and shopping close by. MTR is about 7 mins walk, 2 blocks from hotel. Definitely stay here again. Taxi was about $250 from airport.
Soo May
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 16. Apr. 2024
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to share your very detailed review with us. We are glad that you are satisfied with our room and location. Thank you once again for your compliments, and we look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future.Best wishes,
10/10 – Hervorragend
ken
6. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Good price for such nice big room
ken
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 8. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
10/10 – Hervorragend
Yau Kong
4. Apr. 2024
Yau Kong
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 26. Apr. 2024
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to share your very detailed review with us. We are glad that you are satisfied with our services and facilities. Thank you once again for your compliments, and we look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future.Best wishes,
10/10 – Hervorragend
Wai Man
Mit der Familie gereist
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable and tidy
Wai Man
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 3. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Yuchai, Buena Park
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Closed to water and scenery is beautiful
Yuchai
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 3. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
10/10 – Hervorragend
Kwai Hing
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kwai Hing
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 3. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
10/10 – Hervorragend
Hui Wendy Woon
Mit der Familie gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great view
Hui Wendy Woon
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 25. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and sharing your kind review of our hotel. We are pleased to know that you appreciate the amazing harbour view just as we do. Located adjacent to Victoria Harbour, it allows us to provide the breathtaking harbour view to our guests for fabulous experience. Thank you again and we cannot wait to welcome you back soon.Best wishes,
10/10 – Hervorragend
patrick
Mit dem Partner gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great view
patrick
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 25. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,
10/10 – Hervorragend
yingjia
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
yingjia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 25. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,
10/10 – Hervorragend
Raymond, Lakewood New
13. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice quiet safe area with super convenient transportation
Raymond
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,
10/10 – Hervorragend
Yew Hwa
Mit der Familie gereist
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Value for your money 😆
Yew Hwa
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,
10/10 – Hervorragend
Raymond, Lakewood New
Mit der Familie gereist
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Over all satisfaction excellent
Raymond
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was pleasant. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,
8/10 – Gut
Simon
Mit der Familie gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel. Just their bathroom is not perfect. The edge of the tub is like one foot wide. It is not easy and can be dangerous to get in and out when slippery. And there isn’t enough hooks for 2 towels and clothes.
Simon
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 4. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of
2/10 – Ungenügend
david
Geschäftlich gereist
28. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Bunch of morons
david
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 1. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
10/10 – Hervorragend
Roy
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
가족 여행으로 최고의 호텔이었습니다. 또한 주변이 복잡하지 않아서 너무 만족스러웠습니다.
Roy
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 1. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
10/10 – Hervorragend
YORIKO
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
YORIKO
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 26. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Hon Lung
Mit der Familie gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
浴室淋浴間去水嚴重淤塞…其他都非常滿意
Hon Lung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
Chi Leung
Mit einer Gruppe gereist
23. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Chi Leung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 26. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time. Best wishes,Harbour Grand Kowloon Management
10/10 – Hervorragend
louis
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were courteous and helpful. The cleaning staff did a wonderful job in our room each day. We had a late evening flight, but checked out the morning and the hotel was accommodating in holding our luggage until we departed for the airport. Hope to stay here again.
louis
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 20. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Chi Leung
Mit einer Gruppe gereist
19. Feb. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chi Leung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 20. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Chi Leung
12. Feb. 2024
Chi Leung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Chi Leung
Mit einer Gruppe gereist
11. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chi Leung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Chi Leung
Mit einer Gruppe gereist
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chi Leung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Chi Leung
Mit einer Gruppe gereist
8. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chi Leung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Chi Leung
Mit einer Gruppe gereist
8. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chi Leung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Chi Leung
Mit einer Gruppe gereist
8. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chi Leung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 15. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
8/10 – Gut
Xiaoming, Rolla
Mit der Familie gereist
6. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and confortable. The harbor view is nice. The living room of the harbor view suite is ok, but the bedroom and bathroom are small, not like a suite level.
Xiaoming
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 6. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. In response to your compliment towards our staff, we are most pleased to learn of your appreciation. We are much obliged to your kind words which serve as an encouragement and impetus in our pursuit of excellence. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future.
10/10 – Hervorragend
Sharon
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pay for the Harbour-view room
We chose a harbour-view room and even though there were many days with fog, we very much enjoyed looking at our view. The room was spacious, modern, clean and comfortable. It was within walking distance of Whampoa and Hung Mon.
Sharon
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 6. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. In response to your compliment towards our staff, we are most pleased to learn of your appreciation. We are much obliged to your kind words which serve as an encouragement and impetus in our pursuit of excellence. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future.
10/10 – Hervorragend
Santiago
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really nice hotel, no complaints at all.
Room service food was fine, but not great, specially considering the meaning great alternatives around the area.
Pool was closed due to weather, so can’t judge that.
Santiago
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Harbour Grand Kowloon Management am 6. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. In response to your compliment towards our staff, we are most pleased to learn of your appreciation. We are much obliged to your kind words which serve as an encouragement and impetus in our pursuit of excellence. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future.