Villa, 1 Schlafzimmer, Meerblick | Bettwäsche aus ägyptischer Baumwolle, hochwertige Bettwaren

Bewertungen von The Ritz-Carlton, Koh Samui

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Koh Samui
9/123 Moo 5, Tambon Bophut, Koh Samui, Surat Thani

Bewertungen

9,2

Wunderbar

151 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 207 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Birol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great personal. Thanks to Mr. Bess (Guest Relation) and Mr. Henry (Reception).
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Raphael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Valentin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything great there, staff so lovely and welcoming right from the check-in. Really felt appreciated. Food, buildings everything, … top notch. Would love to come again
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

NORBERT

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Lage und wunderbar komfortable Suiten
Baulichkeit der Suiten rechtfertigt 5 Sterne, Strand ungereinigt (Glassplitter), in der ersten Woche keine Liegen am Strand, dann noch einige Tage ohne Unterlagen und immer ohne Schirme rechtfertigt Kritik.
Aufenthalt von 17 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Mohannad am 16. Jan. 2023
Dear Mr. Norbert,Greetings from The Ritz-Carlton, Koh Samui!Thank you for your feedback below, please accept my sincere apology for the unpleasant experience at the beach side, we do appreciate your inputs and will take the necessary action to ensure that our beach front is consistently cleaned and the sun bed and umbrellas are always available on the beach side.Thank you again and we look forward to welcoming you again at our resort and we will make sure you have flawless experience during your stay!

10/10 – Hervorragend

Orhan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfach nur ein Traumhotel! Service auf höchster Ebene. Traumhafte Aussicht und Anlage.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022
Antwort von Mohannad am 23. März 2022
Dear Orhan, Greetings from The Ritz-Carlton, Koh Samui! We are so glad to read your feedback, we can't thank you enough for expressing how you felt about our resort. Looking forward to welcoming you in our resort in the future Please stay safe and healthy. Best Regards, Mohannad

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumurlaub
Super Hotel, sehr schönes Villen mit privatem Pool Sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Tsunesaburo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have to use a cart for going anywhere and it was inconvenient for us all the time
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Jacqueline

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ashwin, Pymble

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Randeep

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von USMRZ am 4. Apr. 2024
Dear Randeep,Thank you for taking the time to post a review of your stay at The Ritz-Carlton, Koh Samui.We appreciate your feedback in regards to the service during your stay with us and will make sure to pass your concerns to the team.Thank you once again for sharing your experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back to The Ritz-Carlton, Koh Samui in the future.Best regards,The Management

6/10 – Okay

Sid

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Buggy / golf cart is needed to go around the property and at times the wait can be 10-15 mins.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von USMRZ am 4. Apr. 2024
Dear Sid,Thank you for taking the time to post a review of your recent experience at The Ritz-Carlton, Koh Samui.We apologize for the inconvenience you experienced regarding the buggy waiting time, and we sincerely appreciate you sharing your feedback. Rest assured, we will convey your concerns to the team.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,The Management

8/10 – Gut

IVY TAN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Overall, we like the hotel. Is a big hotel where the rooms are distributed across few buildings or blocks and it is not noisy. However, we were allocated to a ground floor unit with no view which is not to my liking. The landscape of the property can be improved. I was shocked to see a snake and a frog outside of my unit. I didn't highlight to the staff as my unit is close to the nature and on the ground floor. So, for people whom are not nature lover, you might not like the ground unit. Lastly, for stayers whom has tour plans, maybe this hotel might not be a suitable ones as it takes a bit of time and the inconvenience of getting out of the hotel. They will get a buggy to pick you up from the room to the reception, then you can order a hotel transport or taxi to get out of the hotel. This is my first time to Koh Samui, i didn't know the taxi fare is not by metered. Grab is limited, and they have a lot of restricted pick up area which is quite annoying too. Other than the inconveniences, the overall stay in Ritz was still pleasant.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von USMRZ_Marketing am 2. Apr. 2024
Dear IVY TAN,Thank you for taking the time to share your recent experience at The Ritz-Carlton, Koh Samui. We're delighted to hear that overall, you enjoyed your stay at our resort and appreciated its tranquil atmosphere.We understand your concerns regarding the allocation of your ground floor unit without a view and the encounters with wildlife near your accommodation. We sincerely apologize for any discomfort this may have caused. While our proximity to nature is one of our distinguishing features, we acknowledge that it may not suit everyone's preferences. We also appreciate your comments regarding transportation logistics and the inconvenience it may have caused in accessing tours and taxis. Despite these challenges, we are pleased to hear that you still found your overall stay at our resort pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, ensuring a more seamless and enjoyable experience.Best regards,The Management

8/10 – Gut

Dominic

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Desiree

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything here is wonderful. The breakfast buffet is lovely, service exceptional and the beach and pool area never felt crowded. The beach is a bit rocky, so if you have small children you’ll prefer the pool.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von USMRZ Team am 20. März 2024
Dear Desiree,Thank you for taking the time to post a review of your recent stay at The Ritz-Carlton, Koh Samui. We are absolutely delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay with us.It brings us joy to know that you found our breakfast buffet delightful and that our service exceeded your expectations. We're thrilled to hear that you enjoyed our beach and pool area. Your observation about the beach being a bit rocky is duly noted, and we appreciate you bringing it to our attention. For families with small children, our pool area indeed offers a safe and enjoyable alternative.We value your feedback as it helps us continually improve and enhance our guests' experiences. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the near future.Best regards,The Management

10/10 – Hervorragend

Motoko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
今回のサムイ島は、のんびりすることが目的だったのですが、広いお部屋と美味しいお食事と静かな環境で大満足でした。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von USMRZ Team am 16. März 2024
Dear Motoko,Thank you for taking the time to post a review of your recent stay at The Ritz-Carlton, Koh Samui.We're pleased to know that you had a relaxing stay with us and hope to have another opportunity to welcoming you back in the future.Please do not hesitate to contact us directly if you require any special arrangements for your next visit.Best regards,The Management

10/10 – Hervorragend

Kaylee

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best hotel I’ve ever stayed at! So beautiful and clean. Rooms are immaculate, food was amazing, pool was terrific. Truly don’t have a bad thing to say about this resort. I also really appreciate their allergy postings at the buffet—helped me to avoid nuts during my stay. All the staff was so friendly and helpful. I’d definitely stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved out stay there! The staff, facilities, location, everything was top notch
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

leandro

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Molto rilassante e bella location Servizi abbastanza caotici e lenti . Presenza di un campo da tennis In 10 giorni mai stato possibile organizzare un ora di scambio allenamento con il loro Tennis teacher .. un vero fantasma . Chiesto più volte inutilmente, Buon pomeriggio ho avuto appuntamento alle ore 16:00 al campo e non si è presentato nessuno. Colazione mattinale super ottima, offerta completa , si consiglia di recarsi non più tardi delle 9 am poi diventa caotica . La pulizia della camera non avveniva mai prima delle 16 pm . Molto deludente la tenuta della spiaggia , sporcizia , plastica , non ritenuta dal hotel interessate per gli ospiti . Ottimi ristoranti cucina molto buona .
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This is a beautiful resort very spread out and very isolated. In the very north of the island. I'm handicapped with difficulty walking. to get anywhere You have to call and get a buggy ride. This was quite annoying as every time we wanted to go anywhere we had to wait in the hot sun usually with other people Vying for the first buggy that would show up. We did find it isolated, but perfect for the vacation that my family needed to reconnect. It was also very inconvenient to get to town and other parts of the island where there was more action, and we always found the shuttles to be full, which created anxiety never knowing if we'd have to book a private ride to go anywhere. The staff were quite good. Karl is the general manager who did a great job taking care of us personally, I was disappointed with the condition of the pool and especially the lounge chairs in the cushions , the beach area was not maintained at all and sorry to report that the condition of the cushions and the lounge chairs were disgustingly dirty. I know the warning the beaches made out of seashells and very difficult almost impossibly painful to walk without shoes. There is no place to swim in the ocean at this resort for anyone wanting to have more excitement variety entertainment I would find a place closer to town.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kristine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Takashi, San Diego

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Pooja

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The property is great however the service is poor and way way below Ritz Carlton standards Buggies took 30 mins for pick up every time we called for it. Pasta had carrots. The beach is a pebble beach whereas if you go to areas like ark bar, the beach is a perfect sand beach. We requested buggy driver to stop at one of our rooms to check if we had left our one of our child's stuff, he didn't budge and told us ' when in Thailand you only follow'. Overall I would not go back to this property again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Lloyd

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Upon arrival, the bedding configuration that was booked was not available. Also on check in, we were informed that all restaurants had to be booked in advance. Once we had arrived at the room, we weren't able to reach reception with our in-room phone because the line was engaged and this was with multiple attempts. Thankfully the reception staff also gave us a WhatsApp number. However, they informed us that there was no availability for a restaurant that evening and only room-service was an option. We were quite disappointed with this level of service - if this was the case, why weren't we informed before arrival? I also shared my issues on my check-in feedback request and no action was taken to rectify it during our stay. Overall, not the service level I would expect from a Ritz-Carlton Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

herbert

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Donald Bradley, Kitchener

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is very nice but requires staff to move you around in cart due to size and hills. They have a shuttle to shopping several times a day but is generally very secluded. All the staff are fantastic and food good. Our room was getting a little dated and needs some upgrading but nice a spacious with outdoor patio and plunge pool.
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Mohammed

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lori

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Attentive Service, Beautiful Room & Grounds
The Villa was spacious and lovely
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing!
Everything was perfect! The resort is amazing and the staff is super polite and helpful!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Per

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff was so service minded
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jerry William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

ALI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pretty setting.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Gerardo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff treated us like VIP guests from the check-in until the check-out. Henry was AMAZING and made sure our trip was a memorable one. I definitely will be returning to this property the next time I take to Thailand!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Neil Richard, Singapore

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
around lovely property, staff and ambiance.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

SUYEON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent stay! The highlights were the great and attentive staff. Always wiling go help and suppler thoughtful. A special shout out to concierge manager My who made my trip extra special. She helped plan everything and her follow through was amazing. I will be returning because of My and the staff. Big big thank you! Vacation of a lifetime.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

stefano

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is overall excellent. My only disappointment is related to the beach. The access to the sea is very uncomfortable due to the presence of many rocks and there is a big risk to hurt yourself. All the rest is amazing including the beautiful pool villa. Overall I recommend Ritz Carlton
Aufenthalt von 13 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Kwun Fung Ivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

SIHUN

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Mubarak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Gina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The resort staff were quick and efficient. They bought us roses and macarons and coconuts upon our arrival for our anniversary. Room was clean. 2 minor incidents - lizard in the room that could not be found and our bed sheets had a dead bug in it. Overall great service!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Akshay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

TSUYOSHI

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

tony

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023