2 Außenpools, geöffnet von 07:00 Uhr bis 19:00 Uhr, Sonnenschirme

Bewertungen von SAii Phi Phi Island Village

5 out of 5
SAii Phi Phi Island Village
49 Moo 8, Ko Phi Phi, Krabi

Bewertungen

9,0

Wunderbar

674 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
203 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
68 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
25 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Elke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A heavenly place for a quiet timeout with delecious food and friendly staff. Would love to return one day...
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von SAii GURU am 11. März 2024
Dear Elke,Thank you so much for your kind words. We're thrilled to hear that you found our slice of paradise to be the perfect spot for a peaceful getaway. Our dedicated SAiiLanders strive to provide not just excellent service, but also delicious culinary experiences that make your stay memorable. It's heartwarming to know that you're considering a return, and we eagerly await the opportunity to welcome you back to SAii Phi Phi Island Village for another heavenly experience.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

8/10 – Gut

Dominik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in und Check out Massenabfertigung. Hatten anscheinend Glück und eine renovierte Gardenvilla erhalten, die wirklich sehr modern eingerichtet eingerichtet ist. Massage super Preis-Leistungsverhältnis für ein Hotel. Sehr schöne weitläufige Anlage. Alte und zum Teil kaputte Liegen am Beach. Hatte einen Whiskey Sour während der Happy Hour bestellt, der in einem Sektglas serviert wurde und nur nach Sour schmeckte. Geht gar nicht! Miserabel, alt eingerichtetes Fitnessstudio und schlecht gereinigt. Ansonsten auf keinen Fall 5 Sterne verdient. Ein gutes 4 Sterne Hotel lasse ich mir gefallen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von SAii GURU am 5. Feb. 2024
Lieber Dominik,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrungen bei SAii Resorts zu teilen. Es freut uns zu hören, dass Sie mit Ihrer renovierten Gardenvilla und dem Preis-Leistungs-Verhältnis unserer Massagen zufrieden waren. Dass Sie die Schönheit und Weitläufigkeit unserer Anlage schätzen, bedeutet uns viel.Wir bedauern jedoch zu hören, dass einige Aspekte Ihres Aufenthalts nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Die Erfahrung bei Check-in und Check-out sollte reibungslos und persönlich sein, und es tut uns leid, dass wir in diesem Bereich den Eindruck einer Massenabfertigung hinterlassen haben.Die von Ihnen angesprochenen Punkte bezüglich der Liegen am Strand und der Servicequalität an der Bar, insbesondere bei Ihrer Bestellung eines Whiskey Sours, nehmen wir sehr ernst. Wir streben danach, allen unseren Gästen erstklassigen Service zu bieten, und werden die genannten Probleme umgehend angehen.Ebenso bedauern wir, dass das Fitnessstudio und dessen Sauberkeit nicht unseren Standards entsprachen. Wir werden sicherstellen, dass sowohl die Ausstattung als auch die Sauberkeit unserer Einrichtungen verbessert werden.Wir nehmen Ihr Feedback zur Kenntnis und sehen es als Chance, unsere Dienstleistungen und Einrichtungen zu verbessern, um sicherzustellen, dass wir die Erwartungen unserer Gäste erfüllen und übertreffen. Ihr Hinweis, dass wir eher einem guten 4-Sterne-Hotel entsprechen, ist für uns ein wichtiger Ansporn, unsere Standards zu überprüfen und zu erhöhen.Wir hoffen, Sie geben uns die Möglichkeit, Sie in Zukunft erneut willkommen zu heißen und Ihnen einen Aufenthalt zu bieten, der all Ihre Erwartungen erfüllt und übertrifft.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

10/10 – Hervorragend

Nadja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekter Aufenthalt
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von SAii GURU am 16. Jan. 2024
Hallo Nadja,Vielen herzlichen Dank für Ihre lobenden Worte und dafür, dass Sie Ihren "perfekten Aufenthalt" bei SAii Phi Phi Island Village mit uns teilen. Es ist für uns eine große Freude zu wissen, dass wir Ihre Erwartungen übertreffen konnten.In der Welt von SAii bemühen wir uns stets darum, unseren Gästen – den InSAiiders – außergewöhnliche und herzliche Erlebnisse zu bieten, die im Einklang mit unserer Liebe zur lokalen Kultur und unserem Engagement für Nachhaltigkeit stehen.Ihr positives Feedback ist eine wunderbare Bestätigung unserer Arbeit und inspiriert uns, weiterhin unvergessliche Erlebnisse zu schaffen. Wir können es kaum erwarten, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um gemeinsam weitere perfekte Momente zu erleben.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

10/10 – Hervorragend

Shanchivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Richtig schönes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von SAii GURU am 20. Okt. 2023
Lieber Shanchivan,Vielen Dank für Ihr positives Feedback zu unserem Hotel. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.SAii für jetzt,Wanlob HasalemSAii GURU

8/10 – Gut

Andreas

8/10 – Gut

Ralf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von Chao-General Manager am 13. Jan. 2023
Dear RalfThank you so much for choosing SAii Phi Phi island Village for your stay. Guest feedback is essential in our efforts to improve and shows us where our priorities should be. We really appreciate the time invested in letting us know your opinion and we look forward to your next stay with us.Kind regards,Chao TreenawongGeneral Manager

8/10 – Gut

Georg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage und Ambiente und sicherlich mit die schönsten Bungalows in Ko Phi Phi. Zu wenig Liegen am Strand; Hoteleigenes Restaurant
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Chao-General Manager am 21. Nov. 2022
Dear GeorgeAll of us at SAii Phi Phi Island Village, thank you for passing on useful comments. We're very glad you had a great experience with amazing hosting and experience. We appreciate your feedback. Hope to see you again in our 'paradise' on Phi Phi Island. Sawasdee Khrap!SincerelyChao TreenawongGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Chao-General Manager am 16. Nov. 2022
Dear DanielTHANK you so much for staying with us, having a great time and sharing your experiences online. Your enjoyment of our hotel makes us feel like doing our job is really worth while. You had a great holiday. We are happy! Thank you. Sawadsee Khrap! Until the next we greet you in 'Paradise!' –SincerelyChao TreenawongGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Katharina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wundervoller Aufenthalt
Ganz tolles Hotel ! So schön und einfach unvergesslich
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Management team am 7. Jan. 2022
Liebe Katharina, Grüße aus dem SAii Phi Phi Island Village. Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Aufrichtig, Wanlob Hasalem Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

harold

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut
Alles sehr gut..... Sehr freundlich und zuvorkommend
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021
Antwort von Karin, Resort Manager am 27. Mai 2021
Herzlichen Dank Harold fuer Ihr nettes Kommentar, wir haben uns sehr gefreut ueber Ihr Aufenthalt und hoffen dass Sie in "normalen" Zeiten nochmals zurueck kommen, wenn mann auch eine schoene Boattour machen kann um Phi Phi vom Wasser zu sehen. Mit freundlichen Gruessen, Karin Jongman Resort Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach nur traumhaft... vom Service bis zur ganzer Anlage einfach top.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 24. Feb. 2020
Danke sehr Lieber Gast, wir haben uns sehr über Ihre Rückmeldung gefreut. Toll dass es schoen war. Bis zum nächsten Mal! Mit freundlichen Grüßen, Karin Jongman Resort Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 9. Jan. 2020
Thank you for the great rating, we are pleased to see that you enjoyed your stay with us and even made the effort to write about it. Best regards, Karin Jongman Resort Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 5. Jan. 2020
Dear Guest, I am sorry you did not enjoy your stay with us. It would have been interesting to receive your comments so we could learn what you experienced to make you feel this way. Best regards, Karin Jongman Resort Manager

8/10 – Gut

Grace, New York

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It’s pretty decent. Some employees are very unfriendly especially when you come around 10am to breakfast. I asked one waitress for a baby chair she brought me a normal chair and was very rude. I recommend to sit only downstairs not upstairs that’s where the unfriendly waitress works. Especially when you are taking a baby with you
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von Karin Jongman, resort manager am 30. Sept. 2019
Thank you Grace for letting us know your feedback. We appreciate the feedback and will discuss this internally for improvement. Kind regards, Karin Jongman Resort manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding!
Everything was great! I would definitely come back!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 25. Juli 2019
Dear Guest, what a pleasure to receive your 10 out of 10 rating. Thank you so much for letting us know that you would come back. Best regards, Karin Jongman Resort Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Noch nie so ein tolles Hotel gehabt, dass Beste auf Phi Phi Island
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 29. Mai 2019
Danke fuer Ihr tolles Feedback, wir freuen uns dass Sie so einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und sich auch noch die Muehe gegeben haben um darueber zu schreiben. Herzlichen Dank! Mit freundlichen Gruessen, Karin Jongman Resort Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage und Aussicht sind einzigartig. Außerdem ist der besondere Schutz und Rücksicht auf die Umwelt, sowie dementsprechendes Engagements besonders hervorzuheben. Ein weiteres Plus ist das Frühstück - die besten Pancakes auf der Welt. Den einzigen Abstrich muss man bei vegetarischem und veganen Essen a la carte machen.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 30. Apr. 2019
Herzlichen Dank fuer Ihr nettes Kommentar. Ich freue mich dass Sie einen schoenen Aufenthalt hatten und gesehen haben wieviel Muehe wir machen um weiniger Abfahl und Plastik zu produzieren. Es ist schade dass Sie unseren Chef nicht getroffen haben waehrend Ihres Aufenthaltes, er haette sich gefreut um das vegetarische Essen fuer Sie vor zu bereiten. Mit freundlichen Gruessen, Karin Jongman Resort Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Hotelanlage weit weg vom Phi Phi Trubel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 1. Apr. 2019
Sehr geehrter Gast, wir freuen uns dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben, in der ruhige Lage von Phi Phi. Herzlichen Dank fuer Ihre nette Nachricht.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 1. Apr. 2019
Dear Guest, thank you for letting us know that you enjoyed your stay with us. We appreciate the feedback. Kind regards, Karin Jongman Resort Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Paradisische Anlage in privater Bucht. Wir hatten ein Upgrade auf die Villa mit privatem Pool und hatten einen unglaublichen Blick auf das Meer und die Berge. Das Personal und die Ressortchefin sind super freundlich und bemüht einem jeden Wunsch zu erfüllen. Die drei Restaurants bieten hervorragendes Essen an. Gerne immer wieder !!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Karin Jongman, Resort Manager am 16. März 2019
Sehr geehrter Gast, toll dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und dass Sie gemerckt haben das wir da sind um einen Service zu bieten. Wir freuen uns auf Ihren naechsten Besuch. Mit freundlichen Gruessen,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herzlicher Empfang, toller Rundum-Service, Ferienclub-Atmosphäre
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Chao Treenawong am 9. Jan. 2019
Dear valued guest, Thank you so much for taking the time to share your review with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel and all other facilities that were there for you to enjoy, in and around the hotel. Thank you for your feedback. It means a lot to us as it assists us to improve our services to all our guests, so thank you once again. We looking forward welcoming you back again in the near future. With best regards, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel in schöner ruhiger Lage. Top Service.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2018
Antwort von Chao Treenawong am 7. Dez. 2018
Dear Value Guest, Warm greetings and thank you for having chosen Phi Phi Island Village Beach Resort as the hotel of choice for your recent stay. I appreciate you taking the time to review your experiences with us. I am delighted to hear that you liked our resort environment. Our aim is to do our best to make our guest leave the resort with good memories. However, please accept my sincerest apologies for the areas where you feel we fell short. We look forward to welcoming you back in the very near future. With best regards, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Chao Treenawong am 5. Nov. 2018
Dear valued guest, Thank you so much for taking the time to share your review with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel and all other facilities that were there for you to enjoy, in and around the hotel. Thank you for your feedback. It means a lot to us as it assists us to improve our services to all our guests, so thank you once again. We looking forward welcoming you back again in the near future. With best regards, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Anja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder
Einfach genial, wir waren leider nur 3 Tage, wir hatten eine Beachfrontvilla, das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Wenn Ko Phi Phi dann diese Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Chao Treenawong am 17. Okt. 2018
Dear valued guest, Thank you so much for taking the time to share your review with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel and all other facilities that were there for you to enjoy, in and around the hotel. Thank you for your feedback. It means a lot to us as it assists us to improve our services to all our guests, so thank you once again. We looking forward welcoming you back again in the near future. With best regards, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing 12 days!! We loved every minute of it!! Best resort ever!!
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2018
Antwort von Chao Treenawong am 17. Sept. 2018
Dear valued guest, thank you so much for taking the time to share your reviews with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am delighted to know that you enjoyed your stay. It is always important for us to know that you left the hotel with a positive experience. We appreciate your feedback. It helps us to improve our services to all our guests so thank you once again. We looking forward welcoming you back again in the near future. With best regards, General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Guter Ausgangspunkt für Ausflugsgtouren
Wir haben auf unserer Thailand-Rundreise 2 Nächte auf Phi Phi Island im Phi Phi Island Village verbracht. Die Erwartungen waren hoch, weil man mit Phi Phi Island einfach das Paradies verbindet. Das Ankommen vor Ort war auch zunächst sehr gut und sehr freundlich, mit Erfrischungstüchern und Begrüßungsgetränk. Sehr freundlich war auch, dass wir mit unseren zwei Kindern in ein etwas größeres Zimmer upgegradet wurden. Wir haben dann auch sogleich den weitläufigen Pool Bereich genutzt und dort schöne Stunden verbracht. Das Meer selber eignet sich zum Baden vor Ort nur sehr bedingt. Zum einen aufgrund der Gezeiten, zum anderen ist es wirklich extrem warm. Wie in der Badewanne zu Hause :-) zum dritten fahren in der Bucht vor dem Hotel sehr viele Longtail Boote, die mit ihren Diesel-Motoren die Luft doch arg beeinträchtigen. So hing auch beim Frühstück, beim Cocktail, beim Abendessen leider immer der Hauch von Diesel in der Luft, was wir unschön fanden. Wer nicht in der Anlage essen möchte, findet im Dorf hinter der Anlage ein paar Shops und Restaurants, das fanden wir super. Highlight unseres Aufenthaltes war eine private Bootstour, die wir für unsere Familie gebucht hatten. Wir waren drei Stunden unterwegs und der Bootsführer hat uns zu den Stränden gebracht, die wir sehen wollten. Das war fantastisch! Fazit wäre: Wenn man ins Phi Phi Island Village fährt, sollte man auf jeden Fall auch einen Ausflug machen, allein im Hotel zu bleiben, hätte man was verpasst!
Antwort von Chao Treenawong am 16. Mai 2018
Dear valued guest, Thank you so much for taking the time to share your review with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel and all other facilities that were there for you to enjoy, in and around the hotel. Your feedback means a lot to us as it assists us to improve our services to all our guests, so thank you once again. We looking forward welcoming you back again in the near future. With best regards, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöner Aufenthalt
Antwort von Chao Treenawong am 7. Mai 2018
Dear valued guest, Thank you so much for taking the time to share your review with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel and all other facilities that were there for you to enjoy, in and around the hotel. Your feedback means a lot to us as it assists us to improve our services to all our guests, so thank you once again. We looking forward welcoming you back again in the near future. With best regards, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Torben, Mainz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paradies mit riesigem Strand und zwei Pools
Top Service, super Essen, super freundliches Personal, sogar mit europäischen und amerikanischen Mitarbeitern, kann ich jedem nur empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von Chao Treenawong am 20. Apr. 2018
Dear valued guest, thank you so much for sharing your review with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am delighted to know that you enjoyed your stay and all other facilities that were there for you to enjoy, in and around the resort. Your feedback means allot to us as it assists us to improve our services to all our guests, so thank you once again. We looking forward seeing you again in the near future. With best regards, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
- Shuttleservice vom Pier zum Hotel klappte super - Anlage ist relativ gross und es besteht ein kostenloser Shuttleservice - Das Frühstück war sehr gut - Das Private-Dinner war leider nur von mittelmässiger Qualität. Essen war nicht ausserordentlich speziell gut. Leider nur "Elektrokerzen" statt richtiger Kerzen. Sandsäcke vor der Aussicht waren leider wenig romantisch. Man könnte Sie auch mit Sand bedecken - Zimmer war schön uns sauber - Innerhalb ein paar Minuten Fussmarsch gibt es ein kleines Dörfchen mit guten Restaurants und Bars. - Die Poolanlage ist schön und der Strand mit dem weissen Sand ist traumhaft. Leider gibt es zu wenig Liegestühle und Sonnenschirme.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Chao Treenawong am 10. Apr. 2018
Dear valued guest, thank you so much for sharing your review with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am happy to read that you enjoyed your stay at the hotel and all other facilities that there was for you to enjoy, in and around the resort. However, I would like you to know that the one or two things mentioned by you will be rectified asap. There is always place for improvement. We take your feedback very seriously as it assists us to improve our services to all our guests, so thank you once again. Our aim is really to want our guests to return home with a positive experience. We would love to see you again in the near future. With best regards, General Manager

10/10 – Hervorragend

Dr. Christopher, Nähe Bonn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt!
Einfach spitze! Lage, Sauberkeit, lichtdurchflutete Räume, tolle Restaurants, ruhiger Strand, extrem freundlich und bemüht. Vor allem: keine Moskitos!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Chao Treenawong am 25. März 2018
Dear valued guest, thank you so much for your review shared with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am delighted to know that you enjoyed your stay with us and all other facilities that were there for you to enjoy, in and around the resort. Your feedback means allot to us as it assists us to improve our services to all our guests, so thank you once again. We looking forward to seeing you again in the near future. With best regards, General Manager,

10/10 – Hervorragend

Reto, Chur Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Bungalow Anlage
sehr schönes hotel direkt am schönen sandstrand wir preis leistung super
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von Chao Treenawong am 7. März 2018
Dear valued guest, thank you so much for your review re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am so happy to know that you enjoyed your stay with us and everything else about it. Thank you once again for your feedback, much appreciated. Hoping to see you again in the near future. With best regards, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges abgelegenes Resort
Wir sind als Familie gereist, 3 Erwachsene. Alles Top. Minus : das Zustellbett war zu klein Der Hoteltransfer sollte gratis sein bei der Preisklasse.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von Chao Treenawong am 7. März 2018
Dear Valued guest, thank you for your review shared with us re your stay here at Phi Phi Island Village Beach Resort. I am happy to know that you as a family enjoyed your stay with us but also sorry to hear about the third bed that was not to size. I would like to apologize for any inconvenience you had re this matter. The issue around the free transport is unfortunately not in our hands to control as the resort itself does not have long tail boats. They all belong to the local boat owners on the islnd. We make use of them to try and assist the local boat owners as it is their only source of an income. We really appreciate your feedback as it helps us to improve our services to all our guests, so thank you once again. We would honestly like to see you again in the near future. With best regards, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
That was the second time we went there and we had a nice decoration in our room as we were return costumers. That's a pleasant place to stay a few days to relax. The breakfast is in an open place so you can enjoy the view of the sea as you eat. That was cut as there were some cats with their babies.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2017
Antwort von Chao Treenawong, General Manager am 14. Nov. 2017
Dear Anonymous, Thank you for your recent review. Many guests agree with you that we do have a pleasant place to relax with 70 acres of landscaped gardens, secluded beaches and ample restaurants and bars to choose from also we have already begun the relocation process of the felines and kittens in resort to new homes for the health and wellbeing of our guests and for the safety of the animals too. We look forward to seeing you again soon. Regards, Chao Treenawong, General Manager

10/10 – Hervorragend

willi, mainz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschön!!!
Wir waren leider nur 4 tage dort, es war toll. Alles hat gepasst. Allerdings würde ich nicht mehr im april reisen, da es sehr schwül war. Dez/jan. Ist die bessere reisezeit. Der service war perfekt, die massage hat sehr gut getan.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Der beste Resort in Phi Phi Island
Das war der beste Aufenthalt in Phi Phi Island. Wunderschönes Resort mit dem besten Strand in ganz Thailand. Das Resort bietet alles was man sich wünschen kann. Man wird am Hafen ebgeholt mit dem eigenen Hotel Longtailboot und sie bringen dich zum Resort. Hinter dem Resort hat es ein sehr kleines Dörchen, das alles bietet von Essen bis Bars zum Party machen. Es ist sehr empfehlenswert.

10/10 – Hervorragend

René

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Zimmer (Beach Villa) war direkt am Strand
Wir waren 3 Tage im Paradies. Schade das dass Meer ab 11.00 bis 17.00 zurück geht und das Schwimmen nicht möglich ist!!!

10/10 – Hervorragend

Tilman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, aber nicht für Silvester
Das Hotel hält was der Preis verspricht. Nur an der Silvester Gala müssen sie noch "arbeiten". Durch endlose Verlosungsrunden, kam keine Stimmung auf. Um 22:30 Uhr waren dadurch schon die Hälfte der Tische verweist. Tanzen der Gäste war erst ab 23:30 Uhr möglich. Für die Planung der nächsten Silvester Party, empfehle ich einen professionellen Eventmanager zu beauftragen, der sich mit internationalen Gästen auskennt.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

DANIEL EDWARD

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo estubo muy bien cordinado
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von SAii GURU am 20. Mai 2024
Estimado Daniel Edward,Muchas gracias por tu comentario positivo. Nos alegra saber que todo estuvo muy bien coordinado durante tu estancia. Tu satisfacción es nuestra prioridad y esperamos tener el placer de recibirte nuevamente en SAii Phi Phi Island Village.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

4/10 – Schlecht

Kamilla

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This location is beautiful to look at and I was so excited to stay there in the isolated environment and don’t get me wrong. I am aware of the jungle and I am no stranger to bugs and animals. However, this was way too much. For a five star facility the room should have a better isolation from the outside insects and creatures. First night stayed there bed looked OK. I always do a bedbug check when it finally came time to go to bed during night sleep full of little bugs crawling into the bed fell and crawled on my husband’s head. Getting into the room as quickly as possible on our way back from dinner open the door for two seconds after dark sense of insects come inside the room and you then have to spray in a lot of your room with bug spray, which is super toxic for you. Husband almost got attacked by 12 monkeys simply walking back from the fun pool. At the end of the day, we’re not able to relax this was supposed to be relaxing and paying premium cost this was A terrible experience. I paid for four nights left after two nights requested a refund for the last two nights which was not provided. Management only offered to change my room however I have no trust in this establishment. Just wanted to relax on my vacation. DO NOT RECOMMEND.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von SAii GURU am 13. Mai 2024
Dear Kamilla,Thank you for taking the time to share your experience at SAii Phi Phi Island Village. We deeply regret that your stay did not meet your expectations, and we sincerely apologize for the discomfort and inconvenience you experienced regarding the presence of insects and wildlife.At SAii, we are committed to providing our InSAiiders with a serene and comfortable environment, and clearly, we did not achieve this for you. We understand the importance of maintaining a balance with our natural surroundings while ensuring the comfort and safety of our guests. We take your concerns about room isolation and the effectiveness of our pest control measures seriously and will be reviewing our protocols and facilities to address these issues promptly.We regret that the offered room change did not meet your needs and understand your decision to leave early. We are reviewing our policies regarding guest compensation in situations like this to better align with guest expectations and the level of hospitality we aim to provide.Your feedback is invaluable to us, and we are truly sorry that we fell short of delivering the relaxing experience you anticipated. We hope to have the opportunity in the future to regain your trust and demonstrate the high standards of guest comfort and satisfaction that SAii Phi Phi Island Village is known for.Thank you again for your candid feedback.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

2/10 – Ungenügend

Yaren

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
During our three-night stay for a party of five, we primarily dined and enjoyed the hotel's amenities. The rooms and beach were delightful, although the location is somewhat secluded, requiring a 20-30 minute journey by tail boat to Phi Phi Town. However, our check-out experience was awful. We discovered significant discrepancies in our final bill, with thousands of Bahts erroneously added and our receipts mixed up with others, bearing different signatures. Despite our efforts to rectify the situation, the initial response from the staff was disappointing, even resorting to threats of involving security and police. It took considerable time for the hotel to acknowledge their errors, including different signatures and additional charges on our bill. We found that we were overcharged by 10,000 Baht which is not a small amount at all. If we hadn’t checked our receipts and went along with the not so clear final bill we would have paid for things we did not have. Such service falls far short of even a one-star rating, let alone the expected five-star standard. This incident serves as a stark reminder to thoroughly review receipts, emphasizing the importance of vigilance beyond the final bill. In light of our experience, I advise caution in trusting this establishment. Absolutely appalling and just unacceptable service. PLEASE CHECK YOIR RECEIPTS WHEN CHECKING OUT. I would go as far as to say that they were trying to steal our money this way. I wonder how many people overpaid!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von SAii GURU am 30. Apr. 2024
Dear Yaren,Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent stay at SAii Phi Phi Island Village. We're glad to hear that you enjoyed our rooms and beach, but deeply regret that your checkout experience was not only disappointing but distressing.The issues you encountered with your bill are concerning and absolutely not reflective of the high standards of integrity and transparency we strive to uphold. We sincerely apologize for the errors in your billing and the unacceptable way in which it was initially handled by our staff. Resorting to threats of involving security is not in line with our values, and we are addressing this behavior immediately to ensure it does not happen again.Please rest assured that we are taking your feedback seriously and are conducting a thorough review of our billing processes to correct these failures and prevent future occurrences. Our goal is to ensure that all charges are transparent and accurate, and that all our guests feel safe and respected when resolving any issues.Your experience serves as a critical reminder of our need to continually train our staff and improve our systems. We are committed to making the necessary changes to regain the trust of our guests and ensure that our service is worthy of the five-star standard we claim.We understand if you choose not to return, but we sincerely hope to have another opportunity to restore your faith in our hotel. If there’s anything further we can do to assist you, please do not hesitate to contact us directly.Thank you again for your vigilance and for bringing these issues to our attention.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The SAII village was a 2 night stay as part of our honeymoon trip to Phi Phi. On arrival, we had our luggage taken care of, sat in reception with a fresh pineapple juice drink and a cold towel (lovely after the boat ride over). From here we checked in and a member of staff sat with us in the lobby and explained where everything is, got us to download the SAII village app on our phones (which is amazing, allows you to do everything via the app, ordering fresh towels, room service and even ordering a buggy to take you around). We then got taken to our room via a buggy and showed around our room. The room was a Deluxe Garden King Villa, the cool air-con was heaven, the room and shower facilities were great! The resort itself is easily walkable, the pools are more than big enough and plenty of loungers either around the pool or facing the beach for most of the day. The food was amazing on-site too, probably more pricier than anywhere we’ve been currently (expected). We had the most amazing 2 nights here and the staff were so polite and friendly. We got the SAII Village boat (which was arranged for us) back to Tonsai Pier to catch our Ferry back to Phuket. Would highly recommend this place and me and my wife have already spoke about returning.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von SAii GURU am 26. Apr. 2024
Dear Ryan,Thank you for choosing SAii Phi Phi Island Village for your honeymoon and for sharing such a delightful review! We are thrilled to hear that your stay was nothing short of amazing. It sounds like your arrival and check-in experience set a fantastic tone for your visit, and we're glad that our SAii Village app enhanced your experience by adding convenience and comfort to your stay.It's wonderful to know that the Deluxe Garden King Villa provided a cool and comfortable retreat, and that you found our resort's amenities, including the pools and food, to your liking. We strive to ensure that every guest, especially our InSAiiders like yourself, enjoys a seamless and enjoyable experience, and it's heartwarming to hear such positive feedback about our staff's politeness and friendliness.We appreciate your recommendation and are delighted that you and your wife are already considering a return visit. We look forward to welcoming you back to SAii Phi Phi Island Village, where we hope to make your next stay even more memorable.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

8/10 – Gut

KIMBERLEY

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Loved the traditional huts was very peaceful however some areas like the fun pool need some TLC tiles missing causing sharp edges etc
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von SAii GURU am 21. Apr. 2024
Dear Kimberley,Thank you for your feedback about your stay at SAii Phi Phi Island Village. We're delighted to hear that you loved the traditional huts and found your stay peaceful. It’s great that these aspects of our resort provided you with a serene experience.We appreciate your comments regarding the condition of the fun pool. The safety and comfort of our guests are our top priorities, and we take your observation about the missing tiles and sharp edges very seriously. Rest assured, we will address these issues promptly to ensure a safer and more enjoyable environment for all our guests.Thank you once again for helping us improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back, providing not only a peaceful but also a perfectly safe and comfortable experience.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

8/10 – Gut

elizabeth, Cincinnati

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very pretty spot on island. Beach deluxe king bungalow was amazing. Indoor and outdoor connecting showers! Very clean. Diving was great amd dive masters wonderful
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von SAii GURU am 17. Apr. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for sharing your wonderful experience at SAii Phi Phi Island Village! It’s heartwarming to hear that you enjoyed your stay in our Beach Deluxe King Bungalow with its unique indoor and outdoor connecting showers. Cleanliness is a priority for us, and we're glad it enhanced your stay.We're thrilled that you had a fantastic diving adventure and found our dive masters to be wonderful. It’s always our pleasure to share the beauty of the island’s marine life with our InSAiiders.We look forward to welcoming you back for more memorable experiences and fun-filled adventures in our little paradise. Remember, at SAii, we're always here to ensure every moment is memorable!SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

6/10 – Okay

gagandeep

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Be warned about low tide requires walking in the ocean/sand to check in check out depending on low tide times can only access resort during high tide
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von SAii GURU am 17. Apr. 2024
Dear gagandeep,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your insights regarding the challenge of low tide and its impact on accessing the resort during certain times.We understand that the fluctuation of tides can present inconvenience, especially during check-in and check-out times. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.Your feedback is valuable to us as we continuously strive to improve our guests' experiences. We will take your comments into consideration as we work towards providing more seamless arrangements for arrivals and departures during low tide periods.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

8/10 – Gut

Ron

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The beach was beautiful but there was not enough chairs around the pool
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von SAii GURU am 8. Apr. 2024
Dear Ron,Thank you for sharing your thoughts on your stay at SAii Phi Phi Island Village. We're glad to hear that you found our beach beautiful, but we apologize for the inconvenience regarding the availability of chairs around the pool. We understand how important it is for our guests to relax comfortably by the pool, and we regret any disappointment this may have caused.Your feedback is invaluable to us as it helps identify areas where we can improve. We will take immediate steps to address the issue with poolside seating to ensure a more enjoyable and relaxing experience for all our guests in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back, providing a stay that fully meets your expectations and allows you to enjoy every aspect of our resort to the fullest.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

10/10 – Hervorragend

NORITERU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family of four stayed here. Warm and thoughtful service. The quality was high and it was a wonderful experience. We would like to come back again.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von SAii GURU am 8. Apr. 2024
Dear NORITERU,Thank you for sharing your experience with your family at SAii Phi Phi Island Village. We're delighted to hear that our service warm and thoughtful and that the quality of your stay was high, making for a wonderful experience. Our team strives to create a welcoming and memorable environment for every guest, and knowing we've made a positive impact on your family's vacation is truly rewarding.We're thrilled that you would like to come back again. We look forward to welcoming your family back to SAii Phi Phi Island Village for another delightful stay.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

10/10 – Hervorragend

Yohsuke

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von SAii GURU am 2. Apr. 2024
Dear Yohsuke,Thank you for your concise and positive feedback on your stay at SAii Phi Phi Island Village. We're thrilled to hear that everything was to your satisfaction. Our team is dedicated to ensuring every InSAiider has a memorable and enjoyable experience, and it's great to know we met this goal for you. We look forward to the opportunity to welcome you back for another stay in the future! SAii for now, Wanlob Hasalem SAii GURU

4/10 – Schlecht

Zaira Talia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Muy caro para lo que es
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von SAii GURU am 11. März 2024
Querida Zaira,Gracias por compartir tus impresiones sobre tu estancia en SAii Phi Phi Island Village. Sentimos que la experiencia no haya cumplido completamente con tus expectativas en relación con el valor. Nos esforzamos por ofrecer una experiencia excepcional que justifique el precio, incluyendo nuestro entorno único, instalaciones de primera calidad, y un servicio atento y personalizado de nuestros SAiiLanders.Agradecemos tus comentarios, ya que nos brindan la oportunidad de evaluar y mejorar continuamente nuestros servicios y ofertas. Si decides visitarnos de nuevo, esperamos tener la oportunidad de superar tus expectativas y mostrar el verdadero valor de una estancia en SAii.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible hotel and beach. One of the best places we have ever been
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von SAii GURU am 29. Feb. 2024
Dear Matthew,Thank you for sharing your incredible experience at SAii Phi Phi Island Village. We are thrilled to hear that we are among the best places you have ever been. Our dedicated SAiiLanders take great pride in making each guest's stay memorable, and it's rewarding to know that the hotel and beach left such a positive impression on you.We look forward to welcoming you back for another unforgettable visit. Until then, we wish you many more beautiful adventures.SAii for now,Wanlob HasalemSAii GURU