Außenbereich

Bewertungen von Super 8 by Wyndham Kingman

2 out of 5
Super 8 by Wyndham Kingman
3401 E Andy Devine Ave, Kingman, AZ

Bewertungen

6,8
231 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
320 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
185 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
129 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
135 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Mirko

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 10. Apr. 2024
Hello Mirko, We are sorry to hear that your experience fell short of expectations. Please don't hesitate to contact us with any specific feedback you have from your stay so we can address it promptly.

6/10 – Okay

Hella

Verbesserungswürdig: Personal & Service
keine Empfehlung
Völlig runtergewirtschaftet. Überall Schilder: "out of order". Motel ist den Namen und das Geld nicht wert.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Manager am 5. Dez. 2023
Hello Hella,Wir bedauern, dass Ihre Erfahrung bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir nehmen Ihr Feedback ernst und werden Ihre Anmerkungen an das Management weitergeben. Wir möchten Ihnen empfehlen, die Geschäftsleitung zu kontaktieren, um eine Lösung für Ihre Bedenken zu finden. Vielen Dank für Ihre Rückmeldung.

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von MP - Guest Relations Manager am 7. Nov. 2023
Hello Jennifer, Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to hear that we met your expectations. We are looking forward to welcoming you again soon!

2/10 – Ungenügend

Andreas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Manager am 11. Okt. 2023
Hello Andreas, Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schmutzig. Service enttäuschend. Obwohl mitgebucht, war kein Frühstück da......
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Manager am 23. Sept. 2023
Dear Guest,Guest satisfaction is our number one objective so we really appreciate the input regarding our service. We greatly appreciate the time you've taken to rate our hotel and we look forward to your next visit.

6/10 – Okay

Felix

Mit dem Partner gereist
There isn’t really a continental breakfast. A painting was falling off the wall, as screws were missing. Not the best stay at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Manager am 22. Juli 2023
Hello Felix,On behalf of our entire staff, we thank you for choosing our hotel and appreciate what you have shared regarding our breakfast. Please consider staying with us again so that we can have the opportunity to provide you with a better experience.

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder
Nettes Personal. Zimmer waren ok. Für eine Nacht genau richtig. Zu Fuß sind verschiedene Restaurants gut erreichbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Manager am 12. Okt. 2022
Hello Andreas,We appreciate the time you've taken to rate your stay. Thank you for your feedback regarding our hotel. We hope you'll return someday to see how we are continuously improving in order to better serve our guests.

6/10 – Okay

Theo

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
laute klimaanlage
die Zimmer könnten besser gereinigt werden der Duschkopf müsste entkalkt werden die Klimaanlage erneuern das Geräusch der Klimaanlage ist unmöglich
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Manager am 30. Dez. 2021
Thank you for sharing your experience with us. We appreciate the input referring to our hotel. We hope to see you again to deliver you with a 5 star experience.

6/10 – Okay

Lars

Solala
Etwas in die Jahre gekommen und einwenig schmuddelig, aber für eine Nacht auf der Durchreise ok. Preis/Leistung ok. Frühstück inkl. trotzdem haben wir uns entschlossen auswärts zu frühstücken.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Manager am 15. Okt. 2019
We can't thank you enough for sharing your feedback with regards to our hotel. I hope that we will impress you with exemplary service during future visits.

8/10 – Gut

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Manager am 1. Okt. 2019
We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an even superior experience so please come see us again soon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Zimmer sind sehr alt und nicht sauber. Die Bettdecke hatte schon Löcher
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Manager am 26. Sept. 2019
Your comments are important to us as we continuously seek ways to improve upon the guest experience in our hotel. We thank you for the feedback regarding our hotel. I hope you will return to enjoy a memorable and exceptional experience.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Gute Lage, in die Jahre gekommenes Motel, hat dringend renovierungs Bedarf! Sehr sehr kleines Frühstück
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Manager am 26. Sept. 2019
Know that your voice is of tremendous importance to us and we value your comments about our hotel. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.

8/10 – Gut

Timo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Manager am 22. Aug. 2019
We really appreciate you taking the time to rate your experience with us. Please come stay with us again on your next visit to the area.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Total verwöhnt, altes Interieur, super altes Bad, vergilbte Duschwanne.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Manager am 8. Juli 2019
Thank you for taking the time to share. We appreciate your feedback regarding our hotel. We greatly appreciate the time you've taken to rate our hotel and we look forward to your next visit.

2/10 – Ungenügend

Detlef

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
uuuiiih , wiederlich
Ein ungepflegter junger Mann am Empfang , Zimmer ekelhaft verdreckt , Pommes auf dem Boden u.s.w. .Wir konnten da keine Nacht verbringen und stattdessen ein anderes Hotel genommen . Schade um das Geld .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Manager am 7. Juni 2019
We appreciate the time you've taken to rate your stay. Thank you for your feedback regarding our hotel. We hope to someday have another opportunity to host your stay.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Manager am 23. Apr. 2019
On behalf of our entire staff, we thank you for your business and for rating your experience.

10/10 – Hervorragend

ELISABETH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zweckmässig und alles was man braucht.
Hotel liegt in Gehdistanz zum Zentrum. Ideal und alles was man braucht. Waren schon zum 2 Mal dort und sehr zufrieden
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Manager am 20. Apr. 2019
Your voice is very important to us and we are continuously striving to improve upon the guest experience. Thank you for rating your stay and providing us insights regarding our hotel. Guest comments such as yours help us to continuously improve. Thank you for your business.

6/10 – Okay

Sam

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Place is a little shabby. However, staff was friendly and rates cheap.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Manager am 13. Apr. 2019
Guest satisfaction is our number one objective so we really appreciate the input regarding our staff. We appreciate you taking the time to share your experience.

8/10 – Gut

Stefanie-Maria

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauber, günstig, gut ausgestattet, route 66 ;)
Wir haben eine Nacht hier verbracht. Sehr freundliches Personal. Preis genau wie andere Motels, hat alles was man braucht, Frühstück war ok. Direkt gegenüber ist ein großer Supermarkt, wir waren zufrieden.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Manager am 13. März 2019
We appreciate that you've taken the time to share with us regarding our hotel. Please do come see us again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schlechte Unterkunft
Personal an der Rezeption unfreundlich, Zimmer muffig und nur teilweise renoviert. Der Teppich dreckig und stinkig, AC uralt und nicht funktionsfaehig, Bad wurde auch nicht renoviert, Fruehstuecksraum der direkt im Eingangsbereich ist, unmoeglich,absolut keine gemuetliche Atmosphaere. Kaffee und der Rest des Angebotes an Fruehstueck, unmoeglich, dann besser kein Fruehstueck. Dieses Haus ist m.E. nicht fertig renov., absolut nicht zu empfhelen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Manager am 7. Okt. 2018
Know that your voice is of tremendous importance to us. We value your business and thank you for the insight regarding our hotel. We are always looking for ways to improve upon the guest experience so thank you for sharing.

6/10 – Okay

Sharon

Gut: Personal & Service
I don't like that the motel can use a square foot of their registration counter to put out some prepackaged muffins and fruit cocktail, and some very small juice containers, and call that a continental breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 7. Mai 2024
Hello Sharon, Thank you for sharing your feedback on our breakfast offerings. We appreciate hearing your thoughts and will use them to enhance our guest experience further. Our team is always looking for ways to improve our services, so we will take your comments into consideration for future enhancements.

8/10 – Gut

Allan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
No thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Manager am 4. Mai 2024
Hello Allan, We're sorry to hear that your experience did not meet expectations. Your feedback is valuable to us, and we will share it with our team for improvement. Please feel free to contact our management team with further details.

2/10 – Ungenügend

Kim

Mit Haustieren gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was fine. Lobby was dingy but I was pleased until I smelled my room - heavy scented cleaner trying to mask years of cigarettes and mold. Also you can feel the springs in this mattress. The carpet in the hallway is disgusting. You get what you pay for.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 4. Mai 2024
Hello Kim, Thank you for sharing your feedback with us. We value your comments and will consider them for future improvements. We strive to provide a comfortable stay for all our guests and regret any inconvenience caused during your visit. Your insights are truly appreciated as we continue to enhance our services.

8/10 – Gut

Danielle

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 1. Mai 2024
Hello Danielle,We are delighted to hear that you found our staff to be accommodating during your stay. Guest satisfaction is our top priority, and we appreciate your positive feedback. Feel free to reach out to our management team directly with any further comments or concerns you may have.

6/10 – Okay

Raymond

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
looked like it was designed, built and last updated when Howard Hughes was holed up in Vegas. and they gotta stop calling the coffee and fruit cups they put on the reception desk “breakfast”. Skip that and put a few bucks into lighting and fixing the building up to standards that show they have an interest.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 1. Mai 2024
Hello Raymond, We appreciate your feedback on our property design and amenities. Your comments will be shared with the management team for their review. Should you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly for assistance.

4/10 – Schlecht

Zachary

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No breakfast as advertised.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 26. Apr. 2024
Hello Zachary,We apologize for any inconvenience caused by the breakfast situation during your stay. For any further feedback or concerns regarding your experience, please reach out to our management team directly. Your comments are valuable to us as we strive to improve our services for future guests. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 – Ungenügend

Henry

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 13. Mai 2024
Hello Henry, We're sorry to hear that you didn't have a satisfactory experience during your stay. Please feel free to reach out to us directly with any further details so we can address any issues you encountered.

2/10 – Ungenügend

Avalon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
Hello Avalon, We're sorry to hear that your stay didn't meet expectations. If you have any specific feedback to share, please reach out to us so we can address it accordingly.

2/10 – Ungenügend

dawn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 23. Apr. 2024
Hello dawn, We're sorry to hear about your experience. Please feel free to contact us with any feedback you may have so we can address your concerns and improve for future guests.

2/10 – Ungenügend

Sabtain

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 20. Apr. 2024
Hello Sabtain,We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us directly with any specific feedback so we can address your concerns.

10/10 – Hervorragend

Kate

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 20. Apr. 2024
Hello Kate,We are pleased to hear that you had an excellent experience at our hotel. Our team strives to provide top-notch service to all guests and we are glad we met your expectations. Should you have any further feedback or need assistance, please feel free to reach out to our management.

2/10 – Ungenügend

Marilynn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
no outlets near the bed. no usb outlets. unable to stop tub water flow. very poor breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 19. Apr. 2024
Hello Marilynn, We appreciate your feedback and will share your insights with the team. Should you require any further assistance, please feel free to reach out to our management directly.

6/10 – Okay

Rhonda

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The smoke detector was hanging down by the wires…don’t know if it was functioning or not. Both table lamp bases were rusted. The whole room was very dated. For a Wyndham motel very disappointed. Our stay at the super 8 in Dillon the night before was excellent. No comparison
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 17. Apr. 2024
Hello Rhonda, We appreciate your feedback and apologize for falling short of your expectations. Your comments will be shared with the management team to ensure a better stay for our future guests. Thank you for bringing these concerns to our attention.

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 16. Apr. 2024
Hello Charles, We appreciate you choosing our hotel for your stay! Should you have any feedback to share, please don't hesitate to contact us. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience!

6/10 – Okay

Jack

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Little annoyances such as out of morning coffee, no maid service for multiple nights.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 10. Apr. 2024
Hello Jack,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your observations and will address them accordingly to enhance the guest experience. Your comments help us improve our services for future stays.

4/10 – Schlecht

Scott

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Noisey
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 10. Apr. 2024
Hello Scott, We regret to hear about the noise disturbance you experienced during your stay. Your feedback helps us to improve our services for future guests, and we thank you for bringing this to our attention. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact our management team directly.

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the easy check in process and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 7. Apr. 2024
Hello Peter,We are pleased to hear that you found our check-in process seamless and our staff welcoming. Your positive feedback is greatly appreciated and we hope to welcome you back in the future.

4/10 – Schlecht

Jon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One out of two sinks drained sufficiently. Couch wooden table end saturated with sticky/tacky substance like soda or juice. Remote would not turn tv on/off but every other control button worked. Clothes drier out of service. Breakfast bar juice dispenser out of service. No entry through back door.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 9. Apr. 2024
Hello Jon, Thank you for bringing these details to our attention. To ensure guest comfort, our team is continuously evaluating and updating our facilities. We appreciate your valuable feedback and will pass it to our management for further review and improvements.

10/10 – Hervorragend

Sabine

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 7. Apr. 2024
Hello Sabine,We are pleased to hear that you had a positive experience during your stay with us. Your feedback is greatly appreciated as we strive to ensure all our guests have an enjoyable time. We look forward to welcoming you back in the future.

2/10 – Ungenügend

Lisa

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is HORRIBLE. I made a reservation online. When we showed up there was no one at the desk to check us in. They had a phone number to call. I called the number. The front desk phone rang. Naturally, no one answered. We ended up having to find another hotel room. Now they refuse to refund the money for a room that we could not access.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 9. Apr. 2024
Hello Lisa, Thank you for sharing your experience. We apologize for any inconvenience you may have encountered. Please reach out to our management directly to address any concerns regarding your reservation and refund requests in detail. Your feedback is valuable as we strive to enhance our services for all guests.

8/10 – Gut

Harriet

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 3. Apr. 2024
Hello Harriet, Thank you for taking the time to complete our survey! We want you to know that your feedback and rating of our hotel is of utmost importance to us. We would appreciate it if you could kindly reach out to us directly with any specific feedback you may have, so that we may address your concerns accordingly. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

8/10 – Gut

Su

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 17. Apr. 2024
Hello Su, Thank you for taking the time to complete our survey! We want you to know that your feedback and rating of our hotel is of utmost importance to us. We would appreciate it if you could kindly reach out to us directly with any specific feedback you may have, so that we may address your concerns accordingly. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

8/10 – Gut

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 27. März 2024
Hello Kevin,Thank you for choosing us. Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I regret that your visit was just okay. We appreciate the feedback and hope to host you again.

2/10 – Ungenügend

Caren

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 14. Apr. 2024
Hello Caren,We are disheartened to hear about your experience. Please feel free to contact us directly to discuss any concerns you may have so we can address them accordingly.

8/10 – Gut

Gioacchino, pavia

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Direi molto misera la colazione camere molto poco pulite quella moquette terribile
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 24. März 2024
Hello Gioacchino,Siamo spiacenti di apprendere che la sua esperienza non sia stata all'altezza delle aspettative. Accogliamo ogni feedback per migliorare costantemente i nostri servizi. Per ulteriori questioni, La invitiamo a contattare direttamente la direzione dell'hotel.

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room and bathroom. Easy walk to Old Town and buses but area a bit run down on the way there. Helpful staff although did not realise there were on site kitchen facilities until last day!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 22. März 2024
Hello Susan,We're delighted you enjoyed your room and bathroom amenities. Our team is always ready to assist guests during their stay. We recommend exploring all our facilities, including the kitchen, on your next visit. Thank you for your valuable feedback.

10/10 – Hervorragend

Eleanore, Copper Center

Every thing went smoothly with our stay. I’d stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 22. März 2024
Hello Eleanore,We're delighted to hear you had a smooth stay with us! Looking forward to welcoming you back in the future.

6/10 – Okay

Vania

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
El hotel esta humilde,muy sencillo, muebles viejos.. los cuartos no tenian tele , es opcional tampoco me dieron llave,la recepcionista abria mi habitacion. El desayuno . Fruta jugos y mufiin.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 22. März 2024
Hello Vania, We appreciate your feedback regarding your recent stay at our hotel. We're constantly working to improve our guests' experience. For any further concerns, please contact our management team.

8/10 – Gut

Yvette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was clean and comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 20. März 2024
Hello Yvette,We are pleased to hear that you found your room to be clean and comfortable. Your feedback is important to us in providing a positive guest experience. Thank you for taking the time to share your thoughts with us.

10/10 – Hervorragend

Elisapeta

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly recommended
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 19. März 2024
Hello Elisapeta,We are pleased to hear that you had a positive experience with us. Your recommendation means a lot to us and we appreciate you taking the time to share your feedback. Should you have any future queries or if there is anything we can assist you with, please feel free to reach out to us.