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Bewertungen von Kandima Maldives

5 out of 5
Kandima Maldives
Dhaalu Atoll, Kandima Island

Bewertungen

9,0

Wunderbar

182 von insgesamt 262 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
46 von insgesamt 262 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 262 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 262 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 262 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von DF am 5. Apr. 2024
Hello Martin,We appreciate you taking the time to leave a review. We're pleased to hear that you found our accommodation good. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future. Kind regards,Daniel FarraResort Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Elif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von TVT am 4. Mai 2024
Hi Elif,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

6/10 – Okay

Anna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Essen war eine
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2023
Antwort von TVT am 15. Dez. 2023
Hello Anna,Thank you for sharing your ratings and comments. K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

4/10 – Schlecht

Mohammed

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Antwort von JLR am 10. März 2023
Hello Mohammed,Guest satisfaction is our utmost priority, making sure our valued guest has memorable experiences, throughout your stay and post stay is our mission. We strive to deliver exceptional experiences to our guests. Once again, thank you very much for taking your time to give us you precious feedback.K'nd regards,Jean-Louis RipocheGeneral Manager – Kandima Maldives

4/10 – Schlecht

Michaela

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Absolut überteuert. Preis - Leistung stimmt überhaupt nicht. All - Inclusive ist definitiv nicht all Inclusive… Trotz Bezahlung war Essen in a la Carte Restaurants nur an 4 von 10 Tagen möglich. Miesester Service der Rezeption. Absolut substandard war das Buffetrestaurant. Keine Teller, kein Besteck kein Service am Tisch. Schrecklich. 85 Prozent russische Touristen. Nie wieder!
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Abdulla - Kandima am 24. Feb. 2022
Hi Michaela, Thank you for your feedback! We love all feedback as it allows us to learn, review and improve for the future. Once again, thank you very much for taking your time to give us you precious feedback. K'nd regards, Abdulla Aboobakuru Resort Manager – Kandima

8/10 – Gut

Natascha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Familiennurlaub
Das Meer ist traumhaft. Schnorcheln ist jedoch eher weniger zu empfehlen. Tauchen hingegen schon. Die Anlage ist gepflegt und schön, jedoch müsste das eine oder andere repariert werden. Trotz Corona konnten wir einen schönen und erholsamen Urlaub geniessen.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2021
Antwort von Abdulla - Kandima am 28. Feb. 2021
Hallo Natascha, Vielen Dank für das Feedback! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben! Wir hoffen, Sie wieder auf Ihrer Lieblingsinsel zu sehen! Mit freundlichen Grüßen, Abdulla Aboobakuru Resort Manager - Kandima

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
perfektes ambiente mit feinsten restaurants. bestes finden wir die instandhaltung und sauberkeit vom strand. das personal immer sehr freundlich und zuvorkommend und nur so viel wie nötig. sie sind da wenn man sie braucht und wenn man für sich sein will kommt es einem vor als wäre man alleine auf der insel. einziges was fehlt wenn man mit kindern ist, ist vllt ein geschäftlein mit grundlegenden sachen zum kaufen und vllt eine apotheke für nichtrezeptpflichtige medikamente, soll aber kein grosses minus sein denn sobald man ein anliegen hat, wird das vom personal organisiert.
Aufenthalt von 13 Nächten im Februar 2020
Antwort von Abdulla - Kandima am 7. Feb. 2021
Hallo Anonymous, Vielen Dank für das tolle Feedback! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben! Wir hoffen, Sie wieder auf Ihrer Lieblingsinsel zu sehen! Mit freundlichen Grüßen, Abdulla Aboobakuru Resort Manager - Kandima

10/10 – Hervorragend

Leonie, Berlin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist einzigartig und besonders kinderfreundlich
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von Abvdulla - Kandima am 13. Feb. 2020
Hallo Leonie, Vielen Dank für das tolle Feedback! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben! Wir hoffen, Sie wieder auf Ihrer Lieblingsinsel zu sehen! Mit freundlichen Grüßen, Abdulla Aboobakuru Resort Manager - Kandima

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice rooms with a great ocean view and direct access to an amazing nice beach. The view from the balcony was spectacular.
Aufenthalt von 17 Nächten im November 2019
Antwort von Abdulla - Kandima am 26. Nov. 2019
Hello! Awesome to hear that you had a great holiday. And great to know you love Kool & Stylish Kandima. We are glad to hear you love Facilities, beautiful island and amazing beach. Once again, thank you for choosing Kool & Stylish Kandima Maldives as your island (desti)nation. I hope there will be another opportunity to welcome you back. if there is anything my krew and I could assist in the future, please do feel free to contact us. K'nd regards, Abdulla Aboobakuru Resort Manager - Kandima

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Abdulla Kandima am 27. Okt. 2018
Hello, Thanks for the awesome feedback! We are glad you enjoyed your stay with us! We do hope to see you again at your favorite island destination! K'nd regards, Abdulla Aboobakuru Executive Assistant Manager - Kandima

10/10 – Hervorragend

Astrit, Gretzenbach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfrkt ich würden wider gehen mit familje so neti leuten alles perfek paradis in erden
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Abdulla Kandima am 25. Okt. 2018
Hallo Astrit, Toll zu hören, dass Sie einen tollen Familienurlaub hatten. Und toll zu wissen, dass du Kool & Stylish Kandima liebst. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für Kool & Stylish Kandima Maldives als Inselziel entschieden haben. Ich hoffe, es wird wieder eine Gelegenheit geben, Sie wieder zu begrüßen. Wenn es etwas gibt, was mein Krew und ich in Zukunft unterstützen könnten, wenden Sie sich bitte an uns. K'nd grüße, Abdulaboobakuru Assistent der Geschäftsführung - Kandima

10/10 – Hervorragend

Lilia, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
beach pool villa (Lagune) ein Traum
wunderschöne Ferien, schöne, grosse, saubere beach pool villa, gutes Wlan, Essen gut, tolle Aquaholics Tauchschule, längster pool in the Malediven, freundliches, hilfsbereites Personal, bisschen windiger als auf anderen Inseln, kann Kandima wärmstens empfehlen :)
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2018
Antwort von Abdulla am 20. März 2018
allo Lilia! Danke für die tolle Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben! Wir werden Ihr schönes Feedback an Kool und Stylish Krew weitergeben! Wir hoffen, Sie auf Ihrer Lieblingsinsel (Destination) wiederzusehen! Freundliche Grüße Deine Kandima hat geweckt

10/10 – Hervorragend

Nora, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaft!
Alles hat gepasst! Wunderschöne Anlage, überall freundliche Service-Mitarbeiter, sauber, stylische Einrichtungen überall, der Essensstandard war in allen Restaurants hoch. Wir hatten Premium all inclusive gebucht was sich für uns auch gelohnt hat, da wir z.B. auch a la carte essen wollten und auch mal am Pool essen wenn wir es zeitlich nicht zum Mittagessen geschafft haben.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018
Antwort von Your Kandima Krew am 27. Jan. 2018
Hallo Nora! Vielen Dank für die wunderbare Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir lieben die Fotos, die Sie mit uns geteilt haben! Wir hoffen, Sie wiederzusehen. Freundliche Grüße Das Kandima-Team

10/10 – Hervorragend

Amanda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved everything, staff was very nice. They offer activities and a lot of complementary things. However, food is only available at the restaurants and cost a pretty penny (I would plan to spend a lot on food). Also the island/property is pretty big and golf carts are needed for transportation so you’re stuck waiting for them most of the time. They should have more carts circulating around. Other than that everything was great. Don’t forget to take water shoes, the beach is rocky.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von TVT am 27. Mai 2024
Hi Amanda,It is heartening to know that you had a wonderful time at Kandima Maldives. We take pride in our courteous and considerate staff who work tirelessly to ensure our guests have a memorable experience. We're glad you enjoyed the activities and complimentary features we provide.We acknowledge your concerns about food availability and transportation within the property. At Kandima, we uphold the highest standards of cuisine, which is reflected in our restaurant offerings. Our sprawling property indeed requires transportation for ease of access, and your input about the golf carts has been duly noted.We appreciate your suggestion regarding water shoes for the beach. It's certainly a valuable tip for future guests. We hope that despite these minor mishaps, you had an amazing time exploring our idyllic island.We look forward to welcoming you back for another delightful stay.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Javirria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had an amazing time, thank you!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von TVT am 27. Mai 2024
Hi Javirria,It's fantastic to hear that you had an amazing time with us. Your positive experience is exactly what we strive for here at Kandima Maldives. Your satisfaction is our utmost reward.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Annemarie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely loved are stay here ! The workers are super friendly & fun Sade (shuttle driver) was the best !! We would recommend friends & family to this location. Will definitely be coming back
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von TVT am 23. Mai 2024
Hi Annemarie,Your kind words are truly uplifting to read. It's wonderful to know you had such a delightful experience with us and that our krew, especially Sade, made a great impression on you.Your recommendations to friends and family are the highest compliment we could hope for. We're thrilled to hear that you're planning to return and we're already looking forward to welcoming you back to Kandima Maldives.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Elvia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von TVT am 17. Mai 2024
Hi Elvia,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

4/10 – Schlecht

Krista

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service

10/10 – Hervorragend

FARUK, ISTANBUL

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Means of transport
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von TVT am 10. Mai 2024
Hi Faruk,Your feedback has been noted. It's great to have you as part of our community at Kandima Maldives. We hope your journey with us was as enjoyable as we intended it to be. Please don't hesitate to share any additional comments or suggestions you might have. Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Brendan, Carlingford

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von TVT am 6. Mai 2024
Hello Brendan,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Edoardo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Il posto è un paradiso
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von TVT am 4. Mai 2024
Hi Edoardo,Your words truly warmed our hearts. It's always fulfilling to know that our guests perceive Kandima Maldives as a paradise. Your satisfaction is of utmost importance to us and we aim to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

2/10 – Ungenügend

Abraham

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von DF am 21. Mai 2024
Hi Mr. Abraham,Greetings from Kandima Maldives!First of all thank you for Choosing Kandima Resort for your holiday, and taking the time to complete our survey regarding your recent stay with us.We apologize if we did not meet your expectations. We would really appreciate your feedback with regards to the concerns during your stay, we love all feedback as it allows us to learn, review and improve for the future.Once again, thank you very much for taking your time to give us your precious feedback, looking forward for your reply. Thanks.K’nd Regards,Daniel FarraResort Manager

10/10 – Hervorragend

Dean

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful island. The staff and service is fantastic.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von TVT am 29. Apr. 2024
Hello Dean,Your kind words describing the island are truly appreciated. It is delightful to know that you enjoyed the natural beauty of our location. The krew at Kandima Maldives is committed to delivering exceptional service, and your positive remarks validate their efforts.We sincerely hope that you will choose to visit us again in the future, for more memorable experiences amidst the magnificence of the Maldives.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Armando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von TVT am 29. Apr. 2024
Hi Armando,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

6/10 – Okay

Sanela

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von TVT am 24. Apr. 2024
Hi Sanela,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

8/10 – Gut

WISSAM, TRIPOLI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
normal
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von TVT am 22. Apr. 2024
Hello WISSAM,Thank you for sharing your ratings and comments. Stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

8/10 – Gut

Obinna

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von TVT am 10. Mai 2024
Hi Obinna,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

6/10 – Okay

Lissa

Mit der Familie gereist
Beautiful island but definitely not a 5 star hotel. AC in rooms didn’t work. Called 5 times and they were unable to fix the issue. Explained AC was an issue though out the property. Highly under staffed and food was average at best. Pools were dirty and water was incredibly hot. Apparently the chiller was an issue with the pool too. If you’re looking for a cheap option this is good but you get what you pay for.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von TVT am 15. Apr. 2024
Hello Lissa,I am truly sorry to hear that your experience at Kandima Maldives did not live up to your expectations. It's unfortunate to learn about the problems you encountered with the AC and the pool, and I sincerely apologize for any inconvenience caused. It's also disappointing to hear your remarks about the food and staffing levels. We strive to deliver top-notch services and facilities to our guests, and your feedback provides valuable insights that help us understand where improvements can be made. Rest assured, we continually aim for excellence and your comments will be taken as an opportunity for us to enhance our guest experience. We hope that despite the issues, you still managed to enjoy the beauty of our island.Thank you for sharing your experience, and we do hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfactory stay.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Eric, Severn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very family friendly and relaxing venue. We purchased the all inclusive package, the package was very much worth it. I highly recommend this venue and would certainly return.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von DF am 8. Apr. 2024
Hello Eric,Your kind words have brightened our day. We are thrilled to hear that you found Kandima Maldives to be a relaxing and family-friendly venue. It's great to know that you found our all-inclusive package to be valuable and worth recommending.Thank you for choosing us, and we eagerly look forward to your return visit.Kind regards,Daniel FarraResort Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Felesha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von TVT am 22. Apr. 2024
Hi Felesha,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

flores

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The resort is tidy, clean and well organized (activities and restoration). The island, the beach, the sea and the reef are just perfect as you wish. Kandima staff (ALL) is amazing. Always there to satisfy your request and to keep the island as it is. I really thank ALL of them for giving me and my family a wonderful experience. I just had some difficulties to contact them for the local transfer (Male to Kandima) after booking my vacation but I really recommend Kandima for your vacation. If possible, choose all inclusive, it's worth it!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von TVT am 4. Mai 2024
Hello Flores,It's lovely to hear about your positive experience at Kandima Maldives. As you rightly mentioned, we strive to keep our resort tidy and well-organized, and our staff aim for nothing less than ensuring our guests have a memorable experience.Your kind words about our staff, the island, and the overall resort genuinely warm our hearts. It's wonderful to know you and your family had a delightful time with us.We apologize for any inconvenience you may have experienced with the local transfer. We'll strive to make this aspect of our service smoother in the future.Your recommendation means a lot to us, and we certainly agree that our all-inclusive package offers great value!Thank you once again for your review. We hope to welcome you back to Kandima Maldives in the future.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Shafirah Teassy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kenza Anaïs

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptionnel !!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 13. März 2024
Hello Kenza,We're delighted to hear that you found your experience at Kandima Maldives exceptional! We look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Farhan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful beach Lots of activities Clean and comfortable Good food and above all great service, especially by very hospitable manager Ankita
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von TVT am 13. März 2024
Hello Farhan,We are delighted to hear that your stay at Kandima Maldives was enjoyable. It's wonderful to know that you appreciated our beautiful beach, the array of activities, as well as our clean and comfortable facilities. We're glad that our variety of food met your expectations and you found our service to be exceptional.Your special mention of Ankita, our manager, made our day. At Kandima Maldives, we're a team of passionate individuals who strive to provide the best hospitality and it's always rewarding to see this recognized by our guests.We look forward to your next visit and promise that we will continue to deliver the high standards you have come to expect from us.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Rocco Nicola de

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Resort perfetto da tutti i punti di vista.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von TVT am 2. März 2024
Hi Rocco,It brings us immense joy to know that you found our resort to be perfect from all aspects. Your kind words reaffirm our commitment to creating exceptional experiences for all our guests. At Kandima Maldives, we strive to provide a sublime blend of luxury, comfort, and unforgettable memories. We are delighted that your stay with us reflects these values.We look forward to welcoming you back for another excellent experience in the near future.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

8/10 – Gut

PAULO

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Razoável
A experiência de ficar no melhor bangalô do hotel é muito boa, porém o hotel deixa muito a desejar. O All inclusive impõe muitas restrições, muita coisa é cobrada a parte, mal explicado e cheio de itens nas entrelinhas.. o atendimento dos colaboradores ficou muito a desejar.. A comida era ótima, mas sempre com poucos atendentes nos bares e restaurantes. Uma vez que o hotel estava cheio, parte das atrações como seção de fotos, uso de jetski, etc já não tinha mais disponibilidade..
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von TVT am 2. März 2024
Hello Paulo,It's heartening to hear that you enjoyed your stay in our bungalow and found our food offerings to your taste. These are elements we take great pride in, so your positive remarks are truly appreciated.However, it's evident from your feedback that certain aspects of our service did not meet your expectations. We strive to provide our guests with a comprehensive and enjoyable all-inclusive experience, and it seems we fell short in this regard during your stay.Your observations about staffing in our bars and restaurants, as well as the unavailability of certain attractions, are noted. These insights are valuable as we continually aim to improve our guest experiences.Please accept my apologies for any confusion regarding our all-inclusive package. We aim to make our policies as clear and straightforward as possible, and it seems there is room for improvement in this area.Thank you for taking the time to share your thoughts. We value your input and we will use it to refine our services, to ensure a more seamless and enjoyable experience for all our guests in the future.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

4/10 – Schlecht

Djessim

Mit dem Partner gereist
Beaucoup de phase cacher , beaucoup de frais cacher Des prix exorbitants pour de la nourriture pas forcément bonne…
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von TVT am 25. Feb. 2024
Hi Djessim,We appreciate your feedback regarding our food offerings. At Kandima Maldives, we strive to deliver a wide range of culinary options to cater to our diverse guests, and we understand that everyone has unique tastes and preferences. We're sorry to hear that our pricing did not meet your expectations. Our team works tirelessly to ensure that the quality of our food matches the value, and we continue to explore ways to enhance our guests' dining experiences.Your opinion is important to us and we will bear it in mind as we strive to improve our services. Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

co ltd

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von TVT am 19. Feb. 2024
Hello co ltd,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

kyriakos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a fantastic time ot Kandima resort and we can surely reccomend it to everyone, couples and families along.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von TVT am 15. Feb. 2024
Hi kyriakos,It brings great joy to learn of your fantastic experience at Kandima Maldives. Your recommendation highlights the memorable time you spent with us, which is truly delightful. It's pleasing to know that we were able to cater to your needs effectively, making your stay enjoyable whether as a couple or a family.We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Ali

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Leo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
By far the most engaging and friendly staff I've ever met especially the folks in the Flavour restaurant. Everyone was so kids friendly and always engaging nicely with our kids. On the other hand I think compared to other 5 star hotels we've visited, Kandima lacks the excellence especially when it comes to quality of beverages/food (and don't get me wrong the food was nice but not 5-star nice). I personally found the price for fresh coconuts ~6 USD ridiculous as this is the only thing that grows everywhere on the island. The location itself is amazing, beach is picturesque and looks amazing on Instagram as well as the perfect sandbox for babies and toddlers. If say Kandima is great but definitely not 5 star when it comes to quality and excellence.
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 9. Feb. 2024
Hello Leo,Your valued feedback is greatly appreciated. It's wonderful to hear that our team at the Flavour restaurant delivered a warm, friendly, and engaging experience, particularly towards your children. They are indeed a dedicated bunch!We acknowledge your thoughts on the culinary aspects of your stay. While we strive to offer a variety of culinary experiences, we understand that taste can be subjective and we're sorry to hear that our offerings did not fully meet your expectations. We're delighted to know that you found our location and beach to be picturesque and a perfect spot for your little ones. We're also glad that you found our setting to be Instagram-worthy!Your comments help us understand where we stand in terms of service and quality. We're committed to continuous improvement and your feedback is instrumental in that process. We hope to have another opportunity to welcome you and your family back for an even more satisfying experience.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Evin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bra
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 9. Feb. 2024
Hi EvinThank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Hosni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 14. März 2024
Hi Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Henrik

Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 15. Feb. 2024
Hi Henrik,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Pierre, Gold Coast

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 6. Feb. 2024
Hi Pierre,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Il paradisi all’improvviso!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 3. Feb. 2024
Hello Andrea,Thank you for sharing your ratings and comments. Stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

8/10 – Gut

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loro gentilissimi, struttura bella e comoda, personale e organizzazione molto buoni, solo una cosa fuori dal resort abbiamo incontrato molta plastica, bottiglie, taniche davvero di tutto!
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 3. Feb. 2024
Hi Mario,Your kind words about our resort, staff, and organization are very much appreciated. We are delighted to hear that you found our facilities comfortable and beautiful, and that our team was helpful during your stay.Your observation about the surrounding environment is noted and it is indeed a collective responsibility to keep our environment clean. We acknowledge that an ideal experience embraces both exceptional service and a clean, beautiful environment.We look forward to welcoming you back to Kandima Maldives for another memorable visit.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Josephine

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 9. Feb. 2024
Hi Josephine,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Keyur Bhikhubhai

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything and I enjoyed.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von TVT am 2. Feb. 2024
Hi Keyur,It's wonderful to hear that you had an enjoyable experience at Kandima Maldives. Your words are truly motivating for our team, and we strive to create the most exciting and memorable moments for our esteemed guests.We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay.Kind regards,Tom van TuijlGeneral Manager - Kandima Maldives

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von TVT am 15. Dez. 2023
Hello,Thank you for sharing your ratings, until next time... stay kool!K'nd regards,Tom van TuijlGeneral Manager – Kandima Maldives