Balkon

Bewertungen von Almar Jesolo Resort & Spa

5 out of 5
Almar Jesolo Resort & Spa
Via Dante Alighieri, 106, Jesolo, VE

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

261 von insgesamt 312 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
45 von insgesamt 312 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 312 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 312 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 312 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Vanessa

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im Großen & Ganzen ein sehr schönes Hotel, mit ausgezeichnetem Service, das ganze Personal ist sehr zuvorkommend! Das Frühstück ist sehr gut ausgestattet, sogar auf Unverträglichkeiten & Allergien wird geachtet, das hat uns sehr gut gefallen. Zwei Aspekte waren leider nicht so positiv: die Zimmer sind sehr hellhörig, sodass man abends beim Einschlafen die Nachbarn hört. Außerdem ist die Tiefgarage sehr klein, da hat man mit großen Autos eher Schwierigkeiten. Aber vor dem Hotel gibt es auch Parkplätze. Uns hat der Aufenthalt sehr gefallen & wir würden wieder kommen!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 8. Apr. 2024
Dear Vanessa,We want to thank you for choosing to stay at Almar Jesolo Resort & Spa and for sharing your experience with us.We are pleased to learn that you found excellent staff and service; we work everyday with dedication to offer you an indelible 5 star experience. Your appreciation for our well-equipped breakfast, which takes into account intolerances and allergies, fills us with joy as we constantly strive to provide a comprehensive and inclusive culinary experience for all our guests.However, we are sorry that you found the room noisy, we would like to assure you that our rooms are equipped with soundproofing to ensure a peaceful and restful sleep. In any case, for any need or desire, we always advise you to contact our staff, because they always try to make your days perfect and in this case they would surely solve the situation by ensuring a peaceful sleep. Regarding your note about the garage, we are pleased to offer valet parking service to facilitate parking and make our guests' stay absolutely carefree.We are very pleased to read your feedback and to know that your desire is to return to our Resort. We want to thank you again for choosing us and for sharing your experience. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience.Best regards,Monica BonamassaResident Manager

10/10 – Hervorragend

Sebastian, Nuernberg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
it was exactly how we expect it .
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 5. Apr. 2024
Dear Sebastian,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa, and for taking time to evaluate your stay.We are delighted that your Almar Experience has lived up to your expectations, we hope you collected indelible memories and sensations of pleasant abandonment and delightful tranquility. In the hope of welcoming you back to our Resort for your next holiday in Jesolo, we thank you and wish you a nice day.Best regards,Monica BonamassaResident Manager

10/10 – Hervorragend

Heinz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spa und beheizter Innenpool, Fitnessbereich mit tollem Ausblick. Kinder unter 16 dürfen nicht in den Wellnessbereich. Das sollte bei der Hotelbeschreibung erwähnt werden.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 5. Apr. 2024
Dear Heinz,Thank you for choosing us, and for sharing your recent experience at our Almar Jesolo Resort & Spa. We are pleased to know that you particularly enjoyed our award-winning Almablu Spa with its relaxing environments and beautiful indoor heated pool. The peculiarity of our structure is to enjoy beautiful sea views, which instill a deep sense of well-being and relaxation.As for access to the spa, it is only allowed to people over 16 years of age for security reasons and because we have designed other areas of our Resort and other activities that can be liked by children and more suitable for them. Thank you for your observation, we will communicate it more in order to ensure a better experience to our Guests.In the hope of welcoming you back to our Resort to offer you an unforgettable Almar Experience, we thank you for sharing your opinion with us and wish you a wonderful day.Best regards,Monica BonamassaResident Manager

10/10 – Hervorragend

Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bis auf das Restaurant mit nur abgehobenen Speisenangebot war alles top.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 5. Apr. 2024
Dear Andre,Thank you for sharing your experience with us. We are happy to know that you enjoyed the cleanliness of our structure, the kindness and friendliness of our staff, as well as the services and conditions of the property. Every people that work with us is constantly committed to ensuring an unforgettable stay to every one of our Guests, working daily with passion and dedication to always improve our service 5 stars, and we are happy to know that our dedication is noticed.We are sorry to read your opinion about the variety of dishes offered by our refined Mediterra Restaurant. Within our menu you can find a choice of 5 appetizers, 5 first courses, 5 main courses and 5 desserts, all dishes designed by our expert Executive Chef with the intent to surprise even the most demanding palates. We also offer dishes that can meet the choices and needs of our Guests, offering vegan, vegetarian and gluten free. However, we want to thank you for sharing your opinion with us, which we will share with the Department Manager.In the hope of welcoming you again in the future to offer you an even better Almar Experience, we thank you for your assessment and wish you a nice day.Our best regards to you,Monica BonamassaResident Manager

8/10 – Gut

Astrid, Hunnenbrunn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Anlage & beheiztes Schwimmbad. Kostenlose Parkgarage Restaurant etwas zu hochpreisig
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 5. Apr. 2024
Dear Astrid,It was a pleasure to have you as a Guest in Almar Jesolo Resort & Spa, thank you for your assessment. We are pleased to know that you appreciated the cleanliness, staff and service, as well as the conditions and equipment of our property. It is our commitment to provide a comfortable and impeccable environment for all our Guests.We are delighted that in particular you enjoyed our amazing outdoor pool, partially covered by a charming glass design structure and heated to three temperatures; we are also pleased to know that you appreciated the service of covered parking and car valet that we offer to our Guests.While about our Mediterra Restaurant, we regret that you found our culinary offering a bit expensive: our menu items are crafted with the utmost care and attention to detail. We use only the freshest, locally-sourced ingredients of the highest quality, and our expert Executive Chef meticulously designs each dish to create unique flavor combinations.It’s important to note that the pricing of our menu items is not only based on the cost of ingredients. Rather, it also reflects the exceptional 5-star service provided to our Guests during their dining experience, as well as the meticulous attention to detail throughout the restaurant ambiance including floral arrangements, elegant furnishings and ambient fragrances. Anyway, thank you for your note because your feedback is very useful to us to always understand on which aspects we can work more and more to improve our offer and our service.In the hope of welcoming you back in our structure, we want to thank you very much for choosing us and for sharing your opinion with us, and we wish you a wonderful day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

10/10 – Hervorragend

MARGIT

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Josef

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel-Resort immer wieder gerne das Personal ist immer zuvorkommend und nett! Das Frühstück der Hammer!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 26. Okt. 2023
Dear Josef,We thank you for your excellent evaluation of your recent stay at Almar Jesolo Resort & Spa. We are pleased that you enjoyed the Almar world and that your stay was pleasant. We strive daily to offer each Guest a relaxing stay that can remain etched in the happy memories and we are delighted that, in particular, you have appreciated the friendliness and kindness of our staff, and the gastronomic offer that our Executive Chef has designed for the awakening of our guests, using only local ingredients of the highest quality.We thank you for your feedback, and in the hope that you will choose to rely on us again for your next beach holiday, we warmly greet you and wish you a nice day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

8/10 – Gut

Ismajl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Eigerner strand und tiefgararage ist sicher von Vorteil
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 26. Okt. 2023
Dear Ismajl,We are pleased to have you as a Guest at Almar Jesolo Resort & Spa, thank you for sharing with us your opinion about your stay.We are delighted that your Almar Experience has lived up to your expectations, and that you particularly enjoyed the exclusive golden beach that is right in front of our property, and the underground car park with Car Valet service for our Guests.We hope to welcome you again on the occasion of your next holiday in Lido di Jesolo, in the meantime we thank you and wish you a wonderful day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr ruhiger, entspannter Urlaub, in einer hochwertigen Unterkunft mit zuvorkommendem Personal und lecker Essen. Der Wellnessbereich ist wirklich toll!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 5. Okt. 2023
Dear Patricia,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa during your beach holiday, and for sharing with us your excellent opinion about it.We are happy that in your days of rest you could spend moments of relaxation and quietness, and that you noticed and appreciated the warmth and kindness that our staff reserve for our guests. We are delighted to know that you enjoyed the award-winning Almablu Spa, and that you have been delighted by the culinary offerings of our Mediterra Restaurant, designed with care by our experienced Executive Chef.In the hope of welcoming you again for your next stay in Lido di Jesolo, we want to thank you for choosing us, we greet you and wish you a wonderful day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

10/10 – Hervorragend

Edyk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Philipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Waren schon 3x hier und würden jederzeit wieder in dieses Hotel gehen, wir gehen immer ausserhalb der Sasion dann ist genügend Platz für alle :-), kann dieses Hotel nur weiter empfehlen
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Monica Bonamassa - Resident Manager am 29. Sept. 2023
Dear Philipp,It is a pleasure to have welcomed you for the third time at Almar Jesolo Resort & Spa, we are glad to read these words. Thank you very much for choosing us as a destination for your holidays, and for sharing with us your opinion about your stay.We look forward to welcoming you again, on the occasion of your days of rest by the sea. In the meantime, we thank you very much and wish you a nice day.Our best regards,Monica BonamassaResident Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Dietmar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt um mal abzuschalten zwischendurch zwar teuer, dafür ist man aber unter sich.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Igor Chinellato - General Manager am 8. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa on the occasion of your stay at Lido di Jesolo, and for sharing with us your opinion about it.We are very delighted that your stay was so pleasant and that you enjoyed moments of absolute relaxation and well-being. We hope you have collected unforgettable memories with us.In the hope that you will decide to return to stay with us for your next beach holiday, we thank you for the evaluation and wish you a nice day.Our best regards,Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Felix, Zorneding

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr entspannte Woche verbracht.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Igor Chinellato - General Manager am 29. Aug. 2023
Dear Guest,We are pleased to have welcomed you to Almar Jesolo Resort & Spa, thank you for sharing with us your excellent opinion about your stay.We are happy that you spent a very relaxing week and that your Almar Experience has been up to your expectations, we work hard every day to offer every single Guests moments of absolute relaxation. We hope that you have collected wonderful moments that can remain etched in happy memories.In the hope of welcoming you back to our Resort for your next beach holiday, we thank you for your assessment and wish you a nice day.Best Regards,Igor ChinellatoGeneral Manager

8/10 – Gut

Udo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt eine sehr gute 4,5 Sterne , vielleicht ein wenig zu hochpreisig. Organisation und Personal auf allerhöchsten Niveau. Würde immer wieder gerne nochmals hier Urlaub machen .
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Igor Chinellato - General Manager am 2. Aug. 2023
Dear Udo,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa for your stay at Lido di Jesolo, and for sharing your opinion about it with us.We are happy that you expressed the desire to return in our Resort; knowing that our Guests have enjoyed their Almar Experience so much to express the wish to return, fills us with pride. We are pleased that you have perceived the high level of service and our staff, which, in addition to being recognized for friendliness and kindness, stands for professionalism. On the other hand, we are sorry to read that you found the price a little high; certainly, being a 5 star Resort, the price may be high compared to other accommodations, but it is in line with the Resorts of our level, that in order to provide such a high service, carry out many expenses.In the hope that you will return to our Resort for your future beach holidays, we thank you and cordially greet you.Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfekt
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Igor Chinellato - General Manager am 20. Juli 2023
Dear David,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa, and for taking time to evaluate your stay.We are delighted that your Almar Experience has lived up to your expectations, we hope you collected indelible memories and sensations of pleasant abandonment and delightful tranquility. In the hope of welcoming you back to our Resort for your next holiday in Jesolo, we thank you and wish you a good day.Best regards,Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Tolle Haus Sehr freundlich Saubere Zimmer Gutes Essen Wir kommen wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Igor Chinellato - General Manager am 12. Juli 2023
Dear Michael,We thank you for your excellent evaluation of your recent stay at Almar Jesolo Resort & Spa. We are pleased that you enjoyed the Almar world and that your stay was pleasant. We strive daily to offer each Guest a relaxing stay that can remain etched in the happy memories.In the hope that you will choose to rely on us again for your next beach holiday, we warmly greet you and wish you a nice day.Sincerely,Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Christiane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war ein perfekter Aufenthalt. Alle Wünsche werden sofort erfüllt. Präsentes freundliches Personal und in keinster Weise durch die Präsenz aufdringlich. Spa und Massage genau den Punkt getroffen.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Igor Chinellato - General Manager am 19. Apr. 2023
Dear Christiane,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa for your stay, and for the beautiful words in your evaluation. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay and that your Almar Experience lived up to expectations.We are especially glad that you enjoyed the friendliness of our Staff, who are always ready to make our Guests’ stay flawless and to fulfill any desire, but also want each Guest to enjoy a relaxing holiday with their loved ones, without invading the ones private peace. Our Almablu Wellness & Spa offers a wide range of massages for body and face rooted in Traditional Chinese Medicine, dedicated to the well-being of body and spirit; in the hands of our therapists our Guests will be pampered and will indulge in a pleasant and memorable relaxation. We are happy that you took advantage of the experience of our Almablu Staff to collect carefree moments.Thank you again for choosing Almar Jesolo for your holiday, we hope to welcome you again as a Guest. Thank you for your time, we wish you a good day.Sincerely,Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Johann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolles Haus ,sehr sehr freundliches Personal.tolles Haus
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Igor Chinellato - General Manager am 6. Apr. 2023
Dear Johann,thank you for choosing to stay at Almar Jesolo Resort & Spa. We are delighted to learn that your stay was excellent, this is our purpose and what we work for, with passion and dedication.We are very proud that you appreciated the friendliness of our team, which is selected and constantly trained so that it can always improve and offer our Guests an increasingly extraordinary Almar experience. Your judgment, which will be shared with the team, will make them extremely proud, and will encourage them more and more to improve the service offered.Thank you again for choosing us and for the beautiful words you spent. Hoping to welcome you for your next beach holidays, we send you our best regards.Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Josef

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Resort ist einfach der wahnsinn!!! Das Personal liest einem jeden Wunsch von den Augen ab einfach Toll würde es jedem Empfehlen der ein ruiges wunderschönes Örtchen sucht um zu Entspannen 10 von 10
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Igor Chinellato - General Manager am 6. Apr. 2023
Dear Josef,thank you for choosing to stay at Almar Jesolo Resort & Spa. We are delighted to read this special words that make us deeply proud. Our goal is to make every single stay unique and unforgettable, and our team is selected for their professionalism, sensitivity, foresight and kindness, and is constantly trained because for us every Guest is special and this is what we want to convey.We are delighted to learn from your words that you relax and enjoy the Almar Experience 360 º. The location of the Resort has been chosen to allow our Guests to enjoy the quietness that you feel facing the sea, while allowing them to easily walk to the most beautiful areas of Lido di Jesolo.In addition, the award-winning Almablu Spa and its experienced team work constantly to improve the service and offer our Guests an experience of pure relaxation.We thank you for the time you have dedicated to us and for the special words you spend. With the hope of having you again with us for your next holidays, we send you our best regards.Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist in einem super Zustand, extrem sauber (Zimmerreinigung bis zu viermal täglich), sehr zuvorkommendes Personal mit sehr guten Sprachkenntnissen, hundfreundliches Hote. Absolut empfehlenswertes Hotel.👍👍👍
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Rudolf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstückbediehnung Kaffee etc. Dauerte zu lange
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Irenäus

Aufenthalt von 11 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Lukas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super für Familien. Es hat uns echt gut gefallen.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr tolles Hotel
Sehr tolle Anlage mit direkten Strandzugang. Beim Frühstück hatte das Hotel leider ein „Kaffeeproblem“. Teilweise wartete man 30-45 Minuten. An anderen Tagen war es sehr schnell.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Philipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir waren schom das 2.te mal hier, und wir würden wieder gehen, alles top, auch die gratis velo die zur verfügung stehen
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Danke
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Chiara

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Würde wieder gehen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

André

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Sandro

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Lutz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jederzeit wieder...
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
immer wieder perfekt
jederzeit wieder. Einfach ohne Worte - wie man sich 5Sterne vorstellt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sehr freundliches Personal. Tolle Unterkunft und genialer Spa Bereich!!! Einfach ein tolles Erlebnis.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ausgezeichnetes Hotel mit hohem Comfort. Exzellentes Restaurant. Hervorragender Spabereich mit sehr grossem beheizten Schwimmbecken.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Alfred

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Zimmer, tolles Frühstück, geheizter Pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaft!
Absolut perfekter Aufenthalt! Super Zimmer, toller Service, spitzen Wellnessbereich, große Auswahl beim Frühstück! Empfehlenswert ohne Abstriche!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Hakan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles tiptop. Sehr saubere, schöne und clever eingeteilte Anlage. Personal äußerst freundlich und zuvorkommend. Frühstücksbuffet sehr reichhaltig (hatten abends immer auswärts gegessen, daher keiner Bewertung für Restaurant). Wenn wir wieder nach Jesolo fahren, dann sicher nur noch ins ALMAR.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Elmar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr tolle und neue Anlage.. super Poolanlage, SPA, Fitness mit neuen Technogym Geräten, sehr schöner Strandbereich direkt am Hotel, toller Innenpool, sowie saubere und schöne Zimmer mit super Blick aufs Meer. Lediglich der Service im Restaurant funktioniert nur nach Eskalation. Das Essen ist gut, aber die Auswahl lässt sowohl beim Frühstück als auch beim Abendessen etwas zu wünschen übrig für 5 Sterne. Man hat für eine Woche lang z.B. immer die gleiche Auswahl aus 5 verschiedenen Nachtischen, etc. Der verwöhnte Deutschland, Österreich oder Südtirolurlauber ist hier sicherlich enttäuscht. Super Service hingegen gibt es bei Giovanni, Frank und Alina im Restaurant, die sich wirklich extrem bemühen. Was ich am meisten vermisst habe und in Italien erwartet hatte, war ein schmackhafter Cappuccino. Dieser war entweder zu kalt, zu schwach oder zu schlapperig ... und das trotz toller italienischer Espresso Maschinen... meine Empfehlung an das Hotel: der oberste Restaurant Manager sollte sich mehr um die nachhaltige Ausbildung der Mitarbeiter und Qualität der gelieferten Restaurant Produkte kümmern, dass man auch hier von 3,5 Sterne auf die 5 Sterne kommt. Etwas mehr Personal wäre sicherlich auch im Restaurant zielführend... und ein letzter Tipp. Die komplexe, kaum lesbare, schwierig blätterbare Speisekarte am Android Gerät sollte man entweder mit einem bedienerfreundlichen iPAD oder einer normalen Speisekarte ersetzen.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Raoul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overpriced
Breakfast very poor for 5 star resort. In general the hotel is overpriced compared to the other options in the area.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
Antwort von Igor Chinellato am 4. Aug. 2021
Dear Guest, We thank you for taking the time to review your recent stay at our Almar Jesolo Resort & Spa. We are very sorry to read about your unpleasant experience at our breakfast. The gastronomic offer of our breakfast has been designed to be varied and thus satisfy the tastes of all Guests. At the buffet, you can find: Juices (ace, orange and pineapple), still and sparkling water. Prosecco and Apple juice à la carte. Scrambled Eggs, Frankfurters, Baked Tomatoes, Bacon, Sausages and Beans in Sauce. Cereal bread, rye bread, white bread, milk sandwich, soybean bread. Empty croissant, with apricot, chocolate and custard, vegan and wholemeal à la carte. 3 cheeses in rotation between: massdammer, edamer, fresh goat or cow emmental, parmesan, brie, taleggio, babybell, smoked scamorza, plus Mozzarella and Ricotta every day. Cold cuts: salami, mortadella, cooked ham, raw ham, turkey breast. Rotating smoked fish: salmon, swordfish, herring. Fresh sliced fruit, single portion according to anti-Covid regulations: watermelon, melon, pineapple, peach. Single portion fruit in syrup: peaches, plums, pears, apricots. Single portion lettuce, carrot and tomato salad. Organic white yogurt, organic lean white yogurt, honey yogurt, fruit yogurt: apricot, strawberry, organic strawberry, royal jelly, white lactose-free and lactose-free strawberry and raspberry. Margarine, Butter. Pastry shop: Portion cakes by our pastry chefs in single-portion: chocolate, tenerina, margherita, with apples, yogurt, ricotta and pistachio. Chocolate and blueberry muffins. Donuts with white, pink and chocolate icing. Lactose-free chocolate, cherry and apricot tarts. Donut with custard. Gluten Free packaged products. Buffet of Jams and Cereals: Jams in jars. strawberry, cherry, orange, apricot, black currant, raspberry, peach. Nutella, Honey, Peanut Butter. Single-portion cereals: honey crunchy, chocolate rice, jungle crunch, oat flakes, organic corn flakes and corn flakes, organic fruit muesli and bran sticks. Dehydrated and dried fruit: fruit melange, red currants, raisins, Chilean grapes, peeled almonds, dehydrated plums. Pumpkin seeds, goji berries, sunflower seeds. Show cooking: Eggs: fried, scrambled, omelette, stuffed with vegetables; boiled eggs on request, poached eggs on toast. Pancakes with maple syrup, nutella or jam, Crepes with jam, nutella or savory with filling on request. A 'la carte: hemingway, Florentine and Benedictine eggs. Milk and water porridge. A La Carte Cafeteria: American coffee, espresso, tea, herbal teas, hot chocolate, centrifuges, juices. Milk: cow's milk, lactose-free, semi-skimmed, soy, almond, oat, rice, and much more. As a matter of fact, we are keen to point out that, due to the current anti-Covid Italian law, we had to rethink our state-of-the-art operating procedures, since it is not allowed to offer the classic breakfast buffet you could find in pre-Covid times. Now the same products are offered in single-portion packs which are daily totally manag

8/10 – Gut

Sonja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

MARGIT

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2020