Außenpool

Bewertungen von Grand Tjokro Jakarta

4 out of 5
Grand Tjokro Jakarta
Jl. Daan Mogot No.63, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

7,2

Gut

12 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Sylvia, Baden-Württemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes Stadthotel
Trotz großem Straßenlärm relativ ruhig. Sehr zuvorkommendes, freundliches und hilfsbereites Personal.
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Sylvia, Thank you for choosing Grand Tjokro Jakarta as your place to stay in Jakarta. we loved to hear your positive commented regarding our staff services. we do apologize for the inconvenience experience that you might had during your stay with us. your valuable feedback will become our motivation to increase our quality and service in the near future. Once again, Thank you

6/10 – Okay

Reisebiene

Ok
Zimmer sind mit Teppich ausgelegt, was ich persönlich unhygienisch finde. Unser Zimmer war etwas klein. Für eine Nacht ist das Hotel in Ordnung. Das Preis-Leistungsverhältnis ist angemessen.

6/10 – Okay

Shuk ha

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Abdul Ali

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

Gibson

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

4/10 – Schlecht

Astrid

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Needs a refresh
Very run down
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Away from traffic jam area
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Wong Siew

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Camille

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel dans un état lamentable.
L'état général de l'hôtel est désastreux: piscine avec eau verte et en maintenance, tous les appareils de la salle de gym sont cassés et en piteux état, la clim ne fonctionne pas dans les parties communes, le petit-déjeuner est tous les jours le même, la moquette de la chambre était sale et la chambre vieillissante, rien à voir avec les photos. L'hôtel est aussi loin de tout, et certainement pas digne d'un 4 étoiles, en particulier pour des stadards indonésiens. Je ne recommande absolument pas cet hôtel. Cette réservation a été faite en remplacement d'un hôtel que j'avais réservé et qui n'était pas disponible à mon arrivée, et je ne suis absolument pas satisfait de ce remplacement, cet établissement ne devrait même pas être proposé par Hotels.com
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Cleanliness to be considered
Only issue had was with towels smell, the rest was good and had comfortable stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
The hotel staff were friendly and courteous, and the food was tasty! Thank you so much to the Grand Tjokro staff for their warm and kind hospitality. The hotel is nicely located to the Ciputra Mall and to other places of meet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

4/10 – Schlecht

Siangdawati

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Adequet hotel. Nothing special but staff are patient and accomodating. Tjokro sandwich is gd
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Deassy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Freddie, Singapore.

Gut: Personal & Service
We ask for extra pillow as each bed was provided with one pillow. They want to charge us for each extra pillow. The foods during breakfast were cold. At night when we go to the hotel for dinner, there was lots of mosquitos in the dinning hall. When we complained to the staff, they just simply smile. They don’t sell beer. When I ask can we bring a can of beer from our room down to drink with our meal, they want to charge for the beer consumed. Very disappointed.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Rifa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I love the hospitality and polite staff!! I love it
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

Henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Freddie, Singapore

Close to the famous Ah Chai store.
Friendly staff but the breakfast is far below average. The hotel is far too calculative. We stayed in a twin bedroom. Ask the staff to give us 2 extra pillows as each bed is furnished with one pillow, we were refused. They were only prepared to give 1 extra pillow free. We would have to pay for the second extra pillow.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pengalaman pertama kalinya ketika check in hotel kami diberi kamar yg telah berpenghuni. Tidak butuh waktu lama staff memberi kami kamar pengganti. Mengecewakan kamarnya tidak cukup dingin, membuat saya semalaman tidak tidur dengan nyenyak.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Azzy, singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel and easy excess to everywhere
Smoothly check in, cleanliness of lobby, rooms and other area good expectation. Will come again to this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

2/10 – Ungenügend

particular, sydney

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Worst hotel I have ever stayed in ! Bad choice!
Dirty room, carpet never vacuumed in 5 days , white towels were grey , shower screen, curtain and fixings not clean, Pool in maintenance closed. No Bar so no alcohol at all , bar fridge in room with nothing in it . Breakfast food was the same items for days not fresh ! Web site false!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Jakarta , Sydney, AU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I travelled to Jakarta on business and was pleasantly surprised with this hotel. Extremely comfortable rooms and fast internet connection. Breakfast selection was plentiful and the location was great as it is 150 metres from the lobby to the supermarket.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Hendri am 24. Mai 2018
Dear Mr Jakarta, Thank you for taking the time to shared your staying experience and we are glad to know that you gave positive feedback for the rooms, we do apologize for any inconvenience might happened during your stay. Once again, we thank you and looking forward to welcome you back at Grand Tjokro Jakarta. Best Regards,

4/10 – Schlecht

Towanna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Disappointing!
Antwort von Hendri am 24. Mai 2018
Dear Mrs Towanna, Thank you for taking the time to shared your staying experience and we are glad to know that you gave positive feedback for the rooms, we do apologize for any inconvenience might happened during your stay. Once again, we thank you and looking forward to welcome you back at Grand Tjokro Jakarta. Best Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Def not up to the star rating hotel claim
Hotel room is spacious but condition run down. Aircon & water supply good. But room smell stale & dusty. Carpet condition very old and worn out.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your lovely commented and feedback, we are sorry for the inconvenience during that might happened during your stay with us. your valuable commented will become our priority to increase our quality of service in the near future. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear David, Thank you for score, highly appreciated it. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
excellent service for mid range hotel in Jakarta
mid-range hotel with excellent service it bit hard to find now in Jakarta, but not in this hotel. Starting from the security in the entrance all greeting politely, seems you were in Jogja / Bali, not Jakarta. Good option for short trip in West Jakarta, also quite near from airport (highway gate just 5 mins from the hotel). Just need to avoid bad traffic in front of hotel during rush hour :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your best commented regarding our hotel services, we do hope your having memorable experience during your stay with us. once again, thank you. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Grand Tjokro Hotel
the Hotel is quite old but still in good shape. breakfast quite good and vary.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your score, highly appreciated it. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your score, highly appreciated it. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

10/10 – Hervorragend

Aiyappa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value for money
Decent value for money, the location is good but the air-conditioning did take some time to kick in. None the less, would stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Aiyappa, Thank you for your positive commented to us, highly appreciated it. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

10/10 – Hervorragend

MYUNGSU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service and comfortable Hotel
Very comfortable and service is nice. If I have a chance to go Indonesia again, I want to visit again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Myungsu, Thank you for your wonderful commented regarding our hotel service, we do hope you are having memorable experience during your stay with us in Jakarta. Waiting for you at Grand Tjokro Jakarta soon ..

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel, bad local area.
The hotel and the staff are very nice. The local area is not nice at all though. If you want to exit the hotel and walk somewhere, there are no paths and it's not safe to walk especially at night.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your positive commented regarding our hotel service, we do apologize for the inconvenience that might happened during your stay with us. Waiting for you soon At Grand Tjokro Jakarta

10/10 – Hervorragend

mike tomo, bali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel. great value
good note. good location. helpful staff.
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Mike Tomo, Thank you for your fantastic commented, highly appreciated it. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your score, appreciated it. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for choosing Grand Tjokro Hotel as yo home in Jakarta. We do apologize for the inconvenience that might happened during your stay. your valuable feedback will become our priority to increase our hotel service in the near future. Thank you Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
My room blackout twice..took sometime to rectify it...room door using card difficult to open...
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for choosing Grand Tjokro Hotel as your home during your visit to Jakarta. We do apologize for the inconvenience experience you might had in your staying experience. Once again, thank you. Waiting for you soon at Grand Tjokro Jakarta

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Nice hotel for budget
Nice internal decoration. The towels cleanliness can be improved.
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for choosing Grand Tjokro Hotel as your home in Jakarta. We do apologize for the inconvenience experience during your stay with us. your valuable feedback will become our priority to increase our quality and service in the near future. Once again, Thank you

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Standard have drop
Not the best of place that I have stayed in although this is not the first time I have stay in this hotel. However the standard seems to be getting lower each time I visit the place. Will really reconsider other option next time around.
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for choosing Grand Tjokro Jakarta as your place to stay in Jakarta. we do apologize for the inconvenience experience during your stay with us. thank you for your valuable suggestion and feedback as it will become our priority to increase our quality and service in the near future. Once again, Thank you

8/10 – Gut

Eko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleasant hotel, definitely will be back
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your positive commented, we loved to hear it directly from our lovely guest. Waiting for you at Grand Tjokro Jakarta soon

8/10 – Gut

Serie

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
nothing special for this hotel
Just regular business trip
Antwort von Dedi Rosadi am 4. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for choosing Grand Tjokro Hotel as your place to stay in Jakarta. we do apologize for the inconvenience experiences during your stay with us. We surely address your feedback as our motivation to become special in the near future. Once again, Thank you Waiting for you at Grand Tjokro Jakarta soon

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hotel & room cleanliness very poor
carpet in room very dirty needs to be vacuum more often bed sheets stains & large hole in pillow case over all very disappointing

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grand tjokro
Excellent staff! Bed could have been softer.top notch breakfast every morning! Fast wifi!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Been complaint twice no hot shower but still unable to fix during my 4 nights stay. first time stay in hotel without hot shower.

8/10 – Gut

Jason Lee, South Korea, Seoul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I would stay again.
I liked the hotel, the service provided, the breakfast, the location and everything. But the guest next door was too noisy.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

8/10 – Gut

Thusara, Sri Lanka

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Stay
All and all worth for the money.

10/10 – Hervorragend

abdulrahman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers