Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Wyndham Grand Istanbul Levent

5 out of 5
Wyndham Grand Istanbul Levent
Esentepe Mahallesi, Buyukdere Street, Istanbul, Istanbul

Bewertungen

9,2

Wunderbar

679 von insgesamt 988 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
231 von insgesamt 988 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 988 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 988 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
22 von insgesamt 988 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Nevzat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
So muss ein Hotel sein.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Yasemin ILGIN am 12. Mai 2024
Sehr geehrter Gast Nevzat, Zunächst möchten wir Ihnen dafür danken, dass Sie sich für das Wyndham Grand Istanbul Levent entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Detail mit uns zu teilen.Wir freuen uns sehr, dass Sie während Ihres Aufenthalts mit der Ausstattung unseres Hotels und den Leistungen unseres Teams zufrieden waren. Wenn ich Ihnen bei irgendetwas helfen kann, um Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt noch besser zu betreuen, bitte ich Sie, mich ohne zu zögern zu kontaktieren.Nochmals vielen Dank für Ihren Besuch und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Grüße,

10/10 – Hervorragend

Hatice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das hervorragende Personal, sehr kompetent, sehr hilfsbereit, sehr freundlich. Haben wieder ein Upgrade bekommen. Bevorzugen jedes Mal dieses Hotel wenn wir in Istanbul sind.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Yasemin ILGIN am 27. März 2024
Sehr geehrter Gast Hatice, zunächst möchten wir Ihnen dafür danken, dass Sie sich für das Wyndham Grand Istanbul Levent entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Detail mit uns zu teilen.Wir freuen uns sehr, dass Sie während Ihres Aufenthalts mit der Ausstattung unseres Hotels und den Leistungen unseres Teams zufrieden waren. Wenn ich Ihnen bei irgendetwas helfen kann, um Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt noch besser zu betreuen, bitte ich Sie, mich ohne zu zögern zu kontaktieren.Nochmals vielen Dank für Ihren Besuch und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Grüße,

10/10 – Hervorragend

Zuhal

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Yasemin ILGIN am 9. Jan. 2024
Dear Zuhal, First of all, We would like to thank you for choosing Wyndham Grand Istanbul Levent and taking the time to rate your experience.We are very happy to know that you were satisfied with the facilities of our hotel and the services of our team during your stay.Thank you again for your visit and we hope to welcome you again in the near future.If there is anything I can help you with in order to serve you even better during your next stay, I kindly ask you to contact me without hesitation.Regards,

10/10 – Hervorragend

Ayhan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich würde diese Hotel jeden empfehlen
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Yasemin ILGIN am 5. Dez. 2023
Lieber Gast Ayhan ,Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich für das Wyndham Grand Istanbul Levent entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Detail mit uns zu teilen.Wir freuen uns sehr, dass Sie während Ihres Aufenthalts mit der Ausstattung unseres Hotels und den Leistungen unseres Teams zufrieden waren. Wenn ich Ihnen bei irgendetwas helfen kann, um Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt noch besser zu betreuen, bitte ich Sie, mich ohne zu zögern zu kontaktieren.Nochmals vielen Dank für Ihren Besuch und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Grüße,

10/10 – Hervorragend

Nadine Maria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grosses Hotel aber mit persönlichen Touch!
Grosses Businesshotel. Schöne grosse Zimmer, grosses Badezimmer. Bei Ankunft eine Fruchtschale im Zimmer. Zum Geburtstag ein Stück Kuchen und eine Messagekarte bekommen. Grosses feines Frühstücksbüffet. Modernes Fittness und schönes Spa.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Yasemin ILGIN am 13. Nov. 2023
Lieber Gast Nadine Maria, Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich für das Wyndham Grand Istanbul Levent entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Detail mit uns zu teilen.Wir freuen uns sehr, dass Sie während Ihres Aufenthalts mit der Ausstattung unseres Hotels und den Leistungen unseres Teams zufrieden waren. Wenn ich Ihnen bei irgendetwas helfen kann, um Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt noch besser zu betreuen, bitte ich Sie, mich ohne zu zögern zu kontaktieren.Nochmals vielen Dank für Ihren Besuch und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Grüße,

10/10 – Hervorragend

Mirjam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Yasemin ILGIN am 24. Apr. 2023
Dear Mirjam ,First of all, We would like to thank you for choosing Wyndham Grand Istanbul Levent and taking the time to rate your experience.We are very happy to know that you were satisfied with the facilities of our hotel and the services of our team during your stay. Thank you again for your visit and we hope to welcome you again in the near future.Regards,

6/10 – Okay

Ahmet

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Assmat

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück sehr gut. Hotel-Lage optimal
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Funda BEZİRCİLİOĞLU am 28. Sept. 2022
Sehr geehrter Gast Assmat, Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für das Wyndham Grand Istanbul Levent entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit der Ausstattung unseres Hotels und dem Service unseres Teams während Ihres Aufenthaltes zufrieden waren. Bitte zögern Sie nicht, mich zu kontaktieren, wenn ich Ihnen helfen kann, um Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt noch besser zu bedienen. Nochmals vielen Dank für Ihren Besuch und wir hoffen, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen, Funda BEZİRCİLİOĞLUHauptgeschäftsführer

10/10 – Hervorragend

Umut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein schönes modernes Hotel, jedoch nicht so wie man sich das vorstellt wie auf den Bildern die Beleuchtung gibt es gar nicht abends. Mitarbeiter an der Rezeption sind sehr nett und hilfsbereit.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Funda BEZİRCİLİOĞLU am 28. Sept. 2022
Sehr geehrter Gast Umut, zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für das Wyndham Grand Istanbul Levent entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit der Ausstattung unseres Hotels und dem Service unseres Teams während Ihres Aufenthaltes zufrieden waren. Nochmals vielen Dank für Ihren Besuch und wir hoffen, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.Grüße,Funda BEZIRCILIOGLUGeneral Manager

8/10 – Gut

Cornelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Kurzaufenthalt
Wir verbrachten 3 Tage in Istanbul. Das Hotel ist sauber, das Personal freundlich. Frühstücksbuffet war hervoragend. Taxistation gleich vor dem Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von w am 22. Feb. 2022
Dear Valued Guest , Thank you for choosing to stay with us at Wyndham Grand Istanbul Levent and for sharing your kind comments regarding your recent visit. Your comments are indeed helpful for our entire team thus encourage us to further improve our services Best Regards ,

10/10 – Hervorragend

Muharrem

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Funda am 29. Sept. 2021
Sayın Muharrem, Öncelikle Wyndham Grand Istanbul Levent’i tercih ettiğiniz ve deneyiminizin detaylarını paylaşarak zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Kalışınız süresince otelimizin olanaklarından ve ekibimizin hizmetlerinden memnun kaldığınızı bilmek bizleri çok mutlu etmiştir. Ziyaretiniz için tekrar teşekkür eder, en yakın gelecekte sizi tekrar ağırlayabilmeyi ümit ederiz. Saygılarımızla, Funda BEZİRCİLİOĞLU Genel Müdür

10/10 – Hervorragend

Gonca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles gut
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von w am 9. Sept. 2021
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback Best Regards

2/10 – Ungenügend

Özcan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von w am 9. Sept. 2021
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback Best Regards

10/10 – Hervorragend

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bei Mall gelegen
Das Hotel liegt direkt neben einer Mall was super ist. Service und Zimmer waren sehr gut. Was etwas störend war, dass beim TV alles türkisch war und man immer etwas verstellen muss um englische Kanäle zu bekommen. Wohl eher auf türkische Kunden ausgerichtet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Funda Bezircilioğlu am 13. Juni 2021
Dear Andre, Thank you for choosing to stay at Wyndham Grand Istanbul Levent and for taking the time to share your comments regarding your recent stay at our hotel. We are indeed delighted to read your kind words describing our hotel as ‘Excellent'. Your compliments are surely a great motivation and encourage us to strive for providing even better service every day. We look forward to welcome you back at Wyndham Grand İstanbul Levent in the not too distant future as our entire team will once again be dedicated towards your comfort and well-being. Kind Regards, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

8/10 – Gut

Hasibe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021
Antwort von Funda Bezircilioğlu am 13. Juni 2021
Dear Hasibe, Thank you for choosing to stay at Wyndham Grand Istanbul Levent and for taking the time to share your comments regarding your recent stay at our hotel. We are indeed delighted to read your kind words describing our hotel as ‘Excellent'. Your compliments are surely a great motivation and encourage us to strive for providing even better service every day. We look forward to welcome you back at Wyndham Grand İstanbul Levent in the not too distant future as our entire team will once again be dedicated towards your comfort and well-being. Kind Regards, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

8/10 – Gut

Hasibe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Baki

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von . am 29. Aug. 2020
Thank you very much

10/10 – Hervorragend

Salim

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit sehr vielen Vorteilen
Super Hotel, kann es immer wieder weiterempfehlen, tolle Lage, beste Einkaufsmöglichkeiten, 3 große Einkaufscenter in der Nähe, max. 50-150 Reichweite. Sauber, tolle Serviceleistung, freundliches Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von . am 21. Juli 2020
Thank you very much for your comment

10/10 – Hervorragend

Salim

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage, super Service, immer wieder gerne!!!!
Kann ich nur weiterempfehlen, tolle Lage, sehr guter Service, freundliches Personal. Trotz aktuell hygienischen Vorgaben und Auflagen sehr gute Möglichkeiten im Hotel. SPA, Fitness und Restaurant im Hotel besonders gut. Immer wieder und habe auch schon für August wieder gebucht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von . am 21. Juli 2020
Thank you very much for your comment

8/10 – Gut

Lulu, Istanbul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Panorama und Lage sehr gut.Spa ausgezeichnet. Eukaufsmoglichkeiten immens
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von . am 25. Juni 2020
Thank you very much

8/10 – Gut

Hasibe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von w am 27. Feb. 2020
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards , Funda Bezircilioglu /General Manager

10/10 – Hervorragend

Bilal

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place for business stay
Very good hotel, with modern rooms and lobby design, as well as sauna/hammam, pool and gym. The location is conveniently close to Levent metro and several shopping malls. The inhouse restaurant serves great fish dishes. On the downside - I felt the lights in the room were a bit dim but maybe that's the planned design. Also window sound isolation could be better (but it was still ok considering Istanbul traffic). All in all, I liked the place and would stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von w am 11. Feb. 2020
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards, Funda Bezircilioğlu /General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019
Antwort von w am 11. Jan. 2020
Dear Valued Guest Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu / General Manager

10/10 – Hervorragend

Zuhal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels war perfekt. Das Personal war sehr nett und zuvorkommend. Das Zimmer war sehr sauber. Das Frühstück war hervorragend. Ich würde einfach dieses Hotel weiterempfehlen.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von w am 6. Dez. 2019
Dear Ms. Zuhal, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu/General Manager

10/10 – Hervorragend

Nergis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Funda BEZİRCİLİOĞLU am 5. Nov. 2019
Dear Nergis, Thank you for choosing to stay at Wyndham Grand Istanbul Levent and for taking the time to share your comments regarding your recent stay at our hotel. We are indeed delighted to learn that you have fully enjoyed the time spent with us. Your complimenting evaluation is surely a great motivation and encourages us to strive for providing even better service every day. We look forward to welcome you back at Wyndham Grand İstanbul Levent in the not too distant future as our entire team will once again be dedicated towards your comfort and well-being. Kind Regards, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

6/10 – Okay

CISE, Vienna

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
SPA Bereich nicht zugänglich! Leider auch nicht im Zuge der Reservierung angeführt ! Stornierung nicht akzeptiert! Preislich nich entgegengekommen! Mein Vorschlag, uns einen Gutschein für einen SpA Zugang im Nachbarhotel, wurde auch nicht akzeptiert! Also schade, dass ein hotel dieser Klasse dies überhaupt nötig hat. Kundenzufriedenheit steht nicht ganz oben!1
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Funda BEZİRCİLİOĞLU am 16. Okt. 2019
Dear CISE, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your comments regarding your recent visit. Your comments are indeed helpful for our entire team thus encourage us to further improve our services. However, depending on your evaluation, I am dismayed to realize that your experience was not up to your expectations and I wish we had to opportunity to learn about the reasons thus take corrective action during your visit. Please let me kindly inform you that fitness & pool areas were always available during your stay and only the Turkish bath & sauna were not available due to unexpected technical issues. We offer alternative solutions for our guests and I wish we have been informed about the shortfall meeting your expectations to be able to get immediate action thus ensure your stay is memorable. I indeed hope your understanding about the matter and once again wish to welcome you back in the future with another opportunity for creating better memories. Sincerely yours, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

10/10 – Hervorragend

Hati, Hessen

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes und hilfsbereites Personal. Upgrade 👍
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Funda BEZİRCİLİOĞLU am 1. Okt. 2019
Dear Hati, Thank you for choosing to stay at Wyndham Grand Istanbul Levent and for taking the time to share your comments regarding your recent stay at our hotel. First and foremost it is great pleasure to learn that you were fond of the warm services of our team members. We always strive to provide the best service and feedback like yours is great motivation thus enables us to perform even better. We look forward to welcome you back at Wyndham Grand İstanbul Levent in the not too distant future as our entire team will once again be dedicated towards your comfort and well-being. Kind Regards, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Funda am 16. Sept. 2019
Dear Wyndham Guest, Thank you for choosing to stay at Wyndham Grand Istanbul Levent and for taking the time to share your comments regarding your recent stay at our hotel. We are indeed delighted to learn that you have in general enjoyed the time spent with us. Your complimenting evaluation is surely a great motivation and encourage us to strive for providing even better service every day. We look forward to welcome you back at Wyndham Grand İstanbul Levent in the not too distant future as our entire team will once again be dedicated towards your comfort and well-being. Kind Regards, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Funda BEZİRCİLİOĞLU am 2. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Wyndham Grand Istanbul Levent and for taking the time to share your comments regarding your recent stay at our hotel. We are indeed delighted to learn that you have fully enjoyed the time spent with us. Your complimenting evaluation is surely a great motivation and encourage us to strive for providing even better service every day. We look forward to welcome you back at Wyndham Grand İstanbul Levent in the not too distant future as our entire team will once again be dedicated towards your comfort and well-being. Kind Regards, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
das war good sehr gut ...................................................................................................................................................................................................................................................
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Funda BEZİRCİLİOĞLU am 2. Sept. 2019
Dear Guest, We are indeed delighted to learn that you have fully enjoyed the time spent with us. Your complimenting evaluation is surely a great motivation and encourages us to strive for providing even better service every day. On the other hand, we see that your satisfactory review is not correctly represented by the star rating. Therefore, we would be more than glad if you would kindly revise your star rating in line with your pleasing experience. Sincerely, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grundsätzlich ein sehr schönes Hotel, in einer guten Lage! Hatte lediglich nur ein Problem, was bei so einem Hotel nicht passieren dürfte! Ich habe das Hotel noch rechtzeitig, 2 Tage vor Check in, angeschrieben, dass ich gerne die Zimmer mit Frühstück reservieren möchte, und auf die Preisdifferez von 17€ expliziet hingewiesen. Seitens Hotel wurde mir schriftlich mitgeteilt, dass ich die Differenz auch im Hotel zahlen darf! Fakt war schlussendlich, dass im Hotel von mir ca. 65€ (420 TL) verlangt wurde! Daraufhin haben wir leider auf das Hotelfrühstück verzichten müssen. Daher mein Tipp, alles nur über Expedia abwickeln! Auf die Vereinbarungen mit dem Hotel ist leider kein Verlass!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von w am 14. Juni 2019
Dear Valued Guest Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von w am 18. Mai 2019
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu/General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von w am 26. Apr. 2019
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu/General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von w am 2. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu /General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von w am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu /General Manager

10/10 – Hervorragend

Khaled

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von w am 14. Jan. 2019
Dear Mr. Khaled , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu/General Manager

10/10 – Hervorragend

H

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr hilfsbereites und nettes Personal. Haben ein großes Zimmer bekommen 👍👍👍
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von w am 8. Jan. 2019
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu/General Manager

10/10 – Hervorragend

Pfleger, Bamberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel , sehr freundliches Personal !!! Einfach nur Spitze 👍
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von w am 19. Nov. 2018
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu /General Manager

10/10 – Hervorragend

Muharrem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
einfach nur perfekt
wie immer, alles bestens
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von w am 16. Nov. 2018
Dear Valued Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu /General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von w am 31. Okt. 2018
Dear Valued Guest Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards Funda Bezircilioğlu/General Manager

10/10 – Hervorragend

Sho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Frühstück und coole Lage. Wir kommen wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von w am 23. Okt. 2018
Dear Valued Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Staf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms are very small, just before the metro railway station
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von w am 23. Okt. 2018
Dear Mr. Turgay Thanks for staying with us. We appreciate your feedback . Best Regardrs Funda Bezircilioğlu/General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Nie wieder
Als erstes, überfüllt mit Arabern die Sich nicht benehmen können, in der Lobby beten. Es gibt extra gebetsräume man muss es nicht in der öffentlichkeit machen steht sogar im Koran. Der Hit Parken kostet nix, aber sobald das Auto vom valet engegengenomen wird kostet es 30 tl. im jeden guten hotel ist das im service dabei
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von w am 9. Aug. 2018
Dear Valued Guest , Greetings from Wyndham Grand Levent İstanbul Thank you for choosing to stay at Wyndham Grand İstanbul Levent. We would like to kindly infrom you that normaly we do have prayer room inside to hotel and we are giving information to guest while they are check in . We will be more careful for this . We do have free parking but valet services is chargeable Once again thank you for being our guest and we hope to see you in our hotel again soon. Sincerely yours, Funda Bezircilioğlu - General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is not in the centre of the city, but it has good public transportation links. The room was clean and room service also very satisfying. Wide range of choices at breakfast. It is a pity that they do not show the allergenes of the food items. And the coffee was quite average. Overall, I recommend the hotel if it is not a problem to commute to the city centre 15 minutes or so.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von w am 22. Juni 2018
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Wyndham Grand İstanbul Levent and for taking the time to share your comments regarding your recent stay at our hotel on expedia.com. Your comments are indeed helpful for our entire team thus encourage us to further improve our services. First of all, we are absolutely delighted to see that you were able to fully enjoy your time spent with us. It’s a pleasure to know you were happy with the comfort and cleanliness of your room. Your kind words in regards to the warm services of our team members are very much appreciated. In addition, thank you for mentioning our extensive as well as delicious breakfast buffet, which we are surely proud of. On the other hand, please allow me to kindly mention that we are conveniently located at the center of city with direct access to the Levent metro station right beneath our hotel. Therefore, our guests enjoy the luxury of staying in the center of shopping and business districts, with easy access to the rest of the city through various transportation options. Please also kindly note that our food and beverage menus throughout the hotel do include an allergy notice and our service members are always more than happy to assist our guests in related details. Once again thank you for visiting Wyndham Grand İstanbul Levent and we sincerely wish to welcome you again soon. Kind regards, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

10/10 – Hervorragend

Muharrem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel mit dem BESTEN BETT!!!
sehr sehr gutes Hotel. Das Highlight aber ist das BETT. Unvergleichbar guut!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von FUNDA am 30. Dez. 2017
Dear Mr. Muharrem, Thank you very much for taking the time and sharing your feedback about your recent stay with us. We are happy that you have enjoyed your overall stay and we are looking forward to welcoming you back in the near future. With best regards, Funda Bezircilioğlu

10/10 – Hervorragend

Derya, wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ist in einer sehr guten Lage
Ist gleich bei der U-Bahn, sehr zentral und Frühstück ist wirklich zum empfehlen es gibt sehr viel Auswahl!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von Funda BEZİRCİLİOĞLU am 14. März 2018
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Wyndham Grand İstanbul Levent and for taking the time to share your comments regarding your recent stay at our hotel. We are indeed delighted to learn that you have fully enjoyed your time spent with us. In addition, thank you for highlighting our unique location at the heart of the city which provides great advantage to all our guests considering the proximity to major attractions of the city and convenience of traffic free travel with direct access to Metro station. . Furthermore thank you for highlighting our extensive yet delicious breakfast buffet which we are surely proud of. We look forward to welcome you back in the near future as our entire team will once again be dedicated towards your comfort and well-being. Kind regards, Funda BEZİRCİLİOĞLU General Manager

10/10 – Hervorragend

Serra, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, direkt an mehreren Malls Und Metro
Sehr gutes und neues Hotel. Im Zimmer alles vorhanden für 5* Hotel. Gute Anbindung durch Metro- und Busstation vor der Tür. Direkt über einer Einkaufsmall mit Supermarkt und vielen Restaurants.
Antwort von Funda Bezircilioğlu - General Manager am 10. Sept. 2016
Dear Serra, We were glad to have your valuable feedback about our hotel. Regarding your answers; thank you very much. It was and always will be a great opportunity to welcome you as our guest at Wyndham Grand İstanbul Levent. Our primary goal is to provide the guest satisfaction and comfort. We were glad to learn that you enjoyed our hotel and the level of our service. Please accept our gratitude for mentioning our great location and accessibility. Once more I would like to thank you for preferring our hotel on behalf of our management and definitely looking forward to welcome you again. Sincerely yours,

8/10 – Gut

GAK

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Stadthotel!
Das Wyndham Grand ist ein zentral gelegenes 5-Sterne Hotel, das ich auf jeden Fall weiterempfehlen kann. Die Einrichtung ist hochwertig und sauber. Die Mitarbeiter am Empfang und in den Bars sind sehr freundlich, zuvorkommend und professionell. Das Hotel weist alle Annehmlichkeiten eines 5-Sterne Hotels aus. Erwähnenswert ist das riesige Frühstücksbuffet mit einer unglaublichen Auswahl an Speisen. Mehrere große Malls in unmittelbarer Nähe begeistern die Shoppingfreunde. Einen Riesenvorteil hat dieses Hotel darin, dass in ca. 50 Meter Entfernung der Metrozugang ist. Mit der Linie M2 gelangt man für kleines Geld zu vielen Sehenwürdigkeiten in Istanbul. Alles in allem ist das Wyndham Grand seinen Preis alle mal wert und deshalb uneingeschränkt empfehlenswert.
Aussicht aus Hotelzimmer im 13. Stock
Antwort von Funda Bezircilioğlu am 30. Mai 2016
Dear Sir / Madamme, Welcoming you at Wyndham Grand İstanbul Levent was great honor for us and always will be. All the team members of our hotel focus on the guest satisfaction and with this point of view, we are delighted to learn that you enjoyed your experience during your recent stay in our hotel. Please accept our special thanks for mentioning about the variaty of our breakfast buffet, the location of our hotel surrounding with the malls and the level of our service. Definitely we are looking forward to welcoming you in our hotel for your future plan to visit İstanbul. Sincerely yours, Funda Bezircilioğlu – General Manager

10/10 – Hervorragend

Haluk , Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Aufenthalt in einem Palast
Es war alles sehr schön,sauber,komfortabel,einfach herrlich.Das Frühstück war wunderbar,personel war sehr nett,also aufwiedersehen bis bald
Antwort von Funda am 24. Apr. 2016
Dear Mr Haluk, we were proud to 5 out of 5 according to your answers; Thank you very much. It was a great opportunity to welcome you as a guest at Wyndham Grand Istanbul Levent and always will be. Our main goal is to provide the guest comfort, with this view, we were glad to learn that you enjoyed our hotel and the level of our service. Please accept our special thanks to our great location, to mention cleanliness of the hotel and our breakfast buffet. Once again I would like to thank you favor for our hotel on behalf of our management and look definitely to welcome you again. Sincerely, Funda Bezircilioğlu - General Manager