Außenbereich

Bewertungen von SUNRISE Aqua Joy Resort - All inclusive

4 out of 5
SUNRISE Aqua Joy Resort - All inclusive
Elmamsha, Hurghada, Hurghada

Bewertungen

7,8

Gut

55 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
38 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
22 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Luca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Parham

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Wilhelm

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolut freundliches Personal. Zimmer werden jeden Tag gereinigt. Ist zwar etwas in die Jahre gekommen, aber trotzdem ordentlich und sauber
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Josef

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Nuha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Mitarbeiter sind sehr nett und hilfsbereit. Ich danke Amr und Alaa, weil sie mir während meines Aufenthalts sehr geholfen haben. Ich hoffe, dass ich jedes Jahr wieder dorthin zurückkomme
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 13. Feb. 2024
Dear Nuha, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, großartige Poollandschaft und tolle Rutschen! Insgesamt sehr freundliches Personal und sehr gute Verpflegung. Über die gesamte Anlage sind reichlich Bars verteilt, an welchen man sich den Tag über versorgen kann. Das All Inklusive Konzept ist sehr fair und übersichtlich.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Etwas heruntergekommen und rechts und links totales Brachland bzw. abgerissene Hotelanlagen ansonsten für Familien recht gut geeignet etwas schade ist leider noch das die Kindershow abends erst um Kurs vor 9 beginnt das ist schon recht spät meiner Meinung nach
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 17. Okt. 2023
Dear patrick, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 17. Okt. 2023
Dear Laura, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

6/10 – Okay

Anastasia

Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Alina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
es gab keinen eigenen schönen Sandstrand, sehr verärgert
Aufenthalt von 11 Nächten im November 2021

6/10 – Okay

tobias

Mit dem Partner gereist
Na ja, für 1 Nacht ausreichend. Hauptsächlich russische Familien anwesend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Guest Experience & Quality Department am 7. Juni 2020
Positive , Dear Mora, Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to be a gift to help us to improve our performance and to work On the area`s that need improving. We are happy that you have enjoyed your stay, Thanks for the five-star rating. We really appreciate your feedback. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to your second home SUNRISE AQUA JOY Resort Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
großes Hotel, alle Mitarbeiter sehr bemüht ihr bestes zu geben, hervorragende Küche, Lift für obere Stockwerke vorhanden, viele Pools, für jedes Pool in Lifeguard, Security Personal bei Zugängen, im hohe Sicherheit. Super Team
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Guest Experience & Quality Department am 7. Juni 2020
Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to be a gift to help us to improve our performance and to work On the area`s that need improving. We are happy that you have enjoyed your stay, Thanks for the five-star rating. We really appreciate your feedback. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to your second home SUNRISE AQUA JOY Resort Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Frederic

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superbe hôtel. La propreté, l'amabilité du personnel, la restauration, les animations proposées, etc ,etc, tout était à la hauteur de mes attentes. Mais lorsque vous sortez de l'hôtel et traversez la rue, vous êtes harcelé par les nombreux commerçants du quartier qui vous accostent les uns après les autres sur le trottoir. Cela donne un sentiment d'insécurité et surtout pas envie d'entrer à l'intérieur, c'est dommage, ils tuent leur propre commerce.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Melanie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

s

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The resort was lovely. The cleaning products used were too strong smelling and gave me a headache, so I had to air my room out for hours before I could enter it again to sleep. To make our arrival easier, I wish there was a map of the property, explaining the location of all the restaurants, etc... Overall, this place was beautiful, the staff were nice, good food and a safe place for kids to play and wander around while parents relax or play with them :)
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

DOMENICO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exceeded my expectations!! Very happy with the experience will recommend
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Isabelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Laurène

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Idealement placé mais bruyant
Commencons par le positif ! Le personnel qui est vraiment est au top, serviable et accueillant. Les piscines et les infrastructures sont sympas. Mais le gros point négatif pour nous a été la chambre. Notre problème concerne que très peu de chambres, mais malheureusement nous avons eu une de ces chambres. La chambre 3529 avec un bruit constant de vibrations et moteur comme si nous étions dans un hélicoptère... Donc des nuits très agitées, pas du tout reposantes, nous n'avons jamais envie d'être dans cette chambre, la journée nous la fuyons. Le problème a été signalé mais apparemment pas de chambre mega family de dispo donc pas de changement possible... C'est extrêmement dommage car toutes les conditions étaient réunies pour passer d'excellentes vacances. Mais lorsque nous dormons mal ça gâche tout...
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Fares

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sympa
Bien placé et sympa les restaurants sont bien l’équipe d’animation et très bien je le conseil
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest experience & Quality Department am 13. Feb. 2024
Dear fares, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent family hotel
Loved our stay here, hotel has everything a family needs for a holiday. Restaurants were good quality and staff really friendly. The rooms were a good size, with enough room for a pram to be left. Finally very convenient for the airport, with a taxi company in the foyer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest experience & Quality Department am 13. Feb. 2024
Dear Daniel, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Adham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest experience & Quality Department am 13. Feb. 2024
Dear Adham, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

2/10 – Ungenügend

Ruksana

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel manager Sameh and Osama were very nice and helpful. Always willing to go above and beyond. However, there were problems from the start. Ahmed the night receptionist was hostile and ill mannered. Checks were not made against booking, One of the rooms was cancelled during check in and we were told one adult and child had to find another hotel or pay for a room that was already paid for. Check in took a whole 3 hours, issues were escalated to manager Sameh, who upgraded us, however, blame was transferred to expedia. Room was not to the standard as expected, broken door safety bar, broken door handle, balcony doors did not shut, one of the rooms AC did not work, brown tap water, and drains did not drain. The la carte restaurant's which are 6/7 restaurants was not bookable, as staff were booking for visitors before the window for booking became available. Heated pools-advertised as 6 heated pools, when we got there only two were heated and on one of the days the heating was not turned off. All issues raised a number of times. There was no action taken. Excursion companies were charging variable rates according to how gullible clients were, transportation for the excursions was horrendous for example, backless seats, that did not have seatbelts, and we were charged £10 for 3 drinks that children thought were complimentary at the end of excursion. There should be prior vetting before they allow companies sell products. We had visitors at the hotel. We were to
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 13. Feb. 2024
Dear Ruksana First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Sanjeewa

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutely wonderful hotel
Great hotel. Great staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 13. Feb. 2024
Dear Sanjeewa, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Isabelle

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 13. Feb. 2024
Dear Isabelle, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Isabelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Séjour de presque 3 semaines dans cet hôtel absolument magnifique… on se sent comme chez soi ! Tout le staff de l’accueil au restaurant en passant par l’équipe de nettoyage d’animation.. bref tout le monde a toujours le sourire et un petit mot gentil pour vous .. une bienveillance incomparable !!!! Merci merci merci à tous Les menus sont variés et explosifs en matière de qualité. Votre frigo dans la chambre toujours plein les 6 piscines toujours propre et surveillée s la jetée vers la mer avec dès transat VIP des stands crêpes hamberger glaces kebab pâtes…. Bref vraiment topissime 😂😂. je pourrais remercier tout le monde mais je pas assez de place .. mention spéciale à osama Viviane doha Mohamed 1234😂mr Saïd melegi hamdy Ahmed 1et 2 3 hasssan …… bref bravo à tous et encore merci car j'ai trouvez plus qu’un hôtel .. une vraie famille et 2 eme maison 👍👍👍vous allez me manquez 😍😍😍
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Bernard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hôtel niveau 3 étoiles
Hôtel vieillissant, la salle du buffet est terriblement bruyante et l’ambiance est très froide. Heureusement on peut déjeuner en terrasse et dîner dans les autres restaurants. La plage est bien aménagée et les employés sont très aimables. La nourriture est plutôt correcte.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Dragana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout est exelent
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 1. Nov. 2023
Dear Dragana, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

6/10 – Okay

Claudine

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Mark

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 17. Okt. 2023
Dear Mark, First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards,

8/10 – Gut

Ildiko

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
L’hôtel très propre . Le personnel très serviable ,gentil ,l’attentionné. Emplacement d’Hotel c’est top et très sécurisé. Le resto bruyant , beaucoup de choix de nourriture mais médiocre.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 17. Okt. 2023
Dear lldiko, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

6/10 – Okay

Ymed

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 17. Okt. 2023
Dear Ymed First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards

8/10 – Gut

Abdelrahman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good worth for money. Variety of food could be improved. Staff are very friendly, excellent!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 2. Sept. 2023
Dear abdelrahman , Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards, Guest experience & Quality Department

2/10 – Ungenügend

Adam

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 2. Sept. 2023
Dear Adam, First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of the most enjoyable Stays The animation team is great The food is Perfect It’s so much fun for the kids as they were always in the aqua park The sea beach is not to the level we didn’t stay there The reception stuff is not to the level of all the other stuff
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 2. Sept. 2023
Dear Mohamed , First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Sophie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Génial les deux jeunes qui fesait les chambres dans notre étages au 3eme était très gentil aux petit soin avec nous, le services à l’hôtel de qualité vraiment hâte d’y retourné…
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 25. Juni 2023
Dear guest, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

10/10 – Hervorragend

Génésis Taylor

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je recommande
L’hôtel est très agréable ainsi que le personnel. La nourriture y est très bonne avec un large choix de restaurant. Petit parc aquatique appréciable. Beaucoup d’animation
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 23. Mai 2023
Dear Taylor , Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 23. Mai 2023
Dear Guest , Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards,

10/10 – Hervorragend

William

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 25. Apr. 2023
Dear Mr. William, Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards,

8/10 – Gut

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Agréable séjour
Belles piscines, nombreux toboggans mais celui avec bouées n'est pas accessible en solo. Le restaurant principale est bruyant vu le nombre de personnes qu'il peut accueillir. Les animations musicales organisées aux restaurant sont sympathiques mais le rende encore plus bruyant ! La nourriture est très variées et bonne pour la plupart des plats. Le service est de qualité et rapide.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 23. Mai 2023
Dear Pascal, Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards,

4/10 – Schlecht

Korab

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nous avons trouvé la nourriture très médiocre. Le personnel peut, par moment, être « trop » intrusif. La plage est très belle et les lits confortables.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 16. Apr. 2023
Dear Mr. Korab , kindly contact the reception.

8/10 – Gut

annelies

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooie accommodatie. Schoon en netjes. Personeel erg vriendelijk. Buffet was zeer uitgebreid. Ala carte Italiaans was TOP
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 16. Apr. 2023
Dear Partner , Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

10/10 – Hervorragend

Hakim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
super hotel
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 18. März 2023
Dear Valued Guest, Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards, Guest experience & Quality Department

2/10 – Ungenügend

hoomi

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Kenan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Guest experience & Quality Department am 20. Feb. 2023
Dear. Kenan, Kindly be informed that your reservation is Marked as no-show. You did not enter the resort !!

10/10 – Hervorragend

Jean Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très agréable hôtel, juste bruyant car tout les soirs musique forte de 20:30 à 23h…. Un des bassins est chauffer, c est top Pour les repas j ai profiter de l’offre all inclusive et vraiment pas déçu ! Les plats changent à chaque repas, super dessert, et petit dej. Merci beaucoup aux cuisiniers. Bien placée à hurghada avec plein de commerce en face, d ailleur sur la gauche de l hôtel il y’a un magasin « bazard cleopatra avec des prix fixes (bas prix) Tout les autres sont charlatans qui font les prix à la tête du client…
Antwort von Guest experience & Quality Department am 18. Feb. 2023
Dear pascal, Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards, Guest experience & Quality Department

6/10 – Okay

ibrahim

Verbesserungswürdig: Personal & Service
No parking, bad bathroom
Antwort von Guest experience & Quality Department am 20. Feb. 2023
Dear Mr, Ibrahim First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments on Expedia travel . We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements.

8/10 – Gut

gilles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
un all-in , quoi !
grand complexe, nourriture moyenne , restaurant inclus dans le all-in très difficile à réserver ,
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022

2/10 – Ungenügend

Shayla, Lausanne

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ne réservez pas là-bas, allez dans un autre hôtel all inclusive.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022

2/10 – Ungenügend

OSMAN

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022