2 Außenpools, geöffnet von 09:00 Uhr bis 17:00 Uhr, Sonnenschirme

Bewertungen von Hilton Hurghada Plaza

5 out of 5
Hilton Hurghada Plaza
Gabal El Hareem Main Street, Hurghada, Red Sea Governorate

Bewertungen

8,6

Hervorragend

171 von insgesamt 270 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
52 von insgesamt 270 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 270 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 270 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 270 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Olga

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war ein schöner Urlaub - wir hatten uns bei einem Ägypten-Urlaub auf ‚weniger‘ eingestellt. Sowohl das getauschte Zimmer, als auch das Essen waren solide. Service durchs Personal war meist nur durch Tipp zufriedenstellend. Um das Hotel wir viel gebaut: Lärm hält sich in grenzen, Sicht ist leider auf eine Baustellen.
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2024
Antwort von Quality Manager am 7. Apr. 2024
Dear Olga,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

MOHAMMED

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das war der Hammer!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Quality Manager am 4. Apr. 2024
Dear Mohamed, It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

6/10 – Okay

Dustin

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality Manager am 10. Dez. 2023
Dear Dustin,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Daniele

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Hotel nichts auszusetzen leider hat es in der Umgebung nichts spezielles ausser das Einkaufszentrum nebenan.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Quality Manager am 7. Okt. 2023
Dear Daniele, It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs, particularly as valued returning, Diamond members such as yourselves, so I do thank you for your kind feedback. Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

6/10 – Okay

Samet

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Personal sehr unmotiviert und überhaupt nicht hilfsbereit. Bei der Abreise baten wir um ein grosses Taxi, woraufhin wir die Antwort erhielten wir sollen uns ein uber rufen. Haben wir gemacht, natürlich hat wie erwartet nichts reingepasst. Auf die Anfrage ein 2. Taxi zu rufen, meinten Sie wir können ausserhalb vom Hotel machen was wir wollen.um 4h morgens mit Baby war das keine Hilfe!
Antwort von Quality Manager am 30. Juli 2023
Dear Samet, First and foremost, I would like to extend my appreciation to you for taking the time to leave your feedback from your most recent visit to us. Feedback such as your own is how continually strive to improve, so I do thank you for this. It is deeply disappointing to read the shortfalls in service you faced, and the dissatisfaction you felt. If you do have more specific details of the issues you faced, I would greatly appreciate if you could reach out to me directly at the below email address, to ensure any service issue is rectified. I do hope we receive the chance to make it right for you. Kind regards, Nicola Windley Manager Quality and Improvement Hilton Hurghada Plaza

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good hotel for kids
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Quality Manager am 30. Mai 2023
Dear Maria,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Hotelanlage, saubere Zimmer und abwechslungsreiches Essen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Quality Manager am 24. Mai 2023
Dear Martin,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

schaehre

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023
Antwort von Quality Manager am 28. Mai 2023
Dear Schaehre,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

4/10 – Schlecht

Roland Borges, Suhr

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Quality Manager am 21. Apr. 2023
Dear Roland,First and foremost, I would like to extend my sincere apologies for any shortcomings in service you faced during your time with us. This is certainly not the level of service we strive to provide here at Hilton, so it is indeed deeply disappointing to read that on this occasion, we failed.I would like to personally assure you that we will address your comments above with the relevant management teams, to find a resolution for the downfalls in your experience with us. I do appreciate you taking the time to provide your feedback, as this is how we can aim to improve our services.I hope we gain the opportunity to welcome you back in the future, in an effort to make it right. If there is anything else I can do for you in the meantime, please do not hesitate to get back in touch, or feel free to contact me personally via email.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

8/10 – Gut

Peggy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Quality Manager am 24. März 2023
Dear Peggy,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

Angkhana

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Quality Manager am 15. Apr. 2023
Dear Angkhana,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

8/10 – Gut

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Quality Manager am 16. März 2023
Dear Alexander,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

Nilukshan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uns hat es dort sehr gefallen. Für Ägypten ein sehr gutes Hotel!
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2023
Antwort von Quality Manager am 14. März 2023
Dear Nilukshan,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War alles gut.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2023
Antwort von Quality Manager am 13. März 2023
Dear Rolf,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Josef

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Deutsche TV Sender. Tolles Preis Leistungs Verhältnis. Ist alle 5 Sterne Wert. Nur dass der Pool vor unserem Balkon gerade renoviert wurde,,,wussten wir nicht.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Quality Manager am 6. März 2023
Dear Josef,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

Sindy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice place to chill and do some activities like yoga, zumba. good food as well!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Quality Manager am 25. Feb. 2023
Dear Sindy,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

8/10 – Gut

Christa

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel! Kann ich nur weiterempfehlen!! Das Personal war mega freundlich und hilfsbereit. Hier fühlt man sich sicher und wohl.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Quality Manager am 17. Nov. 2022
Sehr geehrter Gast,Es ist wunderbar, Ihre freundliche Bewertung Ihres letzten Aufenthalts bei uns zu lesen, und wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie Ihre Zeit genossen haben.Ich hoffe, wir können Sie bald wieder im Hilton Hurghada Plaza begrüßen.Mit freundlichen Grüßen,Nicola WindleyHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist wunderschön, modern , sauber , freundlich, WiFi gratis , zuvorkommend, wir hatten 8 wunderschöne Tage in diesen Hotel , mit eigene Strand , wir hatten immer Platz am Strand, auch wenn wir in der Früh nicht mit den Handtücher reserviert hatten 😁 koktails am Strand , Musik und turnen , joga, alles dabei … der Garten ein Traum 👍 das buffet für jeden etwas dabei, auch meine 5 jährige Tochter fand was zum Essen 😁 jeder Zeit immer wieder gerne , wenn Hurghada dann NUR Hilton , nie wieder experimentieren mit ein anderes Hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Quality Manager am 1. Nov. 2022
Dear Andrea,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza!Kind regards,Nicola WindleyHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

leonie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war perfekt. das Personal war super freundlich und herzlich. Das Zimmer war super sauber. Das Essen war abwechslungsreich und lecker. Die Umgebung war ruhig. Nicht überfüllt. Ich würde es jederzeit weiter empfehlen
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Quality Manager am 12. Juni 2022
Dear Leonie, It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team who will certainly be delighted. Wishing to welcome you back very soon. Kind regards, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Ayman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr schön, das Personal sehr freundlich.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Quality Manager am 30. Apr. 2022
Dear Ayman, I am delighted to read your kind feedback. I will be sure to pass this on to the team who will be so pleased. Wishing to welcome you back soon. Kind regards, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

4/10 – Schlecht

Henar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Quality Manager am 19. Apr. 2022
Dear Henar, It is deeply disappointing to read your negative feedback in regards to your recent stay with us. Allow me to extend my sincere apologies for any shortfalls in service that you experienced, as this is certainly not the level of service we pride ourselves on. If you do have any further details, please do feel free to contact me directly so I can be sure to action any shortfalls in guest experience. Kind regards, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

8/10 – Gut

Cedric

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Valentin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Zu wenige vegetarische Optionen beim Abendessen. Extrem hoher Plastikverbrauch, neben bechern auch Besteck darin eingepackt. Sehr viele aufdringliche Angestellte im Pool Bereich. Positiv zu bewerten ist die Lage des Hotels direkt neben einem Supermarkt, sowie der Privatstrand (Quallen im Meer im März)
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022
Antwort von Michael Samir am 22. März 2022
Dear Valentin, I am so pleased to see your feedback in regards to your stay with us. We certainly hope to welcome you back in the very near future once again. Kind regards, Michael Samir, Assistant Manager | Front Office

8/10 – Gut

Rocco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute und saubere Zimmer alles in einem sehr guten Zustand!
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2022
Antwort von Michael Samir am 21. März 2022
Dear Rocco, I am so pleased to see such great feedback in regards to your stay with us. We certainly hope to welcome you back in the very near future once again. Kind regards, Michael Samir, Assistant Manager | Front Office

8/10 – Gut

Predrag

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Selina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein tolles Hotel, sehr nettes personal, sauber
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Quality Manager am 18. Jan. 2022
Dear Selina, It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted. Wishing to welcome you back very shortly. Kind regards, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

8/10 – Gut

Eveline, Wien

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehmes und komfortabeles Hotel.Das gesamte Personal ist äußerst zuvorkommend,höflich und stets bemüht alles Anliegen zu erfüllen. Einzig das Benehmen Russischer und osteuropäischer Hotelgäste.
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Quality Manager am 30. Okt. 2021
We are happy to see your great 4* rating! Thanks for allowing us to be a part of your wonderful, memorable experience. We look forward to seeing you again in the near future. Kind Regards, Hilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

Ilham Ahmed Abdulmalek

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Quality Manager am 17. Juli 2021
Dear Abdulmalek, It is delightful to see your wonderful review, so I do thank you for taking the time to leave us your feedback. Wishing you and wonderful week ahead and eagerly awaiting your return. Kind regards, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

6/10 – Okay

Dominik

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hilton Plaza tel. nicht erreichbar!
Stundenlang versucht jemanden ans Telefon zu bekommen und auf meine mail hat auch niemand geantwortet. Von einem Hilton-Hotel hätte ich mehr erwartet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Quality Manager am 18. Mai 2021
Dear Dominik, I am deeply disappointed to read your feedback regarding your visit to us. We will do our utmost to rectify any shortfalls of your visit, so please do contact us with some more details so we can assist you as a matter of priority. Kind regards, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Dalia, Hamburg

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes und modernes Hotel, Service ist hervorragend, sehr sehr nette Mitarbeiter, Essen ist ok aufgrund corona nicht wirklich vielfältig, Zimmer sind super ausgestattet, sauber und modern, im Großen und Ganzen kann man das Hotel wirklich weiter empfehlen und es war bis jetzt das beste Hotel was ich in Hurghada besucht habe
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Quality Manager am 6. Aug. 2020
Lieber Gast, Ich freue mich sehr Ihr Kommentar zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns hier im Hilton Hurghada Plaza zu lesen. Ich werde gerne Ihr Feedback an den Rest des Teams weiterleiten, besonders an alle von Ihnen erwähnten Mitarbeiter, die sich über eine so wundervolle Bewertung sehr freuen werden. Es ist immer eine Freude zu lesen, wenn unsere Teammitglieder eienen extra Schritt gehen, um die Gaeste zu bewirten. Ich freue mich sehr über Ihr freundliches Feedback. Wir freuen uns Sie bald wieder bei uns begrüßen zu duerfen und wünschen Ihnen ein wunderschönes Wochenende. Mit freundlichen Grüßen, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

8/10 – Gut

René

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
ity Hotel Hurghada
in Hurghada City, direkt am Strand gelegener riesiger Hotelkomplex mit eigenem Strand, Hafen und diversen Restaurants und Night Club. Dieser war leider wegen Corona geschlossen. Unbedingt Zimmer mit Balkon Meerblick buchen! Minibar ist nicht aufgefüllt. Auf Verlangen oder Einkaufsmöglichkeit unmittelbar neben Hotel das City Aquarium einkaufszenter mit Carrefour! Wegen Corona kein Frühstücksbuffet oder nur sehr reduziert. Alles konnte jedoch beim überauch netten Kellner Ahmed bestell werden. Das Fieber wurde bei jedem Besuch im Restaurant vorher gemessen. Keine Maskenpflicht im Hotel. Nur für das Personal. Hauskeeping war etwas umständlich.......man musste selbstverständliche Dinge stets nachfragen wie Teebeutel, Zucker und Einwegbecher. Nicht mal bei gutem Trinkgeld hat das automatisch funktioniert. Wir haben schlussendlich resigniert und uns selber zu helfen gewusst!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020
Antwort von Quality Manager am 4. Aug. 2020
Lieber Gast, Ich freue mich sehr Ihr Kommentar zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns hier im Hilton Hurghada Plaza zu lesen. Ich werde gerne Ihr Feedback an den Rest des Teams weiterleiten, besonders an alle von Ihnen erwähnten Mitarbeiter, die sich über eine so wundervolle Bewertung sehr freuen werden. Es ist immer eine Freude zu lesen, wenn unsere Teammitglieder eienen extra Schritt gehen, um die Gaeste zu bewirten. Ich freue mich sehr über Ihr freundliches Feedback. Wir freuen uns Sie bald wieder bei uns begrüßen zu duerfen und wünschen Ihnen ein wunderschönes Wochenende. Mit freundlichen Grüßen, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

8/10 – Gut

Patrick, Schweiz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Essen, Top Service. Zimmer sehr schön. Gebaüde von innen sehr gepflegt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Quality Manager am 3. Aug. 2020
Dear Patrick, I am delighted to read such lovely comments in regards to your recent stay with us here at Hilton Hurghada Plaza since our reopening. I will be sure to pass on your comments to the rest of the team. Hoping to welcome you back in the near future, and wishing you a lovely week ahead. Kind regards, Nicola Windley Manager | Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Gencal Türk

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooi schon-perfecte personeel- restaurant! Het klopte alles. bedankt Hilton hurgada plaza voor een mooi verblijf
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Hussein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Quality Manager am 18. Mai 2024
Dear Hussein, It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

Lina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parfait
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von Quality Manager am 15. Mai 2024
Dear Lina, It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and ImprovementHilton Hurghada Plaza

10/10 – Hervorragend

Yousif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view was absolutely stunning could stay looking at it all day and night.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Quality Manager am 2. Mai 2024
Dear Yousif,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Roxsana

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

MONICA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place. Food was excellent and variety was great. Very nice staff and many employees to help out with any need we had. Property is in great shape and one of the things we liked to was that the marina was in the same hotel so if was so convenient to take a day tour to do snorkeling and get back and be just a few steps away from your hotel. I would definitely recommend this property for everyone including families with kids, friends or couples.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Quality Manager am 27. Apr. 2024
Dear Monica,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

8/10 – Gut

Elisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura accessibile anche con carrozzina, sia nelle camere che nelle aree comuni. Giardini curatissimi, piscine pulite, personale sorridente e gentile. Grande scelta di pietanze al ristorante, qualità sufficiente/buona (purtroppo hanno l'abitudine di aggiungere cumino nella maggior parte dei piatti), ottimi dolci. Una nota negativa dell'all inclusive è l'orario inizio pranzo alle 13, con un vuoto di più di due ore dalla fine della colazione. Porticciolo da cui partono gite bellissime. Purtroppo è però impossibile fare snorkeling in modo autonomo dall'hotel. Docce non caldissime in camera.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Quality Manager am 4. Apr. 2024
Dear Elisa, It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Nehro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Quality Manager am 9. März 2024
Dear Nehro,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

AMEL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hôtel au top juste il manque quelques équipements dans la chambre mais rien de grave. Séjour au top l’équipe et au petit soin. À bientôt
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Quality Manager am 7. März 2024
Dear Amel,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Poul Henning

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Quality Manager am 29. Feb. 2024
Dear Poul,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Quality Manager am 23. Feb. 2024
Dear Erik,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Pier enzo

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Quality Manager am 21. März 2024
Dear Pier,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

6/10 – Okay

Susan, Send

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff in the dining room were great, very attentive and professional, nothing was too much trouble for them. Housekeeping was also great, my room was always beautifully cleaned and the water and coffe/tea stocked up. The food choices in the dining room were boring and repetitive. The bread was always dry and the hot dishes were luke warm. One of the pools was closed for renovation but my room was far enough away so wasn’t disturbed however there was construction work on a building opposite my balcony (don’t know if it’s part of the hotel) which was loud all day, that was quite irritating. The staff at the beach were always happy to set up my beach lounger and made sure I had everything I needed for the day. Don’t know how old the hotel is but it looks and feels tired. The staff really made my stay a good one.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von Quality Manager am 28. Jan. 2024
Dear Susan, First and foremost, I would like to extend my appreciation to you for taking the time to leave your detailed feedback from your most recent visit to us. Feedback such as your own is how continually strive to improve, so I do thank you for this.It is a pleasure to read the kind comments you mentioned regarding the hotel in general. Nevertheless, it is deeply disappointing to read the shortfalls in service you faced, and the dissatisfaction you felt with the food. We will certainly be addressing your comments regarding this. I do sincerely apologies for any shortfalls you faced, and would like to assure you that your comments will be passed on to the relevant management teams.I do hope we receive the chance to welcome you back in the future, and would welcome the opportunity to make it right for you.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Abdimalik

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Best
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Quality Manager am 18. Jan. 2024
Dear Abdimalik,It is a pleasure to see that in general you were satisfied with the services you received during your stay with us. We are always keen to satisfy our guests’ needs and exceed their expectations whenever possible, so it is pleasing to read your positive feedback.Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we are looking forward to welcoming you back again to Hilton Hurghada Plaza.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Christelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je recommande
Nous avons passé un séjour merveilleux. Personnel accueillant, nourriture très bonne et variée, chambre confortable. Seul petit bémol odeur de canalisation dans la salle de bain.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality Manager am 12. Jan. 2024
Dear Christelle,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Nancy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very happy with the service and the location was great
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality Manager am 12. Jan. 2024
Dear Nancy,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

10/10 – Hervorragend

Kiryowa

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality Manager am 12. Jan. 2024
Dear Kiryowa,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement

6/10 – Okay

Sara L.

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality Manager am 12. Jan. 2024
Dear Sara,It is delightful to read your kind review of your most recent stay with us, and so glad to hear you enjoyed your time. Rest assured, I will certainly pass your kind comments on to the team, who will certainly be delighted.Wishing to welcome you back very soon.Kind regards,Nicola WindleyManager Quality and Improvement