Wasserpark

Bewertungen von Gravity Hotel & Aqua Park Hurghada Families and Couples Only

5 out of 5
Gravity Hotel & Aqua Park Hurghada Families and Couples Only
Hurghada Promende, Hilton Square, Hurghada, Red Sea Governorate

Bewertungen

8,2

Sehr gut

28 von insgesamt 75 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
33 von insgesamt 75 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 75 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 75 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 75 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
An sich ist es eine schöne Anlage. Aber viele Mitarbeiter sind sehr aufdringlich und versuchen einem immer etwas anzudrehen wie Tagesausflüge, Wellness usw. Ein nein versteht man dort nicht beim 1. Mal. Sehr flirty waren sie auch, obwohl man deutig zu verstehen gibt, dass keine Interesse besteht. Meine Freundin und ich waren jetzt im Januar dort und das Schlafzimmer hatte keine Heizung , sodass wir abends mit 4 Decken und selbst gebastelte Wärmeflaschen schlafen gehen mussten. Was auch unverschämt war, dass man sogar mit Euro zahlen müsste und nicht mit deren Währung. Finde, dass es generell ein Abzockerland ist. Das Kliente hat uns diesen Urlaub genau bestätigt wie wir es uns davor vorgestellt hatten.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Zeinah Hamed am 16. Feb. 2020
Dear Valuable Guest, Thank you for choosing Samra Bay Hotel & Resort- for your recent vacation. We would also like to thank you for taking the time to write your review, We are sorry to hear that your holiday experience was not as you expected it to be and we would like to thank you for your kind comments and feedback. Feedback for Samra Bay is very important as it helps us to understand where we are performing to a high standard and the areas where there may be room for improvement. Please be advised your comments have been passed to the management team and will be reviewed accordingly. We do hope that despite your comments we will have the pleasure to host your good selves once again in the near future. Kindly regards Zeinah Hamed Guest experience & Quality Department

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Es wurde umgebaut mit viel Baulärm auch bis spät in die Nacht hinein. Die Sauberkeit im Speisesaal hinter den Köchen war bedenklich. Heruntergefallen Speisen wurden nicht weggeräumt .... In Hotelnähe haben streunende Hude einen Abendspaziergang vor dem Hotel nicht zugelassen.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Britta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlicher und Aufmerksamer Service
Es waren einige wirklich erholsame Urlaubstage im Samra Bay. Auch wenn nur ein 4stern Hotel, der Service und die Sauberkeit liessen an nichts wünschen. Besonders die Rezeptionisten waren von einer ausgesprochenen Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft. Das Animationsteam war soft und respektierte die individuellen Entscheidungen bei den Aktivitäten mit zu machen oder nicht. Besonders hat mir auch gefallen dass während des Aufenthaltes jeweils die Mōglichkeit bestand kostenfrei einmal im italienischen und einmal im orientalischen Spezialitätenrestaurant das Abendessen einzunehmen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Medhat am 15. Mai 2019
thanks and hope to see you again

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Abbiamo soggiornato una settimana e ci siamo trovati benissimo.l'accoglienza e il modo di fare del personale ci hanno fatto sentire coccolati.la pulizia della camera e ‘ stata ottima Il ristorante con il cameriere Hasan sempre gentile e sorridente ci ha serviti benissimo e poi cosa dire degli animatori tutti bravi simpatici e gentili.Da ritornare
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Medhat am 2. Mai 2019
Thanks and hope to see you again

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We liked: From the airport Hurghada, it was only 15 Minutes to the Samra Bay Hotel! We didn’t like: They should repair/ keep the machines in the Fitness Room in proper shape!
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von Medhat am 2. Mai 2019
Thanks for your msg and we will take the points to our managment

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von Medhat am 2. Mai 2019
thanks

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von Medhat am 15. Mai 2019
Thanks

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, tolle Pools, große saubere Zimmer, Meer direkt am Hotel, wunderschöne sehr gepflegte Anlage, wunderbares Essen, sehr freundliches Personal, sehr hilfsbereit, einfach ein tolles Hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Fäbu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufmerksames freundliches Personal,nicht aufdringlich, saubere gepflegte Anlage
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Sehr gute wellnes
Wir sind zufrieden und wure weiter empfehlen Nette personal schnell bedienen und freundlich. Sicher
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Olina, Solothurn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel & Super Personal
Sehr nettes Personal, schöne Zimmer, direkt am Strand und ein super Animationsteam
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr modernes und ruhiges Hotel
Das Service war sehr freundlich, etwas langsam an der Rezeption. Zimmer schön groß, Belüftung etwas laut im Badezimmer. Super Roomservice - hatte immer genügend Wasser erhalten. Handtuchwechsel mehrmals am Tag möglich. Das orientalische und italienische Abendessen haben den Aufenthalt besonders gemacht. Der Strandzugang nicht sehr schön, war sehr enttäuscht über den Meereszugang - da sollte Samra Bay auf jeden Fall investieren. Sonst eine top Hotelanlage!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2017
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

4/10 – Schlecht

Jimmy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Remove 2 stars - that is what it is worth
Not five stars worth - dirty, towels smell of cigaret smoke, 50 % of service staff do not speak english, Lousy food and the same each day, a chef stood behind the buffet eating with his hands from the buffet which are very bad hygiene only internet working probely is in the lobby, building or renovation in progres - the lobby bar and lobby staff in the bar was doing a great job but this place is NOT a five star resort.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Guest experience & Quality Department am 9. Jan. 2020
The team of Samra Bay Hotel & Resort- want to thank you for taking the time to share your holiday experience. We hope to have the honor to welcome you again in our resort. With best regards,

8/10 – Gut

Slavko

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Guest experience & Quality Department am 9. Jan. 2020
The team of Samra Bay Hotel & Resort- want to thank you for taking the time to share your holiday experience. We hope to have the honor to welcome you again in our resort. With best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very pleasant stuff. Good food. The cleanliness of the rooms should be improved.
Aufenthalt von 11 Nächten im November 2019
Antwort von Guest experience & Quality Department am 5. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Sunny Greetings from Samra Bay Hotel & Resort, We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in Samra Bay Hotel & Resort, With best regards, Omar Attia Guest experience & Quality Department

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nimar in the entertainment team and milad at the restaurant both did an amazing jobs
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Guest experience & Quality Department am 24. Nov. 2019
Dear Our Guest, Sunny Greetings from Samra Bay Hotel & Resort, Let me seize this opportunity to thank you for your comments concerning your recent visit at in Samra Bay Hotel ,spending your holiday and for taking time to put your feed back. We are greatly appreciating any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality of standards. Many thanks for your positive comments, it is only through valuable feedback received from our valued guests, such as your good self that we are able to maintain and further improve the quality of our services. We are very pleased that you have enjoyed your overall stay with us and that we have met your expectations. We place great value on your continued relationship with Sunrise Resorts. We are looking forward to welcoming you once again at Samra Bay Hotel Kindly regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

6/10 – Okay

Patrizia

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

AD, New York, NY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In general, I have a pleasant experience staying in this hotel for 2 nights. The cons were lack of green plants and shadow on the hotel's territory, the very poor WIFI internet that is available only at the lobby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Bhavna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Argentina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

6/10 – Okay

Nadi

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Patrizia

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

hassan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
رحله رائعه
كانت اقامه رائعه فى كل شىئ حسن الاستقبال الغرفه والنظافه والشاطئى وحمامات السباحه والمطعم والانيماشن والفقرات المتنوعه واشكر جميع العاملين فى الفندق واخص بالذكر مستر رامى فى الاستقبال
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Medhat am 25. Juni 2019
thanks

8/10 – Gut

Argentina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Grazyna-Teresa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SUPER Beste
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Medhat am 2. Mai 2019
Thanks

10/10 – Hervorragend

Marcela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von Medhat am 2. Mai 2019
thanks

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Rejst starten af marts måned , stille og rolig afslapningsted. Personale i restauranten og baren er venlig og hjælpsomme . Ved udtjek petsonale siger at deres Visakard terminal ikke virker og vil have jeg skal have penge, og betale gebyr på det dette synes jeg er ikke var sødt fra dem, og vi er 2 voksne og 3børn har brugt deres transport til og fra byen med 1 bil, ved udtjekning mener det at vi skal have 2 biler da det mener at vi ikke kan være i er bil , vi betaler for 2 biler som det vil have men bruger kun den ene fra hotellet til lufthavn , sp jeg har betalt for 1ekstra bil som jeg ikke har brugt efter 2 personales præst som stå i receptionen
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Elio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
i loved my stay at Samra Bay, animation team is awesome and very friendly. all the staff are amazing and make you feel welcomed. I loved the food presented in the buffet restaurant - all was fresh and tasty!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Medhat am 2. Mai 2019
Thanks and we hope to see you again

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Les personnels aux petits soins
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

naderHanna, Montreal , Canada

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent , Morkos in the restaurent and Mickel at the beach were very cooperative and smiley all the time
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Ramy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
اقامة ممتازة وفريق العمل هناك قمة فالادب والتعاون
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

2/10 – Ungenügend

David

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, this is a bad a hotel. The money you save in the booking, you spend in the hotel as they nickel and dime you for everything. The all inclusive package is very misleading. The package only means free meals at the restaurant and free soft drinks. When we found that out, we upgraded to the package so that we could get alcoholic drinks as well, however, we later found out that they have no variety in alcohol. One type of rum, whiskey and vodka. All of them were some brand I never heard of. Also, any type of mixed drink was extra even though we paid for the higher all inclusive package. Many areas of the resort were still under construction. There are about 4 or 5 very over priced shops on the property. There is a pharmacy less then five minutes walking from the lobby that is much more reasonably priced and has anything you might have forgotten. The hotel has one “heated” pool. By heated, I mean that they put a cover at night on the pool and let the sun heat it in the morning. By 2:00 Pm, the water is cold again. The biggest disappointment in the hotel is the hours. This hotel is only open from 10:00 until 5:00 Pm. Pool, beach, gym, all close. Also, gym cost extra to use. WiFi in the lobby is free, but was horrible and the WiFi in the rooms is over priced and very weak. The only thing that saves this place is the better than average entertainment at night. They have good shows and a group that gets the audience involved but I would never stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

hildegunn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flott luksushotell
Nydeleg luksushotell med fantastisk strand og basseng. God service og god mat. Fantastisk opplegg nyttårsaftan for gjestene.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Medhat am 18. Jan. 2019
Thanks and hope to see you again

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vlak bij strand , heel vriendelijk personeel , lekker eten
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Over het algemeen tevreden over het hotel. Minpuntjes waren het kleine TV-scherm in de hotelkamer en de baai bij het strand, dat is voor snorkelaars niet helder. Wel is er een stukje verderop een mogelijkheid om te gaan snorkelen in de Rode Zee.
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We hebben leuk vakantie gehad met mijn kinderen. Leuk en vriendelijk animatie team. Alles was goed. Lekker eten en gevarieerd elke dag iets anders. Leuk personeel in het restaurant en in de bar, ze zijn kinderen vriendelijk en gastvrij en behulpzaam. Dank u wel samra bay team voor alles.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spa
Good food, friendly staff, good spa experience (just wish they had a women’s only area-running from room to shower while naked and covered in coconut was less relaxing knowing a man could walk right around the corner at any second!)
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Vaughn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sure, why not
The staff was great and they made sure my liquor didn’t go dry. But the vodka sucks and the food was horrific. However I’d absolutely still recommend this joy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel Beach close ...............................
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Decent hotel with nice beach. Food and services were ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

4/10 – Schlecht

Imran, London

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beware that this hotel deal directly with expedia and not ebookers so book through expedia. Had to fight tooth and nail for things ebookers promised. The hotel reception staff first reaction was to say no to most things. Samra bay is next to a building site and the hardcore drilling started at 7 in the morning. Having asked to move rooms it was ignored. The pools were freezing, the sea was slightly warmer!
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

10/10 – Hervorragend

JOYCE, England

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Staff & Hotel very friendly will do anything for you. Cleaners are constantly cleaning and Hotel is spotless. Food was Excellent lots of choices and Chefs will go out of there way to make you anything. Only fault Local Spirits could be better.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

8/10 – Gut

Liv, Norway

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel, close to the beach :) Quiet and nice view from our balcony.
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Mina am 20. Nov. 2019
Dear our Valuable Guest, Good day from Samra Bay Hotel , thank you very much for your visit to us , your comments on top of our consideration . Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work