Außenbereich

Bewertungen von Marrakesh Hua Hin Resort & Spa

4.5 out of 5
Marrakesh Hua Hin Resort & Spa
63/411 Petchkasem Rd, Moo Baan Nong Kae, Hua Hin, Prachuap Khiri Khan

Bewertungen

8,6

Hervorragend

218 von insgesamt 484 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
206 von insgesamt 484 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
43 von insgesamt 484 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 484 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 484 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Adelheid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir waren zum 2.mal in diesem Hotel. Schade dass es keine Früchte mehr gab im Zimmer, in der Junior Suite, ebenso musste das Badesalz bezahlt werden fürs Jacuzzi. Das war beim 1mal alles inklusiv. Das Personal beim Frühstück war sehr aufmerksam, freunlich und zuvorkommend. Das Frühstück mit feinem Cappucino sehr lecker und üppig. Es nervte mich, wenn um 14.00 die Liegebetten nur noch seitlich geduldet waren, und Tischchen und Sitzsäcke zum essen auf der Rasenfläche aufgebaut wurden, obwohl diese kaum benutzt wurden, gegen Abend evt. von 2-3 neu ankommenden Gästen. Es wurde auch nie kontrolliert, wenn freche Gäste 2-3 Plätze reservierten einer an der Sonne, einer am schatten, und eine grosse Liege…. und andere Gäste kein freies Liegebett hatten. Etwas mehr Kontrolle wäre angebracht, schliesslich hat jeder Hotelgast anspruch auf ein Liegebett.
Aufenthalt von 15 Nächten im Februar 2023
Antwort von General Manager am 19. März 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. We take note on your feedback on our sunbeds. Pease allow me to explain that the lawn is public area and we set up the sunbath area at side. Also, the lawn is part of our dinning area needed to be set up at 2 pm daily. We are sorry for the inconvenience and we will try our best to inform other guests the rules of using public areas. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

4/10 – Schlecht

Christa

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Before covid we were three times in this hotel, but never again. So many things were getting worse There was no maintenance for sunbeds, garden, the whole house For 150 beds only 18 sunbeds, this is a „no go“ Only six umbrellas, the others were broken From 2.00 pm guests cannot use the garden area, no shuttle any longer to the night market Stuff is not very helpful and unfriendly and they did not make any service at breakfasttime Management is not available, mostly in holidays No chairs in the suites The only good things are the big rooms
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2023
Antwort von General Manager am 25. Feb. 2023
Dear Christa, We thank you for your kind returning to stay with us. We truly sorry to hear that you had quite unpleasant stay this time. Please accept our sincere apologise for the change of shuttle service policy after COVID situation due to many prior government rules and regulations and we have not considered to bring the service back. We take note on the insufficient umbrellas for our further improvement. Warmest regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer unten sind feucht, Kleidung feucht, keinen Kleiderschrank für 2 Personen, Hochzeit oder Veranstaltung im Hotel , wird der Rasen für die Liegen gesperrt. Nur wenig Liegen im Schatten, viele Moskitos. Unzumutbar! Allerdings wurden wir vorher schriftl.informiert. Nur der Platz war erhenlich eingeschränkt . Deshalb werde ich dieses Hotel nicht mehr buchen. Gehe dann ins Hilton! Ansonsten hat sich das Personal bemüht. Nachmittags um 15.30 Uhr wuden die Tische und Sessel für abends aufgestellt. Nun seht mal zu, dass ihr auf die Zimmer geht! Raum Nr 05 Erdgeschoss. A Richter
Aufenthalt von 15 Nächten im Januar 2020
Antwort von General Manager am 31. Jan. 2020
Thank you very much for taking time to share with us your comments during your stay. We terribly sorry to hear about your unpleasant experience and wish we could help you feel better while you were still with us. Sincerely yours,

8/10 – Gut

Alexandra, Bayern, Schmidmühlen

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Der Check in ging sehr schnell und das Personal ist im ganzen Hotel sehr freundlich, hilfsbereit und zuvorkommend. Wir hatten ein Zimmer mit einem Pool Fountain. Leider war das Wasser im Pool sehr kalt, er ist komplett überdacht und von allen Seiten eingezäunt. Es kommt kaum Sonne rein. Die Zimmer waren groß, jeden Tag wurde es mit frischen Obst und allen pflegeprodukte neu bestückt. Das Frühstücksbuffett war spitze. Der Strand ist sehr schön. Das Hotel liegt etwas außerhalb vom Zentrum, es wird aber mehrmals täglich ein kostenloser Shuttle vom Hotel angeboten. Keine fünf Gehminuten entfernt gibt es ein einkauszentrum wo man gut und günstig essen kann( In der Foodhalle). Leider sind morgens um 7 Uhr schon alle liegen belegt worden mit Handtüchern. Damit wir eine Liege bekamen mussten wir den Wecker stellen. Das Wasser im großen Pool war bei unserer Ankunft trübe und nach ein paar Tagen waren weiße Flocken zu sehen. Nachdem ich die Rezeption darauf hingewiesen habe wurde er gereinigt. Am nächsten Tag war das Wasser klar. Die WC-Anlage am Pool war für mich eckelig. Es wurde zwar mehrmals täglich geputzt, trotzdem gab es einen sehr starken Geruch nach Urin. Ich möchte nochmal betonen das das Personal die Anlage sehr sauber hält und ständig am fegen und putzen ist.
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2018
Antwort von Natcha am 13. Feb. 2018
Thank you for your kindest feedback we are glad that our service team make your stay with us memorable. And we sincerely apologize for your unpleasant experience during your stay with us. We will take your valuable comments to improve our services and we hope we could have the opportunity to show our improvement on your next visit.

10/10 – Hervorragend

John, Basel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel zu empfehlen!
Wir wahren im November 2018 im Hotel für 10 Nächte und haben uns sehr wohl gefühlt. Personal super freundlich und zuvorkommend. tolles Frühstück. sauberer Pool und toller Strand direkt vom Pool aus zugänglich. Mit Sicherheit werden wir wieder Buchen.
Pool am Meer
Pool bei Nacht
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Natcha Raekhiew am 14. Nov. 2017
Thank you for your kindest feedback and we are glad that our service team make your stay with us memorable. We look forward to welcoming you back again sometimes in the near future :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel Jeder zeit wieder. Bei Ankunft wurden wir sehr freundlich empfangen. Uns wurde alles persönlich gezeigt wie/wo/was ist . Traumhafte Aussicht vom Liegestuhl aus. Die Zimmer groß und sehr sauber. Der jakuzzi ist sehr sauber und macht Spaß. Frühstück ist auch sehr lecker. Das Personal sehr freundlich und zu vorkommenden, sehr aufmerksam. Taxi Shoutle Service zum grossen Markt. Wie gesagt, wenn wir wieder nach hua hin reisen dann auf jeden Fall ins Marrakesch

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne kleinere Anlage die gut geführt ist.
Ich mache jetzt Urlaub und keine Aufenthaltsbeschreibungen. Diese Kladde muß ich nicht ausfüllen!

8/10 – Gut

marcel , München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit wieder
Hotel nicht direkt in der Stadt, aber aufgrund der niedrigen Tuck Tuck Preise absolut ok. Essen sehr gut, einzig das Frühstück fand ich ein bischen schwach- überwiegend auf chienesisches Publikum eingestellt und dementsprechend die kulinarische Auswahl. Service war super. Pool eher klein und somit waren auch die Liegeflächen incl. der Liegen morgens um spätestens 9 vergeben und belegt!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Empfehlenswert
Strand ist top, feiner Sandstrand, sauber Shuttle in die Stadt wird angebot - ist auch gut Zimmer sind o.k., TV Empfang katastrophal, Frühstück ist o.k., jedoch ohne Abwechslung Suite zu buchen lohnt sich nicht!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Marrakesh - einfach traumhaft
Phantastischer Service. Wunderbares Frühstück. Traumbetten. Lange Strandspaziergänge. Ein richtiger Genießeraufenthalt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel but Not 5*
Hotel Not that big but comfortable 4 Star Hotel. 5 Stars is pushing it and certainly Not The Same Standard As a Hilton, Sheraton or Hyatt. Personal friendly but Not overly competent. Pool and Beach good.

6/10 – Okay

Sascha, Deutschland

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mittelmaß zu gehobenem Preis
Verteilt über vier vierstöckige Wohnblocks liegen die Zimmer. Der Pool für die Hotelgäste ist am Strand gelegen direkt beim Restaurant und Bar. Zimmer sind stylisch eingerichtet mit wenig Stauraum für den Inhalt von zwei Koffern. Zwei Waschbecken eine separate große Dusche und Toilette sowie eine Couch mit jakuzzi auf dem Balkon komplettieren. Das Frühstück enthält frische Obstsorten, Brote,... Sorry ausführliche Informationen nicht gewünscht.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Lärmende spuckende Chinesen, schmuddeliger Pool, schwacher Service
Lärmende Chinesen Gruppen machten eine Entspannung am Pool absolut unmöglich. Wie in ihrer Heimat üblich spuckten einige Chinesen bei jeder sich bietenden Gelegenheit irgendwo aus. Eckel erregend! Das Wasser im Pool war trüb, die Ränder dreckig. Manchmal ohne Handtücher. Einige Restaurant Mitarbeiter waren sehr schwach geschult. Die Poolbar Mitarbeiter waren besonders schwach. Die direkte Strandlage des Hotels ist positiv.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
schoenes beachresort in angenehmer lage
sehr schoenes resort im maurischen stil mit sehr schoenen zimmern, nur der service entspricht nicht unbedingt der hotelkategorie!!

10/10 – Hervorragend

Stefan, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tausend und eine Nacht in Hua Hin, ein Traum
Dieses Hotel ist absolut empfehlenswert. Sehr viele priviligierte Thais verbringen hier ihren Urlaub und auch das weitere Publikum ist als sehr angenehm zu bezeichnen. Die Zimmer sind entweder im Erdgeschoss mit eigenen Pools ausgestattet oder haben in den oberen Etagen einen Jacuzzi auf dem Balkon integriert. Das Hotelpersonal ist aeusserst freundlich und aufmerksam. Wir werden auf jeden Fall bei unserem naechsten Hua Hin Besuch wieder hier wohnen. Es ist ein absoluter Traum und man fuehlt sich hier wie zu Hause.

10/10 – Hervorragend

Stefan, Grenzau, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne neue Anlage in gute Lage zum Zentrum
Das Hotel ist neu und liegt an einem zauberhaften Strand unweit der Stadtmitte. Die Zimmer sind groß und geräumig. Zu empfehlen sind die Zimmer mit 2 Betten mit Lage Richtung Pool. Die Oceanview Zimmer sind nicht wesentlich grösser haben allerdings auc mit der Aussicht direkte Sonneneinstahlung und den Lärm vom Pool und den naheliegenden Restaurants den ganzen Tag auszuhalten. Das Personal ist sehr aufmerksam und löst auf Nachfrage hin nahezu alle Aufgaben.. Würde jederzeit wieder dortzhin fahren.

10/10 – Hervorragend

Mohammad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff do anything and everything to make our stay pleasant. Very clean and convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 17. Mai 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

NORIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 7. Apr. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Wakana

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 10. März 2024
Thank you very much for taking the time to share your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

Ulla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 20 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 10. März 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

Rafat

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 10. März 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Leif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 16 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 10. März 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

6/10 – Okay

Simon

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Okej men inte mer
Trevligt hotell med bra läge, känns dock som att hotellet sett sina bättre dagar. Personalen kändes serviceinriktad men lite oplanerad. Ofta slut på handdukar vid poolen. Poolen i sig är i behov av renovering, kakelplattor som lossnat, lite vassa kanter på sina håll. Det va lugnt och fint men skulle behöva höja upp sin standard något för att efterleva 4,5stjärnor i min lekmanna mening
Aufenthalt von 13 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 10. März 2024
Thank you very much for taking the time to share your experience during your stay with us. Your fine compliments are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. We take note on your comments about pool towel for our urgent improvement. Please let me allow to inform you that we will have a major pool renovation this June. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future to show your our improvement. Best regards,

4/10 – Schlecht

Christian

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kunne hvert bedre
Mangler solsenger til alle som er på hotelet , så man må opp før kl 06:00 om man skal ha solseng. Dårlig renhold på rom. Kommer IKKE til å dra tilbake til Marrakesh
Aufenthalt von 20 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 18. Feb. 2024
We sincerely apologise for the sun bed inconvenience and we are truly sorry to learn that you had unpleasant stay. We already fix the sunbed problem with the extra more number of sunbeds with the sign to ask for guest cooperation not to put towels to reserve and disappear. Moreover, we add our bean bags on the yard for guests to enjoy sun bath near the sea. We are hoping to welcome you back in the future to show you our service improvement. Warmest regards,

8/10 – Gut

Ståle

Mit der Familie gereist
Fornøyd
Flott hotell bra service god mat. Eneste man bør følge med på er signering av mat og drikke ved bassenget. Forekom til stadighet at det var for mye på regningen. Ellers alt bra:)
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von General manager am 18. Feb. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. We sincerely apologise with the billing mistakes and will supervise with training to assure that our cashier will be much more careful with the billing. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

Nicole C, Timmins

Mit dem Partner gereist
Staff and the property is great, spotty internet, it is hard to relax on our patio or at the pool because the Marrakech condo residents were very loud
Aufenthalt von 15 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 4. Feb. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 4. Feb. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

Allan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Værelser var ikke klar kl. 14.00, lidt surt når man rejser flere timer, for ikke at få værelset når man ankommer. Sol stolene var altid optaget med håndklæder men ingen var der, det er bare ikke ok, så var der jo ikke solstole nok. Fin morgenmad, super betjening .
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 4. Feb. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. The regular check in time is 2 pm. In case we do have rooms available on the low occupancy date we have privileges for the direct booking guests for early check in. We thank you and take note on the problem of sunbeds and now we already put some more and we also not allow guests to reserve the sunbeds with the towels. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

Håkan

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kanon mysigt hot
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 21. Jan. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

Håkan

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 21. Jan. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Rod

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was incredible. The morning free buffet always started the day right. Probably the best vacation I ever had.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 21. Jan. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,

8/10 – Gut

robert

Aufenthalt von 27 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 28. Jan. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards

10/10 – Hervorragend

Emil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beste ferien
Nydelig hotell, inntil stranden med et stort og fint basseng. Herlig service fra et smilende personale! Aldri fått større seng, 4 meter bred. Veldig rent og gode priser!
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 14. Jan. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

katarina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 14. Jan. 2024
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 27. Dez. 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Johanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Huikea palvelu suoraan rannalla hyvä hinta laatu suhde suosittelen
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 27. Dez. 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

YUKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 27. Dez. 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely

10/10 – Hervorragend

Kim

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 19. Nov. 2023
,Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

TAKAHIKO, Kawaguchi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good facility
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von General Manager am 18. Aug. 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future.

10/10 – Hervorragend

Nisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
เงียบ สะอาด พนักงานเป็นมิตร
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von General Manager am 23. Juli 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Sern En Nathanael, Singapore

Gut: Sauberkeit
Great efforts to give guest a Moroccan Vibe which was a nice theme resort. Breakfast options were Meh. 10mins walking dist from Blueport mall which is one of two bigger malls in huahin. Facilities were basic but sufficient. truely enjoy the jacuzzi in the junior suite which unfortunately broke down on my last day which i had plans to use. No replenishment of the daily complimentary tea/coffee in my 4days stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von General Manager am 23. Juli 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Please accept our sincere apologise for the jacuzzi incident on your last day of stay. We will take your comments to further improve our service. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von General Manager am 2. Juli 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Unique but need maintenance
Place looks very nice and view is fantastic but it needs lot of maintenance. Room looked magical. Our jacuzzi was broken and taps were leaking. Garden view was more like construction site view and the ac condencers made terrible noice at the balcony. Foods and drink are expensive and the happy hour was only 6 to 8. Service was very good and staff was helpful. All in all I can recommend this place but get other than garden view.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von General Manager am 2. Juli 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. We also thank you and take note on your maintenance advice for our further soonest improvement. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Mag

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
正正常常,整體只有餐員工比較積極及熱情,
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von General Manager am 2. Juli 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Stephen

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The 2nd time I’ve been to Marrakesh. The rooms are spacious with big beds and balcony with spa bath.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von General Manager am 10. Juni 2023
Dear Stephen,Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,

4/10 – Schlecht

iris

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very disappointed, not worth the price
I expected to receive a pampering room, unfortunately an old-fashioned room with a strong smell of mold, an air conditioner without a remote control and unclean curtains, even the bedding did not smell of cleanliness, there was a feeling that the room had been closed for a long time and had not been ventilated. The air conditioner was very noisy and it was difficult to fall asleep with it, so we turned it off before going to bed, so that during the night it was very hot. The staff is nice but it doesn't make up for a disappointing and old room.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von General Manager am 21. Mai 2023
We truly sorry to learn that you had unpleasant experience during your stay. We will take all your comments to improve our service standard and hope we can have an opportunity to show you our improvement in the future. Sincerely,

8/10 – Gut

Nalatporn

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von General Manager am 21. Mai 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future.

10/10 – Hervorragend

Joakim

Aufenthalt von 24 Nächten im Februar 2023
Antwort von General Manager am 24. März 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future.

8/10 – Gut

Alan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice beach front scenery. Staff are courteous and attentive. Buffet breakfast has less choice than what I expected from such a classy resort.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von General Manager am 4. März 2023
Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. We take note on your breakfast comment for our further improvement. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely,