Außenbereich

Bewertungen von Houston Marriott Sugar Land

3.5 out of 5
Houston Marriott Sugar Land
16090 City Walk, Sugar Land, TX

Bewertungen

8,4

Sehr gut

563 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
209 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
83 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
73 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
73 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zu empfehlen!
Sehr solides Hotel direkt im Herzen von Sugarland. In direkter Umgebung alles was das Herz begehrt. Nur der Frühstücksbereich ist ein wenig lieblos, besser zu Backery Madleine ganz in der Nähe!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Pete K am 29. Dez. 2018
Thank you for rating our hotel. Happy New Year !!

10/10 – Hervorragend

Don

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Renae

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room decor was modern, relaxing colors, large walk-in shower, and no carpet in the room anywhere. Everything was pristine.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

FEKERTE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent Hotel!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Ali, Richmond

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Due to construction so much noise during day and pool was not accessible. You have to take your luggage by your self. Even if you are staying at the hotel they will not allow you to park your car at the entrance just for 2 minutes.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

MaryAnn Adaora

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stephen and Rose at the front desk showed me great customer service, and were extremely friendly and accommodating. This was my first time at this hotel location. I will definitely return the next time I am in the area.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 11. Mai 2024
Dear Maryann "Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Stephen and Rose provided you with exceptional customer service during your first visit to our hotel. We'll be sure to pass along your praise to them. We look forward to welcoming you back next time you're in the area!"

10/10 – Hervorragend

brad

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 11. Mai 2024
Dear Carmen, Positive reviews like yours truly brighten our day and motivate us to continue providing excellent service. We appreciate your support and hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Latosha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Another great stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 1. Mai 2024
Your positive feedback mean a lot to us. It's always a pleasure to hear that our guests have enjoyed their stay and experienced the high level of service and comfort that we strive to provide. Your support is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Marriott Hotel

10/10 – Hervorragend

Bryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice accommodations.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 1. Mai 2024
Your positive feedback mean a lot to us. It's always a pleasure to hear that our guests have enjoyed their stay and experienced the high level of service and comfort that we strive to provide. Your support is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Marriott Hotel

10/10 – Hervorragend

Evis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ghanim yozbaki am 1. Mai 2024
Your positive feedback mean a lot to us. It's always a pleasure to hear that our guests have enjoyed their stay and experienced the high level of service and comfort that we strive to provide. Your support is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Marriott Hotel

10/10 – Hervorragend

Latosha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay as always
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 1. Mai 2024
Your positive feedback mean a lot to us. It's always a pleasure to hear that our guests have enjoyed their stay and experienced the high level of service and comfort that we strive to provide.

10/10 – Hervorragend

DaShawn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 21. März 2024
Dear DashawnThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding experience. Will definitely stay again.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear JenniferThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

Allen

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Breakfast was not good, room was not clean
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear AllenThank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.

8/10 – Gut

Renay

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I love the property and the location, it’s close to good dining and shopping. Breakfast was delicious and the kitchen staff was kind. Lastly, first impressions is always very important. Upon check in, the two front desk clerks did not see my presence of any importance. I was the only customer standing at the front desk and it took one of the ladies 4 minutes to address me. Please use my camera footage as a teachable moment for this hotel that first impressions are really everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 21. März 2024
Dear RenayThank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.

2/10 – Ungenügend

Gene

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Blood on sheets in first room. Second room no hot water. Kids screaming next door. Paper thin walls and connected doors. Called front desk a couple of times and never got an answer. Dirty, staff bad, will never stay there again. I stayed there at least 10 times over the past 15 years. Very run down now.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear GeneThank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.

6/10 – Okay

Emily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We did not have enough towels. Everything else was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Deal Emily Thank you for your rating and we are glad that the performance of the hotel team was at your best, we hope to see you soon

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear JulieThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear Anonymous Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Farah

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 21. März 2024
Dear FarahThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Beth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear BethThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

Jubin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
It was an ok stay. There were some inset stains in the room on the walls, carpet and lounge chair. We had requested a toothbrush twice in the morning and no one came by so we had to go down to the desk and pick it up ourselves from the front desk. Upkeep and services could be improved.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear Jubin Thank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.

8/10 – Gut

Andre

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear AndreThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

4/10 – Schlecht

Leonel

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
We ask for a King bedroom. And we received a 2 Queen bdroom. Tv cable is so bad, and no internet to stream. So, no TV. But they gave us the breackfast for free.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von FOM am 19. Feb. 2024
Dear Leonel,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of the Sugar Land Marriott is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such occurrences from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Stephen WirtzFront Office ManagerHouston Marriott Sugar Land

10/10 – Hervorragend

Giovanni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, felt welcomed as soon as we drove up to the front. Clean rooms and great location!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear Giovanni Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

4/10 – Schlecht

Brittany

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad experience at the Marriott
Elevators were not working, I was questioned if I belonged there and if I had a room there and house keeping tried to enter my room very early in the morning before check out 3 times. I will never stay at the Marriott again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von FOM am 19. Feb. 2024
Dear Brittany,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of the Sugar Land Marriott is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such occurrences from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Stephen WirtzFront Office ManagerHouston Marriott Sugar Land

10/10 – Hervorragend

Jennifer, Houston

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location, friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear Jennifer Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Anis

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear Anis Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keep it up
Enjoyed seeing how helpful staff is from valet parking to front counter registration back to bar tender and to meet a good janitor who never stopped smiling amazing helpf
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

Molly

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear Molly Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
GREAT place to stay!!!
Valet could not have been a friendlier group, front desk was outstanding. The only not great thing restaurant employees a little aggressive at breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear Anna, Thank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.

6/10 – Okay

Derek

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Jacqui

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

HUGHBERT

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Carlos

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dirty pillows, bed was not made, tv didn't work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Ellen

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ghanim Yozbaki am 17. März 2024
Dear EllenThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Ada

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Holiday Hospitality
It is a tradition for us to stay here on Christmas. We have family in Sugar Land that we celebrate with and then return to our comfy room for a good night's sleep. This year we had a toilet overflow, but that was quickly resolved. We'll return again next year
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Luyi

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

cindy

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Cory

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Heather

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Terry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel. Very close to eateries and stores. The valet was The best ! They brought the car Keys to our house when we left there!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

jianhua

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Kyle B.

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Dianne

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023