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Bewertungen von Waikiki Malia

4 out of 5
Waikiki Malia
2211 Kuhio Ave, Honolulu, HI

Bewertungen

8,4

Sehr gut

534 von insgesamt 1175 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
381 von insgesamt 1175 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
155 von insgesamt 1175 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
64 von insgesamt 1175 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
41 von insgesamt 1175 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Newly renovated room in a well-maintained hotel. Has everything I needed and provided a solid one-night stay. Biggest downside: very poor wifi!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Silke

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 24. Okt. 2023
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

10/10 – Hervorragend

Bettina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is close to the beach and surrounded by shops and restaurants. The rooms are very nice and the interior modern. The staff was always friendly. Since our room was ready we got our room keys before the actual check-in time. Parking situation is very unfortune. It works on a first come first serve base. If you get a space it is very difficult and narrow to drive up.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 11. Sept. 2023
Aloha and thank you for your 5-star rating and taking a moment to share your experience. We greatly appreciate your comments and thank you for staying at Waikiki Malia. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again. Mahalo!

8/10 – Gut

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im Prinzip ein schön gelegenes Hotel, allerdings in der Nachbarschaft viele Gebäude mit riesigen Kühlagregaten auf den Dächern die dementsprechend Lärm produzieren. Türe zum Balkon schließt auch nicht ganz. Wir hatten ein Zimmer in der 14. Etage aber auch da der Lärm der Straße und von anderen Hotels und deren Dachdiscos jeden Tag gut beschallt. Gym ist recht klein und es dürfen max. 2-3 Personen rein. Ansonsten nettes Personal und sauber.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 26. Aug. 2023
Aloha and thank you for your rating and taking a moment to share your experience. We greatly appreciate your comments and thank you for staying at Waikiki Malia. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again. Mahalo!

8/10 – Gut

Janick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfectly located close to the beach, shopping and restaurants. Comfortable rooms with a small balcony. AC worked well and cleanlyness/housekeeping was good. Pool is very small and doesn‘t get a lot of sun exposure, also no chairs or lounges to tan. Parking costs 35$ per day and the entrance can be tricky for bigger cars. Beachtowels were provided.
Aufenthalt von 12 Nächten im Juni 2023
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 8. Juli 2023
Aloha and thank you for your rating and taking a moment to share your experience. We greatly appreciate your comments and thank you for staying at Waikiki Malia. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again. Mahalo!

8/10 – Gut

Albert

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage alles In ein paar Minuten erreichbar. Perfekte Lage. Einrichtung finde ich bissi in die Jahre gekommen ansonsten sehr gut!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2022
Antwort von MOD am 10. März 2022
Aloha Albert, Thank you for your feedback on your recent stay at Waikiki Malia by Outrigger. We are pleased that you enjoyed our hotel location with easy access to restaurants, shopping areas and walking distance to the beach. We hope to welcome you back in the near future. Mahalo, Joy Ravina Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Hiroko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was perfect since we love to walk to restaurants, shops, beaches, parks, and public transportation. It was the best!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Erina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the atmosphere. All staff are kindly. Thank you.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jeannette

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The shower head was too pressurized. Felt like I was being power washed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rinah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are very hospitable and kind.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sharon

Great location, staff very helpful. Rooms were nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

William, RENTON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly front desk.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Kei

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Klaus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location, close to everyhting, walkable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 26. Mai 2024
Aloha Klauss,Thank you so much for your positive rating for your recent visit to the Waikiki Malia Hotel.

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I check out at 11 and since my fly back home was in the evening.. the hotel kept my luggage and in the afternoon they let me use a courtesy room to shower and change clothes.. for one hour and free !!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 26. Mai 2024
Aloha Gabriel,We sincerely appreciate your business and your valuable feedback. Your satisfaction is what drives us, and we can’t wait to welcome you back for another outstanding experience

10/10 – Hervorragend

patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Me gusto bastante que hicimos el check in temprano sin costó extra
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 26. Mai 2024
Aloha Patricia,Your 5-star review motivates us to keep pushing forward and sets the tone for excellence in all that we do. Mahalo!

4/10 – Schlecht

Nicholas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 26. Mai 2024
Aloha and thank you for sharing your visit and we hope to be your hotel of choice on your next visit to Oahu. Mahalo.

8/10 – Gut

Ping

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
location and friendly environment
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Ping,Thank you for the review! We’re here to serve you anytime.Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Lydin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 26. Mai 2024
Aloha Lydin,Your 5-star review motivates us to keep pushing forward and sets the tone for excellence in all that we do.

10/10 – Hervorragend

JENNIFER

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything is fine and people are friendly 🙂 🙃
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Jennifer,Thank you for the 5-star review! We value your feedback and can’t wait to serve you again. Mahalo!

2/10 – Ungenügend

Leah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There was a cockroach in our bathroom. They also charged a residency fee and did not say anything to us abt it when booking
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 26. Mai 2024
Aloha Leah,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had a negative experience. We want to assure you that we take all feedback seriously and are constantly working to improve our service. If you'd like to discuss your experience further, please don't hesitate to contact us.

10/10 – Hervorragend

SAAD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5 stars!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Saad,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us.

2/10 – Ungenügend

Carmen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They charge extra fees for everything not worth it
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 26. Mai 2024
Aloha Carmen,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had a negative experience. We want to assure you that we take all feedback seriously and are constantly working to improve our service. If you'd like to discuss your experience further, please don't hesitate to contact us.

6/10 – Okay

KUBO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
日本人スタッフさんは、とても良いご対応で良かったのですが、 チェックアウトの際、ローカルスタッフさんだと思うのですが、ダブル請求されてしまう所でした。 また、デポジットの返金がありませんでした。 施設と立地は申し分ないです。
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 26. Mai 2024
Aloha Kubo san,Thank you for your feedback. Please reach out to us so we can properly address your concerns. Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Alexis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staff, great location and clean facilities.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Alexis,Thank you for being our guest and leaving us a wonderful 5-star review.

8/10 – Gut

Xiguang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Xiguang,We’re so grateful that you took the time to leave us a review. Thank you!

8/10 – Gut

may

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha May,We really appreciate you sharing your review of our service. Thank you!

8/10 – Gut

may

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha May,We really appreciate you sharing your review of our service. Thank you!

8/10 – Gut

pete

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quinton, pam, troy we're professional and welcoming service manager was great also. Mahalo
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Pete,We really appreciate you sharing your review of our service and your kind words for Pam & Troy.Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Shirley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Shirley,We’re so grateful that you took the time to leave us a 5-star review. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Long-Jing

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Long-Jing,Thanks for your 5-star review! We sincerely appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

KOTA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 25. Mai 2024
Aloha Kota,Thank you so much for giving us 5 stars. You made our day!

8/10 – Gut

kyoko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
清潔でフロントの方も親切だった
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 21. Mai 2024
この度はワイキキ・マリアをご利用いただき、誠にありがとうございます。フロントスタッフへのご評価を賜り、併せて御礼申し上げます。 次回ハワイ旅行ご計画の際にも、当ホテルをご利用いただけますことを心より願っております。

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 21. Mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

10/10 – Hervorragend

Dillon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great the parking was not used to the narrow parking structure was difficult at times especially with a midsize suv
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 19. Mai 2024
Aloha and thank you for the great review of your visit! We are happy you found our location to be convenient to the many highlights of Waikiki, and that you enjoyed your stay. We are sorry to hear about the challenge you experienced with our parking garage. It is good to know as we can look into how we can make things better. We hope you'll have another opportunity to visit again. Mahalo.

8/10 – Gut

Yuki

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 17. Mai 2024
Aloha Yuki,Thank you for the review! Your feedback is much appreciated and helps our service improve.Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Sarah P.

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 17. Mai 2024
Aloha Sarah P,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us.Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Omar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 17. Mai 2024
Aloha Omar,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us.Mahalo!

8/10 – Gut

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Waikiki Malia was clean and affordable. The staff were friendly and accommodating. The elevators are a pain in the @$$, though. While we appreciate the convenience of on-site parking, trying to park an SUV was challenging. Also, navigating the tight turns in the parking structure was scary. I’m so surprised we didn’t scratch the car trying to exit. It wasn’t a bad stay at the hotel, just a couple of things that made the stay less than stellar.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 14. Mai 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations of cleanliness, comfort, and staff services were met. We are sorry to hear the challenge you experienced with our parking garage. These are good to know as we can look into how we can make things better. We hope to welcome you back again soon. Mahalo.

8/10 – Gut

S.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 14. Mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the near future. Mahalo.

10/10 – Hervorragend

MARIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 14. Mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

8/10 – Gut

Cynthia

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This is a renovated hotel. The staff is excellent and highly attentive, if it wasn’t “right,” they fixed it. Parking is a hassle - very narrow sharp turns.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 14. Mai 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations were met. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon. Mahalo.

10/10 – Hervorragend

kiyoko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
便利な場所でとても良かったです! 温かいジャグジーにとても癒されました。 お水がフリーにもらう事ができたのもとても助かりました。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 14. Mai 2024
この度は、ワイキキ・マリアを繰り返しご利用いただき、誠にありがとうございます。お客様がリラックスしたご滞在を過ごせたと伺うことは、我々スタッフ一同最も嬉しく感じ入る点でございます。ご滞在をお楽しみいただけましたご様子を伺い、たいへん嬉しく存じます。 次回ハワイ旅行ご計画の際にも、当ホテルをご利用いただけますことを心より願っております。

10/10 – Hervorragend

Dara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was well
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 10. Mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

10/10 – Hervorragend

Gianna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Perfect to be close by to the beach and other restaurants! Super central and the staff was great and very helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 17. Mai 2024
Aloha Gianna,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. Your kind words mean a lot to us.Mahalo!

8/10 – Gut

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall great stay for a week. Great location, walkable to mall and beach. Room service could have done a better job cleaning between the stays. And housekeeping often forgot to bring items we had requested for.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 10. Mai 2024
Thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We’re sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. We greatly appreciate your feedback as we always look for ways to improve. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Chantal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Vraiment bien placé
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Makoto - Guest Service Manager am 14. Mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

8/10 – Gut

HO KUEN, Danville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
convenient location
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 8. Mai 2024
Aloha Ho Kuen,We’re so happy to have you as a guest. You’re welcome to come again anytime.

10/10 – Hervorragend

Ella Faye

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location was perfect for a tourist
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Amante Castro - Guest Service Manager am 8. Mai 2024
Aloha Ella Faye,Thank you for being our guest and leaving us a 5 star review!

10/10 – Hervorragend

sohyung

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024