Allergikerbettwaren, Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von Regal Hongkong Hotel

5 out of 5
Regal Hongkong Hotel
88 Yee Wo Street, Causeway Bay, Hong Kong

Bewertungen

7,6

Gut

262 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
415 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
183 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
77 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
65 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Julian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

christian, Frankfurt, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
if there is a queue of 30 customers and only 2, later 3 persons on the reception for the check-in at the hotel defined check-in time, but 4 persons at the concierge ( for taxi, luggage, etc. ) standing around ( with nothing to do ) then i must ask my self, whether THIS is customer focused or not ! and no seating area in this "lobby" ( eg. for elder customers who have to wait for 30 min or longer ) for such a star-hotel INCREDIBLE .. management should ask themselves, whether they are capable in setting up the right ( customer focused ) processes and equip them with the right staff ( my opinion was in the long time in the waiting queue also supported by others ) ..
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Jojo, Thurgau / Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel gleich bein Tramway.
Relativ weit von der MTR Station entfernt. Empfehlenswert den Tramway zu benutzen, der gleich or der Türe hält. Geht aber nur mit leichtem Gepäck. Die Betriebszeiten des Swimming pools sind etwas kurz am Abend. Schliesst bereits um 21.30. Getränkeservice beim Pool fehlt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

wieron, Erding

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in Causeway Bay
Ich war schon zweimal in diesem Hotel. Wurde mir durch eine wohnhafte Freundin dort empfohlen. Sehr freundliches Personal. Sehr sauber. Ich würde dieses Hotel jederzeit wieder buchen
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Robi, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut gelegenes Stadthotel
Die Lage des Hotels war für alle Ausflüge perfekt. Die UBahn war keine 5 Minuten entfernt und der Concierge war bei allen Fragen sehr bemüht und hilfreich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
extrem schlechter Zimmerservice langsame Rezeption

8/10 – Gut

OUK

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
スタッフのサービスが良かったです- 交通も非常に便利でした!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

regina

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Melvin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, but hotel is bad. Our first room they put us in the AC was broken and they knew about it and made us stay 2 nights in it. Once we moved rooms the outlets didn’t work for charging our phones. The washrooms had mold around the showers and sinks. You hear all the noise from your neighbours. I’m a frequent traveler and this is by far one of the worst stays we had. Location was good but overall experience of the hotel is a 0/5.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Lek Oon, Singapore

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Condition of the rooms very not representative of what was shown in the photos of the hotel. Rather disappointing. Staff could not help w request to put frozen food in freezer. No alternative given.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Kevin, Colma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Friendly stuff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Hoi Yan

Aufenthalt von 12 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

King chun

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

regina

Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Narumi

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
typical 20th century hotel. full renovation needed
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Wai Ming

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Munehiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always great staffs here
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sol

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay Breakfast options are delicious Would stay here again
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Valerie

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Friendly staff, renovations and/or work on rooms near ours was being done while we were there so some noise from that.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Toru

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Brian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The hotel is on a very good location. There are many great food places and places within five minutes walk, including the subway ( MRT) station entrance. The check in process was easy and smooth. Our room was ready upon our check in at noon. Staff were also very friendly. Definitely you get what you paid. The size of the room was decent. However, the nightstands were dirty. We wiped it down with a disinfectant wipe and it was filthy. There were no outlets by the beds. The overall condition of the rooms are run down, especially the bathroom. They definitely need an upgrade.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

CARMEN, Tsing Yi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is convenient location, the room is decent
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Lisa, Castro Valley

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property inside thr room is too old and outdated. No heater, water leak from the shower door, USB connection exposed, cannot find the remote, and even the phone is not working. After complaint, staff has no interest in rewarding customer or really apologizing. Poor service and not very good attitude. However, a techician, cleaning maid, and the staff at the door who helps arranging taxi were all very helpful and quick. It is the frint desk and the management are poor in service. This hotel should only be a 2-3* hotel. The orice is too high for its service and facility.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

David, Vancouver

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Mayumi

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
掃除もきちんとされていて、浴室に広いバスタブがあり、旅の疲れも日々リセットされました。 長い歴史のあるホテルだと思いますが、壁紙が剥がれおち、至る所に古さを感じました。 バスタオルとハンドタオルのみでフェイスタオル、バスローブはありませんでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Lisa, Castro Valley

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is nice and reasonable price. However, the building itself has many electrical USB charging and phone problems. I wasted ~3 hours trying to fix many problems in the early morning with not much helps. The phone from the room is not wirking at all. The room itself is too outdated. After complainting to the manager, he just told us to complains to the company web. I think it is not acceptable and we deserve to get some compensations for the trouble we gone through. Very poor service in our mind for a 4* hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

MIYUKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Rong Hwei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Family visit
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Stephen

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

DuHyeon

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Makoto

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Churl Shick

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Loan

Mit dem Partner gereist
The property does not offer bathrobes and the plumbing system isn't that great. You have to flush multiple times or hold the flush down for a long time to flush everything. Check in and out was very easy. It's a no smoking hotel but our first night there, all we smelled was cigarette smoke all night in our room. Neither of us smoke and I was pregnant so this made it really uncomfortable. Even with the air filter on we could still smell smoke. The air conditioner is very strong. We actually had to keep turning it off because it was so cold. The room service people kept turning it on everytime they cleaned the room. We even asked them to leave it off but they just kept turning it back on. I think the very last day we were there they finally kept it off.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible
Service was terrible. I can’t believe it’s considered a high quality hotel. Bathroom in the room was mouldy.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

linda

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is located in the heart of Causeway bay where shopping centres are and ample restaurants. I can go anywhere with tram stop right at the doorstep, MTR within walking distance and bus stops everywhere.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Han Kee

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and well maintained facilities
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

HIROKI

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Hong

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

INSOOK

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Wing Hang Brian

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

NICHOLAS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Ka Kit

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very noisy! It has been like this for many years. They are drilling the wall right next to my room. And most importantly, the staff are super impolite!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

K

습도가 너무 높아요
호텔 위치는 최상. 방 상태는 OK 하지만 이제는 많이 낡아 새로운 단장이 필요한 듯. 방안의 습도가 너무 높은 것이 최대의 단점. (1월의 방 습도가 90이상. 모든 것이 눅눅해 짐.)
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

KARI, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel in an excellent location. A little bit tired around the edges but served it’s purpose
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

GLORIA VERONICA

Geschäftlich gereist
Old hotel, employees really bad attitude, no help. Wont recomend at all.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Tomotsugu

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
部屋の壁紙が剥がれていたり、金庫の暗証番号を入力するシートが剥がれてたりしていたが、設備が使えないことはなかった。ホテル全体が暗く活気がない。スーツケースを持っている時もドアマンはドアを開けない。バスタオルは良かった。素晴らしいロケーションを活かして頑張って欲しい。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024