Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
657 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
657
98 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
98
18 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
18
10 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
10
9 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
9
9,8/10
Sauberkeit
9,8/10
Personal & Service
9,4/10
Ausstattung
9,6/10
Zustand der Unterkunft
9,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Andreas
Geschäftlich gereist
4. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Andreas
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Sandra
3. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sandra
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von . am 5. Jan. 2023
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not too distant future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. März 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Richard Langonne am 7. Mai 2019
Dear Guest Thank you for staying with us in Hong Kong and for sharing your kind review here. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. Also, we are glad to know that you loved the service and the amenities. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
11. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Richard Langonne am 7. Mai 2019
Dear valuable guest, Thank you for sharing your kind review here. We are delighted to read that you enjoyed the experience with us and were well taken care of by our team. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Chong
10. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, gerne wieder
Absolute gute Lage, freundlicher Service und top Aussicht aus dem Hotelzimmer.
Chong
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mandarin Oriental, Hong Kong am 12. Feb. 2019
Dear Chong
Thank you for staying with us and for sharing your wonderful review. We’re glad to read that you enjoyed your stay with us! Also, we are happy to know that you enjoyed the location, the service and the views. Thank you once again. We look forward to welcoming you back soon.
Best regards
Richard Langonne
Hotel Manager
Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
24. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super zentrale Lage. Fussläufig zur MTR und Airport Express und zu den Fähren.
Besser kann das Hotel auf der HK Island Seite nicht liegen.
Mega guter Service. Wirklich über den Erwartungen. Sehr aufmerksam.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Richard Langonne am 24. Juli 2018
Dear Guest
Thank you for staying with us and for sharing your great review with us here. We’re happy to read that you had a pleasant stay with us. We’re also delighted to know that you enjoyed the convenient location and the attentive service! We truly appreciate your compliment and thank you once again. We look forward to welcoming you back soon.
Best regards
Richard Langonne
Hotel Manager
Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Hansjörg, OÖ
21. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel der Extraklasse
Einfach alles perfekt. Sehr herzlicher Empfang. Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal. Hier spürt man noch, dass der Gast König ist.
Saubere, schöne Zimmer. Tolle Lage. Gutes Essen in den Restaurants. Besser geht es nicht.
Hansjörg
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Richard Langonne am 24. Juli 2018
Dear Hansjörg
Thank you for staying with us and for sharing your great review with us here. We’re happy to read that you had a pleasant stay with us. We’re also delighted to know that you enjoyed the friendly and attentive service by our staff, clean and nice room, location and the food! We truly appreciate your compliment and thank you once again. We look forward to welcoming you back soon.
Best regards
Richard Langonne
Hotel Manager
Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Claude
3. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service at its Best!
Es ist vermutlich das beste Hotel in Hongkong, und damit wohl auch eines der besten weltweit. Hier hält das Wort Service, was es verspricht, und zwar in jeder Hinsicht.
Claude
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Richard Langonne am 4. Juni 2018
Dear Claude
Thank you for staying with us and for sharing your wonderful review with us here. We’re happy to read that you enjoyed your stay experience in every sense. We look forward to welcoming you back soon.
Best regards
Richard Langonne
Hotel Manager
Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
27. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel der besonderen Art
Der Aufenthalt in diesem Haus hat unsere Begegnung mit einerr völlig "anderen Welt" zu einem vollen Erfolg werden lassen. Das Ambiente traditionsbewußt und trotzdem modern, der Service herausragend, die Zimmer großzügig, die Lage phantastisch zentral. Empfehlungen: 1. Es lohnt sich, den Mehrpreis für ein Zimmer mit Hafenblick zu zahlen. 2. Es lohnt sich, sich für die Ausflüge vom Concierge beraten zu lassen (man bekommt Kärtchen mit Zielen in chinesischer Schrift zum Vorzeigen - wo immer nötig und obendrein sehr gute Tipps). 3. Da uns das Frühstück am Buffet zu üppig in Auswahl und Preis erschien, waren wir im Cake Shop mit dem Sandwich - das in Wirklichkeit ein Baguette ist - besser bedient. 4. Das Restaurant im 25. Stock ist empfehlenswert und man wird auch hier gut beraten.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2018
Antwort von Richard Langonne am 1. Juni 2018
Dear Guest
Thank you for staying with us and for sharing your wonderful review with us here. We’re happy to read that you had a pleasant stay with us. We’re also delighted to know that you enjoyed the service from our professional colleagues, the location and the restaurants especially on the 25th floor. Thank you once again. We look forward to welcoming you back soon.
Best regards
Richard Langonne
Hotel Manager
Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentral gelegen!!! Beste Anschlussmöglichkeit
Das Hotel war eine sehr gute Wahl -
leider viel zu kurzer Aufenthalt!!!!....
😀
😇
🎶
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
Antwort von Richard Langonne am 16. Apr. 2018
Dear Sir/Madam
We thank you for staying with us, and for sharing your great review with us here. We’re happy to read that you loved our perfect location in town.
Thank you once again. We look forward to welcoming you back soon.
Best regards
Richard Langonne
Hotel Manager
Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
DS, Germany
12. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Coming home
The MO is undoubtedly the top hotel in Central. It has kept up the highest level of quality and superb service level performance for many, many years. Apart from the unique atmosphere it is a wonderful experience to stay at the MO, which obviously has its price.
DS
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Hotel Manager am 14. März 2018
Dear DS
We thank you for choosing to stay with us and for considering our hotel the top hotel in Central! It was a delight to read that you enjoyed your experience overall and loved our atmosphere. I shall definitely relay your kind words to our teams, who are in turn the most appreciative.
We look forward to welcoming you back for another great stay.
Warmest regards
Richard Langonne
Hotel Manager
Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Michele
19. März 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in Hong Kong
Das Hotel ist sehr empfehlenswert: schöne Zimmer, luxuriöse Ausstattung, bester Service. Ein must in HK
Michele
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. März 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Luxushotel mit Geschichte
Sehr zentrale Lage, hervorrangende Restaurants im Hotel, Ausblick aus dem Zimmer fantastisch. Pool sehr klein und dunkel.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Dez. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
we will be back
Great location and lovely staff combined with excellent F+B
Makes a perfect stay
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Wolfgang, Lima/Peru
20. Mai 2010
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt in der Nähe der Endstation der Flughafenbahn und ist zu Fuss zu erreichen, kein Taxi
Sicherlich eines der besten Hotels der Welt. Perfekt.
Wolfgang
2/10 – Ungenügend
Keyan, Hamburg
19. März 2010
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Viel mehr geht nicht
Top Hotel und Top Lage. Alle Ziele sind von dort gut zu erreichen. Bus, Bahn, Tram und Fähren direkt vor der Tür.
Hotel einfach super, aber nicht ganz preiswert. Jeder Wunsch wird umgehend erfüllt. 100% Weiterempfehlung.
Essen in den Restaurants 1a. Besonders zu empfehlen das Chinesische Restaurant im 25. Stock mit Top Blick über den Hafen und die Stadt.
Keyan
10/10 – Hervorragend
Stephan
10. Aug. 2009
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hong Kongs bestes Hotel
Wer herausragenden Service, beste Location, hochqualitatives aber Understatement-Design, perfekte Zimmerausstattung und umfangreiche Facilities sucht, ist hier bestens aufgehoben. Insbesondere der Service ist unübertrefflich.
Stephan
10/10 – Hervorragend
Donald
Mit dem Partner gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Mandarin Oriental Hong Kong was a wonderful hotel with beautiful rooms and views and truly exceptionally helpful staff. They went out of their way to assist us.
Donald
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental am 17. Mai 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Edwin, Houston
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My new all-time favorite hotel in the world.
Edwin
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental am 17. Mai 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
8/10 – Gut
Manabu
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
綺麗だった
Manabu
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 17. Mai 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
fei
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
fei
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
WON SUK
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great hotel, great staff
WON SUK
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 6. Mai 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
ANITA, PACIFICA
Mit dem Partner gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a real 5-star experience throughout from the moment you check in, being greeted by the staff and offered the welcome drink.
The room is beautiful with a great view of Central Pier and the Ferris Wheel.
The staff is very attentive, courteous, professional and beyond your expectation!
ANITA
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 12. März 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
marjorie
27. Feb. 2024
We came to celebrate our 50 th anniversary.
They upgraded us and left wine in the room.
Made a very special occasion more special. Staff was superb.
marjorie
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 12. März 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
a
Geschäftlich gereist
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
a
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
SEUNG HWAN
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel
It is my first experience in mandarin oriental hotel. Everything is good. Staff members were welcomed me. They were very friendly. I recommend this hotel everyone.
SEUNG HWAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 22. Feb. 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Fabio
Mit einer Gruppe gereist
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fomos muito bem recebidos no Mandarim HK, impecável atendimento na recepção, no cafe da manha, hotel ainda que tenha uma certa idade, esta super bem cuidado, mantido. O SPA tem de ser utilizado para massagens, atendimento impecável, massagem recebida revigorante.
Fabio
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 22. Feb. 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Crystal
5. Feb. 2024
Crystal
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Yik ka
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yik ka
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Zuoyi
29. Jan. 2024
Zuoyi
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Bradley, Seattle
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome
Bradley
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Jung sung
Mit der Familie gereist
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jung sung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Michael
25. Jan. 2024
Gut: Ausstattung
As always wonderful two nights and comfortable stay. My favorite place away from home.
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 22. Feb. 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
JIWON
Mit der Familie gereist
24. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JIWON
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Phillip, Forest Hills
Mit dem Partner gereist
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If this is in the budget, we recommend this hotel highly. Services were fast, efficient and done with a smile.
Phillip
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 30. Jan. 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Stephen
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great for family, business and a must stop in HK
It is one of the best places to stay, hands down. From the staff, the view, the location, the silver mug beer @ Capitans, you can’t really say you’ve been to HK if you have not been / stayed at the Mandarin.
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 30. Jan. 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mark
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
FERDI
Geschäftlich gereist
9. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Apart from the late check in fantastic hotel.
FERDI
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 30. Jan. 2024
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
YEJIN
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
YEJIN
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Chang Moo
Geschäftlich gereist
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Chang Moo
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
FUMI
3. Dez. 2023
FUMI
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Réal
Geschäftlich gereist
28. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent séjour
Réal
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 18. Dez. 2023
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Mitsuhiro
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
25. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 18. Dez. 2023
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Seung RYU
23. Nov. 2023
Seung RYU
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Usuda
19. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Usuda
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Densi
18. Nov. 2023
Densi
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Keith
16. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is one of the best hotels in the world that I've stayed in. I reserved a junior suite which, unlike most hotels, was actually a suite and not just a larger room. The executive lounge was also excellent.
Keith
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Michael Groll Hotel Manager am 27. Nov. 2023
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
10/10 – Hervorragend
Yuya
7. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yuya
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Jed
29. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft