Zimmersafe, Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz

Bewertungen von ibis Hong Kong Central And Sheung Wan

3.5 out of 5
ibis Hong Kong Central And Sheung Wan
No. 28 Des Voeux Road West, Sheung Wan, Hong Kong

Bewertungen

8,2

Sehr gut

419 von insgesamt 1058 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
417 von insgesamt 1058 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
152 von insgesamt 1058 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
47 von insgesamt 1058 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 1058 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Florian

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Heiko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The rooms are very small. Not like the pictures
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jennifer Siu am 15. Feb. 2024
Dear Heiko,Thank you for taking your valuable time to share your experience. We are pleased to learn that you appreciated our location, cleanliness and room. It is with regret to learn that you consider our room to be too small. Rest assured the photos are taken in real guestrooms and information such as room size are listed for guests’ better understanding of our hotel. I can suggest that if you would like a more spacious room we do have Studio rooms available that are 25 sqm that may suit you better for your next stay with us. Thank you again for your comments and we look forward to having you back with us in the future.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein preiswertes Mittelklasse Hotel mit guter Lage
Das Ibis ist ein modernes Hotel, das auf ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis setzt. Die Zimmer sind ausreichend groß und zweckmäßig eingerichtet. Im Minikühlschrank kann man die vier Wasserflaschen, die täglich geliefert werden, unterbringen. Ein Safe sichert die Wertsachen. Ein TV ist schon Standard, aber wurde nur einmal getestet. Das Zimmer verfügt über eine kleine Dusche mit Toilette und Waschbecken. Wer möchte kann seinen Kaffee mit dem Wasserkocher und den Kaffeepäckchen selbst bereiten. Das Frühstücksbuffet ist reichlich und auch für Europäer geeignet. 5 Aufzüge sorgen für schnellen Transport. Die Rezeption ist im 5. Stock angesiedelt, der Frühstücksraum im 6. Stock. Gleich links am Hotelausgang ist ein Restaurant, im 2. Stock des Hotels befindet sich ein Chinarestaurant. Beides wurde besucht und für gut befunden. Der Besucher von Hong Kong sollte sich auf das dortige Preisniveau einstellen, das höher als in D ist. Aber die Stadt bietet viele Möglichkeiten und man kann sich per Taxi oder andere Verkehrsmittel bewegen. Dabei hilft das Hotel, indem sie das Taxi bestellt. Aufgrund seiner räumlichen Lage zum Zentrum empfehlenswert. Wer ein Zimmer in den oberen Etagen bucht, kann zwischen den Wolkenkratzern das Meer sehen und wie die Schiffe dort verkehren. Zum Abschluss der Hinweis zu den Steckdosen. Sie sind nicht mit europäischen vergleichbar. Einzig und allein ermöglicht die Steckdose am Fön die Nutzung zweipoliger dt. Stecker.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer hatte (wie gebucht) eine schöne Aussicht auf den Hafen. Das Frühstücksbuffet war gut jedoch gab es keine Brötchen. (Nur Toast und Croissants)
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Van Hiep

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, freundliche Personal
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel in Hong Kong Central. Room is like what you expect from Ibis, with nice view on Hong Kong harbor. The staff is very friendly and helpful. The location is in walking distance to the ferry transfer to Macau and also to the transfer to Kowloon side. But if you arrive with luggage, you should take a taxi. Nightlife and other locations are also in walking distance, but you might want to go there by Taxi instead. Ho Lee Fook is also in walking distance (google it & go there!), but you might want take a taxi back. :) If you want it more luxurious you might want got other side of HK central or Kowloon, but if you just want a nice Hotel with good location and nice view, you can´t go wrong here. However compared to the way more luxurious Hotels in Macau, Taipei, Shanghai and Beijing I stayed on that trip, the Ibis had the worst bang for your buck ratio (7/10). But still I remember it as good choice and would recommend it to all that don´t need a high class hotel and want to enjoy HK to its max and go to the hotel just to sleep, shower and have a nice view on HK harbor, while drinking your morning coffee. Starbucks is in the hotel lobby.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Georgios

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sauber, central gelegen, mittelmäßges Frühstück
Das Hotel ist auf europäischem Niveau, es gleicht allen anderen Ibis auf der Welt, nur das Frühstück ist befriedigend. Es gibt nur Weißbrottoast als Brot und die Auswahl halt sich in Grenzen.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Hans-Georg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything fine 👍
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Marius

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great public transport connection.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Barbara

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ö
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jennifer Siu am 9. Okt. 2023
Liebe Barbara,Vielen Dank für Ihre Bewertung.Ihre unschätzbaren Kommentare sind uns sehr wichtig, da sie es uns ermöglichen, die hohen Standards an Qualität, Service und Komfort aufrechtzuerhalten. Bitte zögern Sie nicht, uns direkt zu kontaktieren, wenn Sie uns Details darüber mitteilen möchten, wie wir uns verbessern können.Wir freuen uns auf Ihr baldiges Feedback.Mit freundlichen Grüße,Jennifer SiuHotelbetriebsleiter

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean & quite
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Sascha

Gut: Personal & Service
Das Frühstück ist nur mittelmäßig. Gute Verkehrsmittelanbindung.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Jennifer Siu am 17. Apr. 2023
Liebe Sascha,Vielen Dank für Ihre Kommentare und genossen unsere günstige Lage.Es tut uns leid zu erfahren, dass Ihr Frühstückserlebnis nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir überprüfen das Frühstücksangebot regelmäßig und werden Ihre Bedenken mit dem Food and Beverage Team besprechen.Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt in unserem Hotel entschieden haben. Wir freuen uns darauf, Sie wieder in unserem Hotel zu sehen und mit uns die Altstadt Hongkongs zu erkunden.Mit freundlichen Grüße,Jennifer SiuHotelbetriebsleiter

6/10 – Okay

FUMIKO

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
早朝にも関わらず、チェックインさせてくれて最高でした。ただ、洗面所に、前の方の空のペットボトルがあったり、少し隠れたとこに、掃除が甘い点はありました。 ただ、価格も含めると妥当で、総合的には、不満はないです。ありがとうございました。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jennifer Siu am 13. Mai 2024
FUMIKO様アーリーチェックインと料金設定に関するご意見とご満足をお寄せいただきありがとうございます。浴室の清掃につきましては申し訳ございませんでした。 清潔で快適な環境を維持することは私たちにとって最優先事項ですが、ご滞在中にこの点で十分でなかったことを残念に思います。 これは当社の通常の基準を反映していない唯一のケースです。 当社のハウスキーピングチームはお客様のケースについて十分な情報を持っており、今後そのような見落としが起こらないようフォローアップします。私たちにご滞在をお選びいただきありがとうございます。将来的には、より良い経験を提供する別の機会があれば幸いです。イビス香港セントラル&シェンワンフロントオフィス・マネージャーJennifer Siu

8/10 – Gut

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
讚,交通方便,酒店出去就有叮叮車站牌 離機場巴士站牌也很近 附近的上環熟食中心&六安居都好吃
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Daren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nathaniel

Gut: Zustand der Unterkunft
Good value great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Arie Chase, Durham

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good value
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Masayuki

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
イビス 香港 セントラル アンド シェンワンに滞在 清掃が大雑把で、ツイン(2人宿泊)なのに タオルが1枚しか新しい物になっていなかった。 歯ブラシも新しい物に変わっていない。 他の部分は、至って普通かな。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jennifer Siu am 13. Mai 2024
Masayuki 様ご滞在中のご経験を共有していただきありがとうございます。高い水準の清潔さを維持することは私たちにとって最も重要なことですが、ご滞在中にこの点で不十分だったことを残念に思います。 アコーの持続可能性への取り組みをサポートするために、当ホテルでは、タオルがラックに掛けられていない場合にのみ交換する、アメニティはリクエストがあった場合にのみ提供するなど、さまざまなグリーンポリシーを実施していますが、使い捨てプラスチックに関する政府の規制により変更される場合があります。 新しいタオルが必要な場合は、お部屋までお届けいたしますので、お気軽にお問い合わせください。コメントありがとうございます。 ご不快な思いやご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。 改善を加えたまたの機会があれば幸いです。イビス香港セントラル&シェンワンフロントオフィス・マネージャーJennifer Siu

8/10 – Gut

Leonie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shizuka

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean property in a safe neighborhood. Enjoyed stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Romain

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely Friendly and pleasing staff. Efficient house keeping. Hotel close to the Sheung wan Metro station and Macau ferry. Airport public bus service close to the hotel. Cheaper than the Airport Expressway Enjoyable family stay.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Nora

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient to food outlets and transport .. walking is great too for shopping areas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ml

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Small room but it is comfortable. Not too many amenities. They are doing away with anything plastic. Otherwise safe without any frills.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

DAICHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Scott

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beds are a bit hard, no bottled water anymore.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jennifer Siu am 30. Apr. 2024
Dear Scott,Thank you for your feedback.Our bed is a Simmons mattress and 7cm feather topper which serve our guests with a cozy sleep and meet the brand standard. To cater to guests’ preferences, we therefore offer additional toppers to make the bed softer for our guests. I apologise that the bedding was not suitable for you this time. Due to the government regulations on disposable plastic tableware & other plastic products and as part of Accor’s sustainability commitment, the Hotel will no longer place single-use amenities, such as bottled water, toothbrushes, cotton buds, etc. in rooms from 22 April 2024 (Monday) onwards. We invite you to join us in our sustainability efforts with simple actions such as traveling with reusable daily necessities and we kindly recommend utilizing the kettle provided in your room or refilling your bottles at the water dispenser located on the fifth floor. Thank you again for your patronage. We hope we have another chance to serve and provide the ultimate comfort and well-being at the best price in the future.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Che-Yu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Traffic convenience
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mitsuki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
香港駅からのシャトルバスがなくなってたので注意が必要です。クイーンストリート駅という、トラムの駅が近くにあるので不便ではないです。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ya Chu

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Good location and convenience, you get pretty much what you expect from an Ibis hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Responsive staff. Basic room but with space and necessary items.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Robin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gemiddeld een gewoon hotel als je een kamer met view hebt dan is het fantastisch. Die had ik met overzicht op de haven. Koffie en thee safe op de kamer. Standaard indeling IBIS hotels. Je weet wat je krijgt
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jennifer Siu am 30. Apr. 2024
Beste Robin,Hartelijk dank voor uw opmerkingen en het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons uitzicht vanuit de kamer.Bij ibis bieden we een economisch product met de beste service tegen de beste prijs. Ons ongeëvenaarde kamerinterieur heeft een plafond van 3 meter hoog, grote erkers en houten vloeren die optimaal gebruik maken van de functionaliteit en functionaliteit van de kamer om ruimtelijkheid en huiselijke ervaringen voor onze gasten te creëren.Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen. We kijken ernaar uit u weer te zien in ons hotel en samen met ons de historische, kunst- en culturele kant van Hong Kong in de oude stad Sheung Wan en Central te verkennen.Met vriendelijke groeten,Jennifer SiuHotelmanager bedrijfsvoering

6/10 – Okay

Samprada

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Ivy

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Poh Penv

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
地理位置不錯,可以感受香港。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Vai Sio Lydia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location with great choices of restaurants
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Laylian

Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Sabrina Yuen Mei

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There's strong cooking smell in the corridor outside our room, we told the staff in the reception but there's no improvement. There was dust under the bed and around the border of the head board through out our stay. The reception acted defensively on our complaints rather than listened to us to get a resolution. The 'kettle' in the room worked intermittently while there's no supply of bottled water. Condition of the room was poor in that corner of the shower room was broken & looked mouldy, curtains in the bedroom was filthy & mouldy in places. Side table on one bed bad been ribbed off hence no place to put essentials like mobile handset etc I had always liked Ibis but this stay put me off booking this hotel again.
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2024
Antwort von Jennifer Siu am 5. Apr. 2024
Dear Sabrina Yuen Mei,Thank you for taking the time to write to us. It is with deep regret to learn about the unpleasant experience you had recently. Please rest assured that cooking is prohibited in our guestrooms. The team has investigated the case and despite the absence of cooking as the source of the smell, it was unfortunate that you still experienced an unpleasant odor in the corridor. I apologise for any discomfort it caused during your stay. Please accept my apology for the dust in the room and the cleanliness of the bathroom. Our Housekeeping Manager does ongoing checks and inspections of the rooms to ensure our cleanliness standards, however I am sorry if you were let down on this occasion.Regarding the malfunctioned kettle, please do not hesitate to contact our staff for assistance or to change it for you during your stay. To comply with upcoming government regulations and as part of Accor’s sustainability commitment, please understand that amenities such as bottles of water, shower caps, sanitary bags, etc. are no longer placed in rooms, however we are pleased to offer additional amenities at your request. You are also suggested to refill your bottles at the water dispenser located on 5/F so as to reduce the use of single-use plastics.Taking this opportunity, we wish to also share with you that there are ongoing repair works in all our rooms to ensure that our standards are met. May I share with you that we do have a renovated room from August last year for our guests to consider. Namely “MyRoom by Jennifer: My Residence / Queen Room”, the 17 sqm cozy room features a tasteful blend of soothing colors and soft lighting. The well-equipped amenities include USB charging ports, a window-side table, large storage space and more will make you feel right at home. At ibis, our goal is to provide great service and comfortable accommodation at a competitively low price. As one of the hotels of a brand you like, I truly hope that we will have another chance of welcoming you back where you can witness the improvements we have made.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

8/10 – Gut

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel acorde a el precio que se pagó.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

toshiharu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
アートバーゼル香港で4泊しました。設備は清潔、機能的で安心してられました。18階でしたが大変静かでした。ガゴシアン、ツビルナー等にも徒歩でいけます。次も泊まりたい。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Kin Pong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
不錯 交通方便
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Cindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Man Yee

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
交通方便,在機場坐A11在港澳碼頭下車,越過對面沿著電車路直走幾分鐘,跟著電車轉彎,看到Starbucks 就到了。離開時在剛剛轉彎位置旁你就有A11坐回機場,十分十分方便
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I got free drinks and top floor room with VIP access. It gives good relaxing feeling after long flight.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Haiqi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
オーシャンビューの部屋を予約しました。景色は綺麗でした。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Valley

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff very helpful and nice. Before I went there I emailed them about transportation and they responded in details
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jennifer Siu am 25. März 2024
Dear Valley,Thank you for your positive feedback regarding our staff. We are delighted to hear that they were helpful and provided you with detailed information regarding transportation before your arrival. I have passed on your comments to the team as motivation for the staff who strive to provide excellent customer service and assist our guests in any way we can to ensure a pleasant stay.Thank you for your comments again. We look forward to welcoming you back and providing you with another amazing experience at ibis. Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Anne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very central lovely helpful staff and very clean and tidy
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Keung

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is clean. Good ventilation. Friendly staff and efficient service. Good location. Only one thing i don't like is the size of the room which is quite small 😅
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jungbin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
역까지 걸어서 10분. 공항에서 A11타고 내리면 도보 10분거리에 위치함
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Takashi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
室温が低く、寒い
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jennifer Siu am 25. März 2024
Takashi 様コメントしてくださってありがとうございます。エアコンの温度は各部屋の操作パネルで調節可能ですが、お部屋が寒かったとのこと、大変申し訳ございませんでした。 部屋の換気を良くするために、エアコンを送風モードに切り替えることをお勧めします。 また、ポータブルヒーターもご用意しておりますので、次回ご利用の際はお気軽にお電話ください。お電話をいただきましたら喜んで対応させていただきます。お時間を割いてご連絡いただきまして、重ねて御礼申し上げます。 またのお越しをお待ちしております。イビス香港セントラル&シェンワンフロントオフィス・マネージャーJennifer Siu