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Bewertungen von Skyline Airport Hotel

4 out of 5
Skyline Airport Hotel
Elannontie 9, Vantaa

Bewertungen

9,0

Wunderbar

291 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
152 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
22 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt Location when you have an early flight next day. Nice place to start a trip ..
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 22. Feb. 2024
Dear Peter,thank you so much for your kind feedback. We are super happy to hear that you had a nice stay with us and that you were happy with our concept and easier start for your journey.I hope you have the possibility to visit us soon again. Have a nice day!Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Frank-Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne, zweckmäßig und modern eingerichtete Zimmer. 10-15 Gehminuten zum Einkaufszentrum Jumbo mit mehreren Möglichkeiten zum Essen (Restaurant, Fastfood, Bar, Kaffee...). Gut funktionierender Flughafentransfer mittels kostenlosem Hotelbus. Tolles Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Tatiana

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

Efim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Maximilian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis/Leistungsverhältnis; nettes Zimmer; optimal für kurzen Aufenthalt; gute Anbindung an Nahverkehr
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Kirsi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Angenehmes Hotel
Aufenthalt war im ganzen angenehm, schönes Eckzimmer mit einem winzigen Bad. Im Restaurant sehr fein gegessen, leider diesmal mit schlechtem Service. Transfer vom Flughafen ohne Kosten war ausgezeichnet. Einkaufzentrum JUMBO ganz in der Nähe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Kirill

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Philipp

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport. Pick up und drop off worked perfectly. Outstanding variety and quality of breakfast buffet starting at 5am.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Skyline/ Mari J am 27. Apr. 2022
Dear Philipp, Thank you so much for choosing privately owned Skyline Airport Hotel. We are pleased to hear that you were satisfied with your stay with us and everything went smoothly! We do hope to see you again in the near future! Kind regards, Mari J Guest Relations Manager Skyline Airport Hotel

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Christina, Ingolstadt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Moderne und neuen Hotel. Nette und hilfsbereiten Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider wurde mein Zimmer bei 4tagen Aufenthalt nicht einmal gereinigt
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Tatjana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Boris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Alles gut, wie erwartet Neu renoviert Zimmer, top
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Skyline/ Mari J am 12. Okt. 2021
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Wir würden uns freuen, Sie bei uns einmal wieder zu empfangen! Mari J, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Arno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
kostenpflichtiger Transfer zum Flughafen. 20€ by Hotelarrangement. 15€ by own arrangement thru Taxi
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Skyline/ Mari J am 2. Aug. 2021
Dear guest, thank you for your feedback. We are deeply sorry that you had a disappointing experience during your stay with us and that you were not satisfied with the lack of transfer. Due to COVID-19-situation and the reduced amount of customers our airport shuttle is temporarily out of use. We kindly ask for your understanding concerning the matter. We hope we can get to more normal life soon. We do tell you about this situation when making the reservation and the information is also shared on our home page. Guest satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Hopefully we can see you again as our guests. Kind regards, Mari J / Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Debra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were nice enough for an airport hotel and the restaurant was also very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 15. Mai 2024
Thank you Debra for your kind comments. It makes me so happy to hear the visit at Skyline Airport Hotel was successful. Welcome back again! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really convenient and clean hotel for our pre-flight needs. The shuttle is consistent and breakfast was available starting at 3:15am.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 3. Apr. 2024
Dear Erin,Thank you for your positive feedback! I am really happy to hear that your stay with us has been smooth and you got easily to the next destination.We are warmly welcoming you back, hopefully in the near future!Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Hans

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 26. März 2024
Thank you for visiting us Hans! Hope to see you soon again! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel and so convenient for early flight. Would stay again!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 19. März 2024
Thank you so much for sharing your experience and for staying with us! We are pleased to hear that you were satisfied with your stay and that our facilities made you feel comfortable.We hope you have the possibility to visit us soon again. Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

CESAR A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 15. März 2024
Dear Cesar,Thank you so much for your positive feedback! I am really happy to hear that your stay with us has been smooth and that you enjoyed the friendly service provided by our staff. Thank you so much, this means a lot to us.We are warmly welcoming you back on your next visit to Vantaa.Kind regards,Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Mika

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Amy, Comber

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The food for dinner was a bit expensive
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 27. Feb. 2024
Dear Amy,Thank you for your feedback!I will pass on your comments to our Restaurant Manager.Warmly welcome again, hope to see you soon! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fräscht rum, mycket trevligt mottagande och bra service när jag ringde upp dem innan min vistelse. God frukost, lugn atmosfär.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 27. Feb. 2024
Hej,Tack för ditt positiva omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med din vistelse. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen!Med vänlig hälsning, Mari J/ Kundrelationer

10/10 – Hervorragend

William

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Simanta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel itself was pretty alright for a night before your flight. BUT...for an airport hotel, I was disappointed that their airport shuttle is NOT available 24 hrs. They only operate during certain hours in the day and outside those hours (say, between 9 am to 3 pm on a weekend), you are responsible for getting to the airport. I wouldn't call the distance walkable either - especially with snow/ice. The rooms were adequate but a bit cramped - especially the bathroom (if that matters to you). Breakfast starts quite early (4.15 am) but wasn't as good as some of the other Finland hotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 22. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience and for staying with us! We are pleased to hear that you were satisfied with our hotel itself.We are still sorry to hear that you were disappointed in our shuttle. The airport shuttle is running every 30 minutes during mornings from 04 – 09am from the hotel to the airport. From the airport to the hotel the bus is running from 15pm-01.15 am. And on weekdays we offer the ride 9am-15pm on request. Most of the flights are departing / arriving during these hours. We hope you have the possibility to visit us soon again. Have a sunny spring! Kind regards,Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Shahar

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay. The bathroom was a bit tight but otherwise everything was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 22. Feb. 2024
Dear Shahar, thank you for your positive feedback.I am really happy to hear that your stay at Skyline Airport has been smooth.We are warmly welcoming you back on your next visit to Vantaa.Kind regards, Mari J/ Skyline Airport Hotel

8/10 – Gut

Jukka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ralph, Breda

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, only point for improvement would be a sign or something else at the airport where the hotel shuttle will pick you up, there is nothing now.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 14. Feb. 2024
Hi Ralph, thank you for your feedback and for staying with us. Our bus leaves from platform 42, it is marked with a number and it is a stop for all hotel buses. Unfortunately the airport won't let us to take our own signs there. Warmly welcome again! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Timo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jan

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

n

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Mirka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The room was perfect except for the temperature. It was very warm and when I called the front desk they did not have an option to cool the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Dear Mary,Thank you so much for your feedback!Sorry to hear about heating problem, did you check the radiator? We are always happy to help you if there is any problem during your visit. We will check your room immediately, thank you for letting us know.We are warmly welcoming you back on your next visit to Vantaa.Kind regards,Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Anu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skyline lentokenttähotelli
Olimme kerran aiemmin yöpyneet täällä.Nyt uudistumisen myötä paikasta on tullut vieläkin parempi.Suosittelen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Hei Anu,kiitos positiivisesta palautteesta! Olipa ilo kuulla, että olette viihtyneet! Jäämme odottamaan seuraavaa vierailuanne! Lämpimästi tervetuloa taas uudelleen!Ystävällisin terveisin,Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Ismo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice newly renovated hotel with attractive rooms. Abundant breakfast. Good price-quality ratio!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Hi Ismo and thank you so much for your kind words!We are glad that you enjoyed your stay with us. Warmly welcome again, hope to see you soon!Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Betty, Wilmington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful hotel with an outstanding staff and awesome breakfast, lunch, and dinner selections — Every member of the staff could not have been nicer to us. This hotel is at the top of my list for quality, ambiance, and value. Thank you!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Dear Betty,Thank you so much for your positive feedback!We are glad that you enjoyed the service provided by our staff. I will pass on your comments to our wonderful staff members. They will be happy to receive positive feedback.Warmly welcome again, hope to see you soon! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Eeva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Early flight pre-hotel
Convenient and reasonably priced hotel close to the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Hi Eeva and thank you so much for your kind words!We are glad that you enjoyed your stay with us. Warmly welcome again, hope to see you soon!Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Joachim

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Nina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Riina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yövyimme yhden yön ennen aikaista aamulentoa. Lentokenttäkuljetukset toimivat hyvin ja ajallaan. Aamupala oli tosi kattava ja monipuolinen. Varsinkin aikaisella lennolla lentokentällä on hyvin rajoitetusti aamupalavaihtoehtoja.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Hei Riina,Kiva kuulla, että viihdyitte meillä Skylinessä ja nautitte yksityisen hotellimme palveluista ja hyvästä ruuasta! Kiitos hienosta palautteesta ja lämpimästi tervetuloa taas uudelleen yksityiseen Skylineen! Ystävällisesti,Mari J/ Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Sari

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Mette

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Dårlig frokost! usmakelig og tørre grønnsaker, her har de stort forbedringspotensial hva gjelder både mat og opprydding!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Aleksi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Vegard

Mit einer Gruppe gereist
Et helt standard hotel
Helt standard hotel, slet litt med å holde temperaturen på rommet, trakk kraftig fra vinduene.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Maja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Fabio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth a stay
A convenient hotel, close to the airport with a shuttle every 30 minutes. Also, has an excellent variety of items in their breakfast buffet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 10. Jan. 2024
Dear Fabio, thank you for your positive and kind feedback.I am really happy to hear that your stay at Skyline Airport has been smooth.We are warmly welcoming you back on your next visit to Vantaa.Kind regards, Mari J/ Skyline Airport Hotel