Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
291 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
291
152 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
152
22 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
22
10 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
10
6 von insgesamt 481 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
6
9,2/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Peter
Geschäftlich gereist
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt Location when you have an early flight next day. Nice place to start a trip ..
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 22. Feb. 2024
Dear Peter,thank you so much for your kind feedback. We are super happy to hear that you had a nice stay with us and that you were happy with our concept and easier start for your journey.I hope you have the possibility to visit us soon again. Have a nice day!Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Frank-Michael
Geschäftlich gereist
27. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne, zweckmäßig und modern eingerichtete Zimmer. 10-15 Gehminuten zum Einkaufszentrum Jumbo mit mehreren Möglichkeiten zum Essen (Restaurant, Fastfood, Bar, Kaffee...). Gut funktionierender Flughafentransfer mittels kostenlosem Hotelbus. Tolles Frühstücksbuffet
Frank-Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Tatiana
4. Jan. 2023
Tatiana
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
8/10 – Gut
Efim
31. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Efim
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
8/10 – Gut
Maximilian
Mit einer Gruppe gereist
16. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis/Leistungsverhältnis; nettes Zimmer; optimal für kurzen Aufenthalt; gute Anbindung an Nahverkehr
Maximilian
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
8/10 – Gut
Kirsi
14. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Angenehmes Hotel
Aufenthalt war im ganzen angenehm, schönes Eckzimmer mit einem winzigen Bad. Im Restaurant sehr fein gegessen, leider diesmal mit schlechtem Service. Transfer vom Flughafen ohne Kosten war ausgezeichnet. Einkaufzentrum JUMBO ganz in der Nähe.
Kirsi
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Kirill
23. Juni 2022
Kirill
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Philipp
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
25. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport. Pick up und drop off worked perfectly.
Outstanding variety and quality of breakfast buffet starting at 5am.
Philipp
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Skyline/ Mari J am 27. Apr. 2022
Dear Philipp,
Thank you so much for choosing privately owned Skyline Airport Hotel. We are pleased to hear that you were satisfied with your stay with us and everything went smoothly!
We do hope to see you again in the near future!
Kind regards,
Mari J
Guest Relations Manager
Skyline Airport Hotel
8/10 – Gut
Stefan
20. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stefan
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Christina, Ingolstadt
Mit der Familie gereist
29. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Moderne und neuen Hotel. Nette und hilfsbereiten Personal.
Christina
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Nov. 2021
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider wurde mein Zimmer bei 4tagen Aufenthalt nicht einmal gereinigt
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
8/10 – Gut
Tatjana
Mit der Familie gereist
26. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tatjana
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Boris
Geschäftlich gereist
17. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Alles gut, wie erwartet
Neu renoviert Zimmer, top
Boris
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Skyline/ Mari J am 12. Okt. 2021
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihre positive Bewertung!
Wir würden uns freuen, Sie bei uns einmal wieder zu empfangen!
Mari J,
Guest Relations Manager
8/10 – Gut
Arno
4. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Arno
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
10/10 – Hervorragend
Thomas
Geschäftlich gereist
31. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thomas
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
28. Juli 2021
Gut: Sauberkeit
kostenpflichtiger Transfer zum Flughafen. 20€ by Hotelarrangement. 15€ by own arrangement thru Taxi
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Skyline/ Mari J am 2. Aug. 2021
Dear guest, thank you for your feedback. We are deeply sorry that you had a disappointing experience during your stay with us and that you were not satisfied with the lack of transfer. Due to COVID-19-situation and the reduced amount of customers our airport shuttle is temporarily out of use.
We kindly ask for your understanding concerning the matter. We hope we can get to more normal life soon.
We do tell you about this situation when making the reservation and the information is also shared on our home page.
Guest satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Hopefully we can see you again as our guests. Kind regards, Mari J / Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Debra
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were nice enough for an airport hotel and the restaurant was also very good
Debra
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 15. Mai 2024
Thank you Debra for your kind comments. It makes me so happy to hear the visit at Skyline Airport Hotel was successful. Welcome back again! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Erin
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really convenient and clean hotel for our pre-flight needs. The shuttle is consistent and breakfast was available starting at 3:15am.
Erin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 3. Apr. 2024
Dear Erin,Thank you for your positive feedback! I am really happy to hear that your stay with us has been smooth and you got easily to the next destination.We are warmly welcoming you back, hopefully in the near future!Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
8/10 – Gut
Hans
Geschäftlich gereist
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Hans
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 26. März 2024
Thank you for visiting us Hans! Hope to see you soon again! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
David
Mit dem Partner gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel and so convenient for early flight. Would stay again!
David
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 19. März 2024
Thank you so much for sharing your experience and for staying with us! We are pleased to hear that you were satisfied with your stay and that our facilities made you feel comfortable.We hope you have the possibility to visit us soon again. Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
CESAR A
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
CESAR A
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 15. März 2024
Dear Cesar,Thank you so much for your positive feedback! I am really happy to hear that your stay with us has been smooth and that you enjoyed the friendly service provided by our staff. Thank you so much, this means a lot to us.We are warmly welcoming you back on your next visit to Vantaa.Kind regards,Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Mika
28. Feb. 2024
Mika
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Amy, Comber
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The food for dinner was a bit expensive
Amy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 27. Feb. 2024
Dear Amy,Thank you for your feedback!I will pass on your comments to our Restaurant Manager.Warmly welcome again, hope to see you soon! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fräscht rum, mycket trevligt mottagande och bra service när jag ringde upp dem innan min vistelse.
God frukost, lugn atmosfär.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 27. Feb. 2024
Hej,Tack för ditt positiva omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med din vistelse. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen!Med vänlig hälsning, Mari J/ Kundrelationer
10/10 – Hervorragend
William
21. Feb. 2024
William
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
Simanta
Mit dem Partner gereist
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel itself was pretty alright for a night before your flight. BUT...for an airport hotel, I was disappointed that their airport shuttle is NOT available 24 hrs. They only operate during certain hours in the day and outside those hours (say, between 9 am to 3 pm on a weekend), you are responsible for getting to the airport. I wouldn't call the distance walkable either - especially with snow/ice. The rooms were adequate but a bit cramped - especially the bathroom (if that matters to you). Breakfast starts quite early (4.15 am) but wasn't as good as some of the other Finland hotels.
Simanta
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 22. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience and for staying with us! We are pleased to hear that you were satisfied with our hotel itself.We are still sorry to hear that you were disappointed in our shuttle. The airport shuttle is running every 30 minutes during mornings from 04 – 09am from the hotel to the airport. From the airport to the hotel the bus is running from 15pm-01.15 am. And on weekdays we offer the ride 9am-15pm on request. Most of the flights are departing / arriving during these hours. We hope you have the possibility to visit us soon again. Have a sunny spring! Kind regards,Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Shahar
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay. The bathroom was a bit tight but otherwise everything was great
Shahar
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 22. Feb. 2024
Dear Shahar, thank you for your positive feedback.I am really happy to hear that your stay at Skyline Airport has been smooth.We are warmly welcoming you back on your next visit to Vantaa.Kind regards, Mari J/ Skyline Airport Hotel
8/10 – Gut
Jukka
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jukka
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Ralph, Breda
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, only point for improvement would be a sign or something else at the airport where the hotel shuttle will pick you up, there is nothing now.
Ralph
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 14. Feb. 2024
Hi Ralph, thank you for your feedback and for staying with us. Our bus leaves from platform 42, it is marked with a number and it is a stop for all hotel buses. Unfortunately the airport won't let us to take our own signs there. Warmly welcome again! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Timo
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Timo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Jan
6. Feb. 2024
Jan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
n
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
n
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Mirka
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mirka
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Mary
Mit der Familie gereist
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The room was perfect except for the temperature. It was very warm and when I called the front desk they did not have an option to cool the room.
Mary
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Dear Mary,Thank you so much for your feedback!Sorry to hear about heating problem, did you check the radiator? We are always happy to help you if there is any problem during your visit. We will check your room immediately, thank you for letting us know.We are warmly welcoming you back on your next visit to Vantaa.Kind regards,Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Anu
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skyline lentokenttähotelli
Olimme kerran aiemmin yöpyneet täällä.Nyt uudistumisen myötä paikasta on tullut vieläkin parempi.Suosittelen.
Anu
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Hei Anu,kiitos positiivisesta palautteesta! Olipa ilo kuulla, että olette viihtyneet! Jäämme odottamaan seuraavaa vierailuanne! Lämpimästi tervetuloa taas uudelleen!Ystävällisin terveisin,Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Ismo
Geschäftlich gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice newly renovated hotel with attractive rooms. Abundant breakfast. Good price-quality ratio!
Ismo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Hi Ismo and thank you so much for your kind words!We are glad that you enjoyed your stay with us. Warmly welcome again, hope to see you soon!Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Betty, Wilmington
Mit der Familie gereist
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful hotel with an outstanding staff and awesome breakfast, lunch, and dinner selections — Every member of the staff could not have been nicer to us. This hotel is at the top of my list for quality, ambiance, and value. Thank you!
Betty
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Dear Betty,Thank you so much for your positive feedback!We are glad that you enjoyed the service provided by our staff. I will pass on your comments to our wonderful staff members. They will be happy to receive positive feedback.Warmly welcome again, hope to see you soon! Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
6/10 – Okay
Eeva
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Early flight pre-hotel
Convenient and reasonably priced hotel close to the airport.
Eeva
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Hi Eeva and thank you so much for your kind words!We are glad that you enjoyed your stay with us. Warmly welcome again, hope to see you soon!Kind regards, Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Joachim
18. Jan. 2024
Joachim
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Nina
Geschäftlich gereist
17. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nina
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Riina
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yövyimme yhden yön ennen aikaista aamulentoa. Lentokenttäkuljetukset toimivat hyvin ja ajallaan. Aamupala oli tosi kattava ja monipuolinen. Varsinkin aikaisella lennolla lentokentällä on hyvin rajoitetusti aamupalavaihtoehtoja.
Riina
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 29. Jan. 2024
Hei Riina,Kiva kuulla, että viihdyitte meillä Skylinessä ja nautitte yksityisen hotellimme palveluista ja hyvästä ruuasta! Kiitos hienosta palautteesta ja lämpimästi tervetuloa taas uudelleen yksityiseen Skylineen! Ystävällisesti,Mari J/ Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Sari
Geschäftlich gereist
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sari
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
6/10 – Okay
Mette
15. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Mette
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
14. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit
Dårlig frokost! usmakelig og tørre grønnsaker, her har de stort forbedringspotensial hva gjelder både mat og opprydding!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Aleksi
14. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aleksi
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
6/10 – Okay
Vegard
Mit einer Gruppe gereist
14. Jan. 2024
Et helt standard hotel
Helt standard hotel, slet litt med å holde temperaturen på rommet, trakk kraftig fra vinduene.
Vegard
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Maja
14. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maja
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Fabio
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth a stay
A convenient hotel, close to the airport with a shuttle every 30 minutes.
Also, has an excellent variety of items in their breakfast buffet.
Fabio
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Skyline/ Mari J am 10. Jan. 2024
Dear Fabio, thank you for your positive and kind feedback.I am really happy to hear that your stay at Skyline Airport has been smooth.We are warmly welcoming you back on your next visit to Vantaa.Kind regards, Mari J/ Skyline Airport Hotel