Außenbereich

Bewertungen von Pullman Hanoi Hotel

4.5 out of 5
Pullman Hanoi Hotel
40 Cat Linh Street, Dong Da District, (Entrance 61 Giang Vo Street), Hanoi

Bewertungen

8,2

Sehr gut

140 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
180 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
56 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
25 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Pullman Hanoi am 14. Juli 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for having chosen Pullman Hanoi for your recent stay. With your review, we understand that you were not totally satisfied with our hotel facilities and services. It would be highly appreciated if you could share with us some details for our improvement. Customer satisfaction is very important for us and you have our commitment that all of your constructive comments will be used to improve our service quality. We thank you again for your kind support to Pullman Hanoi and we look forward to welcome you back in our hotel soon. Kind regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

4/10 – Schlecht

.., Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute Lage
bis auf einen nicht zugestellten Rechnungsaussdruck seitens Expedia Note "2"
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Pullman Hanoi am 6. Feb. 2018
Lieber, Vielen Dank für Ihren Besuch. Wir hoffen, dass Sie Ihren gewünschten Rechnungsbeleg von Expedia nun erhalten haben. Leider sehen wir, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht all zu gut bewertet haben. Gerne würden wir mehr in Erfahrung bringen und versuchen mit Ihnen in Kontakt zu treten. Mit den besten Grüssen Jayden Dinh Assistant Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Danijel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in Hanoi zu erkunden
In ruhiger Gegend. Ein Hotel nicht weit weg von Literaturtempel. Cirka 30min bis Altstadt. Haben die Lage als gut empfunden. Besser als in der stressigen Altstadt. Frühstück war gut. Nicht europäisch aber trotzdem gut. Service war ohne Beanstandungen. Zimmer bisschen in die Jahre gekommen aber trotzdem gut. Gern wieder.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Pullman Hanoi am 17. Jan. 2018
Dear Danijel, Thank you for choosing us and the time you have taken to review us. We are delighted to read your comments that highlight many positive aspect of Pullman Hanoi. I am sure that your positive feedback is a great source of motivation for my entire team and I will be sure to share your comments with the team. Thank you again for your supports and we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. With Kind Regards, Nathalie Poncet Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Arnd, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Pullmann Hanoi is a very pleasant hotel
After a busy sightseeing day in Hanoi the Pullman is a perfect place to relax and calm down.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017
Antwort von Nathalie Poncet Operations Manager Pullman Hanoi am 6. Sept. 2017
Dear Arnd, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Hanoi. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Michelle T.

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Das Hotel ist sehr gut und ich würde es wieder buchen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Pieter De Weerd am 8. Nov. 2014
Dear guest, Thank you for your very kind grading about Pullman Hanoi. It is always nice to receive positive feedback. We hope to welcome you back soon at Pullman Hanoi. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

10/10 – Hervorragend

GerS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Meets all expectations
Whatever you expect from a five star hotel, you will get it here. Nice romms, although not styled in an excessive way, large breakfast buffet, friendly staff and located in the heart of Hanoi will make your stay a satisfied one. WIFI Internet connections in all rooms is free. I was on a business trip, therefore I had no time to experience the equipment for leisure (gym, swiming pool). I would book the hotel again.

6/10 – Okay

Tak Fai, Kowloon

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The bathroom facilities are difficult to use.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yoko

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
皆さんとても親切で、お部屋も清潔で快適でした。ホテルの外は食べるところがあまりなく不便ですが、タクシーはすぐ呼べるし、支障はありませんでした。また次もプルマンを利用したいと思います。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Executive Pullman Hanoi am 23. Mai 2024
Dear YokoThank you for rating us on Expedia!We are pleased to know that you had an enjoyable experience with us. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Once again, thank you for choosing Pullman Hanoi and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Sincerely,Nguyen Huong LyGuest Experience ExecutivePullman Hanoi

8/10 – Gut

Jethro

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very helpful staff. Great breakfast selection. Good value hotel. Rooms could use a little upgrading but it has the essentials in place. Swimming pool decking needs fixing. Overall we had a nice. comfortable and enjoyable stay there.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

T

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sweet room にアップグレードしてもらえました。 凄くいい部屋でしたが、シャワー、トイレの排水が凄く遅く汚いのが残念でした。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Wojciech

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
とても良かったです
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

YASUTAKA

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Javier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El desayuno espectacular
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Hiroshi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

MITHUN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay
Nice facilities and courteous staff, which was very helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

HOYOUNG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Beomsu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
二度と泊まりません
セキュリティに難あり。 朝6時台に部屋番号を間違えた客が部屋に乱入。まじでゾッとした。 ホテル側がその客のせいにして、すみませんと一言のみ。
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Wai Man Aidy

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All deco and facilities are old and not enough light in the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Quan

A pleasant place to spend a couple days
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Carole

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
Had just 1 night at the pullman this was my 2nd stay here. Note to travellers, get the reception to get your taxi to the airport it will save you a much money as the Hanoi taxis rip foreigners off.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Emmanouil

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

ITO

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

RYOSUKE

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
レストランはもう少し頑張ってほしい

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best choice!
The hotel is fantastic, best choice if you are coming to Hanoi on business puspose
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Wai Leung

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

TSZ LUNG

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

YAT LUN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Sue Phay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice luxurious hotel. Staffs are very helpful and professional. Breakfast is more towards continental, will be good to have more local options.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Igarashi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Xiaofeng, Shanghai

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

sajan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Monica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We stayed at the Pullman for a week, and it was the best experience and value in Vietnam. The staff was super friendly and helpful. The rooms were big and clean, and we had our laundry cleaned at very reasonable rates. We had a dedicated breakfast table and the servers knew our drinks. The pool was nice, the gym was huge, and the whirlpool was great. We also played tennis on the grounds. The location was close enough to walk to old quarter for us (~1 mile). Highly recommend the Pullman!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Sumit

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Old property, not maintained well, AC plant unable to take load, hot rooms, property didnt upgrade to new convenient features.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Panagiotis

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Kwok Hoo

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Shirley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff were really accommodating and very friendly. The first room we were taken to had two lights that were not working, and the room was already very dark. Without hesitation, we were offered an upgrade to a larger room but was still very dark, but we took that regardless. We stayed for 9 nights and changed rooms twice. The toilets were constantly blocked and water from the sink did not drain. Because the staff were so nice we actually felt bad complaining. Eventually, the blockage issues got out of hand so we were offered another room change. I would not recommend staying because of the very dated rooms. The were so dated it prompted me to ask how old the building was. Staff is A , professional and just good people.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2023

4/10 – Schlecht

kelvin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
wifi was weak, breakfast was bad
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

YANAGITA, ojiya

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
ハノイで定宿にしています

10/10 – Hervorragend

Jinyoung

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

OSAMU

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
朝食はクロワッサンはじめ、パンがとても美味しい。 バスタブはない。 シャワーは深夜でも温水はしっかり出る。 トイレはウォシュレットはない。 トイレ流した後、タンクの弁がきちんと閉じず。 部屋は広くて良いが、折りたたみ式のスーツケースの台は壊れていて使いものにならない。 部屋のライトは暗めで仕事は夜には向いていない。
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Shinichi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ウォシュレットがない!!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Venice

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

4/10 – Schlecht

Hitoshi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5つ星には当たらない。古い。工事中。不便。特に良いところなし。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Tran Thang Front Office Manager am 14. Aug. 2022
Dear Mr. Hitoshi, Thank you for your recent feedback. We are truly disappointed that we did not meet your expectations during your stay as we definitely aim much higher to ensure customer satisfaction. This is extremely important for us and we apologize sincerely that we got it wrong this time. Thank you again for your feedback – we do appreciate it and hope that on your next visit we will be able to restore your faith in our beautiful property. Best regards, Tran Thang Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

MARUYAMA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022