Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Hotel Nesrine Hammamet

4 out of 5
Hotel Nesrine Hammamet
Avenue de la Paix, Hammamet

Bewertungen

5,8
6 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

6,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

5,6/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Hassan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Sept. 2023
Thank you for your great review and valuable score

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent staff worker very polite hotel is lovely they look after the guests reception staff amazing I feel like a home
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von os am 4. Mai 2024
Thank you so much for your great score and wonderful comments - we hope to see you again!

2/10 – Ungenügend

Moez

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was a good experience overall just a couple of little bits that i would of liked to know before going, it is well worth upgrading to full board with drinks included as the extra costs isn't much but soon adds up if there's more than 1 of you and there are not many English people who stay otherwise i couldn't falt the staff or place itself
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 16. Nov. 2023
thank you Richard for your kindness riview we hope see you gain

6/10 – Okay

Sofia

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rekommenderar Inte
Var ett billigt hotell & vi köpte till all inclucive till en billig peng, men hade nog lite högre förväntningar. Men knappt någon frukost att välja på. Lunch & middag var ok någon dag, vi valde att äta middag ute på något restaurang. Inga snacks mellan måltiderna, ville du ha en drink fick du dricka vodka, gin el whisky. Rött, vitt vin el öl. Vanlig läsk var cola eller Sprite. Sängen va nog det sämsta jag någonsin haft. Men trevligt poolområde, provade massage på hotellets spa den var kanon👍 Även dom flesta i personalen var trevliga.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 13. Nov. 2023
dear sofia thank you for taking from your time to give your opinion

6/10 – Okay

SMAIL

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 7. Sept. 2023
Thank you for your score

8/10 – Gut

Abdelhafidh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Correct vu la qualité prix. A conseiller pour l'accueil et la plage.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 8. Aug. 2023
Thank you for your great review - we hope to see you again

2/10 – Ungenügend

Nizar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It's a shame
The checking in and the checking out process was terrible, had to ask to move room as the first one condition was terrible smell of dump ,ants every where, smell off sewage all round the hotel.the food quality at breakfast and dinner is the worst i have ever seen, tasteless an 8 years old can cook better than that. On the weekends they're prioritising locals people who uses the pool and beach and no one cares about the hotel's guests. I work in the tourism industry for 20years now and it's very sad to see this happening in this lovely place it's obvious that there is no care form the owner/management at all and the property in desperately needs off renovation
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 3. Aug. 2023
Thank you for your review - we do our best to please all our clients

8/10 – Gut

Odile

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien dans l’ensemble, repas excellent, serviettes un peu usagées
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 3. Aug. 2023
Thank you for your lovely review

2/10 – Ungenügend

Djamila

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aucun professionnalisme
Personnel non professionnel
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 19. Juli 2023
We believe we offer a super hotel at a great price and are sad to hear you didn't feel the same. We have a great team always available to assist where possible

8/10 – Gut

Carole

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 16. Juli 2023
Thank you Carole for your great score! We hope to see you again soon

10/10 – Hervorragend

Primo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura bella, bellissima piscina, personale gentile e professionale. Perfetto
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Sami

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel très propre, personnel au petit soin!
Lors de notre séjour de 4 nuitées en compagnie de ma maman, personne âgée à mobilité réduite, on a été agréablement surpris : elle a bénéficié de repas personnalisé sans sel (elle est hypertendue), le chef cuisine en personne qui vient à notre table chaque dîner pour s'assurer que tout allait bien, on se croirait dans un 5*+ ! Qualité des mets irréprochable et très variés au buffet self service (bcp de salades, fruits, différentes viandes, des plats locaux et internationaux, coin grillade, desserts...) tout est fait maison et de qualité, excellent petit déjeuner. Un accompagnement lors la baignade chaque matin à la plage pour maman: un Monsieur très pro, gentil l'assiste et l'aide pour qu'elle profite pleinement de la belle plage de Hammamet, donc mention spéciale pour ce Monsieur que je remercie du fond du cœur (le responsable côté plage)! Le ménage se fait quotidiennement, chambre propre. Check in, check Out fluide et personnel de réception très acceuillant avec le sourire. Pour résumer, l'approche assez personnelle et au même temps discrète du personnel de Nesrine hôtel fait qu'on a passé un agréable séjour et croyez moi c'est assez rare dans un 4* (j'ai eu la chance de visiter plusieurs hôtels à travers le monde, j'ai de quoi comparer). Rapport qualité prix imbattable. Allez y les yeux fermés vous n'allez pas le regretter.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relations am 27. Juli 2022
Thank you for your wonderful feedback

2/10 – Ungenügend

Ikram

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relations am 27. Juli 2022
Merci beaucoup pour votre feedback

2/10 – Ungenügend

Ferchichi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lot of potential, nice layout of rooms and hotel in general. Unfortunately the rooms are in desperate need of renovation. Ripped bedding sheets, mould in shower, and worn fabrics everywhere.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 28. Nov. 2019
Thank you for your time. We hope you reported this to reception for investigation as we havent had such comments before. We hope you enjoyed your stay

2/10 – Ungenügend

Hamdi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Guest Relations am 20. Aug. 2019
Thank you for your feedback

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Week-end à Hammamet
L’hôtel est globalement propre et bien situé. Des efforts à faire au niveau du service. Qualité de la nourriture pas à la hauteur. Bien pour y passer une nuit, si pas d’autres choix, pas plus.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Guest Relations Manager am 14. Nov. 2018
Thank you for your feedback

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
We hebben hier een weekje doorgebracht maar geen enkele nacht goed kunnen slapen wegens te luide muziek telkens tot 4 uur s ochtends! Ondanks onze klacht bij de receptie kregen we geen andere kamer
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Maher Brahem - Guest Relations Manager am 6. Nov. 2018
Wij danken u voor uw feedback Het spijt ons dat uw kamer niet helemaal genoeg was, maar als we beschikbaarheid hadden, zouden wij u onmiddellijk een tweede kamer geven Nogmaals bedankt

4/10 – Schlecht

ALBERTO

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Los hay mucho mejores al mismo precio
El ambiente para mí, poco acogedor.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Guest Relations am 28. Aug. 2018
gracias por tus comentarios

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très agréable
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018
Antwort von Guest Relations am 4. Sept. 2018
Merci pour votre feedback Mssr Mohamed

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bon séjour personnel aimable hôtel convenable bien situe
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2018
Antwort von guest relations am 12. Apr. 2018
Merci beaucoup pour votre feedback!

2/10 – Ungenügend

selibetrer , alger

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nourriture et bon
hotel bien située de,s le sud de hmmamet Tunisie personnel notamment bien et gentil les plas de resturation notamment bien il n a pas de pisine covere (choude)
Antwort von Maher - Services Réservations am 7. Feb. 2017
nous vous remercions pour ce commentaire . nous ferons de notre mieux pour votre satisfaction

4/10 – Schlecht

samy, marseille

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel très médiocre
Hotel pas très moderne ni très propre , équipement laisse à désirer
Antwort von Maher am 6. Sept. 2016
Nous vous remercions pour votre commentaire . Nous ferons notre mieux pour améliorer . Cordialement

8/10 – Gut

hedia, Tunis

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien
Les séjour bien passer agréable Merci
Antwort von General Manager am 6. Sept. 2016
Merci à vous pour ce commentaire, nous sommes ravis de votre satisfaction

2/10 – Ungenügend

Ahmed, Stockholm

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Välj ett annat hotell
Dålig service från dag ett. Usel personal. Det tog personalen 9 timmar att hitta ett rum med fungerande AC.
Antwort von General Manager am 20. Sept. 2016
Vi är ledsna att höra dina synpunkter, noterar vi att du begärde stark a / c så vi var tvungna att vänta rum vara utrymd

2/10 – Ungenügend

hosam traveller, libya

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
They stole the breakfast
I have booked a 3 nights with breakfast breakfast included, and when i went to the hotel says that my booking is room only and i paid for the breakfast

8/10 – Gut

Hacene Amine, Alger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tres bonne Ambiance
j'ai passé un séjour magnifique un hotel tres bien situé, pieds dans l'eau tres bonne ambiance et tres bonne annimation

2/10 – Ungenügend

alex, london

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
not a 4 star at all! max 2!
the worst 4 days ever! the room was open plan and the wind was blowing inside threw the door,it was another door connecting with neighbors toilet (very stupid) so if some one having big deal there the smell is staying in your room too because there is no ventilation in toilet! the shower didnt work all the time you need to wait every couple minutes for it to get power! the beds were old creep and very hard (not possible to sleep together as a couple) tv is too small and remote was broken! in the corridor windows were smashed,the breakfast was annoying every day just boiled eggs, the swim-pool was not cleaned at all and all leaves from palms were lying at the bottom, it was very dark aswell at evening time, no lights around the pool, absolutely no lights on the walk way to the sea! Wifi almost never worked! also no one said a word what non residents must pay 10 pounds each for passport stamp to return home!

8/10 – Gut

Laetitia, Paris france

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel idéal pour la détente
Séjour très agréable, hôtel très bien entretenu, plage très belle. Le personnel est vraiment sympathique. Le SPA offre des soins de qualité et le restaurant est géré par un directeur charmant et toujours aux petits soins pour la clientèle.

4/10 – Schlecht

christine, London, UK

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Disappointed
I recently stayed at hotel nesrine. The staff were friendly, the room was ok. There were alot of people staying at the hotel at the weekend. So it was lively and the food was good. As soon as monday came all the guests had gone and the buffet went away so we were served food by the hotel staff. The food was really bad every day after the weekend. There arent so many restaurant options in the area, so it was bad food or travel out and pay more money to get some decent food.

8/10 – Gut

claude et françois, paris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
agréable hôtel familial
nous avons passé quatre jours agréables: chambres propres, plage sympathique, pas loin, par un petit chemin fleuri, piscine suffisante, personnel accueillant. repas corrects mais manquant de variété, globalement tres "passe partout", par exemple pas de jus de fruits frais au petit déj. différence entre les pensions complètes ( allinclusive) et les 1/2 pensions.

6/10 – Okay

habit, london uk

Verbesserungswürdig: Sauberkeit