Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
67 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
67
69 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
69
25 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
25
10 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
10
9 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
9
8,4/10
Sauberkeit
8,2/10
Personal & Service
7,4/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
19. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es wahr seh er schön.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Public Relations Officer am 23. Aug. 2021
Dear Guest,
Thank you for the review.
We love to know that you had a wonderful holiday in our resort. Maybe our special architecture was one of the many reasons for which you enjoyed.
We look forward to welcoming you again in the near future.
Best regards,
2/10 – Ungenügend
Seideutsch, München
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
24. Juli 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Essen sehr schlecht: stinkende Fische, schmeckt nicht war echt katastrophal
Seideutsch
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Public Relations Officer am 3. Aug. 2020
Dear Guest,
Thank you for the feedback.
We are very sorry you did not enjoy your stay in our resort. Although we understand that the dissatisfaction is connected to the buffet, we do hope that you keep a good souvenir of the place itself.
We look forward to welcoming you again in the future, confident that you can have a really nice stay :) We hope you will give us the chance to prove it.
Best regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
27. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Public Relations Officer am 28. Okt. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your feedback.
We hope you had a wonderful stay in our resort and we look forward to welcoming you again in the near future :)
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Ben Haj Kacem
10. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Merci diar Lemdina Hotel von Anfang an super Service, freundliches Person. Zimmer sehr schön und sauber. Essen Top
Ben Haj Kacem
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Public Relations Officer am 11. Sept. 2018
Dear Kacem,
Thank you very much for you review. We are very happy to read that you had a top vacation at Diar Lemdina Hotel :) Until next time, best regards
8/10 – Gut
Sabra
7. März 2018
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sabra
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
10/10 – Hervorragend
radhwan, algerien
17. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schönes Hotel
es muss jeder selber sehen ,jeden würde ich dieses Hotel empfehlen
radhwan
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018
6/10 – Okay
monlily, Saarland
16. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hübsches Hotel, Strandnähe,
Hübsches Hotel, Strandnahe,
Tolle Lage
Essen war gut
Service :Fantastischer Service
Komfort: War sehr Gut
monlily
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2017
6/10 – Okay
Lisa, München
7. Sept. 2016
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
The facilities and cleanliness of the room were outstanding. Food-wise I did not like the hotel. Breakfast was horrible (little good fresh fruit, no unsweetened cereals, bitter coffee, but it had decent pancakes and omelettes and generelly many things to pick from, same holds for dinner: foodquality could be better, but big variety). The price for the hotel was very good though.
Lisa
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Juni 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Karin, Hannover
11. Nov. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Stilvolles, landestypisches Hotel, mittlerweile z. T. etwas abgewohnt und renovierungsbedürftig aber sehr sauber.
Ausnahmslos nette Mitarbeiter- hilfsbereit und unaufdringlich.
Aufgrund der Nachwirkungen des Anschlags in Sousse war fast nichts los, also wiklich ein Urlaub zum Erholen.
Karin
10/10 – Hervorragend
Adel, Schweiz
13. Aug. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
esch supper gsi alles hat gepasst .
Adel
8/10 – Gut
Mehdi, mannheim
2. Aug. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Diaar El Medina
wie geplant im Hotel angekommen, Einchecken lief es super schnell und unkompliziert, die ganze Mitarbeiter sind alle hilfsbereit und nett, das Hotel liegt in der Medina und da ist sehr praktisch am Abend was zu unternehmen, einzige Kritik ist die Stärke des Klima Anlage , die war ziemlich schwach. Essen war lecker und viel seitig. Also ich kann das Hotel nur weiterempfehlen.
Mehdi
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
21. Juli 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes Hotel
schönes Hotel in der Medina von Hammamet Sud , einziges Manko schlechter Service am Strandbar und etwas nervige Sicherheitsdienst
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Anis , München
20. Juli 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mitten im Médina
Schones Hotel in mitten der Médina , shopping restaurants cafés in unmittelbare nähe . Sehr freundliches Personal der Service am Strandbad könnte besser sein ! ich war da mit meine Frau und meine 2 Kinder und wir werden wieder kommen.
Anis
10/10 – Hervorragend
Eva
10. März 2015
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Eva
8/10 – Gut
Gundula, Bayern
30. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eine Erholungs-Oase inmitten von Massentourismus
Sehr netter Empfang und unproblematisches Einchecken, obwohl der Originalausdruck der Reisebestätigung gerade nicht auffindbar war. Wir (3 befreundete Personen) sind aus unterschiedlichen Ländern angereist und obwohl wir bei der Buchung nicht darauf hingewiesen haben, wurde darauf reagiert und man hat uns ein sehr schönes, grosses Appartement (2 Schlafzimmer mit jeweils einem Bad, Wohnzimmer, Küche, Innenhof) reserviert. Die MitarbeiterInnen waren zu jeder Zeit ansprechbar und (unaufdringlich) zuvorkommend. Hervorzuheben ist allerdings der äußerst nette Zimmerservice - wir haben uns jeden Tag auf DIE Überraschung gefreut. Ein herzliches "SHUKRAN" nochmal von dieser Stelle. Am Frühstücksbüffet war für jeden Geschmack etwas - und ausreichend - vorhanden. Durch die Art der Bebauung und die Integration in die Medina hatte man eher das Gefühl im eigenen Haus im Dorf als im Hotel zu wohnen. Alles in allem: Wir haben uns mindestens einmal pro Tag bedankt für die Eingebung, genau dieses Hotel unter den vielen ausgewählt zu haben.
Gundula
6/10 – Okay
Teresa Margarida
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. Jan. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Le personnel est très sympa et à l'écoute. Les installations sont correctes, la nourriture au buffet est peu variée et on attendait plus de plats typiques. Les desserts ne sont pas traditionnels. Aux restaurants le menu est très décevant. Le pire c'est la Medina, le Bazar, on pouvait pas se promener sans avoir 10 commerçants qui mos obligeant d'entrer dans sa boutique et on nous a poussé a acheter à prix très élevés, de l'arnaque pure et dure.
On retournera pas, c'est sûr. Dommage
Teresa Margarida
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Public Relations Officer am 25. Jan. 2024
Chère Teresa,Nous vous remercions d'avoir partagé vos commentaires avec nous. Nous sommes heureux de savoir que notre personnel a été à la hauteur de vos attentes. Vos remarques sur la variété des plats et l'expérience au sein de la Médina sont importantes pour nous, et nous les prendrons en compte pour améliorer notre offre. Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et nous espérons avoir l'opportunité de regagner votre confiance dans le futur.Meilleures salutations,
10/10 – Hervorragend
Sondes
Mit der Familie gereist
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour en famille : les chambres sont très belles et bien entretenues, très propres, le personnel est poli et serviable, les repas sont bons.
Le seul bémol c est l’animation elle est pas au top pour des vacances scolaires avec des enfants
Un très grand merci à toute l’équipe de l’hôtel et surtout au service réservation.
Sondes
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Public Relations Officer am 25. Jan. 2024
Chère Sondes,Nous vous remercions sincèrement d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié nos chambres, notre personnel et nos repas. Vos commentaires sur l'animation seront pris en compte pour améliorer notre offre de divertissement. Nous transmettrons également vos remerciements à notre équipe, en particulier au service réservation. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour encore plus agréable.Meilleures salutations,
6/10 – Okay
Sofiane
Mit der Familie gereist
19. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sofiane
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Public Relations Officer am 23. Okt. 2023
Dear Sofiane,Thank you for sharing your feedback and for choosing to stay at our hotel. We value your opinion, and we're always striving to improve our services. If there were any specific aspects of your stay that you believe we can enhance, please don't hesitate to share them with us. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Best regards,
4/10 – Schlecht
Thibaud
16. Sept. 2023
Thibaud
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Public Relations Officer am 2. Okt. 2023
Cher Thibaud,Nous sommes désolés de voir que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre avis est important pour nous, et nous aurions aimé en savoir plus sur les aspects de votre séjour qui n'ont pas été satisfaisants. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'avenir pour vous offrir une expérience bien plus positive.Meilleures salutations,
4/10 – Schlecht
Zied
Mit der Familie gereist
6. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Une mauvaise expérience, aucun rapport qualité prix, j’ai payé très cher et pas de service rendu
Zied
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von The Management Team am 23. Aug. 2023
Cher Zied,Nous sommes désolés d'apprendre votre déception. Votre avis est important pour nous et nous prenons vos commentaires en compte pour améliorer nos services. Nous nous efforçons constamment d'offrir la meilleure expérience possible à nos clients. Votre feedback nous aide à identifier les domaines à améliorer. Merci de nous avoir fait part de votre expérience.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir de nouveau dans un futur proche pour une meilleure expérience.Meilleures salutations,
10/10 – Hervorragend
Ghaieth
16. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ghaieth
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von The Management Team am 21. Juli 2023
Dear Ghaieth,Thank you for taking the time to rate our hotel with a perfect 5/5 score! We are thrilled to hear that you had a wonderful stay with us. Providing exceptional experiences to our guests is our top priority, and your positive feedback validates our efforts.We hope you enjoyed our amenities, comfortable accommodations, and top-notch service. If there is anything else we can do to enhance your future visits, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay.Warmest regards,
10/10 – Hervorragend
David
Mit der Familie gereist
25. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing
David
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Faycel Mhadhbi am 25. Nov. 2022
Dear Mr David,We thank you for chosen our Hotel Diar lemdina during your last visit in Tunisia.Looking forward to welcoming you again Best regards
8/10 – Gut
Mahammad
Mit der Familie gereist
4. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, well maintanied with lots of character.
Mahammad
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Public Relations Officer am 4. Aug. 2022
Dear Mahammad,
Thank you for the review.
We love to read that you adored the unique character of our resort and you enjoyed your stay.
We look forward to welcoming you again soon.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Ali
Mit der Familie gereist
26. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Malgré un descriptif de la part d’hôtels.com faux
Le personnel a su gérer
Par contre le directeur est au abonné absent impossible de pouvoir discuter avec lui . Cl est bien dommage
Ali
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Public Relations Officer am 19. Okt. 2022
Cher Ali,Nous vous remercions pour le review.Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un très beau séjour :)Nous communiquons toujours un descriptif à jour à nos partenaires mais voilà parfois on peut rencontrer des petits soucis qui sont gérés sur place par nos équipes.Nous devons mentionner que le Directeur de notre hotel est très actif et toujours sur le terrain. Il s'agit peut être d'un cas bien précis ou il n'était pas sur place pour une raison bien détérminée.Nous espérons vous accueillir de nouveau dans un futur très proche.Meilleures salutations,
10/10 – Hervorragend
Braham
22. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Braham
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Public Relations Officer am 26. Juli 2022
Dear Braham,
Thank you for the review.
We are excited to note that you enjoyed a top stay with us and we look forward to welcoming you again soon.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Joshua
1. Juni 2022
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Joshua
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Public Relations Officer am 19. Okt. 2022
Dear Joshua,Thank you for the review.We are so happy to receive your full star rating !We look forward to welcoming you again soon.Best regards,
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
22. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rude staff , no parking , rude restaurant manager
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Public Relations Officer am 23. Aug. 2021
Dear Guest,
Thank you for the feedback.
We are so sorry to learn that you couldn't find at least one positive aspect about your stay with us.
We don't have any details about what happened with the staff, knowing that they are usually known for their warm welcome and professional service.
We hope that you will come back again soon for a much better stay.
Best regards,
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
22. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Soon as I arrived , I was told in a rude tone that there is no parking available and I have to leave my car outside . Dinner was good the first night but was catastrophic the second night . Also receptionist was rude and was trying to charge me 50 dt extra . The pools closes at 6 pm , and you have to pay extra 50 dt to use the main pool . We asked for towels 7 times and finally we got them 24 hours later . At the restaurant you have to pay for water at the dinner time they do not have any type of water. We will not come back
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Faycel Mhadhbi am 22. Aug. 2021
Dear Mr Saadana,
First of all, we would like to thank you for choosen our Hotel for your last visit in Tunisia.
And we apologize for the misunderstanding happened during your stay.
Maybe the parking was full upon your arrival but we can tell you that in a good tone.
Actually the access to the Pool House Lounge is not for free, and cost 50 Dinars per person will be reduced from the your bill (Food, drinks etc..) and not for free :)
Swimming pools closed at 6 pm while the life guard men finish his shift at 6pm.
You booked Half Board pension means breakfeast and Dinner only without drinks and only All in soft has drinks included.
We thank you in advance for your understanding
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
26. Juni 2021
Gut: Zustand der Unterkunft
Good spacious family room
We booked a large family room.
We received a free upgrade at the check in and we liked it!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Public Relations Officer am 18. Aug. 2021
Dear Guest,
Thank you so much for your review.
Well we love to pamper our guests so we are very happy that you enjoyed your holiday with us.
We look forward to welcoming you again soon.
Best regards,
2/10 – Ungenügend
Oussema
Mit einer Gruppe gereist
7. März 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oussema
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Fayçel Mhadhbi am 8. März 2021
Bonjour M. Oussema,
Nous avons le regret de vous informer que notre Hôtel Diar Lemdina était fermé durant cette date.
Il c'est avéré que le plateforme d'Expedia à fait un mise à jour, dont ils ont re-lancé la vente de notre Hôtel sur cette date.
Nous excusons pour ce malentendu et avons le plaisir de vous accueillir prochainement dans notre Hôtel.
Merci de prendre note que la ré-ouverture de l'Hôtel est prévue le 12/03/2021
Merci d'avance pour votre compréhension
Au plaisir de vous accueillir parmi nous
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
25. Okt. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Public Relations Officer am 26. Okt. 2020
Dear Guest,
Thank you for the feedback.
We are glad you had a lovely stay in our resort and we hope you enjoyed all the activities and heartful services we provided :)
We look forward to welcoming you again soon !
Best regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. Okt. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Public Relations Officer am 23. Okt. 2020
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback.
The whole team is very glad to know you had an almost perfect stay in our resort :)
We hope you discovered as many beautiful places on our domain and we look forward to welcoming you again soon.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
ALI
30. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ALI
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2020
Antwort von Public Relations Officer am 30. Sept. 2020
Dear Ali,
Thank you for the feedback.
We are so glad you had a 10/10 holiday in our beautiful resort nested in the heart of the Medina of Yasmine Hammamet :)
We look forward to welcoming you again in the near future !
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Driss
29. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
n très bon séjour.
Très bien reçus, appartement très correct et convivial, restauration de qualité et un calme parfait.
Driss
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Public Relations Officer am 29. Aug. 2020
Cher Driss,
Nous vous remercions pour le feedback.
Nous sommes ravis d'apprendre que notre hôtel original vous a offert toute la détente recherchée :)
Nous espérons que vous allez nous rendre de nouveau visite dans un futur proche !
Meilleures salutations,
10/10 – Hervorragend
Desiderio, Milano
Mit dem Partner gereist
17. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cortesia del personale, pulizia, ottimo ristorante e ambiente in stile coloniale
Desiderio
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2020
Antwort von Public Relations Officer am 18. Juli 2020
Dear Desiderio,
Thank you very much for your feedback.
It is such a joy to read you had a wonderful stay in our resort :)
We look forward to welcoming you again very soon !
Best regards,
10/10 – Hervorragend
David
6. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
a signora Khaola e Samir reception fantastici
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Public Relations Officer am 10. Juli 2020
Dear David,
Thank you very very much for your excellent feedback !
We are thrilled you had such a great stay in our resort and we look forward to welcoming you again soon :)
Best regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
7. Jan. 2020
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Globalement positif. Tout est bien Service impeccable!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Public Relations Officer am 7. Jan. 2020
Cher Client,
Nous vous remercions pour le feedback.
Nous sommes ravis de lire que vous avez inclut cette expérience sur la liste des beaux moments :)
Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement.
Meilleures salutations,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Public Relations Officer am 7. Dez. 2019
Dear Guest,
Thank you for the feedback.
We hope you enjoyed your stay in our resort and you made plenty of beautiful souvenirs :)
It will be a pleasure to welcoming you again soon.
Best regards,
8/10 – Gut
Yacine
3. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Presque parfait.
Bonjour tout le monde,
avec ma famille, nous avons passé un semaine vraiment agréable à Diar Lemdina. Que se soit, les restaurants, la bouffe, le service, l'animation extraordinaire de Chika et son groupe. C'était presque parfait, sauf que pour ma part, j'ai souffert de la literie. Les matelas sont si durs que tous mes problèmes de dos me sont revenus. Et 10 jours après mon retour, je souffre encore. Dommage.
Yacine
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Public Relations Officer am 20. Okt. 2019
Cher Yacine,
Nous vous remercions pour le feedback.
Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un très beau séjour chez nous, en profitant de l'ensemble de nos activités, services et attention :)
Nous sommes navrés pour votre petit souci et nous aurions été ravis de pouvoir faire plus, pour un confort total.
Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement !
Meilleures salutations,
10/10 – Hervorragend
Husam
Mit der Familie gereist
10. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Husam
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Public Relations Officer am 11. Aug. 2019
Dear Husam,
Thank you very much for your feedback and for the excellent rating !
We are thrilled you fully enjoyed your experience and we look forward to welcoming you again in the near future.
Best regards,
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
16. Juli 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 17 Nächten im Juni 2019
Antwort von Public Relations Officer am 17. Juli 2019
Dear Guest,
First of all thank you for the feedback.
Unfortunately we have no information about what could get wrong with your holiday as we expected to read about a 5 star holiday.
We remain at your disposal if you want to write us more about your stay by contacting us via the contact form on our website.
We hope to welcoming you again next time, being certain you can have a nice stay in our resort.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
13. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel est très gentil toujours un sourire
Plusieurs piscine dans l hôtel ,un restaurant super sympa dans la médina qui s appel « au pécheur «
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
24. Juni 2019
Gut: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Public Relations Officer am 24. Juni 2019
Dear Guest,
Thank your for the feedback.
We hope you had an overall good experience in our hotel as we do do not have enough information about positive and negative aspects.
But we do hope you will come back again soon for a better holiday :)
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a good hotel. The staff was very helpful and pleasant. The food was good. The location is good. Sound proofing the rooms would help since they have music entertain emend everything night and it lasts until 3.00 am. They need to help their reception staff with proper updating software programs. The lack of such programs caused us hours of anguish at the checkin time and caused their staff at the reception to deny our reservation made about four months earlier. Thanks to he people at the reception we were able to get our reservation problem resolved.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Public Relations Officer am 18. Juni 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your valuable opinion.
First of all we are glad you enjoyed overall the travel experience at our hotel.
We apologize about the little inconvenient concerning your check-in but sometimes it may happen as no software is without faults. We thank you for your comprehension on this aspect as we assure you this is no rule but an accident.
We hope to see you again among us very soon.
Best regards from all the team :)
10/10 – Hervorragend
Etienne
11. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Etienne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Public Relations Officer am 11. Mai 2019
Cher Etienne,
Nous vous remercions pour le retour sur l'expérience passée dans notre hôtel !
Nous sommes ravis de savoir que vous avez bien profité de votre séjour et nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement pour vous contenter de la nouvelle piscine en plein air.
Meilleures salutations,
8/10 – Gut
Etienne
6. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Il faut y aller
Medi n'a. Hôtel sur 12 ha.
Etienne
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Public Relations Manager am 14. Juni 2019
Cher Etienne,
Nous vous remercions pour le retour sur l'expérience.
Nous sommes ravis que vous avez bien apprécié le concept unique de notre vaste hôtel, situé à l'intérieur de la médina de Yasmine Hammamet et nous espérons vous revoir de nouveau parmi nous dans le futur proche.
Meilleures salutations,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Mai 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Public Relations Officer am 3. Mai 2019
Dear Guest,
We thank you very much for this feedback.
Your 5/5 starts are the proof that you enjoyed your stay as well as our special concept.
We look forward to welcoming you again soon, in time to also enjoy the new outdoor pool.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
30. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel est comme à chaque fois tres accueillant, disponible et agréable.
Le temps passe vite et en meme temps cet hôtel est familial, convivial, et tres reposant. On y mange tres tres bien, les plats sont proposé en buffets, tres copieux et pleins de saveurs.
l'animation et toute l'équipe d'animateurs est sympathique et super agréable. C'est un endroit que je recommande pour des vacances en famille, en couple, en solo ou entres amis.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Public Relations Officer am 4. Mai 2019
Cher Client,
Tout d'abord nous vous remercions d'avoir partagé votre avis avec nous ainsi qu'avec nos autres lecteurs.
Nous sommes très contents de lire que vous avez bien apprécié votre séjour familial dans notre hôtel.
Nous accordons une grande importance aux aspects dont vous avez mentionné et aimé à la fois, comme la qualité du buffet ou bien la variété de l'animation.
Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement, une fois la nouvelle piscine en plein air sera prête à vous offrir d'autres moments inoubliables.
Meilleures salutations,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2019
Gut: Personal & Service
Comoda x i servizi,dovrebbe essere rinnovata nella parte delle camere
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Public Relations Officer am 29. Apr. 2019
Dear Guest,
First of all we thank you for the feedback.
We are glad to read that you enjoyed the most part of your stay and we hope that you took the chance to try as many experiences inside the hotel as well as outside, in the medina.
Our rooms may seem a little old but we count on your comprehension that we are talking about a style which goes with the entire concept of our hotel, recalling the ancient way of life inside an old town.
We will add a touch of modernity with the new outdoor pool and we look forward to welcoming you again soon.
Best regards,