Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
143 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
143
106 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
106
39 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
39
16 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
16
14 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
14
8,6/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
7,4/10
Ausstattung
8,2/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Susanne
4. Sept. 2023
Susanne
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 11. Sept. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackHope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Joachim
Mit einer Gruppe gereist
5. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbare Aussicht und super Personal
Sehr komfortables Hotel mit beeindruckender Aussicht über Haifa. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal mit super Empfehlungen für die Stadt und einer guten Auswahl an Restaurantempfehlungen.
Joachim
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
30. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für ein Crowne Plaza etwas alte Einrichtungen, aber eine top Lage, die in Haifa kaum überbietbar ist. Wenn man mit der Bahn nach Haifa kommt, kann man mit dem Karmelit (Standseilbahn) bis kurz vor das Hotel fahren. Der Blick auf die Stadt und den Hafen (Mittelmeer) sind super und es ist auch eine Sauna und ein Pool vorhanden.
Das Frühstückspersonal war etwas langsam und unaufmerksam.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Mai 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Restaurants in der direkten Nachbarschaft
Außerdem nette Hotelbar, die leider keinen besonders tollen Service hat...hat man seinen eigenen Flaschenöffner dabei ist man aber fein heraus!
Verifizierter Reisender
Antwort von Valerie Webbstock am 27. Sept. 2016
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Valerie Webbstock
Guest Relations Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
24. Dez. 2015
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zu empfehlen
Vergleichweise günstig, Lage oberhalb der Stadt, eigener kostenpflichtiger Parkplatz, schöne Aussicht, Lobby im obersten Stock, Hanglage, daher Zimmer immer unterhalb, dadurch aber überall eine gute Aussicht, kleine Zimmer, aber sauber
Verifizierter Reisender
Antwort von niki am 4. Jan. 2016
Thank you for your comments. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We have made it a priority to ensure that the service our guests receive is high in service quality.
We look forward to welcoming you back to our hotel again soon.
Best Regards,
Natalie Kaplan
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Nov. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Antwort von kaplan am 19. Sept. 2015
Thank You
8/10 – Gut
Wolfgang, Amman
26. Apr. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir kommen gerne wieder
Schönes Hotel in excellenter Lage oberhalb von Downtown-Haifa
Wolfgang
Antwort von kaplan am 19. Sept. 2015
Thank you
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
23. März 2014
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old fashioned with zealous enthusiasm
Starting with 5 stars for excellent location and view across the town, subtract:
- One Star for a gym not open 24/7 and charging an extra fee (!)
- One Star for not allowing any kind of food or beverage being brought into the hotel due to un-kosher ness, even if not Jewish, and not providing proper meal service during Shabbat
- One star for ancient room decor and fixtures (hair dryer was shipped before German reunification)
Leaves a meager 2 stars and some room for improvement. Couldn't be compensated by very friendly and helpful staff, which was fluent in English, very uncommon trait on our trip through Israel.
Verifizierter Reisender
Antwort von nikita am 2. Okt. 2015
Dear Guest,
First of all let me thank you for your wonderful opinion.
It is nice to read that you had a comfortable and pleasant time & that the staff served you well.
We would be happy to host you again in the future.
Best Regards, Natalie Kaplan
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. Jan. 2013
Gut: Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Antwort von General Manager am 31. Okt. 2016
Thank You for Your review!
Regards,
Valerie Webbstock
Guest Relations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
10. Okt. 2011
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Antwort von General Manager am 26. Okt. 2016
Thank you for the feedback.
Regards
Valerie Webbstock
Guest Relations Manager
6/10 – Okay
Yulia, Ca
25. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
It was ok
Yulia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von ValerieW am 13. Mai 2024
Dear Yulia,Thank you for the feedback.
10/10 – Hervorragend
Albert
2. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Albert
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Okt. 2023
Dear Guest Thank you so much for your lovely feedback Hope to welcome you back again soon Best Regard Guest Relation Manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
23. Sept. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Okt. 2023
אורח יקר, תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון מיראבל פלאזה חיפהנשמח לראותך שוב גם בעתידבברכהצוות קשרי אורחים
10/10 – Hervorragend
Edna
23. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Edna
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Okt. 2023
אורחת נכבדה, תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במלון מיראבל פלאזה חיפהמקווים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכהצוות קשרי אורחים
10/10 – Hervorragend
Juan, APO
4. Sept. 2023
Juan
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Okt. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback Looking forwards to welcome you back again on your next vacation in HaifaBest RegardsGuest Relation Manager
2/10 – Ungenügend
Yevgenya
Mit einer Gruppe gereist
27. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yevgenya
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 11. Sept. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackHope to welcome you back again on your next vacation to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
DANIEL
10. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
View from room , quick walk to eat and drink wine
DANIEL
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 13. Aug. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback We so happy you enjoy and we all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Patrik
29. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Patrik
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback Hope to welcome you back againBest RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Anna-Lee
28. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, nice staff. Building is a bit old and needs remodeling
Anna-Lee
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest IT was pleasure to host youthank you so much for your lovely feedback and for sharing. Hope to see you again soon Best RegrdsMichalGuest Relation Manager
6/10 – Okay
Stefano, Chiusa di Pesio
Geschäftlich gereist
11. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I'm usually using this hotel for my business trip in Haifa. It is quite, with a nice view on the bay, and close to the square with many restaurants, and cafe. The hotel itself is good, but it is a little sad: never too many people, few personnel, the bar is frequently unattended and offers a limited choice.
Internet is terrible in some room: slow and with a very weak signal.
Stefano
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest Thank you for your feedback and for choosing to stay in Mirabelle Plaza Haifa.It was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel Hope to welcome you back again soon to your satisfactionBest RegardsMichalGuest Relation Manager
2/10 – Ungenügend
Hope
11. Juli 2023
Hope
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest it was pleasure to host youHope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
6. Juli 2023
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Outdated and some rooms smelled - amazing location
Needs updating
Outdated
Amazing location
Some rooms smelled - mostly liked cigarettes and stale air. They need to do a better jobs with that. Front desk didn’t like complaints about smoke smell. Too bad - we were telling the truth and we’re not going to spend money to sleep in an unenjoyable bad smelling rooms.
Dan Panorama was basically the same price - would opt for that next time
I hope they update this one
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest It was pleasure to host youThank you for your feedback Hope to welcome you back again on your next vacation in Haifa to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
8/10 – Gut
Haim
2. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Haim
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 3. Juli 2023
חיים שלום תודה רבה על המשובשמחים שנהנית מחווית האירוח ומצפים לראותך שוב גם בעתידבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים
4/10 – Schlecht
valerie
Mit dem Partner gereist
28. Juni 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A jakuzzi, sauna and steam room, we enjoyed.
a parking is a nightmare...it says included for free. Then you arrive there and they said NO. we don't come to argue we just had to go and tried to find a spot.
One side of the parking is payable and we could not activate Pango for overseas credit card and phone....
rude welcoming Team.!!!
valerie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 3. Juli 2023
Dear ValerieThank you for your feedback we so happy you enjoyed the room and JacuzziYour comments have been forwarded to the hotel managementWe will be very happy to see you again to your satisfactionBest Regards MichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
samuel
19. Juni 2023
samuel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 22. Juni 2023
Dear SamuelThank you so much for your lovely feedback IT was pleasure to host you We all looking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
2/10 – Ungenügend
Omid
16. Juni 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nothing to like. Will never recommend or return
Omid
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 20. Juni 2023
Dear OmidWe are very sorry for your feelingwe are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests We will be happy to see you again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
6/10 – Okay
Yaron
Geschäftlich gereist
11. Juni 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ok but not more than that
Seems like no maintenance was done in last twenty years. For 200 a night you wouldn’t expect paint to fall off the ceiling. Two bottle of drinking water for a three night stay, if you want new ones every day you have to pay
Yaron
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 14. Juni 2023
Dear YaronThank you for your feedback and for choosing to stay in Mirabelle Plaza/ Your comments have been forwarded to the hotel managementWe will be happy to see you again on your next vacation in HaifaBest RegardsMichalGuest Relation Manager
4/10 – Schlecht
Linda
Mit dem Partner gereist
3. Juni 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Building pretty, but bathtub was so high it was dangerous. Our room was moved, but then there were other problems. When I tried to talk to staff person who moved us, she was extremely rude and waved papers at us saying she was too busy to talk. When I asked to speak to the manager, for 2 days was told she wasn't in. Far from sites. Awful experience overall.
Linda
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Juni 2023
Dear LindaWe are very sorry for your feeling, we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guestsYour comments have been forwarded to the hotel management.We all looking forwards to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
June
Mit einer Gruppe gereist
25. Mai 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved this hotel. The staff were amazing. Very helpful and friendly. The room was amazing our veiw of the port was fantastic.
I would stay here again the price was great.
June
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 29. Mai 2023
Dear JuneThank you so much for your amazing feedback and for sharing your happy experience We so happy you enjoyed and we all looking forwards to welcome you back again Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Avner
21. Mai 2023
Avner
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 24. Mai 2023
אבנר שלום תודה רבה על המשוב והפרגון לאירוח במלון מיראבל פלאזה חיפהשמחים מאוד שנהנית ומצפים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכת חג שבועות שמח מיכל מנהלת קשרי אורחים
10/10 – Hervorragend
Emilia
18. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay in Haifa
Beautiful stay. Hotel got my room upgraded with the amazing view from the balcony.
Great breakfast. Fresh, many varieties.
Emilia
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear EmiliaThank you so much for your amazing feedback We so happy you enjoyed the view, breakfastHope to welcome you back again on your next vacation in Haifa,Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Vanessa
17. Mai 2023
Gut: Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel stylish .Excellent fresh breakfast
Vanessa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear VanessThank you so much for your amazing feedbackWe so happy you enjoyed the fresh breakfast and we all looking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Lawrence
8. Mai 2023
Lawrence
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear LawrenceThank you it was pleasure to host youThank you so much for your lovely feedbackHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
8/10 – Gut
Mihai
7. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was nice
Mihai
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear MihaiThank youIt was pleasure to host youHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
8/10 – Gut
Stephanie
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
29. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in the Carmel District of Haifa. Easy to walk to restaurants and shops although the better ones are further from hotel. Great views overlooking Haifa and the Baha’i gardens. Pleasant staff. Rooms are above average but not exceptional.
Stephanie
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear StephanieThank you so much for your lovely feedbackHope to see you again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Meron
Mit der Familie gereist
12. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Meron
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 24. Mai 2023
מירון שלום תודה רבה שמחנו מאוד לארח אותך ומקווים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכת חג שבועות שמחמיכל מנהלת קשרי אורחים
2/10 – Ungenügend
John
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
12. Apr. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Do not recommend this hotel or any of the Dan hotels in Haifa. It is obvious that the facilities have not survived well through Covid and inflation. We met continuous problems.
They charged VAT to a non-Israeli booking. In fact the VAT for that room was charged twice and never reimbursed.
Bathroom fans didn’t work, lights were poorly installed and rooms were not well cleaned. There was food from last guests in the fridge and stains on the furniture.
Staff was limited, and not friendly even for Israeli standards. Th food included was not worth waking up for.
John
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 24. Mai 2023
Dear JohnWe are very sorry for your feeling.we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests Your comments have been forwarded to the hotel managementWe will be happy to see you again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Department
10/10 – Hervorragend
ravi, san francisco
Mit der Familie gereist
9. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice friendly staff but some distance from dining and it was a local holiday but otherwise just a terrific experience.
ravi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear RaviThank you so much for your lovely feedback and for sharingWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Lawrence
Mit der Familie gereist
2. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lawrence
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear LawrenceThank you so much for your amazing feedbackLooking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Khalid, London
Mit dem Partner gereist
26. März 2023
Gut: Personal & Service
Fab hotel, we arrived during Shabbat and were offered dinner in the hotel along with the other guest - truly welcoming and enjoyable.
Khalid
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 27. März 2023
Dear KhalidThank you so much for your lovely feedback and for sharing your happy experienceWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Konstantin
9. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Konstantin
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 12. März 2023
Dear KonstantinThank you so much for your lovely feedback Hope to see you again on your next vacation in HaifaBest RegardsMichalGuest Relation Manager
6/10 – Okay
Karen
Mit dem Partner gereist
7. März 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This property is a bit tired and needs some life breathed into it. It's pleasant and good value for the price but lacks amenities. Staff is a bit unprofessional. Upon checkout they charged us the VAT tax which is not supposed to be charged to Americans with an American passport. We protested but they insisted that it was in their system. This is the ONLY hotel in Israel that charged us the VAT tax
Asked for manager but none was available. We have to fight this charge with our credit card company
Karen
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 12. März 2023
Dear KarenThank you for your feedback We are very sorry for your feeling.Your comments have been forwarded to the hotel management.We will be happy to see you again to your satisfaction.Best RegardsMichalGuest Relation Manager
6/10 – Okay
JOSE MARIA
1. März 2023
No gracias
JOSE MARIA
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 6. März 2023
Dear JoseThank you for your feedbackHope to see you again on your next vacation to your satisfactionBest Regards MichalGuest Relation Manager
8/10 – Gut
Stefano, Chiusa di Pesio
Geschäftlich gereist
21. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
la struttura è OK, pulita evicina a zona ristoranti, ma pochi servizi: bar poco fornito e quasi sempre chiuso, reception spesso non presidiata.
Stefano
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 25. Jan. 2023
Dear StefanoThank you for your feedback, it was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel managementHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
15. Jan. 2023
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
אורח יקר, תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון מיראבל פלאזה חיפהמקווים לראותך שוב לשביעות רצונך המלאה בברכהמיכלמנהלת קשרי אורחים
10/10 – Hervorragend
David
Mit dem Partner gereist
13. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Desk staff are professional, polite and detailed. Executive Chef Ronen presents an exceptional breakfast buffet, where selections are plentiful, delicious, and are served in a dining hall with unbeatable vistas of Haifa.
Underground parking is ample, and the hotel is well-situated
David
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
Dear DavidThank you so much for your amazing feedback and for sharing your happy experienceIt was pleasure to host you and we all looking forward to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
David
31. Dez. 2022
David
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
30. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon hôtel
Bon hôtel. Vue superbe. Proche du Carmel. Personnel attentionné.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
Dear GuestThank youIt was pleasure to host youHope to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
Zvi
Geschäftlich gereist
26. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zvi
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
צבי היקר, תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במון מיראבל פלאזה חיפהנשמח לראותך שובבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים
10/10 – Hervorragend
Bayindir Huseyin
Geschäftlich gereist
22. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A nice spot to stay in Haifa... with a great view
The rooms with bay view is amazing. The room was cleaned everyday. The breakfast was great. The staff was very nice and kind. Overall it is a very nice hotel and highly recommended.
Bayindir Huseyin
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
Dear HuseyinThank you It was pleasure to host youWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager