Executive-Lounge

Bewertungen von Crowne Plaza Haifa, an IHG Hotel

Crowne Plaza Haifa, an IHG Hotel
111 Yefe Nof St., Haifa, Haifa District

Bewertungen

8,2

Sehr gut

143 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
106 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
39 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Susanne

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 11. Sept. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackHope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Joachim

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbare Aussicht und super Personal
Sehr komfortables Hotel mit beeindruckender Aussicht über Haifa. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal mit super Empfehlungen für die Stadt und einer guten Auswahl an Restaurantempfehlungen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für ein Crowne Plaza etwas alte Einrichtungen, aber eine top Lage, die in Haifa kaum überbietbar ist. Wenn man mit der Bahn nach Haifa kommt, kann man mit dem Karmelit (Standseilbahn) bis kurz vor das Hotel fahren. Der Blick auf die Stadt und den Hafen (Mittelmeer) sind super und es ist auch eine Sauna und ein Pool vorhanden. Das Frühstückspersonal war etwas langsam und unaufmerksam.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Restaurants in der direkten Nachbarschaft
Außerdem nette Hotelbar, die leider keinen besonders tollen Service hat...hat man seinen eigenen Flaschenöffner dabei ist man aber fein heraus!
Antwort von Valerie Webbstock am 27. Sept. 2016
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Valerie Webbstock Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zu empfehlen
Vergleichweise günstig, Lage oberhalb der Stadt, eigener kostenpflichtiger Parkplatz, schöne Aussicht, Lobby im obersten Stock, Hanglage, daher Zimmer immer unterhalb, dadurch aber überall eine gute Aussicht, kleine Zimmer, aber sauber
Antwort von niki am 4. Jan. 2016
Thank you for your comments. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We have made it a priority to ensure that the service our guests receive is high in service quality. We look forward to welcoming you back to our hotel again soon. Best Regards, Natalie Kaplan

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von kaplan am 19. Sept. 2015
Thank You

8/10 – Gut

Wolfgang, Amman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir kommen gerne wieder
Schönes Hotel in excellenter Lage oberhalb von Downtown-Haifa
Antwort von kaplan am 19. Sept. 2015
Thank you

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old fashioned with zealous enthusiasm
Starting with 5 stars for excellent location and view across the town, subtract: - One Star for a gym not open 24/7 and charging an extra fee (!) - One Star for not allowing any kind of food or beverage being brought into the hotel due to un-kosher ness, even if not Jewish, and not providing proper meal service during Shabbat - One star for ancient room decor and fixtures (hair dryer was shipped before German reunification) Leaves a meager 2 stars and some room for improvement. Couldn't be compensated by very friendly and helpful staff, which was fluent in English, very uncommon trait on our trip through Israel.
Antwort von nikita am 2. Okt. 2015
Dear Guest, First of all let me thank you for your wonderful opinion. It is nice to read that you had a comfortable and pleasant time & that the staff served you well. We would be happy to host you again in the future. Best Regards, Natalie Kaplan

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 31. Okt. 2016
Thank You for Your review! Regards, Valerie Webbstock Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 26. Okt. 2016
Thank you for the feedback. Regards Valerie Webbstock Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Yulia, Ca

Gut: Personal & Service
It was ok
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von ValerieW am 13. Mai 2024
Dear Yulia,Thank you for the feedback.

10/10 – Hervorragend

Albert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Okt. 2023
Dear Guest Thank you so much for your lovely feedback Hope to welcome you back again soon Best Regard Guest Relation Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Okt. 2023
אורח יקר, תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון מיראבל פלאזה חיפהנשמח לראותך שוב גם בעתידבברכהצוות קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

Edna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Okt. 2023
אורחת נכבדה, תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במלון מיראבל פלאזה חיפהמקווים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכהצוות קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

Juan, APO

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Okt. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback Looking forwards to welcome you back again on your next vacation in HaifaBest RegardsGuest Relation Manager

2/10 – Ungenügend

Yevgenya

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 11. Sept. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackHope to welcome you back again on your next vacation to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

DANIEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
View from room , quick walk to eat and drink wine
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 13. Aug. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback We so happy you enjoy and we all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Patrik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback Hope to welcome you back againBest RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Anna-Lee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, nice staff. Building is a bit old and needs remodeling
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest IT was pleasure to host youthank you so much for your lovely feedback and for sharing. Hope to see you again soon Best RegrdsMichalGuest Relation Manager

6/10 – Okay

Stefano, Chiusa di Pesio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I'm usually using this hotel for my business trip in Haifa. It is quite, with a nice view on the bay, and close to the square with many restaurants, and cafe. The hotel itself is good, but it is a little sad: never too many people, few personnel, the bar is frequently unattended and offers a limited choice. Internet is terrible in some room: slow and with a very weak signal.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest Thank you for your feedback and for choosing to stay in Mirabelle Plaza Haifa.It was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel Hope to welcome you back again soon to your satisfactionBest RegardsMichalGuest Relation Manager

2/10 – Ungenügend

Hope

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest it was pleasure to host youHope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Outdated and some rooms smelled - amazing location
Needs updating Outdated Amazing location Some rooms smelled - mostly liked cigarettes and stale air. They need to do a better jobs with that. Front desk didn’t like complaints about smoke smell. Too bad - we were telling the truth and we’re not going to spend money to sleep in an unenjoyable bad smelling rooms. Dan Panorama was basically the same price - would opt for that next time I hope they update this one
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest It was pleasure to host youThank you for your feedback Hope to welcome you back again on your next vacation in Haifa to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

8/10 – Gut

Haim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 3. Juli 2023
חיים שלום תודה רבה על המשובשמחים שנהנית מחווית האירוח ומצפים לראותך שוב גם בעתידבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים

4/10 – Schlecht

valerie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A jakuzzi, sauna and steam room, we enjoyed. a parking is a nightmare...it says included for free. Then you arrive there and they said NO. we don't come to argue we just had to go and tried to find a spot. One side of the parking is payable and we could not activate Pango for overseas credit card and phone.... rude welcoming Team.!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 3. Juli 2023
Dear ValerieThank you for your feedback we so happy you enjoyed the room and JacuzziYour comments have been forwarded to the hotel managementWe will be very happy to see you again to your satisfactionBest Regards MichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

samuel

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 22. Juni 2023
Dear SamuelThank you so much for your lovely feedback IT was pleasure to host you We all looking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

2/10 – Ungenügend

Omid

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nothing to like. Will never recommend or return
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 20. Juni 2023
Dear OmidWe are very sorry for your feelingwe are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests We will be happy to see you again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

6/10 – Okay

Yaron

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ok but not more than that
Seems like no maintenance was done in last twenty years. For 200 a night you wouldn’t expect paint to fall off the ceiling. Two bottle of drinking water for a three night stay, if you want new ones every day you have to pay
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 14. Juni 2023
Dear YaronThank you for your feedback and for choosing to stay in Mirabelle Plaza/ Your comments have been forwarded to the hotel managementWe will be happy to see you again on your next vacation in HaifaBest RegardsMichalGuest Relation Manager

4/10 – Schlecht

Linda

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Building pretty, but bathtub was so high it was dangerous. Our room was moved, but then there were other problems. When I tried to talk to staff person who moved us, she was extremely rude and waved papers at us saying she was too busy to talk. When I asked to speak to the manager, for 2 days was told she wasn't in. Far from sites. Awful experience overall.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Juni 2023
Dear LindaWe are very sorry for your feeling, we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guestsYour comments have been forwarded to the hotel management.We all looking forwards to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

June

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved this hotel. The staff were amazing. Very helpful and friendly. The room was amazing our veiw of the port was fantastic. I would stay here again the price was great.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 29. Mai 2023
Dear JuneThank you so much for your amazing feedback and for sharing your happy experience We so happy you enjoyed and we all looking forwards to welcome you back again Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Avner

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 24. Mai 2023
אבנר שלום תודה רבה על המשוב והפרגון לאירוח במלון מיראבל פלאזה חיפהשמחים מאוד שנהנית ומצפים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכת חג שבועות שמח מיכל מנהלת קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

Emilia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay in Haifa
Beautiful stay. Hotel got my room upgraded with the amazing view from the balcony. Great breakfast. Fresh, many varieties.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear EmiliaThank you so much for your amazing feedback We so happy you enjoyed the view, breakfastHope to welcome you back again on your next vacation in Haifa,Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Gut: Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel stylish .Excellent fresh breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear VanessThank you so much for your amazing feedbackWe so happy you enjoyed the fresh breakfast and we all looking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Lawrence

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear LawrenceThank you it was pleasure to host youThank you so much for your lovely feedbackHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

8/10 – Gut

Mihai

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear MihaiThank youIt was pleasure to host youHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

8/10 – Gut

Stephanie

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in the Carmel District of Haifa. Easy to walk to restaurants and shops although the better ones are further from hotel. Great views overlooking Haifa and the Baha’i gardens. Pleasant staff. Rooms are above average but not exceptional.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear StephanieThank you so much for your lovely feedbackHope to see you again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Meron

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 24. Mai 2023
מירון שלום תודה רבה שמחנו מאוד לארח אותך ומקווים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכת חג שבועות שמחמיכל מנהלת קשרי אורחים

2/10 – Ungenügend

John

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Do not recommend this hotel or any of the Dan hotels in Haifa. It is obvious that the facilities have not survived well through Covid and inflation. We met continuous problems. They charged VAT to a non-Israeli booking. In fact the VAT for that room was charged twice and never reimbursed. Bathroom fans didn’t work, lights were poorly installed and rooms were not well cleaned. There was food from last guests in the fridge and stains on the furniture. Staff was limited, and not friendly even for Israeli standards. Th food included was not worth waking up for.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 24. Mai 2023
Dear JohnWe are very sorry for your feeling.we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests Your comments have been forwarded to the hotel managementWe will be happy to see you again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Department

10/10 – Hervorragend

ravi, san francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice friendly staff but some distance from dining and it was a local holiday but otherwise just a terrific experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear RaviThank you so much for your lovely feedback and for sharingWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Lawrence

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 21. Mai 2023
Dear LawrenceThank you so much for your amazing feedbackLooking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Khalid, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Fab hotel, we arrived during Shabbat and were offered dinner in the hotel along with the other guest - truly welcoming and enjoyable.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 27. März 2023
Dear KhalidThank you so much for your lovely feedback and for sharing your happy experienceWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Konstantin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 12. März 2023
Dear KonstantinThank you so much for your lovely feedback Hope to see you again on your next vacation in HaifaBest RegardsMichalGuest Relation Manager

6/10 – Okay

Karen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This property is a bit tired and needs some life breathed into it. It's pleasant and good value for the price but lacks amenities. Staff is a bit unprofessional. Upon checkout they charged us the VAT tax which is not supposed to be charged to Americans with an American passport. We protested but they insisted that it was in their system. This is the ONLY hotel in Israel that charged us the VAT tax Asked for manager but none was available. We have to fight this charge with our credit card company
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 12. März 2023
Dear KarenThank you for your feedback We are very sorry for your feeling.Your comments have been forwarded to the hotel management.We will be happy to see you again to your satisfaction.Best RegardsMichalGuest Relation Manager

6/10 – Okay

JOSE MARIA

No gracias
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 6. März 2023
Dear JoseThank you for your feedbackHope to see you again on your next vacation to your satisfactionBest Regards MichalGuest Relation Manager

8/10 – Gut

Stefano, Chiusa di Pesio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
la struttura è OK, pulita evicina a zona ristoranti, ma pochi servizi: bar poco fornito e quasi sempre chiuso, reception spesso non presidiata.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 25. Jan. 2023
Dear StefanoThank you for your feedback, it was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel managementHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
אורח יקר, תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון מיראבל פלאזה חיפהמקווים לראותך שוב לשביעות רצונך המלאה בברכהמיכלמנהלת קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Desk staff are professional, polite and detailed. Executive Chef Ronen presents an exceptional breakfast buffet, where selections are plentiful, delicious, and are served in a dining hall with unbeatable vistas of Haifa. Underground parking is ample, and the hotel is well-situated
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
Dear DavidThank you so much for your amazing feedback and for sharing your happy experienceIt was pleasure to host you and we all looking forward to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

David

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon hôtel
Bon hôtel. Vue superbe. Proche du Carmel. Personnel attentionné.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
Dear GuestThank youIt was pleasure to host youHope to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Zvi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
צבי היקר, תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במון מיראבל פלאזה חיפהנשמח לראותך שובבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

Bayindir Huseyin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A nice spot to stay in Haifa... with a great view
The rooms with bay view is amazing. The room was cleaned everyday. The breakfast was great. The staff was very nice and kind. Overall it is a very nice hotel and highly recommended.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Jan. 2023
Dear HuseyinThank you It was pleasure to host youWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager