Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Venezia Resort Hotel Rhodes - All Inclusive

4 out of 5
Venezia Resort Hotel Rhodes - All Inclusive
Faliraki, Kalithies, Rhodes, Rhodes Island

Bewertungen

7,6

Gut

25 von insgesamt 106 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 106 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 106 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 106 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 106 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Maurice

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
After check in we found our room with a dirty toilet, an empty shower dispenser, a used water bottle (don‘t know if it was supposed to be complementary water) and a shirt from the previous guest. Also two dirty blankets with nasty stains. We informed the front desk twice and they promised to take care of it. Instead still no shower gel, still a dirty toilet, blankets are still dirty and were not exchanged … but also no hand towels on another day and the shower rug was gone for the rest of our stay… again we informed the front desk (3rd time) … Finally we received a clean blanket and towels, that was it! The bathroom remained dirty, sink uncleaned and we bought our own shower gel…
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Martin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alleine die Renovierungsarbeiten im Speisesaal sind hervorzuheben.Personal sehr gut.Je nach Preis verschiedene Zimmer zur Verfügung.(Privat Pool,Whirlpool,Familienzimmer).2 Pools,Kinderpool und einen wasserrutschenpark.Reichlich Sonnenliegen vorhanden.Etwas außerhalb Faliraki gelegen.(ca 1,0 km).Internationales Publikum.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nick F. am 8. Juli 2023
Dea Monika,Thank you for your kind score. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to our resort. Best regards

8/10 – Gut

Lisa, Norddeutschland

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber, super Service, leider das Essen ein wenig auf Engländer ausgerichtet
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2020
Antwort von Nick F. am 28. Aug. 2020
Lieber geschätzter Gast, Vielen Dank, dass Sie uns Ihr Feedback zu Expedia gegeben haben. Ich freue mich, dass Sie unsere Einrichtungen und Dienstleistungen nach Ihren Wünschen gefunden haben. Lustigerweise beschweren sich einige unserer englischen Gäste, dass unser Essen nicht für sie geeignet ist. Wir nehmen Ihre Kommentare jedoch zur Kenntnis und nehmen sie sehr ernst. Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung mitgeteilt haben. Freundliche Grüße

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Personal freundlich, Besitzer sehr unfreundlich
Frühstück sehr spartanisch und bei Nachfrage nach Joghurt oder Honig hat Besitzer gleich verneint. Die Insel hat uns gefallen, die Hotelanlage war nicht schlecht

8/10 – Gut

Carla und Ralph

Gut: Personal & Service
Schönes Hotel
wir haben uns sehr herzlich wilkommen in disen Hotel gefühlt, die Familie ist sehr nett und es hat an nichts gefehlt. Wen mann Badeurlaub machen will, sollte man sich ein Auto oder Motoroller leihen weil zu Fuß ist es schwer..

6/10 – Okay

Marcus, Ludwigshafen, Deutschland

Gut: Sauberkeit
Günstige Unterkunft für Kurzentschlossene
Sehr einfaches Hotel, vergleichbar mit einer Jugendherberge. Spartanische Einrichtung, SEHR kleine Duschkabine - aber alles sauber.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel
Das Hotel war einfach Spitzenklasse!! Die Zimmer sind sehr sauber und gepflegt. genau wie auf den Fotos! Es gibt viele Ligen am Swimmingpool ein Restaurant wo man zu jeder Zeit frühstücken kann oder eine Kleinigkeit die man sich zu sich nehmen kann. das Hotel ist genau in der Nähe vom Zentrum von Faliraki mit dem Auto 5 Minuten zu erreichen. Kann ich nur empfehlen!

8/10 – Gut

Zoltan

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

FREDERIC VAN

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Bradley

Mit einer Gruppe gereist
July Break
The stay was very average. The resort looks a little tired and run down in places. It’s clean enough. However we were here all inclusive and have to be honest the food is below average. There’s choices but always cold and tasteless. Ended up eating out more. Lunchtime menu is extremely poor burgers, hotdogs, pizza all carbs rubbish. Overall the rooms are small and beds uncomfortable. At best the hotel is 3 star really. I would look elsewhere.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Laura, Kent

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Ann-Christin

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Mikko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Niko

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Good hotel, overall service was very good expecially reception.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Cloé

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tres bel hotel, parfait pour les familles. En revanche la fermeture de la piscine à 18h est contraignante et la propreté de la chambre est a revoir (poussière et serviette tachées). L’hotel est un peu loins du centre si vous êtes à pied, mais le système de navette pour aller a la plage est pratique. La nourriture est correcte mais très orientée pour la clientèle britannique.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Ali Najm

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Ystävällinen henkilökunta ja hyvä palvelua.
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Jenni

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Satu

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Nick F. am 15. Juli 2022
Dear Satu, We really appreciate the kind score you have given us. This does not mean we will stop improving ourselves of course. We hope to welcome you back to our resort soon. Best regards Nick F. Customer relations

8/10 – Gut

Sanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
siisti ja puhdas, rauhallinen sijainti kaukana kaupoista oli huonompi asia
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022
Antwort von Nick F. am 15. Juli 2022
Dear Sanna, Thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your stay with us, and you found our level of cleanliness to your liking. Allow me to add our mini market is open all day and night right next to our lobby. Best regards Nick F. Customer relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
We got free room upgrade for our three night midsummer break which made our stay very comfortable! Facilities are old but clean and nice. Food and drinks are ok and evening programs quite entertainement 😃. Free parking is right at the hotel entrance. We can clearly recommendate this place. But WIFI was extremely slow. Barely possible to check simple news
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Nick F. am 15. Juli 2022
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your previous feedback with us through Expedia. We are glad you enjoyed our services and facilities. We do not shy away from going the extra mile for all our guests, if it is possible of course. This is part of the traditional Greek hospitality we are so proud of. We also note that you found our WIFI to be slow. While, we are a bit limited to what the local infrastructure can offer, we will try our best improve in that area. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you back to our resort in the near future. Warmest regards Nick F. Customer relations

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
L'hôtel est très bien les piscines sont vraiment top pour toute la famille même si elle ferme un peu tôt. Le personnel est adorable. Petit bémol sur la nourriture plutôt adaptée à une clientèle anglaise ou hollandaise mais on trouve toujours quelque chose à manger surtout les pizza au bar qui sont vraiment bonne
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Child friendly hotel
Had a nice stay. Kids loved the water park and different pools. The all inclusive offer, especially the drinks, was not great. Bought some wine from the local super market because could not drink the hotel wine. Staff is very friendly (and hard working).
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Child friendly stay
We had a nice stay. Very friendly people and great swimming pools for the kids. Didn’t like the all inclusive wine and bread at breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Erlend Kirchner

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2020
Antwort von VENEZIA RESORT HOTEL TEAM am 12. Aug. 2020
Thank you

8/10 – Gut

Aurelie, Chessy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Petit bémol pour la nourriture, sinon hôtel bien situé proche de la crique Anthony Quinn, chambre propre et spacieuse, dommage que le jacuzzi ne soit pas chauffé
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Nick F. am 22. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review on Expedia. We are more than happy to read you were satisfied with the cleanliness and space of our rooms. Of course, we take notes on the things you did not find to your liking as well. Your feedback is precious to us as we use it to improve ourselves. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel, in the near future. Best regards Nick F. Customer relations

4/10 – Schlecht

Bengt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint hotell med iskall pool och urusel restaurang.
Incheckningen gick perfekt och då vi kom till rummet blev vi mycket glada...fint rum och egen pool....sedan finns det inget mer positivt att säga om detta hotell. Mycket kallt vatten i poolen (under 20c), men värst av allt var maten. Vi hade bokat all-inclusive, men det som serverades på detta hotell var bland det värsta vi upplevt. Mycket klent utbud, ej färdiglagad mat och i princip samma mat som serverades varje dag...i en skala 1-10 får restaurangen betyg -1. Detta är något som hotellets ledning måste ta tag i annars är jag övertygad om att hotellet försvinner snart...
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Nick F. am 8. Okt. 2019
Dear valued guest, We would like to thank you for writing this review on Expedia. After reading your review, we realised your biggest issue was our food. We understand that food taste is something heavily subjective, and that is why we offer a wide variety of dishes to choose from everyday (more than 200 different dishes in total). With regard to your private pool, let us highlight the fact we never advertised that our pools were heated. Considering you stayed with us at the end of September, it is only normal that water in pools can be somewhat chilly during the night. Last but not least, our location is no secret. While it has some advantages like the breathtaking view it offers, it has disadvantages as well. That is why, we offer a free transfer to Faliraki Center (near the beach) three times per day on a daily basis. We hope to change your mind next time, if you are willing to visit us again of course. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Allasalueet olivat asialliset . Huoneen suihkutilat erittäin ahtaat.Painan n.70 kg ja puolet kehostani jäi suihkutilan ulkopuolelle.Myös wc-pytty oli erittäin ahtaasti sijoitettu.Illallisella melu oli aivan korvia huumaava, lasten leikkipaikan läheisyyden vuoksi.
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2019
Antwort von Nick F. am 8. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for bringing your feedback to our attention through Expedia. While our bathrooms are certainly not big in size, we believe that exaggerations like "my half body was out of the shower area" do not help anyone. We are glad you at least enjoyed our pools. We hope to see you again in the near future. Best regards

8/10 – Gut

Jaakko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really nice All Inclusive hotel in peaceful location but not so far from beach and bar street of Faliraki. Because hotel is some way uphill we found it easy to walk to the city and take 5€ taxi back to the hotel. Hotels shuttle bus drove scheduled three times per day to the beach and back for free. Staff was very friendly and food delicious with enough day-to-day variations in menu. Our room was clean and big enough (superior room). Pool and bar areas were quite large and we had never problems to find free sunbeds. All-inclusive drinks were easy to get from taps. We enjoyed our time in Venezia Resort.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Nick F. am 15. Sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this wonderful review on Expedia. Our mission is to deliver a memorable experience of authentic greek hospitality to all our guests.We are glad to read we succeeded in your case, as you enjoyed your stay with us. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you back in the near future. We wish you all the best.

8/10 – Gut

Daniele, TO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura molto ampia sulla collina di Faliraki (dalla sala del buffet - e non solo - si ha una vista strepitosa!) Pulizia quotidiana della camera, clientela internazionale e varia. Ambiente informale, la formula “alla inclusive” è un po’ diversa da quella solitamente venduta a catalogo dai nostri tour operator ma è soddisfacente, buffet vario anche se dai sapori/abitudini alimentari più nordici che non italiani. Se dotati di auto questo albergo/resort vale sicuramente la pena di conoscerlo!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Nick F. am 10. Sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking time to review our hotel on Expedia. We are glad you found the services and the atmosphere of our hotel to your liking. We are looking forward to see you again in the future one day.

8/10 – Gut

M.Mistry, Luton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great family run hotel situated just outside the hustle and bustle of Faliraki centre. Note: actual location is on a hill 15 min walk from the main road. All inclusive option is great however top shelf spirits and western brand names are at an extra cost. Having read a number of negative reviews about the food I must say the choice on offer every day is fantastic with a mixture of traditional Greek and international dishes. Two decent size pools and a small 'water-park' on site offer entertainment for all ages. The Animation team are the highlight of this resort who provide daily fun filled activities throughout the day. A special mention to Nick in reservations who went out of his way to find another room in the new block as the rooms in the old block are in need of a little bit of modernisation. He also arranged for a bottle of wine on my birthday. All in all a memorable holiday in sun soaked Rhodes!
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2019
Antwort von Nick F. am 8. Okt. 2019
Dear valued guest, We would like to thank you for taking time to write this wonderful review on Expedia. We are glad to read you enjoyed your overall experience in Venezia Resort. We are looking forward to your return at our resort in the near future. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Commentaire à lire jusqu’au bout puisqu’il y’a du négatif mais aussi du positif. Nous sommes partis en couple une semaine dans cet hôtel. Nous avons eu une chambre moderne (comparer à d’autres) avec une douche à l’italienne, un lit double, la clime et une terrasse.La nourriture n’est vraiment pas terrible. Un soir sur deux c’est un menu international et les autres soirs c’est un menu à thème : Asie, Grec, Barbecue. Concernant le menu asiatique ce n’était pas vraiment asiatique, grec il n’y avait même pas de pita gyros ( énormément décevant) et barbecue il y avait deux viandes grillées. Le beurre au petit déjeuner reste a température ambiante, il n’est même pas au frais, pareil pour la mayonnaise et le ketchup pour le déjeuner et le dîner. Le all in pour les boissons est assez juste puisque la journée nous avons le droit à uniquement des sodas,du vin (rouge/blanc) ou de la bière. Les cocktails ou autres alcools sont gratuits à partir de 18h et jusque 23h. Si vous souhaitez consommer de l’alcool la journée il faut payer. Les animations sont justes nulles. L’aquagym dure le temps de 3-4 chansons puis l’animatrice met de la musique et s’assoit sur une chaise. Que ce soit pour le water polo ou le volley dans l’eau,pareil l’animateur donne les ballons et s’assoient pour regarder sans mettre l’ambiance ou participer. Le soir c’est pareil il n’y a rien de terrible. Sinon l’hôtel est magnifique, avec une magnifique vue sur les montagnes et sur la mer. Le personnel est agréable et
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Nick F. am 23. Aug. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking time to write this review on Expedia. Your feedback is valuable to us, as we improve ourselves based on it. Just allow me to underline the fact, the entertainment is supposed to be soft, although, we already look into ways to improve our entertainment. With regard to our food, we offer a wide variety of dishes in order to satisfy most (if not everyone). And last but not least, we do offer Pita and Gyros, during lunch. We hope to see you again one day in order to have the chance of improving your opinion about our resort. Best regards Nick F. Guest relations

4/10 – Schlecht

Lene

Gut: Sauberkeit
Under middel
Poolområde var godt. Værelser ok men bestem ikke som vist på billeder. Maden var ikke særlig god - særlig morgenmad var elendig.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Nick F. am 5. Aug. 2019
Dear guest, Thank you for bringing your feedback to our attention through Expedia. We are glad you found our pool areas to your liking. However, please let me just underline the fact we offer more than 200 different hot dishes in total. In addition, our breakfast has more than 70 items, with a few of them changing daily. As you understand, we try our best to satisfy most, if not all, tastes. We would love to hear your opinion on how we can improve our menu even further though, so feel free to send us additional feedback any time. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Det er et rigtig lækkert sted og kan kun anbefale stedet
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Nick F. am 3. Aug. 2019
Dear valuted guest, Thank you for taking time to write this wonderful comment on Expedia. We are looking forward to welcome you back to our hotel one day. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La posizione è ottima per raggiungere il centro di Faliraki, anche a piedi raggiungibile in meno di 30 minuti. La struttura nel complesso è di stile moderno. Il personale della reception è stato sempre disponibile. Idem il personale del ristorante e del bar. Unica nota negativa va alla ristorazione e alle pulizie. Per quanto riguarda la ristorazione, è sempre molto limitata, ripetitiva e non di ottimo gusto. Per quanto riguarda le pulizie delle camere nel complesso sono svolte bene. Però, gli asciugamani delle volte non sono stati cambiati giornalmente, nonostante fossero stati usati. La domenica è da sottolineare il fatto che non attuano nessun tipo di pulizie alle camere, nonostante sul sito e su Expedia ci sia scritto pulizie tutti i giorni. Nel complesso è ben servita se non
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Nick F. am 3. Aug. 2019
Dear valued guest, I would like to thank you for bringing your feedback to our attention through Expedia. With regard to cleaning, I kindly inform you that Expedia does not let us to mention detailed information about the cleaning days. After reading your review we decided to change the housekeeping note to "weekdays only" which is not true either but at least this way guests will not get frustrated while expecting someone to clean their room every Sunday. Regarding the food, we offer more than 200 different hot dishes in total through 5 different theme nights (Asian, Greek, Italian, BBQ and International). We try to satisfy most, if not all, tastes. We apologise if we still could not meet your expectations. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you back to Venezia Resort one day. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Saara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Venezia Resort Team am 23. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for taking time to grade us in Expedia. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel one day. Warmest regards

6/10 – Okay

Jannie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Godt resort, men lav standard på maden
Resortet ligger et stykke uden for byen, så en fordel med bil. Værelset var fint og vi blev gratis opgraderet grundet en aircondition i uorden. Godt poolområde med masser af stole og mulighed for både sol og skygge. Tider for alt all inklusiv hvilket gav mange begrænsninger. Mad af virkelig ringe standard.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Venezia Resort Team am 8. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for bringing your feedback to our attention through Expedia. We are more than happy to read that you enjoyed our facilities and room to the fullest. Please allow me to just underline the fact we offer more than 200 different hot main dishes in total, as we have four different theme nights, Greek, Asian, Italian and BBQ. We try to satisfy most if not all tastes and we are sorry we were not able to meet your expectations. Hope we will welcome you back to our hotel some day. Kind regards

8/10 – Gut

Terry, Rhodes Venezia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Venezia is a very good resort. We enjoyed it very much. The staff are exceptional and the rooms and grounds are very good. During the day you can serve yourself Berra’s, wine, and all soft drinks. It’s on top of a hill so you get great views.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Venezia Resort Team am 16. Juni 2019
Dear guest, Thank you for taking time to write your review on Expedia. With great joy we read you enjoyed your stay with us. Do not hesitate to send us your feedback anytime as it is valuable to us. We hope one day we will welcome you back to our hotel. Best regards Venezia Resort Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2017

6/10 – Okay

titi, LA GRAND CROIX

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
hotel décevant
arrivé à l'hotel et à la réception un accueil affreux par un réceptionniste pas agréable du tout (meme personne qui est à l'acceuil au petit déjeuner).dire bonjour ne connais pas,.puis la déception viens par la suite par la chambre qui ne correspondait pas du tout à la brochure de l'hotel (chambre datant du siècle dernier.des le lever du soleil une clarté vive du à la porte d'entrée entierement vitrée et des rideaux pas ocultants.et au final un petit déjeuner pas terrible du à l'appelation de l'hotel.nous y retournerons surtout pas.nous le déconseillons.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Very nice hotel with pools and restaurants, the room we stayed in was very clean, and comfy with a balcony and nice view to the pool! The staff are welcoming! The location is perfect it’s 4 mins away from all the hustle and bustle of faliraki, there is a street full of shops restaurants and nightclubs! It’s 20mins away from old town! Wifi is not free in the rooms, you pay 6€ for 3 days per user, we were 3 individuals we should have pay 18€ for wifi but the woman on reception offered us 2 free cards for 3 days so we ended up paying 6€ only!! Furthermore the breakfast was good but there’s no variety of food but you can always find something to eat! Very friendly staff on the aqua pool! Thank you venezia!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

pietro, italia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
personale disponibile,camera pulita,ambiente pulito.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Charalampos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Wagstaff, North West UK

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointing Return Visit
Visited this resort many times with no issues. Arrived to be allocated a room in the old and tired hotel building next door ( a recent acquisition). Our room although clean was in desperate need of modernisation, the bathroom old-fashioned, with a leaking showerhead and a curtain that was too short. The bed frames were old although the mattress, pillows and linen was clean. New air-conditioning unit in full working order. Breakfast at the pool bar was limited, with no variation during our visit. There was no fruit although on site fruit trees were visible. Great food at the Aqua pool bar as always. The 3 pool areas are great although entertainment is sadly lacking at this hotel, just a weekly barbecue with karaoke. The drinks at the bar do not appear to be of an acceptable standard i.e. poor quality spirits. Think this is our last stay at this resort.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoy stay in Falarika
The resort was close to town. Shuttle buses available for free to take you down to beach. There were actitves available to take tours of various local sights. Staff was wonderful. All inclusive food option with great food at all meals Pools were great as weather is hot. Children water park on site for playing
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Johnny

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ny tilbygning til denne sæson med vandland til små børn gør stedet meget bedre..Der er plads til forbedring hvad angår kvalitet af maden..Ikke så stort udvalg i buffet til hverken voksne eller børn..Værelse var super og rengøring også.Meget søde mennesker og familie drevet sted.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Rob, Australia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel and great value for money. Definitely hire a car to see the island. Staff were ever to happy to help.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018
Antwort von GVENE am 2. Aug. 2018
Thank you very much

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
albergo confortevole ma lontano dalla spiaggia.
Il nostro soggiorno di una settimana è stato piacevole anche se ci aspettavamo un pò di piu' dalla struttura soprattutto per la cucina che manca di varietà sui pasti .consiglio all inclusive. Stanza pulita con cambio giornaliero della biancheria. Personale cortese e disponibile.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2018
Antwort von GVENE am 4. Aug. 2018
We never said nor mentioned that we are a beach hotel and at the same time our maps and google spot shows exactly where the hotel is located