Innenpool, 5 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas

5 out of 5
Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas
Kalathos Beach, Kalathos, Rhodes, Rhodes Island

Bewertungen

9,2

Wunderbar

104 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
44 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Sonja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine super schöne Anlage mit schönen Zimmern. Es wird hier sehr auf die Gäste geschaut. Strand ist Kies aber es hat genug Pools um sich zu entspannen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Vertriebs- und Marketingteam am 11. Juni 2022
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Vertriebs- und Marketingteam Atrium-Hotels und -Resorts

8/10 – Gut

Eva C

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großartiges Personal!
Das Personal ist super freundlich und hilfsbereit, selbst nach den überaus hohen Maßstäben der berühmten griechischen Gastfreundschaft. Der Strand ist zwar kein Sandstrand, aber das Meer ist dafür sauber und klar. Man kann auch in zwei oder drei Meter Tiefe noch bis zum Grund sehen. Das Essen ist okay, aber ich würde nicht zu Halb-oder Vollpension raten, weil es mehrere andere Restaurants im Hotel selbst und außerhalb gibt und man auf Dauer mehr Abwechslung hat, wenn man nur Frühstück bucht.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
+++ sehr detailreich geplante und auch maintainte Anlage +++ sehr freundliches und kompetentes Personal - vom Room Service bis zum leitenden Management - zu wenig Steckdosen - z.B. Smartphone/Tablets-Charging - - auch im Bad= kein Stecker für Rasierer oder elektr. Zahnbürste... +++ trotz Größe der Anlage - sehr ruhig und never crowded! +++ eigener Strand!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Atrium Hotels am 12. Sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for visiting the Atrium Palace this summer and for taking the time to share your review. It is a delight to read that you had an overall pleasant stay and enjoyed service in the hotel. Your feedback has been noted and will be forward to management. We hope to accommodate you again in the near future. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage, direkt am Meer mit hoteleigenen Strand und saubere Poollandschaft, sehr angenehme Atmosphäre und freundliches Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Atrium Hotels am 29. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to review the Atrium Palace after your recent stay with us. We are pleased that you thoroughly enjoyed aspects of the hotel including the beach, atmosphere and mostly the service provided by the personnel. They are all true professionals who go out of their way to ensure guest satisfaction. We hope to welcome you back next summer for another pleasant holiday. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr sauber, ruhig, hervorragender Service, freundliches Personal, sauberer Kieselstrand, Morgenbuffet nicht zu übertreffen!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Atrium Hotels am 28. Mai 2019
Dear valued guest, Thank you for staying with us this summer. It is a delight to receive your positive feedback and kind words about the hotel and personnel members. We would be happy to accommodate you again next summer if not earlier. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit weitläufiger Hotelanlage. Strand allerdings mit Kies/Steinen, dadurch sind Ballspiele o.ä. am Strand/ im Meer nur mit Badeschuhen empfehlenswert.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2018
Antwort von Atrium Hotels am 9. Juli 2018
Dear valued guest, Thank you for your review. We are pleased that you had an overall good stay and enjoyed hotel facilities and service. It would be a great pleasure to welcome you back in the near future. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top :) super freundliches Personal, sehr gepflegte Anlage! Zu empfehlen!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von Atrium Hotels am 8. Juni 2018
Dear valued guest, Thank you for your kind review. We are pleased to read that you had a lovely stay and thoroughly enjoyed your stay with us. Your recommendation is much appreciated and we will share your kind words with the members of the personnel. Hope that you will visit us again in the near future. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

8/10 – Gut

Petra, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Hotelstrand
Das Hotel verfügt über einen sehr schönen ruhigen Kies-Strand mit sehr bequemen Liegen. Das Wasser ist glasklar und hatte noch eine angenehme Badetemperatur. Es gab zu jeder Tageszeit freie Liegen und Strandtücher vom Hotel. Essen in guter Qualität und großer Auswahl (Halbpension) Relativ gut sortierter Hotelsupermarkt (Preise entsprechen in etwa dem Supermarkt neben dem Hotel)
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Hermann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Passt.
Gute Flasche Gratiswein am Zimmer. Sehr Gute Klima. Schöne Zimmer. Frühstücksangebot ist groß-jedoch Qualität ist nicht immer gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017
Dear Mr. Hermann, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you again in our hotel. Atrium Palace team

8/10 – Gut

Tom, Olching, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Super Pool - aber schlechte Lage an miesem Strand
wir waren hier nur 4 Nächte für einen Kurzurlaub, und so haben wir vor allem die ganzen Wellness-Angebote im Hotel nicht genutzt. Das größte Plus ist sicherlich der große Pool-Bereich, in dem man wirklich gut schwimmen kann. Der Service an der Rezeption war auch immer sehr hilfsbereit. Schade daß er überhaupt notwendig war, weil unser Kühlschrank nicht funktionierte, und nur auf Intervention an der Rezeption wir ein kaltes Wasser vom Zimmerservice zu kriegen war. Der defekte Kühlschrank wurde danach sofort vollständig ersetzt. Andere kleine Minuspunkte: - die Wände waren so dünn, daß man sogar Gespräche in benachbarten Räumen hören konnte - Internet (im Zimmer nur mit Kabel) funktionierte nicht zuverlässig, manchmal nur in der Lobby Das Frühstücksbuffet bot eine wirklich große Auswahl, und wurde immer schnell aufgefüllt, so konnte jeder was für seinen Geschmack finden. Insgesamt hat das Restaurant aber sicher kein 5-Sterne-Niveau. Was die Lage und den Strand betrifft, so lohnt es sich nicht, den Hotelpool zu verlassen. Der verlassen wirkende Kiesstrand hat nichtmal eine Bude, wo man etwas zu trinken kriegen könnte. Wegen dem Pool und dem guten Service (und dem guten Paket-Preis von Expedia) gebe ich noch 4 von 5 Punkten. Aber mehr als 100 € pro Nacht würde ich nicht ausgeben. Das nächste Mal würde ich wahrscheinlich ein billigeres Hotel in Lindos nehmen, und den Tag an der St. Paul's Bay und den Abend auf einem der vielen schönen Dach-Restaurants in Lindos verbringen.

10/10 – Hervorragend

Carolyn

Mit der Familie gereist
Very friendly and accommodating staff. All needs met, very relaxing.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were a credit to hotel chain
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel, best I’ve ever stayed in.
Amazing stay, gorgeous hotel and the most wonderful staff, could not fault in any way!
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
J’y retournerai ….
Comme toujours, hôtel très agréable. Propre et confortable, personnel adorable et compétent . Chambre spacieuse. Lobster night à tester absolument. Petit déjeuner très copieux
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Daniela

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Janet Marilla

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really great hotel, beautiful grounds and really well maintained. Any small issues were resolved immediately. Breakfast buffet is fantastic. Lucas at the beach was incredibly helpful and friendly. Good restaurants and bar’s within walking distance too. Would definitely stay here again

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A true 5 star stay
Amazing resort. Compare the resorts that I had stayed in Thailand, Vietnam, Malaysia and Indoesia. I would said the pool condition is quite good. However, the water is still freezing during May. Please bring warm swimming wears.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Shima

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a good hotel for the one night we needed a room. My only issue would be the pool outside not heated. It was freezing! We had our 5 year old, so couldn’t go into the adults only warm indoor pool.

10/10 – Hervorragend

alessandro, roma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personale.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Fint til en uges ferie.
Meget fint ophold. Resortet er rigtig fint. Vil dog sige at det er slidt og trænger til en kærlig hånd nogle steder. Derudover er det et fint sted at holde en uges ferie.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Sales & Marketing Team am 30. Juli 2022
Dear Morten, Thank you for your review and your kind words. It would be our pleasure to welcoming you back in the near future. Sincerely, Sales & Marketing Team - Atrium Hotels & Resorts

6/10 – Okay

Uri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
turned out very disappointing hotel, while pool area was awesome, the service was unprofessional and the shower would be rate 3 out of 10.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Que du bonheur
Surclassé dans une chambre avec piscine privé, nous ne pouvons que dire du bien de cet hôtel. Personnel très sympathique. Petit déjeuner copieux et varié. Une parenthèse agréable durant cette période de pandémie Nous y reviendrons sûrement
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
Excellent hotel. Great beach and pools. Excellent breakfast and general feel. Very clean.Great value for money.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atrium Hotels am 7. Nov. 2019
Dear Kevin, Thank you very much for visiting the Atrium Palace for your holiday. We are delighted to read that you had a great stay and thoroughly enjoyed the hotel, our facilities and services. It would be a true pleasure to welcome you back in the near future. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Irina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atrium Hotels am 18. Okt. 2019
Dear Irina, Thank you for visiting the Atrium Palace this October. We are delighted to receive the perfect score and trust that you had an excellent holiday experience with us. It would be our pleasure to welcome you back in the near future for another great stay. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

TomH, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room (we were upgraded to a suite, can't say what smaller rooms are like), friendly service everywhere, great buffet breakfast, excellent pool area with table service via an app.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Atrium Hotels am 15. Okt. 2019
Dear Tom, Thank you for reviewing the Atrium Palace after your recent visit. We are pleased that you had a experience with us enjoying you room, breakfast and service provided. We strive to improve year by year and our newest addition, the mobile application was proven very helpful to our guests. It would be a pleasure to welcome you back next summer for another wonderful holiday. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 night stay
Stayed here solitude my elderly parents for 3 nights. My mother struggled with the Bath/shower and the hotel immediately upgraded them and made sure their every need was catered for. Staff here really go out of their way to help. I’m vegan and commented that no vegan options in any of the main restaurants. I was met by the hotel Manager on exit who assured me there would be options next season in response to the huge upswing in plant based diets which as we know is better for the environment and the most compassionate diet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atrium Hotels am 14. Okt. 2019
Dear Nicholas, Thank you for visiting the Atrium Palace this summer. We are delighted that you had a great experience with us and that we catered to your needs. All personnel members are indeed going out of their way to ensure that our guests are having a relaxing time. It would be a great pleasure to welcome you back in the near future for another wonderful holiday. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Frida

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Atrium Hotels am 10. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for scoring the perfect score for the Atrium Palace after your recent stay. We trust that you had an amazing stay and hope to welcome you back in the near future. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully landscaped, extremely clean, delicious food and super friendly staff
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atrium Hotels am 9. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for visiting the Atrium Palace this summer. We are happy that you enjoyed the hotel and all aspects of it, from the cleanliness in all areas, to the mouthwatering food option and the excellent service provided by the personnel. It would be a true pleasure to welcome you back next summer. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

8/10 – Gut

alexandre

Aufenthalt von 8 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very warm welcome received on arrival which was mirrored by every staff member we subsequently met. The hotel has a lovely atmosphere and well laid out grounds. Breakfast buffet is one of the best we have ever had. So many nice little extra touches in this hotel which add to a wonderful experience. Would definitely visit again.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Atrium Hotels am 18. Sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your experience at the Atrium Palace. We are delighted that you had a great stay with us, enjoying the breakfast, excellent service provided by the personnel and all the little touches that personalise the stay for every guest. It would be a true pleasure to welcome you for another wonderful holiday experience. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
très bel hôtel, nous avons eu une chambre avec vue sur la piscine. La chambre est spacieuse, une machine Nespresso est à disposition. Le personnel est charmant, serviable et agréable. Possibilité de manger au bord de la piscine. Plusieurs piscines. Plage à proximité mais avec des galets Quelques animations . un peu loin de Rhodes mais proche de Lindos. Il vaut mieux louer une voiture pour visiter. Il y a un loueur de voiture à côté de la réception.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2019
Antwort von Atrium Hotels am 2. Sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for visiting the Atrium Palace this summer. We are pleased that you had an overall good stay and enjoyed all aspects of the hotel including food by the pool, Nespresso machine and more. It would be a pleasure to welcome you back in the near future for another wonderful stay. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Atrium hotels' team am 18. Aug. 2019
Dear valued guest Thank you for your rating. We hope to welcome you again in our premises very soon! Yours faithfully Atrium hotels' team

8/10 – Gut

ANDRE

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel etablissement mais des points a revoir
Tres bon sejour a l 'Atrium Palace. Etablissement qui porte une attention particuliere au cadre et a la vegetation. Plusieurs piscine dont une tres grande et plusieurs petites moins frequentees. Transat en nombre suffisant. Un bel espace reserve au spa ( tres bons massages) et au fitness ( tres bien equipe et climatisé). Bon accueil a la reception, au bar et au spa. Plage privee propre, mer limpide. Quelques points qui meritent d'etre revus cependant: La restauration. Diversite et qualite des plats à ameliorer. Viande souvent trop cuite et plats qui sont toujours un peu les memes au bout de 15 jours . Un accueil un peu froid des serveurs lorsque vous ne commandez pas de boissons payantes. ( tres cheres pour de l eau gazeuse) C'est dommage et pas digne d'un '5 etoiles' Menage dans les chambres un peu trop rapide. Presence de fourmis dans les 2 chambres reservees Animation. Toujours les memes pour les enfants pas de diversité. Quelques groupes de bon niveau( rock) mais moyen dans l ensemble. Au global une bonne perception mais quelques points a revoir pour meriter une appellation "palace".
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2019
Antwort von Atrium Hotels am 4. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for staying with us this summer. We are sad to hear that you did not thoroughly enjoy your stay. We strive to continuously improve our services and provide a memorable experience to every guest. It would be great if you could share with us more details about your stay, please contact us at your availability. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel, the staff were all very friendly from the bar to the cleaners everyone had a smile. The pools were great and there was always a free sunbed. It never felt overcrowded dispite the amount of guest’s. The entertainment in the evenings was varied and the cocktails strong! Will definitely stay again if we return to Rhodes
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Atrium hotels' team am 16. Aug. 2019
Dear valued geust Thank you for your wonderfully comperehensive and thougthful feedack! We are looking forward to welcome you in our premises soon! Thank you Yours faithfully Atrium hotels' team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
Antwort von Atrium Hotels am 29. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for providing the perfect score for the Atrium Palace. It was a pleasure to welcome you and trust that you had an overall great stay with us. We hope to welcome you back next summer for an amazing stay. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
Antwort von Atrium Hotels am 29. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for sharing your review with us. We trust that you thoroughly enjoyed all aspects of the hotel and hope to have the chance to accommodate you again in the near future. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
Antwort von Atrium Hotels am 29. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your score with us. We are happy that you had a great holiday at the Atrium Palace and wish to welcome you back in the near future for another wonderful stay. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Kabi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mr Gabi Maraachli
Beautiful place great staff very clean and nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Atrium Hotels am 29. Juli 2019
Dear Gabi, Thank you very much for staying with us this summer. We are delighted that you had a great stay and enjoyed the hotel and service provided by all personnel members. It would be a true pleasure to welcome you back next summer for another wonderful stay. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gentilezza e attenzione, sono celiaca e ho sempre paura di stare male, ma loro hanno gestito con cura, dedicando un menu a parte per tutti i pasti consumati durante il soggiorno.personale sempre sorridente e disponibile, spiaggia tranquilla e ben gestita, biancheria sempre pulita. Ottima esperienza.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Atrium Hotels am 17. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for sharing your experience at the Atrium Palace with us. We always want to make guests feel at home and it's a delight to hear that we achieved that in your case. It would be a pleasure to welcome you back in the near future for another wonderful stay. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Odin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Atrium Hotels am 20. Juli 2019
Dear Odin, Thank you for giving the Atrium Palace the perfect score after your recent stay with us. We trust that you had an amazing stay and hope to accommodate you again in the near future. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Atrium Hotels am 13. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for staying with us this summer and for taking the time to share your review with us. We trust that you had an overall good stay and hope to welcome you again in the near future. If you have further feedback you wish to share with us please do so at info@atrium.gr Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Atrium Hotels am 10. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for providing the perfect score for the Atrium Palace after your recent stay with us. We trust that you had an wonderful stay with us and enjoy all aspects of the hotel. Hope that we'll have the chance to accommodate you again in the near future. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Nix, Warwick

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
First class hotel. Beautifully maintained pools and gardens. Room well appointed and super soft towels and bed linen changed twice in a week. Extensive choice of food in restaurants. Staff very attentive and polite. This hotel a ‘gem of a find’
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Atrium Hotels am 8. Juli 2019
Dear Nix, Thank you for visiting the Atrium Palace this summer. We are pleased that you had an wonderful holiday experience with us and thoroughly enjoyed the hotel services and facilities. It would be a great pleasure to welcome you back in the near future for another memorable stay. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management