Theatervorstellung

Bewertungen von Grand Canyon Plaza Hotel

3 out of 5
Grand Canyon Plaza Hotel
406 Canyon Plaza Lane, Grand Canyon, AZ

Bewertungen

8,2

Sehr gut

867 von insgesamt 1890 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
583 von insgesamt 1890 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
263 von insgesamt 1890 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
112 von insgesamt 1890 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
65 von insgesamt 1890 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Robin Daniel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a good time. The indoor Spa was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Alexander

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel haben wir wegen der Nähe zum Grand Canyon ausgesucht. Die Preise sind deswegen etwas höher. Die Einrichtung ist schon etwas in die Jahre gekommen. Für eine Nacht ok. Wir haben im Hotel sehr gut gefrühstückt. War nicht im Preis inbegriffen. Personal war sehr nett. Für eine Nacht ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Grand Canyon Plaza Hotel Management am 10. Apr. 2024
Thank you so much Susanne for staying with us and for your comment. We appreciate it.

8/10 – Gut

Stefanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rundherum eine gute Unterkunft (wir waren 2 Nächte dort). Im Winter sind die Zimmer allerdings ziemlich kalt, auch die Klima Heizung hilft nicht sehr viel. Dafür ist der hot tub umso besser! Ein echtes Highlight, wenn auch nicht allzu groß. Zu empfehlen ist das Frühstücksbuffett für einen angemessenen Preis.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Grand Canyon Plaza Hotel Management am 9. Apr. 2024
Dear Stefanie, thank you so much for your visit. We are sorry to hear that our heating was not working well during your stay. We are replacing all the filters and have a maintenance checking through all the units to make sure they are in excellent working condition. We are, however, to hear that you enjoyed our hot tub and the dining room. We really appreciate your time in sharing your comment with us. Thank you.

8/10 – Gut

Beate

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Grand Canyon Plaza Hotel Management am 28. Feb. 2024
Thank you so much, Beate for your 4/5 star rating and have a great day!

10/10 – Hervorragend

Allyssa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt für einen Ausflug zum Grand Canyon geeignet.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Rich Milliron, Guest Services am 8. Nov. 2023
Greetings Allyssa, thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible, and we really are happy to know you enjoyed your stay. We are currently doing renovations to update our accommodations. Our hotel is family owned and we do everything possible to have our guests feel they are part of the family. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to seeing you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

10/10 – Hervorragend

Andrea

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rich Milliron, Guest Services am 29. Okt. 2023
Greetings Andrea, thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible, and we really are happy to know you enjoyed your stay. We are currently doing renovations to update our accommodations. Our hotel is family owned and we do everything possible to have our guests feel they are part of the family. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to seeing you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

8/10 – Gut

Konrad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Würde es wieder buchen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Rich Milliron, Guest Services am 14. Juli 2023
Greetings Konrad, thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible, and we really are happy to know you enjoyed your stay. We are currently doing renovations to update our accommodations. Our hotel is family owned and we do everything possible to have our guests feel they are part of the family. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to seeing you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

10/10 – Hervorragend

Jean

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 22. Juni 2023
Greetings Jean, thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible, and we really are happy to know you enjoyed your stay. We are currently doing renovations to update our accommodations. Our hotel is family owned and we do everything possible to have our guests feel they are part of the family. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to seeing you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

8/10 – Gut

Timo

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 4. Juli 2023
Greetings Timo, thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible, and we really are happy to know you enjoyed your stay. We are currently doing renovations to update our accommodations. Our hotel is family owned and we do everything possible to have our guests feel they are part of the family. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to seeing you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

10/10 – Hervorragend

Carlo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideales Hotel für den Besuch des Canyon‘s
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 4. Apr. 2023
Greetings Carlo, thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible, and we really are happy to know you enjoyed your stay. Our hotel is family owned and we do everything possible to have our quests feel they are part of the family. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to seeing you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

8/10 – Gut

Christel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist eine sehr große Einrichtung mit enormem Durchgang, das ist zu spüren. Die Mitarbeiter sind formal freundlich und bemüht die Arbeitsabläufe einzuhalten-mehr aber auch nicht. Schade, hier hatte ich das Gefühl: Tourismus versaut!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 13. Okt. 2022
Greetings Christel, thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible, and we really are happy to know how much you enjoyed your stay. Our hotel is family owned and we do everything possible to have our quests feel they are part of the family. We are at a loss to understand the compliment about our staff being formally friendly, but it appears you are stating they should be informally friendly. Just not sure what that means. For whatever this means, we apologize for not meeting your expectations.The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to seeing you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

8/10 – Gut

Petra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
schönes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 2. Okt. 2022
Greetings Petra, Thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible and we really are happy to know how much you enjoyed your stay. Our hotel is family owned and we do everything possible to have our quests feel they are part of the family. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to see you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, gutes Hotel
Alles prima!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 5. Aug. 2022
Greetings, Thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible and we really are happy to know how much you enjoyed your stay. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to see you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

10/10 – Hervorragend

Madelaine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel super gemütlich, Kritik gibt’s nur an den Einwegverpackungen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 2. Aug. 2022
Greetings Madelaine, Thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible and we really are happy to know how much you enjoyed your stay. The location really makes it easy to the canyon! We Look forward to see you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

8/10 – Gut

Anton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 13. Juni 2022
Greetings Anton, Thank you for taking time to leave a review for your recent stay with us. We all work hard to provide the best service and products possible and we really are happy to know how much you enjoyed your stay. We Look forward to see you the next time you visit the Canyon. Happy Trails, Rich

6/10 – Okay

Andrea

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Desk Supervisor
Da das Zimmer nicht den versprochenen Anforderungen entsprach (es war recht laut), versprach der Supervisor, ich würde einen 15%igen Nachlass auf den Zimmerpreis bekommen, wenn ich es bei Expedia anmelden würde. Das habe ich getan, aber das Hotel hat im Nachhinein seine Meinung geändert. Sehr enttäuschend!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Rich Milliron Guest Services am 11. Apr. 2022
Greetings, Thank you for taking time to leave the review from you recent stay. We have been researching information on your comments. Unfortunately we could not find any information on where or who would have offered you a 15% discount. Since you made your reservation through Expedia something like this is extremely difficult, and as a practice something we do not do. We apologize for this misunderstanding and for not meeting your expectations. We wish you well for your future travels.

8/10 – Gut

Sam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean. Friendly staff and really good breakfast. Very close to Grand Canyon which was fab. Lots of little extras in room. Very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Evelyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, able to walk the little town. Close to the Grand Canyon South Park entrance gate.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Danielle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Felt like a motel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Mary

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Property was average at best, and, like everything right around this area, overpriced. About the only thing that really impressed us was that, if you check in with a pet, they give you a little dog bowl and a bag of treats for your pet (kind of a nice extra touch). Still, it was close to the Canyon (the South Rim Entrance isn't more than a half mile down the road), so you'recpaying for convenience and location!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is quiet, at least in May, and convenient to get to the park. Staff are all quite lovely. Room is a bit tired and very dark. Dinner was pretty good - we had burgers. Breakfast buffet wasn’t good at all - pancakes were from a mix, potatoes were very greasy in a bad way. Options for that area are limited, especially the food.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sunil

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a nice place to stay while visiting the Grand Canyon, close to restaurants and shops. The staff is friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Eleanor

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet, not on main rd
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Mitchell, Chicago

Very convenient to Grand Canyon
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Kirk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Slightly dated but clean and quiet.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Veronica

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy check in, friendly staff, very comfy and great water pressure! There are a couple of restaurants/bars right on the premises so we didn’t have to drive somewhere for dinner after a long day at the Grand Canyon. Also, within walking distance there is a general store and a Starbucks that opens at 5am.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

rebecca

Mit der Familie gereist
Nice for one night
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Lara, Dublin

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a local business with friendly, welcoming staff and a surprising number of amenities. The Wagon Wheel Saloon serves up drinks and lives up to its name (although it could use some healthier options on the menu). Morning buffet was good food at a decent price in a pleasant environment. I would recommend staying here during your time at the Grand Canyon.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Zhen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Ying

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall a nice place although the facility is relatively old.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Shaohua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful location
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Raymond

Dated decor. Needs freshing up. Ice mach8ne did not work on my floor. My room was left open after house services visited. Thank god nothing was missing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Roxane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient. Even got a courtesy call check to make sure I was still coming. Rooms were clean. Hotel on the inside is quite nice. Great place to spend a few days AC was not operational in room, and breakfast is not included.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Early this morning there were garbage dumpster trucks dumping trash right outside our door waking us up. Also, we thought the hotel was in the Grand Canyon Village which is was not. ( 4 miles outside the park). We had to scramble to find transportation to our tours and luggage storage since we took the train into the park and did not have transportation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Grand Canyon Plaza Hotel Management am 13. Mai 2024
Dear James, we do not have a dumpster in front of our guestrooms. We are very sorry to hear if the trash pick up was too loud this morning - it is absolutely beyond our control as it must be done in accordance to the Waste Management's schedule, usually earlier in the morning. Regarding the hotel location, we are located in the town of Tusayan - 1 mile to the entrance and 7 miles to the rim. We are again, apologize if there is a misunderstanding when you booked. We appreciate your time and wish you the best in your future travels. Thank you.

6/10 – Okay

Debora

Mit der Familie gereist
Liked the outdoor patio space. Limited shopping and dining as town is small. Also, was surprised the prices were as high as inside the park.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Laurie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly people and pretty setting ….clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

muna

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Neha

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were one of the first ones to checkin. Rest all rooms were not occupied. and Was given corner room next to dumpster. Bedding was not clean. Set up was very old.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Grand Canyon Plaza Hotel Management am 13. Mai 2024
Dear Neha, we are sorry to hear about your stay experience. Please note that our dumpster was located outside and around the corner of the building, however, your room has an interior access and no view of the dumpster. We showed you arrived before 6pm and no complaint regarding your concerns though. Have we known of your dissatisfaction, we would offered you a room move or even offer a free upgrade. Rest assured, our management team is made aware of your complaint and we are working hard for the solution. Thank you for your time.

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet and clean. Near Grand Canyon. Quick check in and out procedure. Near IMAX Theater. Near gift shop. Several nearby food options.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
This is NOT in the park. We stayed first week of May and there were NO shuttles to the park. Apparently they only run in summer. Its about 10 min to the park gate, but then theres a line to get in unless youre lucky. The hotel itself is fine.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Grand Canyon Plaza Hotel Management am 13. Mai 2024
Thank you for staying with us Laura. We are located just a mile OUTSIDE the park in the town of Tusayan. The seasonal shuttle is operated by the NPS itself, and the park pass/fee is required. It usually runs between mid May through Mid September. At this time, we recommend our guests to leave early (before 9am) for shorter line to enter the park. Thank you.

8/10 – Gut

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So close to anything you want to do near the Grand Canyon
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Chong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cheaper price and affordable. Easy access throughout the building.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Laurent

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

margaret

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and welcoming! Thankyou!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ANDRE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Belle chambre mais pas de lumière naturelle, le balcon (grand) donnait sur un patio, sombre. Excellent entretien quotidien de la chambre. Excellent wifi. Lit confortable. Deux lavabos, c’est bien pratique. Restaurant de l’établissement très correct.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

María Del Puy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Está más q correcto.Bien sotuado
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overpriced for the quality
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Fred

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very old rooms, all ice machines did not work during our stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rhonda

Pleasant & friendly staff…Very nice rooms & beautiful setting
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024