2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Mirador Maspalomas by Dunas

3 out of 5
Mirador Maspalomas by Dunas
Calle de Einstein, s/n, Maspalomas, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Bewertungen

7,8

Gut

69 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
139 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
61 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Guido

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr hellhöriges Hotel. Ausserdem an Autobahn und Hauptstrasse gelegen. Essraum laut wie Bahnhofshalle. Schöner Pool, aber die Gäste, naja. Essen war gut.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest experience am 4. Feb. 2024
Dear Customer,Thank you once again for choosing us as your hotel and for your constructive criticism.You can always approach the customer service department and request information, we will be happy to answer any questions.We certainly hope to serve you again and have the opportunity to exceed your expectations in the not too distant future.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Tom, MUC

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Some reception staff were sort of rude and very impolite. The staff in the restaurant and pool bar are much better!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gut gelegen, kostenloser strandshuttle,reichliche buffets
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal für Kurzurlaub mit guter Preisleistung
Kurzurlaub ideal, Essen gut, All inklusiv Getränke nicht immer perfekt, Zimmer geräumig
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Lisa, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes 3 Sterne Hotel
Schönes Hotel, gutes Essen, Cocktails sind leider nicht gut, da die wie aus einer saftmaschine vorgemischt kommen. Größter Kritikpunkt, keine Klimaanlage, nur ein Ventilator an der Decke
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einmal und nie wieder
Ameisen im fünften Stock, dreckige Wände, alle Türen im Zimmer vollkommen aufgequollen, von der Bettwäsche wollen wir gar nicht reden. Das Essen ist keine drei Sterne wert. Wenn die Anlage mal gewischt worden ist(den Dreck hin und her schieben) ist Achtung geboten. Alles wie Schmierseife.

4/10 – Schlecht

Hany

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room was terribly hot with no aircondition. It was not isolated, so I woke up from the noice every morning very early. Some of the hotel staff were incredibly rude, but to be fair, some were nice. The food was less than average. Overall, i was not satisfied with my stay, but it was cheap and had a pool.

8/10 – Gut

Eric

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

4/10 – Schlecht

D. Aegerter, Plaffeien

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfang Unfreundlich und Unpersoenlich. Kein Schweizer Standard Schimmel Pilz im Badezimmer in allen Fugen Zimmer mit Sicht auf die Autobahn mit dem entsprechenden Laerm die ganze Nacht Preis Leistungsverhaeltnis schlecht Das Hotel ist auf keinen Fall weiter zu empfehlen
Antwort von Antonio Cabrera am 19. Mai 2014
Sehr geehrter Dunas Mirador Gast, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir möchten uns für die Unannehmlichkeiten bei Ihnen entschuldigen. Es tut uns sehr leid, dass Sie Ihren Urlaub nicht in vollen Zügen genießen konnten. Wir nehmen Ihre Kritik sehr ernst und versuchen die von Ihnen angesprochenen Punkte zu verbessern. Wir würden uns sehr freuen Sie nochmals im Dunas Mirador begrüßen zu dürfen, damit Sie sich von unseren Verbesserungen überzeugen können. Mit freundlichen Grüßen, Antonio Cabrera Hoteldirektor

8/10 – Gut

Ro+Vi, Hamburg, D

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hier bekommt man, was man zahlt.
Insgesamt ist es ein gutes Hotel. Allgemeine Bereiche wie Rezeption (reichlich freundliches Personal, durchgehend besetzt, mehrsprachig) und die große Poollandschaft überzeugen etwas mehr als das Zimmer. Positiv ist die Zimmergröße zu nennen, die Ausstattung entspricht etwa den Erwartungen, die Sauberkeit hätte etwas besser sein können. Das Essen ist gut - reichhaltiges und wechselndes Angebot. Die Entfernung zum Strand von ca. 4 km wird durch das kostenlose Busshuttle kompensiert. Im Übrigen sind die Taxen recht günstig, so dass man auch bequem nach Playa del Ingles kommt. Das Publikum ist bunt gemischt. Rentner, einige Familien und junge Leute teilen sich die Bettenburg.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wie immer gut
Wir fahren schon seit Jahren zweimal im jahr in dieses Hotel. In den letzten Jahren hat sich das Essen leicht verschlechtert von der Auswahl und Qualität her. Aber es ist für einen normalen Urlaub immer noch mehr als ausreichend. Das Personal war wie immer sehr freundlich und hilfsbereit.

6/10 – Okay

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
durchschnittliches Hotel
positiv: - sehr sauber - schöne Poolanlage - Essen ist insgesamt ok negativ: - liegt schon sehr abseits - keine Klimaanlage / Ventilator auf dem Zimmer - Auswahl des Essens könnte größer sein (Qualität stimmt aber) Insgesamt kann man das Hotel aber guten Gewissens weiterempfehlen.

10/10 – Hervorragend

stefano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Bernard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good - but too noisy food and hard to find sunbeds
We are a group of 10-15 friends going on a cycling holiday once a year. We have been staying at Mirador 3 times and we really enjoy the resort. But we consider to find another place to stay for two reasons: 1- the food court, although with a lot of good food, it is extremely noisy. Some noise dampening definetly is needed. It must be a health concern for the eployees at the restaurant. 2- although it is very vell communicated that reservation of sun beds are not allowed, it is very much practised by the guests. It would be easy to stop the practise simply by doing what is written on the info paper - remove any items on sun beds not being used for a period of time.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 4. Feb. 2024
Dear Customer,Thank you very much for taking your time to write a comment about our hotel, and thank you once more for your nice words, about the service and the comfort and specially our staff, we will tell your comments to our colleagues, we are very proud to hear that the hotel met your expectations.Best regards,

6/10 – Okay

Birthe

Mit einer Gruppe gereist
Helt ok
God og mye mat. mye støy i matsal, dårlig støydempet. Veldig energiske ansatte rundt bassenget - ganske støyende.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 4. Feb. 2024
Dear Customer,Thank you very much for taking your time to write a comment about our hotel, and thank you once more for your nice words, about the service and the comfort and specially our staff, we will tell your comments to our colleagues, we are very proud to hear that the hotel met your expectations.Best regards.

6/10 – Okay

Michelle

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience am 7. Jan. 2024
Dear Michelle,Thank you for taking a few minutes to write a review of your holiday at Mirador Maspalomas by Dunas***.We hope to see you again soon.Best regards,

8/10 – Gut

Åse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tatiana A. Customer Service Department am 10. Dez. 2023
Dear Ase,Thank you for sharing your impressions about Mirador Maspalomas by Dunas.We are glad to hear that our services met your expectations and that our team made your holiday enjoyable.We hope to see you again in the future.The staff of Mirador Maspalomas by Dunas wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year 2024.Best regards,Customer Service.

10/10 – Hervorragend

Vincent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really impressed by hotel haven’t done all inclusive for years and this hotel exceeded my expectations. Only negative evening entertainment was ok but some guests that were there before us said it was better.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Tatiana A. Guest Relations am 10. Dez. 2023
Dear Vincent,Thank you for sharing your impressions about Mirador Maspalomas by Dunas.We are glad to hear that our services met your expectations and that our team made your holiday enjoyable.We hope to see you again in the future.The staff of Mirador Maspalomas by Dunas wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year 2024.Best regards,Customer Service.

8/10 – Gut

Santiago

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente am 10. Dez. 2023
Estimado Santiago,Gracias por compartir sus impresiones sobre Mirador Maspalomas by Dunas.Nos alegra saber que nuestros servicios cumplieron sus expectativas y que nuestro equipo le hizo disfrutar de sus vacaciones.Esperamos verle de nuevo en el futuro.Un saludo,Guest Relations.

6/10 – Okay

DENISE

Mit der Familie gereist
The air con through out the hotel was so low that the hotel and dining area was not cool made it stiffling and unpleasant when eating your meals, dissapointing that the drinks in the sports bar were not part of the inclusive package even though the sports bar is on the complex,being charged for pool towels per person per towel cheaper to take your own towels l
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Tatiana A. Customer Service Department am 27. Aug. 2023
Dear Denise , Thank you for your stay at the Mirador Maspalomas by Dunas. We appreciate your comments and we will take note of everything you say but I must inform you that the sports bar is not included in our all-inclusive service, that is why our customers have a discount on the sports bar. Our hotel has air conditioning in the common areas but due to the heat wave we have been suffering, the temperatures have been very high. We cannot fight the weather but we do our best to make sure our guests have a good stay. Best regards, Tatiana A. Customer Service Department

8/10 – Gut

Irina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente am 27. Aug. 2023
Estimada Irina, Gracias por su estancia en el Mirador Maspalomas by Dunas. Apreciamos sus comentarios y estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia y haya quedado satisfecho con nuestro personal y servicio. Esperamos volver a verle de nuevo. Saludos cordiales, Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente

2/10 – Ungenügend

Suresh

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

tessa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Tatiana A. Guest Relations am 19. Mai 2023
Dear Client,Thank you for choosing Mirador Maspalomas by Dunas to enjoy your holiday.We are glad to know that you enjoyed our facilities and our staff as much as we enjoyed your presence at the hotel. We hope to see you again soon.We send you our best regards.

10/10 – Hervorragend

Naguib

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Tatiana A. Guest Relations am 19. Mai 2023
Dear Client,Thank you for choosing Mirador Maspalomas by Dunas to enjoy your holiday.We are glad to know that you enjoyed our facilities and our staff as much as we enjoyed your presence at the hotel. We hope to see you again soon.We send you our best regards.

10/10 – Hervorragend

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
vinterferie
Oppholdet var fint. Hotellet var bra men de som jobbet som aktivitører var noe dårlige med info og at det snakkes bare spansk, fransk av og til engelsk er litt dårligt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Mirador Maspalomas by Dunas am 26. Feb. 2023
Kjære Heidi,Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss dine kommentarer og din verdifulle mening om vårt hotell Mirador Maspalomas by Dunas.Vi takker deg for dine ord som motiverer oss til å fortsette å forbedre oss hver dag. Vi håper å få deg til å besøke oss igjen i fremtiden.Tusen takk og vennlig hilsen,Tatiana A.Gjesteopplevelse.

8/10 – Gut

Henning

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 25. Nov. 2022
Dear Guest,thank you very much for your high valuation about our hotel Mirador Maspalomas by Dunas.We are pleased to know that you appreciate our service and attentions so positively.Best regards,Vesela KrasenovaGuest Experience

8/10 – Gut

ELENA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Collocato in una zona molto tranquilla , l’hotel offre una navetta gratuita per raggiungere la spiaggia di Maspalomas Malgrado le camere siano molto minimal, sono dotate di un balcone privato molto carino . Cucina internazionale abbondante e variegata . Soggiorno molto gradevole .
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Soggiorno Mirador Maspalomas by Dunas am 14. Nov. 2022
Egregia Elena,La ringraziamo per aver scelto il nostro hotel Mirador Maspalomas by Dunas per le sue vacanze e per essersi ritagliata del tempo per valutarci.Ci rende molto felice sapere che ha apprezzato il trasporto che offriamo per raggiungere la spiaggia, il balcone privato delle camere e la cucina del nostro ristorante.Attentamente,Glenn AldiGuest Relations

4/10 – Schlecht

L

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 25. Nov. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are looking forward to welcome you back soon in order to improve your rating. Kind regards,Vesela V.Guest Relations

8/10 – Gut

Ramírez

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Zuleima

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 20. Mai 2022
Estimada Sra. Zuleima, El equipo de Mirador Maspalomas by Dunas agredece su visita en nuestro hotelo y el tiempo dedidcado en hacernos llegar sus comentarios. Estamos contentos de leer que han disfrutado de nuestras instalaciones y servicios. Será un placer para nosotros darle la bienvenida en un futuro. Atentamente, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Gut

Anne Ejler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt ophold
Dejligt område og god service
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 12. März 2022
Dear Anne, Thank you for your stay at our hotel and for taking the time to write this review. We are glad to read that you had an overall good stay and enjoyed our services and installations. It would be a pleasure for us to welcome you again in the near future. Regards, Vesela V. Guest Relations

6/10 – Okay

Neil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value clean accommodation. Food good value and quality. Negatives - just a bit far from beach (although there's a free bus 4 times/day) or else it's a taxi ride to get anywhere. Great for families. Pool bar was very good and had great snack options between meals.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 7. März 2022
Dear Neil, Thank you for choosing our hotel Mirador Maspalomas by Dunas for your stay and for taking the time to share your experience with us. We are glad to read that you enjoyed our varied gastronomic offer and pool bar options. We hope you had a safe trip back home and it would be a pleasure for us to welcome you again in the near future. Kind Regards, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Gut

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Heilt greit
Vi hadde ett fint opphold, men rommet er veldig slit. Det var noe galt med låsen til rommet, for jeg måtte 3 til 4 ganger om dagen få nye nøkler. Hadde en lås teknikker på besøk to ganger.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 7. März 2022
Dear Heidi, Thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking the time to share your experience after your stay. We are glad to read that you had an overalla a good stay. We take a note of the observation that you mentioned and will forward it to the responsible Department. We hope to welcome you again in the near future. Regards, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Gut

Lill Anneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 16. Jan. 2022
Dear Mrs. Anneth, We thank you very much for your rating and we are very happy to know that you had a great stay at our hotel Mirador Maspalomas by Dunas. Thank you for recommending us with the highest score. Best regards, Vesela Krasenova Guest Experience

8/10 – Gut

Laila

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
There was a good selection of food veg/pork/chicken/fish opinions every day. But a lot of the food (pancakes, desserts, jam/cream) tasted like chemicals and I wish there was more of Spanish dishes. The pool area was very nice and relaxing I just wished people didn’t have to call dibs on the sundbeds. A lot of people would leave their towels on the beds and didn’t event come down to the pool until afternoon. The staff in the restaurant was very friendly and gave good service and I wish the staff in the reception should learn a thing or to from the staff in the restaurant!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Judith am 10. Jan. 2022
Dear Laila, thank you very much for taking the time to write a review about your stay in our hotel Don Gregory by Dunas. We are very happy you liked your stay but would like to apologise that some of the food options at our buffet did not meet your expectations. In our hotel wie have different days with different theme nights in order for everyone to find something that suits their taste. We also have a spanish evening. We are sorry if, during your stay you have been missing out on that day. We are happy you appreciated the staff in the restaurant and hope you give us the chance to convince you of our reception service as well. We hope you had a safe trip home and would be happy to see you again soon! Sincerely, Judith

4/10 – Schlecht

Alejandro

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Experiencia Muy Mal
Desde del principio, con la entrada todo era muy muy desorganizado y todo mal comunicado. Recepción no nos dio hora para la cena gala de noche vieja, no proporcionaron ningún horario de actividades ni guía del hotel, nada. Todo era inconveniente y manejado mal por recepción y encargado de comedor. Las camas de la habitación horrible e incómodas. La habitación como un horno sin aire acondicionado (tuvimos que pedir una máquina de aire) y baño pequeño con media mampara para mojar todo el baño. Ningún control de distancia de seguridad durante esta pandemia y un montón de huéspedes todos encima de uno en la pequeña zona de piscina. No controlaban el uso de mascarilla ninguno. No ofrecieron nada festivo para noche vieja / año nuevo y casi nada para niños. En fin una experiencia muy mal de verdad. No recomiendo este hotel ni en temporada baja. Horrible.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 7. Jan. 2022
Estimado Sr. Alejandro, En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Mirador Maspalomas by Dunas y por informarnos de sus preocupaciones relativas al tiempo que pasó con nosotros, ya que ello nos da la oportunidad de observar las áreas que pueden tener un pequeño margen de mejora y por ello le estamos muy agradecidos. Referente a la cena gala recepción le ha comunicado que pueden ir a las 21:00h en restaurante pensando que no le gustaria cenar a primera hora a las 18:00h. El día 31.12 nuestra animación tenía una variada programa con diferente actividades, cuales pueden consultar en el totem (digital board) al lado de recepción. Por la noche para adultos tuvimos durante los turnos de cena saxo y luego desde 21:30-22:15 show profesional. Luego session de Dj hasta 01:30. Lamento si no han recibido la información durante su estancia. Trabajamos a diario para la satisfacción de nuestros clientes y nos apena no haberlo logrado. No dude en reportar su insatisfacción en el momento para intentar brindarle una pronta solución. Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente en un futuro y cambiar su punto de vista. Atentamente, Vesela V. Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tiszta szálloda, zsíros ételek.
Évek óta visszatérő vendégek vagyunk a Dunas Mirador hotelbe, így kíváncsian vártuk hogy mi változott a COVID helyzet óta. Pozitívum: minden nagyon tiszta, sok helyen van kihelyezve kézfertőtlenítő. A bejelentkezés gyorsan és gördülékenyen zajlott. A személyzet minden tagja nagyon kedvesek, kiemelném a recepeciót és az étterem személyzetét. Negatívum: - a reggeli ételek továbbra sem változatosak, a vacsora ételek nagyon zsírosak, szinte mindenben fokhagyma van. - Nem lehet a medence bárnál dohányozni. Tudom, hogy ez nem feltétlenül a szálloda által hozott szabály, de sokat ront az élményen. - A mellettünk lévő szobába nagyon hangos vendégek kerültek, akiket csak harmadik este rakott ki a szálloda, addig vizont engedte őket minden este tombolni a folyosókon hajnali ötkor is. A hangok alapján végül a rendőrség oldotta meg a helyzetet. Öszességében jól éreztük magunkat.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Mirador Maspalomas by Dunas am 5. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share such nice comments about your experience here at our hotel and for recommending us to other possible future clients. We are very happy to read that your experience at Mirador Maspalomas by Dunas was great and we will surely forward your special appreciations for our team members to them. We are sorry that in some aspects we did not met your expectations completly. It encourages us to go on working with the aim to achieve the highest customer’s satisfaction. We hope you had a great travel back home. Kind Regards, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Gut

Yaiza Ramos

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó especialmente la piscina con el tobogán y barco pirata. Eché en falta aire acondicionado.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Estancia Mirador Maspalomas am 15. Sept. 2021
Estimada Sra. Ramos, Gracias por pasar sus vacaciones con nosotros y por dejarnos un comentario después de su estancia. Estamos encantados de leer que han disfrutado nuestras instalaciones y servicios, especialmente la piscina infantil. Me guisaría aprovechar esta oportunidad para comentarle que pueden coger ventilador prestado o alquiler aire acondicionado en recepción. Esperamos que han tenido buen regreso a casa y será un placer darle la bienvenida en un futuro. Saludos cordiales, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Gut

Sanne Madsen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vi havde en dejlig ferie på hotellet. Der var sødt og i mødekommende personale. Maden var fin fra en stor buffet og flinke tjenere i baren. Området var pænt og rent, både på værelserne og i poolen.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Károly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kellemes szálloda a pihenés szigetén
Évek óta visszatérő vendégként még mindig jó ár-érték arányú szálloda kedves vendégekkel. Pozitívumok: Tisztaság, vendégszeretet, kényelem, nem idegesítő animátorok, szórakoztató műsorok. Negatívum: évek óta ugyanazok az ételek, egy kicsit nagyobb változatosság ráférne a konyhára. A medencében bizonyos helyeken hiányoztak a csempék.
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall good impression. Improve it further by some less harsh lighting in the dining room and reception.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vi hadde ett fint opphold, men det merkes at hotellet begynner å bli ganske slit. Service vi det ikke noe å si på. Når det det gjelder maten så er frokost og lunsj ikke noe å utsette, men middagen der er det fare for at man blir matlei. Middagen så var det ikke noe variasjon, dårlig sammen setting av matvarer.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

billy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Programmen på hotellen kunde varit lite bättre Samt servering av kaffe till middag samt lunch
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Ole Osvald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helt greit hotell med hyggelig betjening og god mat. Rent og ryddig hele tiden.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

tom arne

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Elisabeth

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bortset fra maden og larmen hver aften fra underholdning, var alt andet fin fin.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved the reception team, so helpful and very quick and efficient to help you. In general hard working staff, clean and central!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019