Av. Gran Canaria 40, San Bartolome de Tirajana, Las Palmas
Bewertungen
9,2
Wunderbar
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41
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2 – Ungenügend
0
9,4/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,6/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
VICTOR MANUEL FERNANDEZ
Mit dem Partner gereist
4. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Resaltar por encima de todo el personal del hotel súper atentos agradables y resolutivos.
VICTOR MANUEL FERNANDEZ
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Ignacio Encinas Gastaca Guest Experience Manager am 5. Mai 2024
Estimado Victor Manuel,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Barcelo Margaritas Royal Level para su visita a Playa del Ingles y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos complace enormemente saber que nuestro personal ha sido capaz de ofrecerle un servicio excepcional y que la condición de nuestras instalaciones cumplió con sus expectativas de calidad y confort. En Barceló Margaritas Royal Level, nos esforzamos por proporcionar una experiencia inolvidable y nos alegra que hayamos logrado nuestro objetivo en su visita.Le extendemos una cálida invitación para que nos elija de nuevo en su próxima visita a Gran Canaria, donde seguiremos comprometidos en ofrecerle el más alto nivel de servicio y atención.Una vez más le agradecemos su amable opinión de nuestro hotel y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Ignacio Encinas GastacaGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Juliane
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and quite. Pool in the adult area also very quite and nice. A lot things to do. Nice
Juliane
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Ignacio Encinas Gastaca Guest Experience Manager am 20. Apr. 2024
Dear Juliane,Thank you for your positive feedback.It brings us immense pleasure to learn that you enjoyed the tranquility of our adult pool area, as well as the cleanliness and condition of our establishment. Our aim is to offer a serene haven for our guests, and we're glad that we met your expectations for a peaceful and enjoyable stay.Your kind words regarding the attentive service and the array of amenities available in your room are greatly appreciated. At Barceló Margaritas Royal Level, we strive to provide a superior experience, and it's rewarding to know that we have succeeded in making your stay comfortable and memorable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Ignacio Encinas GastacaGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Heiko
Mit dem Partner gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heiko
8/10 – Gut
Sebastian
Mit einer Gruppe gereist
19. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich war schon zum 2. Mal im Royal Level und war wieder sehr zufrieden. Leider war das Abendessen dieses Mal ohne Grill und von der Auswahl nicht so gut wie im November. Komme dennoch gerne wieder und habe bereits erneut gebucht :)
Sebastian
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2023
Antwort von Melania Suárez
Guest Experience Manager am 20. Mai 2023
Sehr geehrter Sebastian,vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels!Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und dass Sie Ihr Zimmer und unser Personal zufriedenstellen konnten. Es tut uns leid, dass die Qualität und der Service unseres Restaurants Sie nicht überzeugen konnte. Ihr Kompliment an unser Bar-Personal geben wir gerne weiter.Wir freuen uns darauf, Sie wieder willkommen zu heißen.Mit freundlichen Grüßen,Melania SuárezGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Hermann
Mit dem Partner gereist
19. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Anlage mit schönem Pool.
Zimmer geräumig und alles sehr sauber.
Personal war ausgesprochen freundlich und überaus zuvorkommend.
Reichliches Frühstück und tolles abwechslungsreiches Buffet zum Abendessen.
Alles in allem… Kann man wirklich empfehlen.
Strand ist in ca. 25 Minuten zu Fuß erreichbar.
Es gibt viele verschiedene Restaurants, die innerhalb von 10 Minuten zu Fuß erreichbar sind.
Hermann
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Melania Suárez
Guest Experience am 19. März 2023
Sehr geehrter Hermann,vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung Ihres jüngsten Aufenthalts in unserem Resort. Wir freuen uns sehr zu hören, dass Ihnen der schöne Pool und die geräumigen Zimmer gefallen haben und dass alles sehr sauber war. Es ist schön zu wissen, dass unser Personal freundlich und zuvorkommend war und dass Sie das reichhaltige Frühstück und das abwechslungsreiche Abendbuffet genossen haben.Wir danken Ihnen für Ihre Empfehlung und dafür, dass Sie uns weiter empfehlen. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und danken Ihnen für Ihre wertvollen Kommentare.Mit den besten Grüssen,Melania SuárezGuest Experience
8/10 – Gut
Sebastian
22. Nov. 2022
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sebastian
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2022
10/10 – Hervorragend
David, Rennes
Mit einer Gruppe gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
très bon hôtel, calme réservé aux adultes, on y mange très bien, le service est impeccable. la piscine est à bonne température c'est important d'avoir une belle piscine chauffée à plus de 28 degrés.
David
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ignacio Encinas Gastaca Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Cher David,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre Barcelo Margaritas Royal Level.Nous sommes ravis que votre séjour parmi nous vous ait procuré une telle satisfaction, notamment en ce qui concerne le calme de notre établissement réservé aux adultes et la qualité de notre service. L'excellence de notre cuisine est un point sur lequel nous travaillons sans cesse, et il est particulièrement gratifiant de savoir que nos efforts sont remarqués. De plus, apprendre que la piscine et sa température ont été à la hauteur de vos attentes nous comble de joie, car nous comprenons l'importance d'un espace de détente idéal pour nos hôtes.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Ignacio Encinas GastacaGuest Experience Manager
8/10 – Gut
Gwendoline
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gwendoline
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Advin
Mit dem Partner gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel est top les animations aussi ! Rien à dire à bientôt :)
Advin
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tatiana Alonso. Guest Experience Manager am 13. Mai 2024
Cher hôte,En premier lieu nous voudrions vous remercier pour votre merveilleuse appréciation suite à votre visite au sein de notre Barcelo Margaritas Royal Level.Nous sommes enchantés d'apprendre que nos animations et notre personnel ont contribué à rendre votre séjour mémorable. La propreté, la condition de l'hôtel, le service et les équipements de nos chambres sont des aspects essentiels que nous maintenons avec le plus grand soin, et votre reconnaissance de ces éléments est extrêmement gratifiante pour nous.Au Barceló Margaritas Royal Level, nous nous efforçons de fournir une expérience exceptionnelle à tous nos hôtes, et il semble que nous ayons réussi avec vous. Nous sommes impatients de pouvoir vous offrir une autre escapade enchanteresse à Gran Canaria.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois très bientôt.Bien à vous,Tatiana Alonso.Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Kate
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really lovely hotel with fabulous staff. I opted for breakfast only as there are some great restaurants within walking distance. The royal level pool is really nice and you can order drinks via the app if you download it. The other part of the hotel has a nice pool bar as well. Well located, about 25 mins walk to both Playa del Inglés (though the walk back up the hill wasn’t the best in the heat) and the Dunes which were spectacular at sunrise. The hotel runs a shuttle bus to and from the beach if you don’t fancy the walk.
Kate
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Ignacio Encinas Gastaca Guest Experience Manager am 26. Apr. 2024
Dear Kate,Thank you for your positive feedback.It is truly rewarding to learn that you found our hotel to be lovely and our staff fabulous. Your comments on the exclusive Royal Level pool and the convenience of ordering drinks via the app are especially appreciated, as these are some of the unique features we take pride in offering our guests.The strategic location of Barceló Margaritas Royal Level, close to both Playa del Inglés and the majestic Maspalomas Dunes, is one of our hallmarks, and we are pleased it contributed positively to your experience. It is also gratifying to know that our shuttle service provided a comfortable option for your beach visits. Your high praise for the room cleanliness, condition, service, and amenities reaffirms our commitment to exceptional hospitality. We are continuously striving to create memorable moments for our guests, and your review serves as a wonderful testament to our efforts.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Ignacio Encinas GastacaGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Richard
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Richard
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Tomasz Wojciech
2. Apr. 2024
Tomasz Wojciech
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Stephen
24. März 2024
Stephen
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Erick, Chicago
Mit einer Gruppe gereist
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Barcelo Margaritas - Royal Level was my third hotel in the Maspalomas area and by far the best. The hotel, facilities, food quality and service were by far the best (5-star quality). We picked the half-board option which included buffet breakfast and the option of lunch (a la carte) or dinner (buffet-style) at their Royal-Level restaurant (La Palapa). Other restaurants were also available but honestly not needed because the food at La Palapa was the best food I've had in all Maspalomas restaurants we tried. Super highly recommended.
The only downside was the WIFI didn't worked in our room, possibly because we had a corner room. Which I'm sure it could've been fixed but we were so busy that we barely stayed in the room, other than to sleep.
Erick
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Ignacio Encinas Guest Experience Manager am 21. März 2024
Dear Erick,Thank you for your review.It is a pleasure to learn that you enjoyed the exceptional quality of our hotel, the variety of facilities, and the delectable offerings at our Royal-Level restaurant, La Palapa. We are delighted that our commitment to providing a memorable experience shone through during your stay.We are sorry to hear about the inconvenience you encountered with the WiFi connectivity in your room. We are continuously working to ensure all our facilities meet our guests' expectations. We look forward to welcoming you back. Best regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
SEBASTIEN UBEDA
Mit dem Partner gereist
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un bel hotel bien renové tres centrale
SEBASTIEN UBEDA
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Melania Suárez
Guest Experience Manager am 17. März 2024
Cher Sebastien,Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour vos commentaires sur votre récente visite, ceux-ci nous permettent de comprendre le ressenti de nos clients par rapport à nos services. Notre but principal est de garantir la totale satisfaction de notre clientèle et nous sommes ravis de lire que vos vacances au sein de notre Barcelo Margaritas Royal Level ont été si agréables. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié la propreté de votre chambre, l'état de l'hôtel, la qualité de notre service et l'équipement de la chambre. Il est gratifiant de savoir que nos efforts pour offrir un cadre rénové et central ont été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau pour une autre experience exceptionnelle.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Melania SuárezGuest Experience Manager
8/10 – Gut
andrea
14. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bell’hotel di recente rinnovato , bellissimo giardino con piante tropicali ben curate. Molto pulito. Peccato per la cucina che nonostante si presenti bene i primi piatti (pasta etc) e i dolci sono scadenti.
andrea
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Melania Suárez
Guest Experience Manager am 15. März 2024
Gentile Andrea,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Ci dispiace apprendere che la nostra offerta culinaria non sia stata all'altezza delle sue aspettative. La soddisfazione dei nostri ospiti è una priorità e ci impegniamo costantemente per offrire piatti di qualità.Siamo lieti che abbia apprezzato la recente ristrutturazione dell'hotel, così come il nostro giardino con piante tropicali e la pulizia impeccabile delle stanze. Il comfort e l'estetica sono aspetti fondamentali del nostro impegno verso gli ospiti.Ci farebbe molto piacere poterla accogliere nuovamente presso il Barcelo Margaritas Royal Level e offrirle un soggiorno eccellente sotto ogni punto di vista. Speriamo di avere questa possibilità in futuro.Cogliamo l'occasione per porgerle i nostri più cordiali saluti.Melania SuárezGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Thomas
Mit dem Partner gereist
7. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great 7 night stay at the Royal Level section of the hotel with my partner. The room was much larger than expected, with a balcony overlooking the pool area but far enough away to still feel private. We opted for the breakfast-included option - we both agreed that the quality and choice of the breakfast was the best experienced so far in any hotel!
The pool was peaceful, and we never had any trouble getting a sun lounger (no need for the 7am starts to reserve a space that you hear about elsewhere).
All of the staff were very professional and friendly.
Only a ten minute walk away from the nightlife of the Yumbo centre, and always felt safe even late at night.
I would definitely recommend this hotel to others.
Thomas
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ignacio Encinas
Guest Experience Manager am 8. März 2024
Dear Thomas, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that the size and privacy of your room exceeded your expectations, and that you found the breakfast selection to be unparalleled. It's great to know that you enjoyed the peacefulness of our pool area and the professionalism of our staff. Your safety and satisfaction are top priorities for us, so we're glad you felt secure even during late-night outings. We appreciate your recommendation to others.We're sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
8/10 – Gut
Michael, Riverview
Mit dem Partner gereist
6. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall nice property with good amenities. Property is dated in places but maintained well and kept reasonably clean. Food quality is average but service was good. Rooms were very basic and average at best.
Michael
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ignacio Encinas
Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Michael,Thank you for sharing your experience.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.We are grateful for your approval of the decor that is aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.We hope to see you again in the future. Kind regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
8/10 – Gut
Rebecca Sian
Mit dem Partner gereist
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Immaculate room, lovely pool area and good food and drink options. Adults only but with the benefit of being able to use the facilities of the main child friendly hotel next door. A bit of a walk to the sea but that suited us and there is a free shuttle bus available. Great holiday, thank you!
Rebecca Sian
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Melania Suárez
Guest Experience Manager am 5. März 2024
Dear Rebecca Sian,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are delighted to know that you found your room to be immaculate and enjoyed our exclusive pool area. Our goal is to provide a serene and comfortable environment, and it's rewarding to hear that our efforts resonated with you.The variety and quality of food and drink options are a point of pride for us, and we're glad these aspects contributed positively to your stay. Additionally, our location and the complimentary shuttle service are designed to enhance the convenience and enjoyment of our guests' holiday experience.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Melania SuárezGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Lars
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lars
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Marko
21. Feb. 2024
Marko
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Juha
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Juha
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Duncan
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel, excellent staff, clean, easy to get a sunbed around the pool highly recommend
Duncan
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ignacio Encinas
Guest Experience Manager am 18. Feb. 2024
Dear Duncan, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear that you found our hotel to be lovely, with excellent staff, and appreciated the cleanliness and the ease of accessing sunbeds around the pool. It's always rewarding to know that our guests recommend our hotel, and we're thrilled that our dedication to providing a comfortable and enjoyable stay resonated with you.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
8/10 – Gut
Hans
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hans
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Guido
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value for money with breakfast and dinner included and a junior suit. Unfortunately the location is a bit too far away from the beach - 20 mins walking - but the pool is great.
Guido
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ignacio Encinas
Guest Experience Manager am 16. Feb. 2024
Dear Guido,Thank you for your review.Even if our location wasn't ideal in some aspects, we are thrilled that you had a nice stay with us.We are happy to know that you appreciated our installations and found your accommodation to be clean and comfortable at all times.We are also glad to learn that your children took full advantage of our pool area whilst staying in Barcelo Margaritas Royal Level.Thank you for emphasizing the tranquility of the place.We hope to see you again in the future. Kind regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Tom
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Her føler man sig velkommen
Fantastisk voksenhotel med moderne værelser, skøn restaurant og roligt poolområde. Særdeles serviceminded personale.
Tom
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Youssef
Mit einer Gruppe gereist
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Youssef
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Henrik
1. Feb. 2024
Henrik
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Henrik
1. Feb. 2024
Henrik
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Ewan Robert
Mit dem Partner gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, comfy beds, bit noisy neighbours in some rooms as sound travels through cement walls and floors.
Ewan Robert
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ignacio Encinas
Guest Experience Manager am 30. Jan. 2024
Dear Ewan,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We are glad that you appreciated the high standards and quality service which we strive to maintain.Thank you also for highlighting the comfort of our beds, we understand the importance of a good night's rest.However, we apologize for any inconvenience due to noise. Please do not hesitate to notify our team of such concerns at the time so that we may take the appropriate action to ensure your comfort.We look forward to welcoming you back. Best regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Knut
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk
Knut
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ignacio Encinas Gastaca
Guest Experience Manager am 29. Jan. 2024
Hei Knut, tusen takk for den flotte anmeldelsen av oppholdet ditt hos oss!Vi er glade for å høre at du hadde et fint opphold og at du satte pris på vår hjelpsomme stab. Vårt team jobber hardt for å sikre at alle gjestene våre får en hyggelig opplevelse, og det er alltid givende å motta positive tilbakemeldinger som din.Vi håper å se deg som gjest igjen her hos oss på Barcelo Margaritas Royal Level i fremtiden også.Ignacio Encinas GastacaGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Mattias
Mit der Familie gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mattias
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parasta Kanarialla
Olipa positiivinen yllätys. Paljon on tullut Gran Canarialla yövyttyä, mutta nyt löytyi tähän mennessä paras hotelli. Perussiisti, lämmitetty uima-allas, jossa oikeasti tarkeni uida, hyvät sängyt kunnon peitolla, ihan superhyvät ruuat ja palvelu. Minulla oli all inclusive.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ignacio Encinas Gastaca
Guest Experience Manager am 29. Jan. 2024
Arvoisa vieraamme Kiitos arviostanne.Olemme iloisia kuullessamme, että uima-allas ja sen lämpötila tarjosivat teille miellyttävän uimakokemuksen. On myös hienoa, että sänkymme ja peitot vastasivat odotuksianne mukavuudessa. Ruokamme laatu ja palvelumme ovat meille ensisijaisen tärkeitä, joten on erityisen palkitsevaa kuulla, että ne ylittivät odotuksenne. All inclusive -kokemuksenne positiivinen palaute on meille suuri ilo.Toivottavasti saamme teidät pian uudestaan vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Ignacio Encinas GastacaGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Kamil
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The best hotel and I so good to back to this place
Kamil
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ignacio Encinas Gastaca
Guest Experience Manager am 29. Jan. 2024
Dear Kamil, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us and appreciate your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We also thank you for highlighting our high standards; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Ignacio Encinas GastacaGuest Experience Manager
8/10 – Gut
JOSEPH JOHN
22. Jan. 2024
JOSEPH JOHN
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
KALAMAN TIBERIU
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
KALAMAN TIBERIU
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Patrick
Mit einer Gruppe gereist
17. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No Hotel Bar , no buzz or atmosphere in reception area . Suite Bathroom in poor condition with leaking shower . Too many doors in bathroom, Very small wash basin. One receptionist for checkin and checkout , queries etc. long waiting . Very nice pool and outside area and gardens .
Patrick
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ignacio Encinas
Guest Experience Manager am 19. Jan. 2024
Dear Patrick,Thank you for your review.We are sorry to hear about the issues you experienced with the suite bathroom and understand that a seamless check-in process is important to our guests, and we regret to hear that there was a longer waiting time than expected. We are constantly seeking to provide our guests with an inviting atmosphere and will look into your comments regarding the reception area.We are delighted to know that you enjoyed our pool, outside area, and gardens. It's wonderful to hear that these aspects of your stay met your expectations and we hope they provided a relaxing environment during your visit.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Hannamari
17. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth of its stars
Hotel is modern and clean and located at very quiet neighborhood. Breakfast was good and vary.
Hannamari
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ignacio Encinas
Guest Experience Manager am 19. Jan. 2024
Dear Annamari,Thank you for your positive feedback.We are delighted to know that you found the hotel to be modern, clean, and situated in a tranquil area. Your compliments on the breakfast variety and overall cleanliness and condition of our establishment are greatly appreciated.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
6/10 – Okay
Lis-Marie
13. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lis-Marie
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Jean Pierre
Mit der Familie gereist
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jean Pierre
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Elizabeth
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect from start to finish
Amazing hotel. The minute we arrived the staff were so friendly and helpful and we knew straight away we were going to love this hotel. The royal level is worth the extra. The restaurant and pool area were beautiful and the food was varied, fresh and ver well presented. We wil definitely be returning for a longer stay next time. Thank you Barceló Margaritas for a wonderful stay
Elizabeth
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ignacio Encinas
Guest Experience Manager am 10. Dez. 2023
Dear Elizabeth,Thank you for your positive feedback.It's delightful to hear that our staff made a great first impression and that you found the Royal Level to be a worthy addition to your stay. We're thrilled that the restaurant and pool area met your expectations and that the quality and variety of our food impressed you. Your intention to return for a longer stay is the best compliment we could hope for.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
SUSANA FERNANDEZ
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
SUSANA FERNANDEZ
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Laurence
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hôtel à recommander
Super séjour. Hôtel au top. Très bel accueil. A saluer, les extérieurs avec les beds a la piscine, le petit déjeuner (contenu et l endroit),le fait que personne ne réserve les transats avant d y aller. De plus, accès à volonté d'eau, fruits, sandwichs.On se sent zen dans cet hôtel. Je recommande.
Laurence
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Melania Suárez
Guest Experience Manager am 15. Okt. 2023
Chère Laurence,Nous vous remercions d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous. Notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet. C'est pourquoi nous apprécions votre retour.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié notre accueil, les installations extérieures avec les lits à la piscine, ainsi que le petit déjeuner et l'ambiance zen de notre établissement. Il est également agréable de savoir que vous avez trouvé pratique l'accès illimité à l'eau, aux fruits et aux sandwichs. Nous sommes fiers de pouvoir offrir un service de qualité à nos clients et nous sommes heureux que cela ait contribué à rendre votre séjour agréable.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous.Cordialement,Melania SuárezGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
James
3. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me and my wife have stayed at bigger/expensive hotels in the area and this by far is one of the friendliest and welcoming hotels with a huge selection to offer ! Will stay again
James
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Melania Suárez Guest Experience Manager am 4. Okt. 2023
Dear James,Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you found our hotel to be one of the friendliest and most welcoming in the area. It is great to know that you appreciated the wide selection of offerings we provide. Our goal is to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay, and we are glad that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best regards,Melania SuárezGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Gareth
15. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gareth
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Benjamin, Gerrards Cross
5. Aug. 2023
Benjamin
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
8/10 – Gut
Pedro
Mit der Familie gereist
10. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pedro
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Liliana
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
27. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Las instalaciones están divinas, buen trato del personal
Liliana
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Melania Suárez
Guest Experience Manager am 28. Juni 2023
Estimada Liliana,Muchas gracias por tomarse un tiempo para valorar nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros y estamos encantados de saber que disfrutó de su estancia.Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Estamos deseando recibirles de nuevo.Un cordial saludo,Melania SuárezGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit dem Partner gereist
18. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chambre spacieuse , hôtel calme , personnel au top
Floriane Affaied
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Melania Suárez
Guest Experience am 28. Feb. 2023
Chère Floriane,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et trouvé notre chambre spacieuse et confortable. Nous sommes également heureux d'apprendre que notre hôtel était calme et offrait un environnement paisible pour votre séjour.C'est merveilleux de savoir que notre personnel a également fourni un service de qualité supérieure pendant votre séjour. Nous sommes très fiers de fournir un service exceptionnel à nos clients et nous sommes ravis d'apprendre que notre équipe a pu répondre à vos attentes.Nous serions ravis de vous recevoir une nouvelle fois très prochainement.Bien à vous,Melania SuárezGuest Experience