Innenpool, 4 Außenpools, Liegestühle

Bewertungen von Hilton Surfers Paradise Hotel & Residences

5 out of 5
Hilton Surfers Paradise Hotel & Residences
6 Orchid Ave Surfers Paradise, Surfers Paradise, QLD

Bewertungen

7,8

Gut

434 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
248 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
143 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
104 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
72 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von s am 2. Jan. 2024
Dear valued guest,Thank you for your review.We hope to see you again!Kind regards,Hilton Surfers Paradise Hotel and Residence

8/10 – Gut

Genilda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gemütlich
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 5. Sept. 2023
Thank you for your review!

6/10 – Okay

Jungyeun

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
House keeping was terrible. They're not doing anything at all. All they did is just really basic cleaning didn't even empty rubbish bin. Don't understand why it takes so long at all.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 27. Mai 2024
Dear Jungyeun,We are truly sorry to read about your disappointing experience with our housekeeping services. We will address your concerns with the team to ensure it does not occur in future. Warm regards,

8/10 – Gut

Junior

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 20. Mai 2024
Thank you for your sore, Junior.

10/10 – Hervorragend

Sunil

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Happy during the stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 7. Mai 2024
Dear Sunil, We're delighted to read you had a great stay and we hope to welcome you back again. Warm regards,

8/10 – Gut

Guy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 6. Mai 2024
Dear Guy, We're pleased to see you enjoyed your stay. Warm regards,

8/10 – Gut

Mike

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location and facilities. One negative is some of the rooms are a bit tired looking in particular carpets and bathroons and could do with a makeover. Our first stay (1 night) we had a reasonably significant leak with rain coming in the window in a bedroom and were just given towels and told not to worry. That was pretty poor but minor in the scheme of our whole stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 3. Mai 2024
Dear Mike, Thank you for your review and feedback. We are currently in the process of replacing the carpet and updating our rooms. We sincerely apologise for the inconvenience by the leak in your room and to see we fell short on the level of service. I will ensure to follow up with our team. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

shane guy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Will recommend this place to friends will be back to stay again
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 1. Mai 2024
Thank you for recommending our wonderful hotel and we can't wait to welcome you back again soon. Warm regards,

6/10 – Okay

Luis

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff where non helpful at check in station, paid for parking told to park at a certain level , no visible access through car park to get to parking level, the apartment was not what I expected
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Luis, We are very sorry to read of the issues you had during your stay. Our Executive Team are reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience.Warm regards,

8/10 – Gut

Pravin

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pyrde - General Manager am 30. Apr. 2024
Thank you for your score, Pravin.

10/10 – Hervorragend

Mario Alejandro Perez

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 15. Mai 2024
Thank you for a great score, Mario!

8/10 – Gut

Katrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HH am 27. Apr. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location offering lots of things to do
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 22. Apr. 2024
Dear Eric, We are delighted to read you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon. Warm regards,

4/10 – Schlecht

Douglas

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 9. Mai 2024
Thank you for your score.

10/10 – Hervorragend

Miraj

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for a great review, Miraj!

10/10 – Hervorragend

Jitesh

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Generally pretty good and close to Surface Paradise beach.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pyrde - General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Jitesh, We are delighted to ready you had a great stay and hope to welcome you back again soon. Warm regards,

4/10 – Schlecht

Debbie S

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was very stuffy!! No rubbish bags for the bins, stains on the bed and our neighbours had a party and we couldn’t sleep until 2am. However, location is very convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Debbie, We apologise for the challenges you faced during your stay. We strive to provide a comfortable and relaxing environment for all our guests, and we are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We will address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure they are resolved promptly.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Mazin Salah Shaban

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 16. Apr. 2024
Thank you for a great score, Mazin!

10/10 – Hervorragend

Belinda, Currumbin Waters

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 2. Mai 2024
Thank you for a great score, Belinda!

10/10 – Hervorragend

Anna Marzena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 16. Apr. 2024
Thank you for a great score, Anna!

10/10 – Hervorragend

Natalia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful experience. It was sweet finding a wine bottle and chocolate left for us to celebrate our wedding
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Fiona Pryde -General Manager am 9. Apr. 2024
Dear Natalia, We are delighted to read you had a beautiful experience with us and the special touch added to your celebrations. Warm regards,

6/10 – Okay

Wendy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The Hotel gym is dirty and don’t feel safe. VIP lounge has very poor service.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Wendy, We sincerely apologise for the issues you experienced during your stay. We will ensure to address these issues with our to team to ensure any improvements are made.Warm regards,

4/10 – Schlecht

Firas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Fiona Pyrde - General Manager am 2. Apr. 2024
Thank you for your score.

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed our stay, thank you too all the staff.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 26. März 2024
Dear Steven, We are delighted to read you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Terry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Fiona Pyrde - General Manager am 19. März 2024
Dear Terry, We are delighted to read you enjoyed your stay and the location. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Neil

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 9. Apr. 2024
Thank you for a great score, Neil!

8/10 – Gut

Keisuke

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 19. März 2024
Thank you for a great score!

10/10 – Hervorragend

Nobuyoshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 19. März 2024
Thank you for a great score!

10/10 – Hervorragend

Morgan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 19. März 2024
Dear Morgan, We are delighted to see you had a great stay!Warm regards

10/10 – Hervorragend

Saud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 14. März 2024
Dear Saud, We are delighted to read you had a great stay and we hope to welcome you back again.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Sukhbant Singh

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay, large rooms and friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 5. März 2024
Dear Sukhbant,We are delighted to read you had a great stay!Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Kawa, Hamilton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
not quiet but loved it in the centre of everything in the city highly recommended
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 5. März 2024
Thank you for a great score, Kawa.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Dang Duy Phuong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay, will be back
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 5. März 2024
Thank you for your review. We can't wait to welcome you back again!Warm regards,

8/10 – Gut

Naoko

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
とにかく立地がいい。特にCavill Avenue駅が近いので、大きなスーツケースを持っての移動も楽だった。(Cavill Avenue駅はホテルのメインエントランスではなく、裏口?からだと本当に目の前) このホテルに限らずですが、飲食店やスーパーなど、どこのスタッフも感じがよく、過ごしやすかった。 部屋はパノラマオーシャンビューだったので、とても景色がよかった。 クラブラウンジは2階なので眺望はなし。カクテルタイムの料理はサラダとホットミール少しとチーズぐらいなので、あまり期待しない方がいいですが、その日のおすすめカクテルを作ってくれます。 全体的にはそれなりによかったのですが、2日目の夜にゴキ○○が出たため眠れず疲れた。 これは仕方ないのかもしれませんが。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 27. Feb. 2024
Thank you for your review, Naoko.

10/10 – Hervorragend

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 27. Feb. 2024
Thank you for a great score, Roman!

10/10 – Hervorragend

Katie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 22. Feb. 2024
Thank you for a great score, Katie. We hope to welcome you back again.

2/10 – Ungenügend

Amanda

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not worth the money
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Amanda, We are sorry to read you were disappointed with your stay. Please reach out to our team if you would like to discuss any details further. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Jigar

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
amazing property
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 18. Feb. 2024
Thank you for a great score, Jigar!

4/10 – Schlecht

Kevin

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The pillows were AWESOME, huge bathroom. Dirty windows, no sugar in room for supplied coffee, tea. In room service menu much to be be desired, buffet breakfast not worth the money. In hotel restaurant... Cockroach running across the floor,, 30 minutes to get a drink served to table, 40 mins for entree,,, after nearly 2 hours waiting for main course decided to pay for drink and entree and leave without having main meal. Below average range of cocktails on menu.. nothing to write home about. Overall thoughts... Not worth the money. 2.5/10
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Kevin, We sincerely apologise for the issues you experienced during your stay. Unfortunately, we did have a few team members away due to illness in the restaurant. We strive to maintain high standards and will take immediate steps to rectify these shortcomings. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Fiona Lee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to transport, shops and eateries. Staff lovely, property clean and well kept. Had a wonderful stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 15. Feb. 2024
Dear Fiona, We are delighted to read that you had a wonderful stay and hope to welcome you back again.Warm regards,

8/10 – Gut

hiroyuki

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 16. Feb. 2024
Thank you for your score, Hiroyuki!

10/10 – Hervorragend

Ravi

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 15. Feb. 2024
Thank you for a great score, Ravi!

10/10 – Hervorragend

nicole

Mit der Familie gereist
Was great experience by took money out of CCD with out information of charges
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 13. Feb. 2024
Dear Nicole, We are delighted to read you had a great experience. Please contact our front office team if you would like more information on the charges, our apologies for the inconvenience. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Shelley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 6. Feb. 2024
Thank you for a great score, Shelley!

6/10 – Okay

Jarrod

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 6. Feb. 2024
Thank you for your score!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent room and facilities would highly recommend
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 6. Feb. 2024
We are delighted to see you enjoyed your stay and hope to welcome you back again.

6/10 – Okay

Chyanne

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 21. März 2024
Thank you for your score.

8/10 – Gut

Nadeya

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 6. Feb. 2024
Thank you for you score!

8/10 – Gut

Leah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to shopping areas and beach
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 6. Feb. 2024
We're pleased to see you enjoyed the location!

10/10 – Hervorragend

Hira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Fiona Pryde - General Manager am 2. Feb. 2024
Thank you for a great score, Hira.