Sonnenterrasse

Bewertungen von Chatur Hotel Costa Caleta

3 out of 5
Chatur Hotel Costa Caleta
Av. Alcalde Juan Ramon Soto Morales s/n, Caleta de Fuste, Antigua, Las Palmas

Bewertungen

7,6

Gut

16 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
28 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
War genau das richtige.
Aufenthalt von 18 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservierung im Chatur Playa Real Resort. am 22. März 2024
Lieber Gäste,Danke für deine Meinung. Es macht Sie glücklich zu wissen, dass Ihr Aufenthalt zufriedenstellend war.Wären Sie so freundlich, es auf Holiday Check zu teilen?Vielen Dank im Voraus und viele Grüße.

10/10 – Hervorragend

Roswitha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes, freundliches Hotel zum guten Preis.
Tolles Preis/Leistungsverhältnis, extrem freundlicher Service im Hotelbereich. Gutes, einfaches Essen mit wenig Variation, für fünf Tage aber wirklich ausreichend. Der Speisesaal leider sehr ungemütlich und laut, z.T. wegen der ruppigen Art des Abdeckens(Geschirr/Besteckklappern)... Wir haben dann immer draußen gegessen. Ansonsten alles gut, das Zimmer schön, sauber und groß genug. Die Lage ist ausreichend, man ist schnell an der Promenade und am schönen Strand. Fluglärm war kein Problem, auch wenn der Flughafen nah ist,... dafür kurze Transferzeit!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

4/10 – Schlecht

Intis

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Chatur am 12. März 2023
Dear customer, first of all we would like to thank you very much for having chosen the Hotel Chatur Costa Caleta during your stay in Fuerteventura. In addition we want to thank you for sharing your opinions and impressions, since it is very important for us to know them and so be able to value your stay at the hotel. We are sorry that we could not match up with your expectations and we apologize for any inconvenience caused during your stay. We would be delighted if you could give us a chance to welcome you again at our hotel in order to show you that we take into consideration all the opinions of our guest and that we work hard daily to improve our services. Yours sincerely

8/10 – Gut

Jimmy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Direccion Comercial am 27. Feb. 2023
Kära kund, Först och främst vill vi tacka dig för att du har valt Hotel Chatur Costa Caleta under din vistelse på Fuerteventura. Dessutom vill vi tacka dig för att du betygsätter oss, eftersom det är mycket viktigt för oss att känna till dem och på så sätt kunna värdera din vistelse på hotellet. Vi skulle gärna välkomna dig tillbaka snart på vårt hotell och vi vill påminna dig om att vi står till ditt förfogande för alla ytterligare förslag eller information som du kan behöva. Med vänliga hälsningar

8/10 – Gut

Lauren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a nice place to stay, the gym and Aircon in the rooms could have just done with abit of tlc and updating to get them working as they should 🙂
Antwort von Direccion Comercial am 30. Dez. 2022
Dear customer, first of all we would like to thank you very much for having chosen the Hotel Chatur Costa Caleta during your stay in Fuerteventura. In addition we would like to thank you for sharing your opinions and impressions, since it is very important for us to know them and so be able to value your stay at the hotel. We are satisfied that the overall valuation of your stay has been positive, but we apologize for the inconvenience. We are glad that you informed us in view of the fact that we can consider this concern and then solve the problem. Thank you again for your constructive criticism, which helps us to improve our services every day. We would like to welcome you back soon in our Hotel and we remind you that we are at your disposal for any further suggestion or information you might need. With best regards

6/10 – Okay

Philippe

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was spotlessly clean. Ideal location for resort amenities, beach and attractions. Staff were helpful and friendly, especially reception staff. Rooms were cleaned daily.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Disappointed by the all inclusive eating as you are charged to exchange pool towels, rent tv control and room safe. Not all bars are all inclusive, no tea/coffee or bottle water in room.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Recibimiento genial.Personal muy eficiente y simpáticos.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Equipo de Costa Caleta am 3. Okt. 2019
Estimado huespede de Chatur Hotels & Resorts, Deseamos darle las gracias por sus lindas palabras sobre nuestro personal. Esperamos verle pronto. Saludos cordiales!

8/10 – Gut

Alberto, Murcia

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo bien para ser 3 estrellas todo bien mejor que algunos de 4
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Equipo de Costa Caleta am 3. Okt. 2019
Estimado huespede, Gracias por su maravilloso comentario. Esperamos verle pronto! Saludos cordiales!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Yvonne&Michel, LYON

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons tout aimé : chambre impeccable, situation géographique parfaite, restaurant varié. Très bon accueil, avec la réception où tout s'est très bien passé, nous avons pu beaucoup échanger et plus particulièrement avec Manu qui fait de son mieux pour vous rendre le séjour agréable. Pour nous, le seul bémol est le manque d'ambiance musicale qui permettrait à ceux qui le souhaitent de danser en fin de soirée. Nous avons passé un excellent séjour.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Chatur Costa Caleta am 11. Mai 2019
Cher Client, Nous sommes ravis que votre séjour dans notre hôtel Chatur Costa Caleta s’est agréablement bien passé pour vous. Nous sommes contents que la chambre, le restaurant et la situation géographique vous aient plu. Nous passeront votre gentil message à l´équipe réception et notamment à Emmanuel. En revanche, nous ferons passer l’information sur le manque d’ambiance musicale afin de répondre à vos attentes. Nous espèrent vous revoir très prochainement. Bien cordialement, L’équipe Costa Caleta

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good size bedrooms pool view very good overall satisfactory stay
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Responsible of Public Relations am 14. Apr. 2019
Dear guest, Thank you very much for your comments, we are very happy to know that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you soon back , Kind Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
4th stay at this hotel, recent renovations have brought the hotel up to standard but let down by the variable quality of food. Breakfast was fine but dinner was hit & miss. Roasts, fish & rabbit ok but chicken rubbery & goat stew tough. Stayed half board so lunch not experienced.
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hotel Manager am 14. März 2019
Dear guest from Chatur Hotels & Resorts, thank you very much for your loyalty and thanks for your comment.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2019
Antwort von Responsable de Relaciones Públicas am 30. Apr. 2019
Muchas gracias por darnos tan buena puntuación, Esperamos verle pronto de vuelta. Reciba un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

VICENTE GREGORIO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente.
Habitaciones adecuadas. Con buenas camas, aunque algo blandas para mi gusto. Buen aire acondicionado. Con vistas y balcón. Comedor amplio con una calidad aceptable de la comida así como su variedad. Piscinas adecuadas para toda la familia. Ubicación ideal. A pocos minutos caminando de la playa. Buena zona de tiendas y restaurantes. Regalo de bienvenida en la habitación que es todo un detalle. Wifi gratis en todo el establecimiento, e incluso en las habitaciones, aunque algo lento de velocidad. Personal de recepción profesional, amable y simpático. Totalmente recomendable para familias con niños.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Hotel Manager am 16. März 2019
Estimado cliente de Chatur Hotels & Resorts, muchísimas gracias por su comentario de 10 puntos, estamos más que contentos de leer que su estancia fue perfecta y trasladaremos sus palabras a todo el persona. Esperamos verle pronto de vuelta. Un cordial saludo

8/10 – Gut

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cheerful Hotel
Very good for a short stay excellent staff . Good value for money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Manager am 13. März 2019
Thank you very much!!!! We will wait to meet you back soon. Kind regards!

10/10 – Hervorragend

Alison

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and friendly
Very impressed
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Responsible Public Relations Chatur Costa Caleta am 26. Feb. 2019
Dear Alison, Thank you very much for visit us and for this amazing 10!. We hope see you soon back, Kind regards,

8/10 – Gut

Mike, Cardiff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great Location, but is a 3 star hotel, food choice was a little repetitive. But staff very helpful and pleasant.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019
Antwort von Public Relations, Hotel Chatur Costa Caleta am 23. Feb. 2019
Dear guest from Chatur Hotels & Resorts, We are more than happy to receive your comment, this is our best reward. Waiting to see you back soon. Our warmest regards.

2/10 – Ungenügend

Joseph

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Public Relations Chatur Costa Caleta am 23. Feb. 2019
Dear guest, We do hope that we have the opportunity to welcome you back again soon and thank you once again. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
el
Yo creo q la comida falta variedad y las verduras un poco más de cocción,el pescado de filete sin sabor. La habitación muy estrecha Limpieza mejorable
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

A&S, Prato

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Apprezzata la possibilità di parcheggio gratuita in tutta l'isola. La struttura dell'albergo è spaziosa e consente di trovare sempre un posto nei servizi comuni. In piscina però a danno dell'igiene non vi è controllo per la doccia prima di entrare in acqua e per l'uso delle cuffie. Le stanze non vengono pulite né il giovedì né la domenica. E negli atri giorni dimenticano sempre di rimettere qualcosa come saponi o asciugamani o tappeto doccia. IL LETTO È TERRIBILE affossato (forse da precedenti ospiti sovrappeso). Non abbiamo dormito per tutto il soggiorno!
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Comodo resort a Fuerteventura
Abbiamo soggiornato una settimana in quest'albergo. Al nostro arrivo ci ha accolto un addetto alla reception molto gentile e disponibile che, però, non parlava italiano.Ci ha sistemato in una camera al primo piano sopra la sala da pranzo con affaccio sulla piscina interna. La prima sera abbiamo avuto una piccola disavventura: entrando in camera abbiamo trovato uno scaraffaggio enorme in mezzo alla stanza. Avvisata la reception, ci hanno immediamente inviato un'addetta alle pulizie con insetticida. Purtroppo la signora non è riuscita a trovare l'insetto e pertanto abbiamo richiesto il cambio della camera. Il cambio ci è stato immediatamente concesso senza alcun problema. Siamo stati sistemati in una stanza al terzo piano con affaccio all'esterno della struttura con vista mare. Le camere erano confortevoli e pulite, in linea con un tre stelle. Il cambio asciugamani era effettuato tutti i giorni della settimana eccetto il giovedì e la domenica. I pasti erano serviti a buffet e quotidianamente variavano in base al tema deciso dal cuoco. Le colazioni sono state di tipo continentale e poco variate. I prodotti utilizzati era sicuramente freschi e di buona qualità, tuttavia non molto in linea con i gusti italiani. L'animazione del hotel durava fino alle ore 23, non disturbando il riposo notturno.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018

4/10 – Schlecht

Anonimo, España

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel para extranjeros
Nuestra experiencia no fue muy buena. El hotel esta exclusivamente pensado por y para los extranjeros, ya que las cenas tenían un horario de 18.30 a 21.30, cosa que cualquier Español le resulta difícil adaptarse a entrar al Buffet antes de las 21.15 Y aún más estando de vacaciones, ya que en una isla como fuerteventura, donde a la mayoría de lugares hay 1 hora de camino, te hacía acortar toda la tarde para llegar a tiempo a cenar. Evidentemente, acabamos cenando fuera la mayoría de días habiendo pagado el "All Inclusive". Un "todo incluido" bastante decepcionante, el cual se acababa a las 23h igual que cualquier actividad. En resumen: Desayunos: típico desayuno inglés igual cada día. Comida: cada dos días la misma comida. Cenas: No lo pudimos comprobar por lo ya comentado. Habitación: Renovada pero incomoda. En 2 habitaciones que estuvimos goteaba el techo por los aires acondicionados. Animación: Poca variedad. Personal: Nada que destacar más que un animador muy agradable (Diego).
Aufenthalt von 13 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Evinrude, Italy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel nella media per un buon soggiorno
Il complesso si trova a poca distanza dall'aeroporto, al centro dell'isola, il che lo rende strategico per chi ha intenzione di spostarsi in auto o con i mezzi per apprezzare le bellezze uniche di questa terra. Le camere sono pulite, anche se con la grande quantità di gente che frequenta l'hotel sono presenti i classici segni di usura (righe sui muri, porte scheggiate) ma ciò non intacca sull'esperienza del soggiorno. Il personale è gentile e sempre disponibile, la formula all-inclusive comprende anche bevande ed alcolici (anche se i cocktail li fanno con una macchinetta, quindi non sono paragonabili ad un bar/pub). Complessivamente l'esperienza è stata buona, compresi gli animatori non insistenti.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Jessica, Italia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Permanenza buona per la pulizia della Camera e della struttura nulla da dire... Per la cucina qualche riserva, da italiani è difficile trovare ottima cucina... Nel complesso una buona struttura con un buon rapporto qualità prezzo.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Cecilia, Roma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Centrale comodo, Caleta de Fuste graziosa e curata
Personale gentile e sempre a disposizione, negativo il fatto che il giovedì e la domenica non vengono effettuate le pulizie della camera.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Gareth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solid 4/5
The hotel and its facilities are very good, I’ll go through things one at a time.. Food: the food on the whole was above average, lots of choice, tasty and well prepared, maybe a little cold at times. Entertainment: the evening entertainment was very good, as a frequent visitor to the island, there are worse in better hotels. Pool: The pool and gardens are lovely, it is pot luck getting a sun bed, but there is generally one available, (we did stay high season) Rooms: we had a very nice room, overlooking the street rather than pool, meaning more sun, so perfect for us.
Aufenthalt von 16 Nächten im Juni 2018

4/10 – Schlecht

maria, madrid

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal desagradable, poca comida
El personal del hotel es desagradable. Cuando se acababa la comida no repostaban mas. Nos encontramos una cucaracha en la habitacion y habia dos dias por semana que debido a la falta d personal no limpiaban las habitaciones. Las camas son muy incomodas y las instalaciones y las habitaciones son antiguas. La verdad que no recomendaria este hotel, nuestra estancia fue decepcionante.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018

6/10 – Okay

ninon, marne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bel hôtel mais ça s’arrête là
Personnel accueillant mais très peu parlent français... buffet très varié mais de mauvaise qualité, chambre très mal insonorisée, Piscine et jaccuzi sale ( verres dedans etc...)
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

bigAm, ayrshire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel close to amenities Food needs upgrading
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

claire, Irvine, Ayrshire, Scotland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel close to amenities and beach
Lovely hotel, very clean and friendly staff. Marco, Diego, Mena & Roseanna the entertainment were brilliant. Everyday they would make sure everyone was having a good time and getting everyone involved in all activities, they worked so hard and put on great entertainment at night too. We had a great stay and would definitely go back. Only thing with the food is sometimes the hot food wasn’t too warm. Although we were all inclusive we ate out a few times just for a change of scenery. Great bars and restaurants around the hotel.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel pulitissimo, personale molto gentile, ottimo rapporto qualità prezzo
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Claire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
fab little get away
The hotel was clean, the staff were very helpful and the food was great which is something i don't say all to often due to being extremely fussy and a veggie.

8/10 – Gut

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had a lovely stay
First 'all inclusive' Hotel. Spur of the moment booking. A cool drink at reception on arrival is a very nice welcome. All the staff throughout are very hard working and always ready with a smile and a buenos dias. Reception is very helpful and got any problems we had resolved very quickly. We had a pool view with the morning sun on our balcony. The food choice was very good. Again the staff all very nice and friendly. Plenty of activities to do daily as well as a gym. All in all a great stay
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

kyle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Brilliant stay
Staff friendly and the hotel itself was clean. We loved our stay and will recommend to others. Sangria on arrival and free sweets and water in the room was an added extra.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Tony, West Yorkshire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bacon to die for.
Had an extremely pleasant stay, cannot say a bad word about the hotel/staff or location. Less than 5 minutes from the town centre and all the alternative entertainment. The hotel pool was a tad on the small side and the sun bed scramble became a bit of a farce (like everywhere else in the world), but all in all a very nice place, slightly more than 3* in my opinion. The food choice at the evening meal became a bit mundane, and the dinner time “snack” became more relevant as the holiday progressed, however, the breakfast, and BACON in particular was nothing short of spectacular. None of your stringy, fat, streaky stuff...thick, succulent, fried while you wait stuff, very, very tasty ❤️ We were allowed to stay in the hotel for an extra 4 nights due to the adverse weather conditions back in the UK and were made extremely welcome and comfortable mainly due to Alessandra Mele, the hotel receptionist, who did everything possible to make our extended stay more memorable. I would recommend to anyone...excellent for young and old alike.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018

6/10 – Okay

sylvia, Birmingham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s a nice hotel with friendly staff.
Nice clean room. Ours was fairly spacious. Staff are very friendly. Didn’t use all facilites but everyone seemed happy enough. The food was good. Could have been a bit warmer but there’s a microwave if you want it hotter. I wasn’t too keen on the waterproof covered mattresses.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2018

8/10 – Gut

Dariusz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dobry hotel , blisko lotniska i plaży
Polecam hotel dla osób chcących skorzystać z all inclusive , bardzo dobre położenie względem plaży i lotniska - wszędzie blisko ! Pokoje z widokiem na ocean i ulice ( zewnętrzne ) lepsze niż pokoje z widokiem na wewnętrzne patio i basen , pamiętajcie że pomimo tego iż jest luty to animacje trwają , czyli hałas w ciągu dnia , wifi bezpłatne ale tylko w recepcji

8/10 – Gut

Eva María

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Vacaciones para repetir
Hemos pasado 6 días en este hotel y la verdad que nos a gustado mucho.Tanto la habitación,como el personal y el lugar donde esta situado.Esta en el centro de la isla y muy bien comunicado.Si algo hay que destacar es el personal que trabaja ahí.Siempre con una sonrisa y muy amables.En especial Antonio,el camarero del bar Goa.Tambien Montana el encargado del restaurante.La limpieza en general bien si tengo que poner alguna pega de la habitación son las almohadas..muy blandas para mi gusto.Por poner alguna pega diría que la comida,a mi personalmente no me gustó nada,es todo orientado al extranjero bastante insipido y repetitivo.Los chicos italianos de animación también muy simpáticos y amables.Las piscinas son climatizadas y en la parte de arriba hay un jacuzzi.Si algún día vuelvo a la isla.. volveré a Costa Caleta ya que nos han tratado como en casa.Muchas gracias a todos.Eva y Jesús (los de Zaragoza)
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Was a lovely and clean hotel staff were friendly and helpful and food was fresh and had a variety
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018

4/10 – Schlecht

Alan

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Have to be really cheap to get us back
No hot water for 2 nights of our 4 night stay. The basic problem with this hotel is that it’s overcrowded. No room at the pool; can’t get a table at dinner, queues for the food. Occasionally waiting too long for the grumpy bar man -all the rest of the staff were nice.Room maid service was very good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Amanda, Renfrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Perfect from start till finish xx staff were amazing x
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Anja, reeuwijk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
goed hotel vlak bij winkels en het strand en de ha
gezellig en lief hard werkend personeel, ze staan altijd klaar voor de gasten.
Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Phillip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good holiday
Overall the hotel is very good ...lovely staff good food .... the rooms are a good size and lovely and clean a tip would be to have a room at the front of the hotel as it gets the sun most of the day ... would certainly return.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017

6/10 – Okay

Steven

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Value for money (apart from the beds)
Friendly staff and clean hotel. Food pretty good. The room was dated, two single beds pushed together were the most uncomfortable beds I’ve slept in. The hot water took at least 30 mins to get warm. Everything was pretty good really. But sadly the rooms need a makeover and new beds.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017