Außenpool (je nach Saison geöffnet)

Bewertungen von Hotel Las Palmeras Affiliated by FERGUS

4 out of 5
Hotel Las Palmeras Affiliated by FERGUS
Paseo Maritimo Rey de Espana, Fuengirola, Malaga

Bewertungen

7,0

Gut

87 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
303 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
175 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
107 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
34 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberkeit lässt sehr zu wünschen übrig. Zimmer extrem klein, Klimaanlage funktioniert nicht richtig.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Teilweise Sanierung nötig. Gutes Frühstück. Zentrum und Strandnähe
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Marianne, Frankfurt

Gut: Sauberkeit
Okay
Der Zustand des Hotels ist okay, jedoch bereits relativ abgewohnt.Das Frühstück ist reichhaltig aber die Wärmeplatten funktionieren offenkundig nicht richtig, sodass Spiegelei und Co allerhöchstens lauwarm zu nennen sind.Das Hotel liegt in Höhe des Hafens und zentral zu Restaurants.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute Betten, guter Zimmerservice,
angenehm

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel Las Palmeras ist für einen Kurzurlaub betens geeignet. Das Frühstück,wie das Abendessen vom Buffet ist reichhaltig für jeden Apetit sehr übersichtlich bereitgestellt.

8/10 – Gut

rene, willich brd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
das Hotel liegt zentral am Meer.
wir waren eine woche da und hatten eine super küche(essen).die ist ein besuch schon wert.etwas störend ist die disco die über der strasse sehr laut ist.

8/10 – Gut

Jens-erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Okay 👍
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Experience am 9. Mai 2024
Dear Jens-erik, Thank you very much for choosing our place for your holidays and the positive review given to the Las Palmeras Affiliated by FERGUS. It is always a pleasure to hear that our guests had an overall enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. Be assured we will keep on working hard to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Group. We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CAP ROIG

8/10 – Gut

Anna-Maria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Rooms very large and breakfast great Some parts needs renovation
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Chris

Poor
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Raija

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

andrew

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien
Bastante bien, el hotel es un 3 estrellas y le falta una reforma general!! El personal muy amable!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

ABDELAZIZ

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Majid

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Det luktar fuktigt i hela byggnaden.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
To high sound in restaurant
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Göran

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Ana

Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Jari Kanerva

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Sten

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Shaun

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The cooked breakfast was cold and poor.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Flemming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

José Antonio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El alojamiento muy bien, pero los alrededores un poco de ruido
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Tuula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sijainti!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Samantha am 27. Okt. 2023
Dear Tuula, Thank you for your kind comment and score. We hope to welcome you back to Las Palmeras Affiliated by FERGUS very soon. Kind regards

8/10 – Gut

martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Experience am 11. Okt. 2023
Dear martin, Thank you very much for choosing our place for your holidays and the valuable review given to the Las Palmeras Affiliated by FERGUS. It is always a pleasure to hear that our guests had an overall enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. Be assured we will keep on working hard to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Group. We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

6/10 – Okay

Helena

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Had room outside Vending machine which was very noisy dispatching cans in the early hours. Street noise from party resellers went on until 7 in the morning. Food was OK and staff very friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Experience am 26. Aug. 2023
Dear Helena, Thank you very much for your stay and the time taken leaving your valuable opinion on our Las Palmeras Affiliated by FERGUS. We are pleased to hear that your accommodation was satisfactory on the whole despite the issues highlighted for which we herewith apologise. Your rating as well as your constructive comments about the noise caused by the vending machine and the soundproof insulation of our rooms have been duly forwarded to our Management for consideration. Be certain we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place.Thanks again for choosing FERGUS Group. We would love to welcome you back in the future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

8/10 – Gut

Mohammed

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
C'est un hôtel où j'ai l habitude de séjourner 2 à 3 fois par an. Il est bien, mais hors saison estivale il est pas cher que l été
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Experience am 5. Aug. 2023
Cher Mohammed, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de mettre votre avis sur Expedia et sommes vraiment ravis que vous ayez passé un bon séjour dans le Las Palmeras Affiliated by FERGUS. Notre équipe espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement.Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

6/10 – Okay

Sari Kristiina

Gut: Sauberkeit
Good location close to the beach. Clean rooms but worn furniture. Meals were very basic, disappointing.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Experience am 24. Juli 2023
Dear Sari Kristiina, Thank you very much for your stay with us and your valuable review of our Las Palmeras Affiliated by FERGUS. We do appreciate both positive and constructive comments, therefore your  remarks concerning the impression given by the rooms furniture and the meals selection offered in the restaurant will be taken in consideration in our regular meetings with the hotel Management. Be assured we will keep on working hard to improve our service and make our guests feel like home. Looking forward to seeing you again in the future to show you the improvements made in all areas of the hotel. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

8/10 – Gut

Anette

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Customer Experience am 9. Juli 2023
Dear Anette, Thank you very much for choosing our place for your holidays and the valuable review given to the Hotel Las Palmeras Affiliated by FERGUS. It is always a pleasure to hear that our guests had an overall enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. Be assured we will keep on working hard to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Group. We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

6/10 – Okay

Kathy

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Customer Experience am 16. Mai 2023
Dear Kathy, Thank you for choosing us and taking the time to leave your valuable review of our Las Palmeras Affiliated by FERGUS. We are pleased that you have enjoyed many aspects of the hotel however, we are disappointed that your stay wasn’t entirely satisfactory. We value your constructive rating and be certain we will keep on working so that every guests feel like home. We do hope that you will give us another try in the future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

10/10 – Hervorragend

Pertti

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Customer Experience am 19. Apr. 2023
Dear Pertti, Thank you so much for choosing to stay with us at our Las Palmeras Affiliated by FERGUS and for taking the time to share your excellent rating. It gives us great satisfaction to know that we have met your expectations and you truly enjoyed every aspects of your stay. That you would recommend us to other guests is a great pride for all of us. Our team look forward to creating more memorable experiences for you in the future. Best regards, Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotellet ligger centralt og har store værelser og altaner. Gammeldags. Hyggelig bar. Morgenmad middel. Rent og ordentligt. Man får noget for pengene her.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Customer Experience am 19. Apr. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your valuable feedback and your kind words about our Las Palmeras Affiliated by FERGUS. We are glad to know that your stay in our hotel was overall satisfactory and that you enjoyed our place. We really appreciate your suggestions regarding the needed modernisation, we have already noted them down and informed our Management for consideration. Thanks for choosing FERGUS Group. We would love to welcome you again in your next visit to Fuengirola. Best regards, Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

8/10 – Gut

Steinar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Meget bra hotell
Bodde der i 5 dager i februar 2023. Meget godt fornøyd med både rom, service og mat&drikke i både restaurant og bar. Hadde et lite problem med avløp på badet ved ankomst, og det ble fikset i løpet av ti minutter selv på et tidspunkt nær midnatt. Utmerket lokalisering for både tog og buss, og ikke minst utelivet. Gangavstand til det meste. Anbefales absolutt, og vi kommer gjerne igjen. Mvh "Par i 70-årene".
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Customer Experience am 19. Apr. 2023
Dear Steinar, Thank you very much for choosing our place and the positive review given to the Las Palmeras Affiliated by FERGUS. It is always a pleasure to hear that our guests had an overall enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. Be assured we will keep on working hard to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Group. We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Kind regards,Susana Cuesta, Customer Experience. LAS PALMERAS Affiliated by FERGUS

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Bryan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A bit worn out and shabby.
I was visiting a friend in Fuengirola. The lobby are is good, very spacious and clean. The reception staff very friendly. The Train bar staff also very nice. The hallway carpets very badly worn on the bedroom floors. The air con in the room was old, very noisy, did not work and pumped out stale air as if it hadn't been serviced for a long time. In-room facilities not good (no kettle, no water, limited bathroom facilities such as shower gel. I understand the market that they are aiming at, so maybe I made a wrong choice
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Las palmeras har lidt patina ,det kunne godt trænge til en update. Morgenmad er helt fint Parkering er lidt for dyrt Hotelet ligger rigtig godt nær strand og by Alt i alt et godt hotel til prisen
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

Berit

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Jukka

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Palvelu erinomaista ja ystävällistä! Hotelli oli siisti, ehkä hieman pinnat kaipaisivat päivitystä mutta kokemus oli oikein mukava!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Ernst

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

Nadia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Jason

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff which were really helpful, so close to restaurants bars and shops. As well as beach on your doorstep
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Tanja

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Jasmine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hyvällä sijainnilla ihan kiva hotelli. Ilmastoinnista pieni miinus, keskussäädelty eikä riittävä ainakaan elokuiseen kuumaan vuodenaikaan ja melko äänekäs käyttää öisin. Muutama torakka löytyi huoneesta, mutta eipä kai niille voi tuossa maassa mitään. Monipuolinen aamiainen ja muuten viihtyisä hotelli, hyvä äänieristys ulkoa jos parvekkeen oven piti yöllä kiinni. Aulabaarissa hyvä happy hour tarjous 18-19 joka päivä :)
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Elia Nora

Not a nice place
Ellos dicen ser hotel 4 estrellas pero les falta mucho para llegas a Ello no tienen plancha para facilitarle al huésped, la barra de la recepción muy descuidada y la barra donde se apoyan los brazos pegostosos
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

kamal mateo, Quincy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La bouffe n est pas de qualité. Service lent Lit pas trop confortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Sami

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kaikki
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

Jukka

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022